Szykuję się ogólnoświatowa rewolucja, w Polsce też będzie pucz, ale jakby co to ciii bo jeszcze ABW wpadnie ;) Wreszcie ludzkość się budzi z tej obłudy, ten kapitalizm jest bardziej zakłamany niż komunizm który mieliśmy przez prawie pół wieku, wystarczą wojny dla pieniędzy. w Afryce są masowe ludobójstwa i cały świat się przygląda, żeby to przemilczeć wymyślają zbiórki na żywność, która i tak wpadnie do tych z karabinami, bo broń ma większą siłę "przekonywania".
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 sierpnia 2011 o 7:54
Hm. Gdy serwer GG padł na kilka godzin, to w gimnazjach panowała histeria... Ciekawe co będzie po padnięciu Fejsbuka :D (psychiatrzy, będziecie mieć dużo roboty)
Lavo albo jesteś durny i śmiejesz się z cudzego nieszczęścia albo jesteś durny bo nie wiesz że on nie może mówić tylko ma do tego urządzenie tak czy inaczej jesteś durny
Facebook srejsbuk. Rzygać mi się już chce od tego waszego fejsbuka. Wy nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, co oni z wami robią. Facebook wie o was więcej niż wasze matki, wasze rodziny. Ustawienia prywatności na facebook'u guzik dają, oni mają was w małym palcu. Sprzedają wasze dane różnym rządowym instytucjom. A tak na prawdę usunięcie konta nic wam nie da, wasze dane są i pozostaną w bazie danych fb. ANONYMOUS! \m/
Pamiętam jak niedawno naszukałem się kilka godzin, by całkowicie usunąć konto, a ile razy potwierdzać usunięcie konta musiałem... Czyżby to specjalnie utrudnili?
@Mello
Nie da się zniszczyć facebook'a ?
Przypominam, że "anonimowi" posiadają dość potężną broń tzw. atak DDoS. Jeśli by nie dali rady, to by tego nie zapowiedzieli. Jeśli dali rade włamać się do FBI, CIA, Sony itd. to wątpię żeby mieli "duży" problem z tym.
E, e, e! XerxesPL2, przestań siać tu komunistyczny ferment i nie sr*j po kapitalizmie, bo to z czym mamy teraz do czynienia to kontrolowany rynek przez rządy z socjalistycznymi naleciałościami i z samą ideą wolnego rynku nie ma wiele wspólnego. Komunizm to zło największe.
nie zniszcza facebooka. Nie dadza rady. Po drugiej stronie 'konfliktu' sa ludzie duzo lepsi od anonymous. Poza tym tego sie po prostu nie da zrobic, z wielu powodow.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 sierpnia 2011 o 2:29
PSN było według mnie ważniejszym celem niż fejsbuk.. z prostej przyczyny - na PSN wykradali numery kont itp.
PS. Jestem za zniszczeniem fejsa, polityka prywatności na tym portalu tak na prawdę nie istnieje.. a usunięcie konta to nie lada wyczyn.
@What
PSN to Sony. Wykradali numery kart? Buhahaha. Ludzie dając tam numery kupują tam gry, dodatki i inne tego typu rzeczy. A co do ataku to nastąpi on tak czy inaczej. Facebook za dużo grzechów nazbierał. Raczej tego nie przetrwa.
@Justyna712, no dla CRACKERÓW na pewno o wiele za mało... przecież facebook jest takim bankiem danych... po za tym sprawę utrudniają systemy które tam chodzą... (linuksy mianowicie, lub gorzej, BSD)
do idiotow ktorzy mnie zminusowali- troche sie na tym znam, znam ludzi ktorzy od dosc dawna siedza w tym 'biznesie', facebooka nie da sie zniszczyc. I nie rpzeszadzam po prostu nie ma takiej mozliwosci. Musialiby pozabijac wszystkich programistow i recznie zniszczyc wszystkie kopie i bazy danych. ręcznie.
