Kto takie coś w ogóle dopuścił. To że mamy być tolerancyjni to nie znaczy że mogę sobie na wszystko pozwalać. Nie jestem homofobem więc nie będę wyzywał tych pedałów ale to już przesada
Co to gówno robi na głównej już milion razy był wałkowany ten schemat: -"Chłopak powiesił za jaja swojego kolege bo ten nie oddał mu pożyczonych 2 zł na lizaka" -"2 zł za lizaka przecież to zdzierstwo!" i jestem na głównej -.-
Ja się o główną nie prosiłem, w końcu sam bym to wrzucił na mistrzów w takim wypadku. Po prostu jestem miłośnikiem gryzoni (szczególnie chomików). Pod wieloma demotami pisałem i wyższości chomików nad ludźmi.
Obrazek jest śliczny sądzę że nie miło ci na to patrzeć ze względu na głupie uprzedzenia. Jak napisał Webbie to było w Holandii a tam to jest dużo bardziej naturalne niż u nas. Tutaj by to nie przeszło ze względu na niedoedukowanych ludzi wierzących w "promocje homoseksualizmu"
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2011 o 15:26
Aha, czyli jeśli nie mam ochoty patrzeć na dwóch całujących się facetów, to jestem "niedoedukowany"? Moim zdaniem powinno umieszczać się zdjęcia neutralne, tak jak to jest w innych dziedzinach życia. Każdy z nas zna jakiś język, niektórzy jeszcze różne gwary, ale piszemy tutaj po polsku, bo wybieramy opcję najbardziej odpowiednią dla niemal wszystkich użytkowników. A skoro homoseksualiści stanowią w Polsce 1% ludzi, to nie widzę powodu, żeby umieszczać ich w zadaniu matematycznym dla dzieci. Co najwyżej poruszyć temat na religii/etyce, wychowaniu do życia w rodzinie, biologii czy gdzieś tam, podać to jako ciekawostkę - zadanie z matmy to nietrafiony pomysł jak dla mnie.
"Aha, czyli jeśli nie mam ochoty patrzeć na dwóch całujących się facetów, to
jestem
"niedoedukowany"? Moim zdaniem powinno umieszczać się zdjęcia neutralne, tak jak to jest w
innych" Nie, niedoedukowani ludzi wierzą w "promocję homoseksualizmu" czy to że można go nabyć.
"A skoro homoseksualiści stanowią w Polsce 1% ludzi" Chyba ci zero zjadło. Homoseksualnymi rodzi
się jakieś 5-7% ludzi. "zadanie z matmy to
nietrafiony pomysł jak dla mnie." Dla mnie jak najbardziej trafiony, co prawda obyłoby się bez tego ale ludzie muszą sobie zdawać sprawę że homoseksualiści istnieją... i nie jest to 1% :P
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2011 o 17:39
No to ciekawe co piszesz... Czyli chcesz mi powiedzieć, że średnio na klasę przypada 2-3 osoby homoseksualne? Przecież to absurd i jakieś zakłamane statystyki. Wątpię, żeby tylu ludzi się z tym aż tak maskowało... "ludzie muszą sobie zdawać sprawę że homoseksualiści istnieją" - a czy to przypadkiem właśnie nie jest promocja homoseksualizmu? Każdy wie, że część ludzi jest homoseksualnych - bez przesady.