Szczególnie widać że w tym siedzisz po ortografii. Sam bym się zgłosił do szukania luk w zabezpieczeniach, ale 500$ do mnie nie przemawia - za to nie kupię sobie nawet kompa, który BF3/Cod:MW3 uciągnie na wysokich. A jeśli chodzi o to czy da się go zniszczyć - wystarczy znaleźć jedną, JEDNĄ lukę i cały system pada. Wystarczy nawet luka w pluginach fejsikowych np. w wszędobylskim "like it" i koniec. Ups, chyba coś za dużo napisałem... gdzie moje 500$?
Portale społecznościowe są dla ludzi albo nie mających przyjaciół albo żyjących internetem... rozpad takiego syfu jak Facebook i NK byłby niezwykle przydatny dla ratowania ludzkości :] Bo kogo z nas już nie wkur****ą sweet-focie, łańcuszki, i ten zje****y przycisk "Lubie to" na każdej stronie (nawet na tej). Zmieńcie to na "Wali mnie to".
Hmmm, do fotek nic nie mam, wystarczy rozsądnie dobierać znajomych. Nie podoba mi się przeniesienie życia społecznego na portale społ. Sam konta na facebooku nie mam i żyję choć nakłaniano mnie do założenia profilu.
1 sprawa. Może z psn przesadzili ale ludzie ich uwielbiają za welcome pack :D. 2 rzecz niszczą najgorszy portal internetowy czyszcząc internet!. Według mnie oni powinni być bohaterami a nie przestępcami
Dobrze robią. I nie dlatego, że wk*rwiający jest ten fejsbuk i wszechobecne "lubię to". Podobno fejsbuka założyło CIA, żeby za darmo zdobyć dane milionów ludzi na całym świecie, a Ci kretyni im w tym pomagają ujawniając w necie wszystkie swoje dane· Może taka akcja otworzy oczy bandzie matołów.
Tak a Mark Zuckerberg jest kierownikiem całej tej akcji i tak naprawdę jest kosmitą który przyleciał na naszą planetę by przygotować ją na inwazję swojej rasy.
Wszystkie swoje dane? Na pewno CIA założyło facebooka po to, aby zdobywać informacje na temat tego, co robisz w danej chwili, albo czy jesteś w zwiazku lub nie. CIA ma swoje bazy danych, w których są zawarte praktycznie wszystkie dane o mieszkańcach USA, więc nie widzę powodu pozyskiwania żadnych nowych, tym bardziej o mieszkańcach np. Polski.
Po co mieliby rozwalać polskie gówno? NK poza nasz cudny kraj przecież nie sięga. Dziwnego wybrali sobie patrona, Guy Fawkes, który wysadził parlament, ale nic. Jestem z nimi.
Remember remember the fifth of November
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 sierpnia 2011 o 11:29
No i co z tego, że się rzucą? Jakbyś poczytał trochę o działalności anonimowych byś wiedział, że oni nie robią tego z czystej złośliwości, po prostu dążą do wolności w sieci. Mimo wszystko na NK również jest opcja "usuń konto".
Czytałem o ich wielu innych wyczynach przeciw temu kłamliwemu społeczeństwu i przyznaję, jestem pod wrażeniem. Przecież nie będziemy wierzyć w te kłamstwa dzisiejszych mediów, itp. zakrywające prawdę. Oby atak się udał, trzymamy kciuki.
Sami anoni zaprzeczyli włamaniom, Lulzsec się tym chwalił ale ty wiesz lepiej? Zaatakowali też fbi, cia, stronę senatu usa, serwery m.in. eve online (o mc nie słyszałem) a ostatnio the sun.