'No to ciekawe co piszesz... Czyli chcesz mi powiedzieć, że średnio na klasę przypada 2-3 osoby
homoseksualne? Przecież to absurd i jakieś zakłamane statystyki." Mniejwięcej tak jest. "Wątpię, żeby tylu ludzi się
z tym aż tak maskowało..." O mnie np. przez całą szkołę absolutnie nikt nie wiedział i nadal sporo osób nie wie. Zresztą wejdź sobie na jakiś portal społecznościowy czy pójdź raz do klubu(których w dużych miastach trochę jest) to zobaczysz, że to nie takie pustki. ""ludzie muszą sobie zdawać sprawę że homoseksualiści istnieją" - a
czy to przypadkiem właśnie nie jest promocja homoseksualizmu?" Ale w jakim sensie promocja? I dlaczego miałaby być szkodliwa? "Każdy wie, że część ludzi jest
homoseksualnych - bez przesady." Tak, ale nie każdy wie, że to normalni ludzie tacy jak każdy inny, że większość nie lata na paradach, że tworzą związki oparte na miłości itp. Tego nikt nie mówi tylko, że gdzieś tam są i paradują na paradach a potem zdjęcie drag queen ^^
Wątpię, ale co do procentu się nie dogadamy... No ale po co drażnić ludzi takimi fotkami? Społeczeństwo jeszcze nie jest na to gotowe. Jak chcecie sobie tworzyć związki oparte na miłości itd. to nikt tego nie broni, nawet prawo. Mnie to też nie przeszkadza, chyba że ktoś się z tym obnosi np. na paradach itp. Niestety nikt więcej na ten temat nie mówi jak ta "hołota", która jeździ na parady. Problem w tym, że im nie da się dogodzić. Zgodzisz się na jakiś przywilej, to będą żądać następnych i nie będzie to miało końca (przykładem niech będzie Holandia). Dlatego granicę trzeba postawić odpowiednio szybko, bo będzie jak z Hitlerem - polityka ustępstw prowadzi do wojny.
1. Dużo bardziej naturalne? Znaczy się, rodzi się tam więcej pederastów? Rozumiesz pojęcie słowa naturalne?
2. Niedoedukowani ludzie? To w ZSRR były takie rzeczy, że jak nie wierzyłeś w utopię komunizmu, to Cię edukowali tak długo, aż uwierzyłeś, albo dawali sygnał do odpowiednich służb.
------Wychodzisz z założenia, że skoro edukujesz (czyli nauczasz PEWNYCH, udokumentowanych rzeczy) to masz rację. A tak nie jest. CO do promocji - chore jest dla mnie nazywanie opornych "homofobami", mimo że nie jest to choroba, za to homoseksualizm wykazuje cechy parafilii (zboczenia). WHO nie uznaje homoseksualizmu za chorobę od jakichś 20 lat - ale ostatnio nawet KE oskarżyło tę organizację o manipulacje i przekręty - nie jest to więc organizacja wiarygodna!
"1. Dużo bardziej naturalne? Znaczy się, rodzi się tam więcej pederastów? " Naturalne dla ludzi, nie uznają takiego zadania za dziwactwo czy coś wyjątkowego. I polecam zajrzeć do słownika i sprawdzić słowo "pederasta". Używając go po prostu się ośmieszasz(zamiast co miałeś w zamierzeniu- obrazić kogoś) bo znaczy ono zupełnie co innego. " Niedoedukowani ludzie? To w ZSRR były takie rzeczy, że jak nie wierzyłeś w
utopię komunizmu, to Cię edukowali tak długo, aż uwierzyłeś, albo dawali sygnał do
odpowiednich służb." Porównujesz udokumentowane naukowe fakty z wiarą w ustrój totalitarny. Jeśli twierdzisz, że ziemia jest płaska- jesteś niedoedukowany. Jeśli twierdzisz, że wzór na pole koła to 2*pi*r jesteś niedoedukowany. Jeśli twierdzisz, że homoseksualizm to kwestia wyboru- jesteś niedoedukowany. Proste nie? Gdybym nazwał niedoedukowanymi ludzi twierdzących, że ziemia jest płaska też byś zaprotestował podając nie mające nic do rzeczy przykłady z ZSRR? "chore jest dla mnie
nazywanie opornych "homofobami", mimo że nie jest to choroba,)" Fobia to choroba. " za to homoseksualizm wykazuje cechy
parafilii (zboczenia" np. jakie? "od jakichś 20 lat" "ale ostatnio" Poza tym to twierdzi nie tylko WHO ale i każdy znający się na swoim fachu lekarz czy psycholog.