Ja sam mam konto na facebooku, ale wchodzę na nie jakieś 3 razy w roku. :P Nie będę po nim płakać, niech robią z fejsbukiem to, co chcą, życia mi to nie zmieni.
o mnie facebook nic nie wie, bo chwała Bogu nie miałem tam nigdy konta i nie zamierzam mieć... nawet jeśli oni zniszczą facebook'a to i tak zaraz ktoś stworzy coś innego na tej samej zasadzie i tak w kółko -.- no ale niech nam ANONYMOUS pokażą co potrafią :D
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
10 sierpnia 2011 o 23:59
Wiecie co, zastanawia mnie jedno - od kiedy to Anoni ogłaszają co zrobią i kiedy? To tak jakby jakiś terrorysta chwalił się że za np. dwa tygodnie wysadzi ten i tamten budynek. Cała ta sprawa wygląda dość podejrzanie, szczególnie, że nie tak dawno powstał G+ czyli Googlowy odpowiednik FB.
Gdyby tego nie zapowiedzieli, nie byłoby zabawy z patrzenia na tych wszystkich ludzi, wrzeszczących na organizację, której nawet nie znają próbując zalogować się na fejsbuczka. Popieram anonimowych już od dawna, za te wszystkie akcje, które zrobili. Trzymam kciuki!
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 sierpnia 2011 o 23:07
Ja mam facebooka, lecz założyłem go tylko dlatego że chciałem złapać kontakt z ludźmi z nowej szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego. Dla mnie facebook jest przydatnym czasem narzędziem, jednakże faktycznie jest to portal bardzo niebezpieczny i moim zdaniem w teorii spiskowej związanej z CIA może być sporo prawdy. Jeśli facebook zostanie zniszczony to nie będę po nim płakał i pomyśle tylko: "Dobra robota Anonymous!". Cóż dla moich danych jest już pewnie za późno na ratunek (pewnie już je gdzieś zapisali bez mojej wiedzy), lecz mam nadzieję że akcja Anonymous pozwoli uratować je wielu innym nieświadomym potencjalnym użytkownikom. I już widzę miny moich znajomych podniecających się statusami i "słit fociami na fejsie" jak uda im się zniszczyć ten portal.
ja ich popieram, bo te gowna jak FB rzadza swiatem i mieszaja ludziom w glowach :) Nie moge sie tego doczekac, ale wiem ze FB maja baze danych. Pobawia sie kilka dni i i tak wszystkie dane zostana przywrocone ;p a propo [+]
Ja facebooka posiadam, tak jak kolega wyzej napisał, czasami jest przydatny, chociaż jestem ciekawy czy anonimowi zniszczą go, mnie tam na nim nie zależy, płakać oczywiście nie będę. Plus dla scrina oraz kciuki za anoni :P
Szczeże niech niszczą te servery społecznościowe (skupisko pokemonów i neosów) Bo jeżeli na początku było można to jakość znieść to te zmiany które przyszły razem z nk fb i innym badziewiem są nie do zniesienia. Zresztą sam mam server teraz to moge lekki atak zrobić ale to za mało jedynie mógłbym go zwiesić na jakieś góra 5h zależy jak zdministracja ich działa bo tak ban po ip i już po wysyłaniu hashu nie dla mnie takie zajęcie ale moge powiedzieć że każdą strone można rozwalić nie ma takich zabezpieczeń aby przed włamem sie zabezpieczyć wystarczy troche ludzi i czasu i taki fejsbuk leży w najgorszym przypadku po kilku godzionach a jakby był na windows server to siada w kilka minut ;x gorzej z BSD i linuxem ale na to też są rady to tyle na tych co się tak srają że zabraknie fb tak jak up a co tylko przez internet możesz znajomość zawierać przecież nigdy w 100% nie jesteś pewien kto jest po drugiej stronie.
Ostro mnie wszyscy denerwujecie tym jechaniem na facebooka, tym bardziej, że nie macie tam konta. Ja tam konto posiadam i jest on dla mnie bardzo praktycznym wynalazkiem, mam newsy ze wszystkich interesujących mnie portali internetowych w jednym miejscu, odkryłem dzięki temu sporo muzyki polecanej przez znajomych, łatwo skrzyknąć ekipę na browarka itd, nie wspominając już o tym że facebook pomógł np zorganizować się rebeliantom w północnej Afryce i obalić rządy dyktatorów, a także wielu innych inicjatywach społecznych. A Wy wszyscy, w imię krzywo przez was postrzeganego indywidualizmu, obnosicie się z tym jaki to facebook jest be, żeby poczuć się kimś lepszym od "motłochu". Siedlisko pokemonów? Jeśli wasi znajomi są pokemonami to macie siedlisko pokemonów, wśród moich znajomych takich nie ma, więc totalnie wali mnie to czy pokemony są czy ich nie ma, bo i tak nich ze swojego poziomu nie widzę, więc z czym do jasnej ciasnej macie taki wielki problem? Bo bardzo was denerwuje mała ikonka "lubię to"? Jeżeli macie tylko takie problemy w życiu, to chciałbym być taki szczęśliwy jak wy. Zluzujcie trochę poślady, dobrze to wam zrobi na zdrowie.
"mam newsy ze wszystkich interesujących mnie portali internetowych w jednym miejscu" - RSS nie istnieje?...
"w jednym miejscu, odkryłem dzięki temu sporo muzyki polecanej przez znajomych" - Fakt
"łatwo skrzyknąć ekipę na browarka" - Fakt, chociaż do tego są też bardziej anonimowe formy no ale...
"a także wielu innych inicjatywach społecznych" Śmiechu warte!
Zgadzam się z komentarzem Mozg0.
Nagle wszyscy narzekają na facebook'a, a pamiętam jak niedawno wszyscy się nim zachwalali i każdy kto nie miał na nim konta, był "lołem". Teraz, gdy zapowiedziany jest atak, każdy nagle nie ma konta na nim, albo go nie lubi. I założę się, że każdy krytykujący face'a, ma na nim konto i korzysta codziennie.
Poza tym. Czy mistrzowie demoty kwejk to tez nie jest skupisko ludzi? Co im to da, że skasują facebooka. Zaraz powstanie 100 takich stron, oni o tym dobrze wiedzą, tylko chcą pokazać, jacy oni są silni itp itd. A powinni wiedzieć o tym, że niszcząc taki portal zaraz powstanie 10 innych, a dane które niby zostały sprzedane, to są sprzedane nic z tym nie zrobią.
Poza tym. Myślicie, że kolesie od fejsa są idiotami? Na pewno się tak zabezpieczyli, mają tyle kasy to nic trudnego zatrudnić jakiś specjalistów. Założe się, że na drugi dzień facebook będzie działał normalnie, a tej grupie nie będzie się chciało niszczyć jej znowu i znowu. Myślcie, czemu zapowiedzieli atak tak późno? Bo muszą się na to przygotować. To nie jest tak hop siup. Jeżeli będzie atak DDoS, to troche czasu potrzeba. A wiecie na czym to polega? Po prostu infekują Wam komputery i potem wykorzystują, je przy ataku. Założe się, że ten link co krązył jakiś czas temu po facebooku, z tym trojanem to była ich robota.
Potem nie płaczcie, że nagle Wam komputer przestał działać.
Tak jak mówie. Facebook to nie jest nic, aż tak złego jak mówicie. Dla mnie łatwiej, jest napisać do kumpla na facebooku, niż zapierdzielać do niego 10 km. i nie wiem czy jest w domu.