@Ziemniak "Problem w tym, że im nie da się dogodzić. Zgodzisz się na
jakiś przywilej to będą żądać następnych i nie będzie to miało końca" Nie chodzi o przywileje tylko o w miarę równe prawa. Nie można przez obawę przed tym, że będą chcieć więcej dyskryminować ludzi. To tak jakby powiedzieć, że kobiety nie powinny móc głosować, siedzieć przy garach i należeć do mężczyzny bo zaraz im się feminizmy wbiją do głowy.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2011 o 21:11
1.---- Naturalnym (wrodzony, właściwy naturze, zgodny z jej prawami) nie może być bardziej lub mniej. Naturalne coś po prostu jest. Pederastia - to z grubsza (dość ogólnikowo) kontakty homoseksualne; głównie potocznie. Pardon, że nie wysłowiłem się wystarczająco precyzyjnie.
2.-----Tutaj zahaczamy o propagandę. Jeśli ludzi nie lubiących szpinaku, nazwiesz szpinakofobami, czy oznacza to od razu, że niechęć do tego warzywa to choroba? Tak wnioskujesz. Za to homoseksualizm ma cechy parafilii - pełną satysfakcję można osiągnąć wyłącznie w kontakcie z osobą tej samej płci, co jest odstępstwem od normatywnej sytuacji; przykładowo: funkcją rodziny jest m.in. funkcja prokreacyjna - będąc homoseksualistą masz upośledzoną funkcję społeczną - jego "rodzina" (w sensie związku) z partnerem nie może wywiązać się ze spełnienia funkcji prokreacyjnej. To trochę przypomina to schizofrenię - w skrajnych przypadkach upośledza funkcje społeczne takie jak np. praca, nauka, kontakty towarzyskie. To tylko tak z grubsza. Polecam poczytać w internecie czy w książkach.
3.------- Porównanie do ZSRR jest trafne - chodzi tu po prostu o manipulację ludźmi. Wszak komuniści uważali, że słuszność komunizmu jest udokumentowana - pisano "dzieła", doszukiwano się analogii w zachowaniach zwierząt, do szerzenia propagandy zaprzęgnięto naukę, sztukę, media.
Opornych represjonowano, próbowano wyszydzać, skompromitować itd. Wystarczy zamienić słowo "komunizm" z "homoseksualizm" by dowiedzieć się, że tak naprawdę metody są niemalże identyczne.
Abstrahując od tematu homoseksualistów - po cholerę do zadania matematycznego zdjęcie i to nie po prostu dwóch facetów, a akurat obściskujących i całujących się? Takie zdjęcie nawet w przypadku pary heteroseksualnej byłoby nie na miejscu, jeśli mowa o zadaniu z matmy dla dzieci/młodzieży. No ale czego spodziewać się po kraju, w którym pedofile mają swoją własną partię? Polecam poczytać sobie o "Partii na rzecz Miłości Bliźniego, Wolności i Różnorodności" http://je.pl/wttf. Dasz ludziom palec, to wezmą całą rękę. Chore...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2011 o 16:25
To nie było do zadania tylko autor demota dodał.
"No ale czego spodziewać się po kraju, w
którym
pedofile mają swoją własną partię?" "Zdaniem przedstawicieli PNVD ich partia może
liczyć na kilkadziesiąt tysięcy głosów holenderskich, a fakt, iż oficjalnie do partii należą
tylko 3 osoby, jest związany z tym, iż taka ilość nieanonimowych osób jest niezbędna do
formalnego założenia partii politycznej w Holandii. Według podawanych przez holenderską prasę
danych, PNVD może liczyć na około 1000 głosów wyborców w całym kraju (szóstą część
głosów niezbędnych do przekroczenia progu wyborczego)." Mają trzy osoby i brak jakiejkolwiek
możliwości działania ale ludzie tym straszą na potęgę. Co gorsza próbując to łączyć z akceptacją dla homoseksualistów.