Sam NIE POSIADAM konta na Facebooku, i z tego powodu nie płaczę. I nie będę wam udowadniał że nie mam - bo po co? Jak nie wierzycie to nie wierzcie. Facebook obudzi się (jeżeli w ogóle padnie) dopiero po kilku miesiącach. Dlaczego? Anonymous nie są grupą wyssaną z palca, mają za sobą udane ataki na Sony, PayPal czy Visa lub Mastercard. Wystarczy poczytać na wp.pl - to nie boli. Najpierw zapewne zaatakują bazę danych - aby nic nie zostało. Potem zajmą się resztą. I Nawet jeżeli twórcy Facebooka chcieliby go odtworzyć - tak jak mówiłem wcześniej zajęłoby im to trochę czasu i włożyliby w to w h*j kasy. Nowa strona, więc i pozycjonowanie. Budowanie od nowa strony, + nowe zabezpieczenia to trochę zajmuję. Dane zostały sprzedane - to prawda. Ale czemu chcą go zniszczyć? Aby więcej danych nie zostało sprzedanych. Chyba proste i logiczne, prawda? Sam jestem za tym aby im się udało. Mi tam on nie przeszkadza - lecz czasami wku*rwia nieziemsko, szczególnie jak widzę swoje koleżanki z klasy. Aż się nie mogę doczekać, jak zobaczę ich miny. W skrócie - Anonymous, trzymam kciuki.
dzień przed moimi 20. urodzinami. z końcem mojej nastoletniości skończy się fejsbóg.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 1:18
Jestem z nimi, zarówno w przypadku ataku na PSN jak i Facebooka.
OdpowiedzDzien po moich urodzinach ... Mam urodziny 6 listopada :D
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 5:46
@Gapa544, to chyba dzień PRZED Twoimi urodzinami ;] Ja mam 7 listopada ;)
OdpowiedzSzykuję się ogólnoświatowa rewolucja, w Polsce też będzie pucz, ale jakby co to ciii bo jeszcze ABW wpadnie ;) Wreszcie ludzkość się budzi z tej obłudy, ten kapitalizm jest bardziej zakłamany niż komunizm który mieliśmy przez prawie pół wieku, wystarczą wojny dla pieniędzy. w Afryce są masowe ludobójstwa i cały świat się przygląda, żeby to przemilczeć wymyślają zbiórki na żywność, która i tak wpadnie do tych z karabinami, bo broń ma większą siłę "przekonywania".
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 7:54
również mam 6 listopada urodziny, idealny prezent :)
Odpowiedzwow a ja 4listopada mam 15 ..
Odpowiedz@BlackBallerine pochwalilabys sie lepiej cyckami jesli to twoj awatar niz to kiedy masz urodziny ;d
OdpowiedzGłos ludu przemówił! Noooo pokaż, ładnie proszę. :)
OdpowiedzI się odezwały gimbusy, bo wątpię żeby pedofile się tak perfidnie ujawniali
OdpowiedzWidzę, że same perwerty są tutaj ;). Kogo obchodzi ile przed/po waszych urodzinach? Ważne, że w końcu ten syf zniknie.
OdpowiedzHm. Gdy serwer GG padł na kilka godzin, to w gimnazjach panowała histeria... Ciekawe co będzie po padnięciu Fejsbuka :D (psychiatrzy, będziecie mieć dużo roboty)
Odpowiedzniech to gowno rozwala w drobny mak (+) :D
Odpowiedzhah, ja też mam 4 listopada urodziny:) ale nie osiemnastkę;p
OdpowiedzAle się daliście nabrać. Przecież to Steven Hawking robi sobie jaja. Poznaję go po głosie.
OdpowiedzLavo albo jesteś durny i śmiejesz się z cudzego nieszczęścia albo jesteś durny bo nie wiesz że on nie może mówić tylko ma do tego urządzenie tak czy inaczej jesteś durny
Odpowiedz@ziomal2 dzięki kapitanie obvious za rozwianie mych wątpliwości co do jego głosu. Masz w nagrodę ten oto kamień.
OdpowiedzTeż nie mam Twarzoksiążki,a żyję :D
Odpowiedzhttp://imageshack.us/photo/my-images/543/zuckerbergsegment2370x2.jpg/
Odpowiedzhttp://deeuss.wordpress.com/2011/08/07/anonymous-5-listopada-zniszcza-facebooka/ I tak nie będę płakał,a nawet ich popieram.
Odpowiedzno tak, bo przecież najważniejsze są życzenia na fejsie ;d
OdpowiedzFacebook srejsbuk. Rzygać mi się już chce od tego waszego fejsbuka. Wy nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, co oni z wami robią. Facebook wie o was więcej niż wasze matki, wasze rodziny. Ustawienia prywatności na facebook'u guzik dają, oni mają was w małym palcu. Sprzedają wasze dane różnym rządowym instytucjom. A tak na prawdę usunięcie konta nic wam nie da, wasze dane są i pozostaną w bazie danych fb. ANONYMOUS! \m/
OdpowiedzJak dla mnie to Facebook to raczej zbiór idiotów, większość to jakieś gimbusy i pokemony... ale jestem za rewolucją, kapitalizm rządzi światem.
OdpowiedzNawet jak zmienisz hasło, to stare zostaje w ich bazie danych! Mnie to trochę przeraża.
OdpowiedzPamiętam jak niedawno naszukałem się kilka godzin, by całkowicie usunąć konto, a ile razy potwierdzać usunięcie konta musiałem... Czyżby to specjalnie utrudnili?
OdpowiedzSama prawda.
Odpowiedz@Mello Nie da się zniszczyć facebook'a ? Przypominam, że "anonimowi" posiadają dość potężną broń tzw. atak DDoS. Jeśli by nie dali rady, to by tego nie zapowiedzieli. Jeśli dali rade włamać się do FBI, CIA, Sony itd. to wątpię żeby mieli "duży" problem z tym.
OdpowiedzE, e, e! XerxesPL2, przestań siać tu komunistyczny ferment i nie sr*j po kapitalizmie, bo to z czym mamy teraz do czynienia to kontrolowany rynek przez rządy z socjalistycznymi naleciałościami i z samą ideą wolnego rynku nie ma wiele wspólnego. Komunizm to zło największe.
Odpowiedznie zniszcza facebooka. Nie dadza rady. Po drugiej stronie 'konfliktu' sa ludzie duzo lepsi od anonymous. Poza tym tego sie po prostu nie da zrobic, z wielu powodow.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 2:29
Oj nie byłbym tego taki pewien, twierdziłem tak przed atakiem na PSN i co? Zrobili taki rozp*erdol,że głowa mała : )
Odpowiedzatak na PSN nie był zapowiadany, bo sami nie wiedzieli czy dadzą radę
OdpowiedzPSN było według mnie ważniejszym celem niż fejsbuk.. z prostej przyczyny - na PSN wykradali numery kont itp. PS. Jestem za zniszczeniem fejsa, polityka prywatności na tym portalu tak na prawdę nie istnieje.. a usunięcie konta to nie lada wyczyn.
OdpowiedzNie dadza rady? Zebys sie nie zdziwil. ;-)
Odpowiedz@What PSN to Sony. Wykradali numery kart? Buhahaha. Ludzie dając tam numery kupują tam gry, dodatki i inne tego typu rzeczy. A co do ataku to nastąpi on tak czy inaczej. Facebook za dużo grzechów nazbierał. Raczej tego nie przetrwa.
OdpowiedzHeh, Facebook już oferuje hakerom 500$ za znalezienie luk w zabezpieczeniach :P Wg mnie to mało
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 21:03
@Justyna712, no dla CRACKERÓW na pewno o wiele za mało... przecież facebook jest takim bankiem danych... po za tym sprawę utrudniają systemy które tam chodzą... (linuksy mianowicie, lub gorzej, BSD)
Odpowiedzdo idiotow ktorzy mnie zminusowali- troche sie na tym znam, znam ludzi ktorzy od dosc dawna siedza w tym 'biznesie', facebooka nie da sie zniszczyc. I nie rpzeszadzam po prostu nie ma takiej mozliwosci. Musialiby pozabijac wszystkich programistow i recznie zniszczyc wszystkie kopie i bazy danych. ręcznie.