Swoją drogą "obniżenie granicy wieku legalnego współżycia seksualnego z 16 do 12 lat." Sprawdź jaki jest ten wiek w Watykanie ^^ (osobiście jestem jak najbardziej temu przeciwny żeby nie było ;p)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2011 o 17:40
Sam fakt, że takie ugrupowanie jest legalne już jest co najmniej niesmaczne i głupie. "Sprawdź jaki jest ten wiek w Watykanie ^^". Propaganda. Odsetek pedofilów wśród księży jest porównywalny do odsetku pedofilów w reszcie społeczeństwa. Nikt nie twierdzi, że kapłan jest idealny - to tylko człowiek. Tak samo jak może się znaleźć niekompetentny policjant, strażak czy lekarz (chociaż są starania, aby ten procent jak najbardziej zminimalizować). A dla mnie pedofil to pedofil - za jaja i na latarnie - czy jest w sutannie, czy bez.
"Propaganda. Odsetek pedofilów wśród księży jest
porównywalny do odsetku pedofilów w reszcie społeczeństwa" Nie, nie nie i jeszcze raz nie. Źle mnie zrozumiałeś. Nie dysponuje statystykami co do pedofilii w kościele więc nie sugeruje tego co odebrałeś. Tylko mówię, że w Watykanie "ostoi moralności" legalny jest seks z dwunastolatkami, tak jak proponuje w.w. "partia pedofilii"
"A dla mnie
pedofil to pedofil - za jaja i na latarnie - czy jest w sutannie, czy bez." Tutaj oczywiście się zgadzam.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2011 o 18:34
To nie chodziło wcale o homoseksualistów tylko o Jasia z "Klanu", który ma 2 ojców: tatę Jacka i tatę Piotra. Dziwne tylko, że poszli razem do sklepu, bo wydawało mi się, że nie przepadają za sobą..:\
Za 10 lat będzie że tata marek z mamą owieczką kupili heteroseksualistę na bazarze zeby ich 3 letni chlopczyk mial partnera do seksu, ile kosztował heteroseksualista...
Znam parę gejów którzy nie zaadoptowali dziecka, tylko zostali jego opiekunami prawnymi. Wychowują go, nazywają synem, a on ich ojcami. Ja osobiście uważam że to wspaniale, że Brian wychowuje się razem z osobami, które go kochają, a nie np. w domu dziecka czy na ulicy.
Ja i moja narzeczona też mamy zamiar mieć razem dzieci. Wychowamy je dobrze, będą nauczone tolerancji dla inności i odmienności.
Dzieci homoseksualistów nie muszą być homoseksualne. Brian to 100% hetero w hetero. Ma dziewczynę, są razem od kilku lat. Ona toleruje jego rodzinę, a jego ojcowie uwielbiają kruchą blondynkę. To niesamowite i dla Was nie do pomyślenia, co?
Co do pedofilów i pederastów... Zastanówcie się trochę nad statystykami, co? 80% pedofilów to mężczyźni heteroseksualni. Zostawiam to bez komentarza.
To się właśnie nazywa pranie mózgu. Każdy normalny człowiek z natury brzydzi się takimi zboczeniami jak gejowstwo, tu nie trzeba nic uczyć, można tylko szerzyć chorą propagandą i stosować cenzure na mówienie prawdy o homoseksualistach - tak jak właśnie dzieje się w Holandi. To jest wlasnie pedalski totalitaryzm, ZAKAZ PEDAŁOWANIA
Kto takie coś w ogóle dopuścił. To że mamy być tolerancyjni to nie znaczy że mogę sobie na wszystko pozwalać. Nie jestem homofobem więc nie będę wyzywał tych pedałów ale to już przesada
OdpowiedzDlatego przerzuciłem się na chomiki.
OdpowiedzDajcie spokój...za 50 lat odkryją nową płeć ,a homofoby dalej będą się czepiać chu wie czego.... [świnki morskie przegryzają kable :(
OdpowiedzA tam, przynajmniej w taki sposób można się "pozbyć nie chcianych" dzieci
Odpowiedz"nie będę wyzywał tych pedałów ale to już przesada" No brawo koleś, gdyby istniał Oskar za samozaprzeczenie, z pewnością być go dostał.
OdpowiedzKapral Nobbs dostał się nawet na mistrzów !
OdpowiedzAle byłyby jaja, gdyby to było prawdziwe. XD
OdpowiedzPrawdziwe - tylko, że nie Polsce a skądinąd znanej Holandii. A tam ludzie są na tyle tolerancyjni, że w większości nikomu to nie przeszkadza.
OdpowiedzI już od małego robią pranie mózgu nawet dzieciom, że ta obrzydliwa choroba jest niby normalna... Miejmy nadzieję, że nigdy nie spotka to Polski
OdpowiedzCo to gówno robi na głównej już milion razy był wałkowany ten schemat: -"Chłopak powiesił za jaja swojego kolege bo ten nie oddał mu pożyczonych 2 zł na lizaka" -"2 zł za lizaka przecież to zdzierstwo!" i jestem na głównej -.-
OdpowiedzJa się o główną nie prosiłem, w końcu sam bym to wrzucił na mistrzów w takim wypadku. Po prostu jestem miłośnikiem gryzoni (szczególnie chomików). Pod wieloma demotami pisałem i wyższości chomików nad ludźmi.
OdpowiedzObrazek jest śliczny sądzę że nie miło ci na to patrzeć ze względu na głupie uprzedzenia. Jak napisał Webbie to było w Holandii a tam to jest dużo bardziej naturalne niż u nas. Tutaj by to nie przeszło ze względu na niedoedukowanych ludzi wierzących w "promocje homoseksualizmu"
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2011 o 15:26
Niemiło patrzeć, bo to gejuchy.
OdpowiedzAha, czyli jeśli nie mam ochoty patrzeć na dwóch całujących się facetów, to jestem "niedoedukowany"? Moim zdaniem powinno umieszczać się zdjęcia neutralne, tak jak to jest w innych dziedzinach życia. Każdy z nas zna jakiś język, niektórzy jeszcze różne gwary, ale piszemy tutaj po polsku, bo wybieramy opcję najbardziej odpowiednią dla niemal wszystkich użytkowników. A skoro homoseksualiści stanowią w Polsce 1% ludzi, to nie widzę powodu, żeby umieszczać ich w zadaniu matematycznym dla dzieci. Co najwyżej poruszyć temat na religii/etyce, wychowaniu do życia w rodzinie, biologii czy gdzieś tam, podać to jako ciekawostkę - zadanie z matmy to nietrafiony pomysł jak dla mnie.
Odpowiedz"Aha, czyli jeśli nie mam ochoty patrzeć na dwóch całujących się facetów, to jestem "niedoedukowany"? Moim zdaniem powinno umieszczać się zdjęcia neutralne, tak jak to jest w innych" Nie, niedoedukowani ludzi wierzą w "promocję homoseksualizmu" czy to że można go nabyć. "A skoro homoseksualiści stanowią w Polsce 1% ludzi" Chyba ci zero zjadło. Homoseksualnymi rodzi się jakieś 5-7% ludzi. "zadanie z matmy to nietrafiony pomysł jak dla mnie." Dla mnie jak najbardziej trafiony, co prawda obyłoby się bez tego ale ludzie muszą sobie zdawać sprawę że homoseksualiści istnieją... i nie jest to 1% :P
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2011 o 17:39
No to ciekawe co piszesz... Czyli chcesz mi powiedzieć, że średnio na klasę przypada 2-3 osoby homoseksualne? Przecież to absurd i jakieś zakłamane statystyki. Wątpię, żeby tylu ludzi się z tym aż tak maskowało... "ludzie muszą sobie zdawać sprawę że homoseksualiści istnieją" - a czy to przypadkiem właśnie nie jest promocja homoseksualizmu? Każdy wie, że część ludzi jest homoseksualnych - bez przesady.