OdpowiedzSzczególnie widać że w tym siedzisz po ortografii. Sam bym się zgłosił do szukania luk w zabezpieczeniach, ale 500$ do mnie nie przemawia - za to nie kupię sobie nawet kompa, który BF3/Cod:MW3 uciągnie na wysokich. A jeśli chodzi o to czy da się go zniszczyć - wystarczy znaleźć jedną, JEDNĄ lukę i cały system pada. Wystarczy nawet luka w pluginach fejsikowych np. w wszędobylskim "like it" i koniec. Ups, chyba coś za dużo napisałem... gdzie moje 500$?
OdpowiedzNie będę płakał z tego powodu.
OdpowiedzPortale społecznościowe są dla ludzi albo nie mających przyjaciół albo żyjących internetem... rozpad takiego syfu jak Facebook i NK byłby niezwykle przydatny dla ratowania ludzkości :] Bo kogo z nas już nie wkur****ą sweet-focie, łańcuszki, i ten zje****y przycisk "Lubie to" na każdej stronie (nawet na tej). Zmieńcie to na "Wali mnie to".
OdpowiedzGdybym miała fejsbuka, z pewnością kliknęłabym "Lubię to", ale że jest to gówno, przyznam Ci jedynie rację.
OdpowiedzHmmm, do fotek nic nie mam, wystarczy rozsądnie dobierać znajomych. Nie podoba mi się przeniesienie życia społecznego na portale społ. Sam konta na facebooku nie mam i żyję choć nakłaniano mnie do założenia profilu.
OdpowiedzTeraz inne serwisy społecznościowe mogą liczyć na zwiększenie się ilości użytkowników jeśli to się wydarzy.
Odpowiedz1 sprawa. Może z psn przesadzili ale ludzie ich uwielbiają za welcome pack :D. 2 rzecz niszczą najgorszy portal internetowy czyszcząc internet!. Według mnie oni powinni być bohaterami a nie przestępcami
OdpowiedzDobrze robią. I nie dlatego, że wk*rwiający jest ten fejsbuk i wszechobecne "lubię to". Podobno fejsbuka założyło CIA, żeby za darmo zdobyć dane milionów ludzi na całym świecie, a Ci kretyni im w tym pomagają ujawniając w necie wszystkie swoje dane· Może taka akcja otworzy oczy bandzie matołów.
Odpowiedzteorie spiskowe =/= rzeczywistość
OdpowiedzWyczytałaś to ze "Świata wiedzy"? :))
OdpowiedzTak a Mark Zuckerberg jest kierownikiem całej tej akcji i tak naprawdę jest kosmitą który przyleciał na naszą planetę by przygotować ją na inwazję swojej rasy.
OdpowiedzWszystkie swoje dane? Na pewno CIA założyło facebooka po to, aby zdobywać informacje na temat tego, co robisz w danej chwili, albo czy jesteś w zwiazku lub nie. CIA ma swoje bazy danych, w których są zawarte praktycznie wszystkie dane o mieszkańcach USA, więc nie widzę powodu pozyskiwania żadnych nowych, tym bardziej o mieszkańcach np. Polski.
OdpowiedzPopieram, ale najpierw niech NK rozpier*dolą - tak na rozgrzewkę, bo na pewno nie jest tak chronione jak FB :D
OdpowiedzMyślisz, że polskie strony ich obchodzą?
OdpowiedzDobrze, że nie mam konta na fejsie
OdpowiedzPo co mieliby rozwalać polskie gówno? NK poza nasz cudny kraj przecież nie sięga. Dziwnego wybrali sobie patrona, Guy Fawkes, który wysadził parlament, ale nic. Jestem z nimi. Remember remember the fifth of November
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 11:29
Chodzi raczej o to że jest symbolem anonimowości, lecz nie ważne czyja twarz kryje się pod maską ;)
Odpowiedznie wysadził, złapali go.