Odpowiedz'No to ciekawe co piszesz... Czyli chcesz mi powiedzieć, że średnio na klasę przypada 2-3 osoby homoseksualne? Przecież to absurd i jakieś zakłamane statystyki." Mniejwięcej tak jest. "Wątpię, żeby tylu ludzi się z tym aż tak maskowało..." O mnie np. przez całą szkołę absolutnie nikt nie wiedział i nadal sporo osób nie wie. Zresztą wejdź sobie na jakiś portal społecznościowy czy pójdź raz do klubu(których w dużych miastach trochę jest) to zobaczysz, że to nie takie pustki. ""ludzie muszą sobie zdawać sprawę że homoseksualiści istnieją" - a czy to przypadkiem właśnie nie jest promocja homoseksualizmu?" Ale w jakim sensie promocja? I dlaczego miałaby być szkodliwa? "Każdy wie, że część ludzi jest homoseksualnych - bez przesady." Tak, ale nie każdy wie, że to normalni ludzie tacy jak każdy inny, że większość nie lata na paradach, że tworzą związki oparte na miłości itp. Tego nikt nie mówi tylko, że gdzieś tam są i paradują na paradach a potem zdjęcie drag queen ^^
OdpowiedzWątpię, ale co do procentu się nie dogadamy... No ale po co drażnić ludzi takimi fotkami? Społeczeństwo jeszcze nie jest na to gotowe. Jak chcecie sobie tworzyć związki oparte na miłości itd. to nikt tego nie broni, nawet prawo. Mnie to też nie przeszkadza, chyba że ktoś się z tym obnosi np. na paradach itp. Niestety nikt więcej na ten temat nie mówi jak ta "hołota", która jeździ na parady. Problem w tym, że im nie da się dogodzić. Zgodzisz się na jakiś przywilej, to będą żądać następnych i nie będzie to miało końca (przykładem niech będzie Holandia). Dlatego granicę trzeba postawić odpowiednio szybko, bo będzie jak z Hitlerem - polityka ustępstw prowadzi do wojny.
Odpowiedz1. Dużo bardziej naturalne? Znaczy się, rodzi się tam więcej pederastów? Rozumiesz pojęcie słowa naturalne? 2. Niedoedukowani ludzie? To w ZSRR były takie rzeczy, że jak nie wierzyłeś w utopię komunizmu, to Cię edukowali tak długo, aż uwierzyłeś, albo dawali sygnał do odpowiednich służb. ------Wychodzisz z założenia, że skoro edukujesz (czyli nauczasz PEWNYCH, udokumentowanych rzeczy) to masz rację. A tak nie jest. CO do promocji - chore jest dla mnie nazywanie opornych "homofobami", mimo że nie jest to choroba, za to homoseksualizm wykazuje cechy parafilii (zboczenia). WHO nie uznaje homoseksualizmu za chorobę od jakichś 20 lat - ale ostatnio nawet KE oskarżyło tę organizację o manipulacje i przekręty - nie jest to więc organizacja wiarygodna!
Odpowiedz"1. Dużo bardziej naturalne? Znaczy się, rodzi się tam więcej pederastów? " Naturalne dla ludzi, nie uznają takiego zadania za dziwactwo czy coś wyjątkowego. I polecam zajrzeć do słownika i sprawdzić słowo "pederasta". Używając go po prostu się ośmieszasz(zamiast co miałeś w zamierzeniu- obrazić kogoś) bo znaczy ono zupełnie co innego. " Niedoedukowani ludzie? To w ZSRR były takie rzeczy, że jak nie wierzyłeś w utopię komunizmu, to Cię edukowali tak długo, aż uwierzyłeś, albo dawali sygnał do odpowiednich służb." Porównujesz udokumentowane naukowe fakty z wiarą w ustrój totalitarny. Jeśli twierdzisz, że ziemia jest płaska- jesteś niedoedukowany. Jeśli twierdzisz, że wzór na pole koła to 2*pi*r jesteś niedoedukowany. Jeśli twierdzisz, że homoseksualizm to kwestia wyboru- jesteś niedoedukowany. Proste nie? Gdybym nazwał niedoedukowanymi ludzi twierdzących, że ziemia jest płaska też byś zaprotestował podając nie mające nic do rzeczy przykłady z ZSRR? "chore jest dla mnie nazywanie opornych "homofobami", mimo że nie jest to choroba,)" Fobia to choroba. " za to homoseksualizm wykazuje cechy parafilii (zboczenia" np. jakie? "od jakichś 20 lat" "ale ostatnio" Poza tym to twierdzi nie tylko WHO ale i każdy znający się na swoim fachu lekarz czy psycholog. @Ziemniak "Problem w tym, że im nie da się dogodzić. Zgodzisz się na jakiś przywilej to będą żądać następnych i nie będzie to miało końca" Nie chodzi o przywileje tylko o w miarę równe prawa. Nie można przez obawę przed tym, że będą chcieć więcej dyskryminować ludzi. To tak jakby powiedzieć, że kobiety nie powinny móc głosować, siedzieć przy garach i należeć do mężczyzny bo zaraz im się feminizmy wbiją do głowy.
OdpowiedzZmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2011 o 21:11
1.---- Naturalnym (wrodzony, właściwy naturze, zgodny z jej prawami) nie może być bardziej lub mniej. Naturalne coś po prostu jest. Pederastia - to z grubsza (dość ogólnikowo) kontakty homoseksualne; głównie potocznie. Pardon, że nie wysłowiłem się wystarczająco precyzyjnie. 2.-----Tutaj zahaczamy o propagandę. Jeśli ludzi nie lubiących szpinaku, nazwiesz szpinakofobami, czy oznacza to od razu, że niechęć do tego warzywa to choroba? Tak wnioskujesz. Za to homoseksualizm ma cechy parafilii - pełną satysfakcję można osiągnąć wyłącznie w kontakcie z osobą tej samej płci, co jest odstępstwem od normatywnej sytuacji; przykładowo: funkcją rodziny jest m.in. funkcja prokreacyjna - będąc homoseksualistą masz upośledzoną funkcję społeczną - jego "rodzina" (w sensie związku) z partnerem nie może wywiązać się ze spełnienia funkcji prokreacyjnej. To trochę przypomina to schizofrenię - w skrajnych przypadkach upośledza funkcje społeczne takie jak np. praca, nauka, kontakty towarzyskie. To tylko tak z grubsza. Polecam poczytać w internecie czy w książkach. 3.------- Porównanie do ZSRR jest trafne - chodzi tu po prostu o manipulację ludźmi. Wszak komuniści uważali, że słuszność komunizmu jest udokumentowana - pisano "dzieła", doszukiwano się analogii w zachowaniach zwierząt, do szerzenia propagandy zaprzęgnięto naukę, sztukę, media. Opornych represjonowano, próbowano wyszydzać, skompromitować itd. Wystarczy zamienić słowo "komunizm" z "homoseksualizm" by dowiedzieć się, że tak naprawdę metody są niemalże identyczne.
OdpowiedzAbstrahując od tematu homoseksualistów - po cholerę do zadania matematycznego zdjęcie i to nie po prostu dwóch facetów, a akurat obściskujących i całujących się? Takie zdjęcie nawet w przypadku pary heteroseksualnej byłoby nie na miejscu, jeśli mowa o zadaniu z matmy dla dzieci/młodzieży. No ale czego spodziewać się po kraju, w którym pedofile mają swoją własną partię? Polecam poczytać sobie o "Partii na rzecz Miłości Bliźniego, Wolności i Różnorodności" http://je.pl/wttf. Dasz ludziom palec, to wezmą całą rękę. Chore...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2011 o 16:25
To nie było do zadania tylko autor demota dodał. "No ale czego spodziewać się po kraju, w którym pedofile mają swoją własną partię?" "Zdaniem przedstawicieli PNVD ich partia może liczyć na kilkadziesiąt tysięcy głosów holenderskich, a fakt, iż oficjalnie do partii należą tylko 3 osoby, jest związany z tym, iż taka ilość nieanonimowych osób jest niezbędna do formalnego założenia partii politycznej w Holandii. Według podawanych przez holenderską prasę danych, PNVD może liczyć na około 1000 głosów wyborców w całym kraju (szóstą część głosów niezbędnych do przekroczenia progu wyborczego)." Mają trzy osoby i brak jakiejkolwiek możliwości działania ale ludzie tym straszą na potęgę. Co gorsza próbując to łączyć z akceptacją dla homoseksualistów. Swoją drogą "obniżenie granicy wieku legalnego współżycia seksualnego z 16 do 12 lat." Sprawdź jaki jest ten wiek w Watykanie ^^ (osobiście jestem jak najbardziej temu przeciwny żeby nie było ;p)
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2011 o 17:40
Sam fakt, że takie ugrupowanie jest legalne już jest co najmniej niesmaczne i głupie. "Sprawdź jaki jest ten wiek w Watykanie ^^". Propaganda. Odsetek pedofilów wśród księży jest porównywalny do odsetku pedofilów w reszcie społeczeństwa. Nikt nie twierdzi, że kapłan jest idealny - to tylko człowiek. Tak samo jak może się znaleźć niekompetentny policjant, strażak czy lekarz (chociaż są starania, aby ten procent jak najbardziej zminimalizować). A dla mnie pedofil to pedofil - za jaja i na latarnie - czy jest w sutannie, czy bez.
Odpowiedz"Propaganda. Odsetek pedofilów wśród księży jest porównywalny do odsetku pedofilów w reszcie społeczeństwa" Nie, nie nie i jeszcze raz nie. Źle mnie zrozumiałeś. Nie dysponuje statystykami co do pedofilii w kościele więc nie sugeruje tego co odebrałeś. Tylko mówię, że w Watykanie "ostoi moralności" legalny jest seks z dwunastolatkami, tak jak proponuje w.w. "partia pedofilii" "A dla mnie pedofil to pedofil - za jaja i na latarnie - czy jest w sutannie, czy bez." Tutaj oczywiście się zgadzam.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2011 o 18:34
Nie dysponuję odpowiednią wiedzą i źródłami żeby wskazać, dlaczego tak jest. Obstawiam, że to jakieś zamierzchłe prawo.
OdpowiedzTo nie chodziło wcale o homoseksualistów tylko o Jasia z "Klanu", który ma 2 ojców: tatę Jacka i tatę Piotra. Dziwne tylko, że poszli razem do sklepu, bo wydawało mi się, że nie przepadają za sobą..:\
OdpowiedzZa 10 lat będzie że tata marek z mamą owieczką kupili heteroseksualistę na bazarze zeby ich 3 letni chlopczyk mial partnera do seksu, ile kosztował heteroseksualista...
OdpowiedzGERBILLING RULEZ!!!
OdpowiedzZnam parę gejów którzy nie zaadoptowali dziecka, tylko zostali jego opiekunami prawnymi. Wychowują go, nazywają synem, a on ich ojcami. Ja osobiście uważam że to wspaniale, że Brian wychowuje się razem z osobami, które go kochają, a nie np. w domu dziecka czy na ulicy. Ja i moja narzeczona też mamy zamiar mieć razem dzieci. Wychowamy je dobrze, będą nauczone tolerancji dla inności i odmienności. Dzieci homoseksualistów nie muszą być homoseksualne. Brian to 100% hetero w hetero. Ma dziewczynę, są razem od kilku lat. Ona toleruje jego rodzinę, a jego ojcowie uwielbiają kruchą blondynkę. To niesamowite i dla Was nie do pomyślenia, co? Co do pedofilów i pederastów... Zastanówcie się trochę nad statystykami, co? 80% pedofilów to mężczyźni heteroseksualni. Zostawiam to bez komentarza.
OdpowiedzTo się właśnie nazywa pranie mózgu. Każdy normalny człowiek z natury brzydzi się takimi zboczeniami jak gejowstwo, tu nie trzeba nic uczyć, można tylko szerzyć chorą propagandą i stosować cenzure na mówienie prawdy o homoseksualistach - tak jak właśnie dzieje się w Holandi. To jest wlasnie pedalski totalitaryzm, ZAKAZ PEDAŁOWANIA
OdpowiedzPowybijać homoseksualistów i kropka!
Odpowiedz