OdpowiedzNawet jak im się uda to następnego dnia wszystko wróci do normy. Ale coś udowodnią światu. Teraz już wiem że można zostać superbohaterem :D
OdpowiedzJeżeli popierasz akcję zniszczenia facebooka wklej to na tablicę swojego fejsa!
OdpowiedzW takich momentach żałuje że nie jestem dobrym hakerem z jakieś grupy typu Anonymous czy LulzSec. Skrin dobry
OdpowiedzMożesz być jednym z nich, wystarczy, że napiszesz im o tym na IRC'u, i już od nich dostaniesz cenne informacje :P
OdpowiedzNie o to chodzi, wiem że Anonymous to wyjątkowo dziwna grupa, problem w tym że jetem słabym hakerem :/
OdpowiedzAż pierwszy raz w życiu kliknałem w "Lubię to!" xD
OdpowiedzNo to się wszyscy na Google+ przeniosą. Co za różnica?
Odpowiedzno to atak DDos na google :D
OdpowiedzTo coś z komentarza ma prawie 18 lat? Dziwne, po dennym stylu pisania widać, jakoby miało lat 10.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 15:48
5 listopada fala dziewczyn rzuci się na NK. Dear Anonymous...
OdpowiedzNa g+, a nie na nk...
OdpowiedzNo i co z tego, że się rzucą? Jakbyś poczytał trochę o działalności anonimowych byś wiedział, że oni nie robią tego z czystej złośliwości, po prostu dążą do wolności w sieci. Mimo wszystko na NK również jest opcja "usuń konto".
OdpowiedzCzytałem o ich wielu innych wyczynach przeciw temu kłamliwemu społeczeństwu i przyznaję, jestem pod wrażeniem. Przecież nie będziemy wierzyć w te kłamstwa dzisiejszych mediów, itp. zakrywające prawdę. Oby atak się udał, trzymamy kciuki.
OdpowiedzPSN padło przez LulzSec a nie przez Anonymous, których jedynymi osiągnięciami póki co są ataki ddos...
OdpowiedzLulzSec uwaliło tylko parę gier(Minecraft, EVE Online) i stron na jakiś czas, nic szczególnego. Anonymous stoją za atakiem na PSN
OdpowiedzSami anoni zaprzeczyli włamaniom, Lulzsec się tym chwalił ale ty wiesz lepiej? Zaatakowali też fbi, cia, stronę senatu usa, serwery m.in. eve online (o mc nie słyszałem) a ostatnio the sun.
OdpowiedzTo dziwne, że CIA zatrzymała anonów w np. Hiszpanii w związku z atakiem na PSN. Tak, wiem lepiej.
OdpowiedzZaje.bie sk.urwy.synów jeśli 5 listopada nie będę mogła wejść na fejsa!11
OdpowiedzI co Ty, biedactwo pokemoniaste, wtedy zrobisz? ;(
OdpowiedzZ logicznego punktu widzenia, nawet nie będziesz mieć na to szans, bo nikt ich nie zna właściwie, są anonimowi. Więc zostaje Ci się powiesić.
OdpowiedzJa sam mam konto na facebooku, ale wchodzę na nie jakieś 3 razy w roku. :P Nie będę po nim płakać, niech robią z fejsbukiem to, co chcą, życia mi to nie zmieni.
Odpowiedzwarto wspomnieć iż nie wiadomo czy wiadomość jest autentyczna, równie dobrze może pochodzić od jakichś script-kidów.
Odpowiedz@BossPanzer widzę, że ktoś podziela moje poglądy
Odpowiedzo mnie facebook nic nie wie, bo chwała Bogu nie miałem tam nigdy konta i nie zamierzam mieć... nawet jeśli oni zniszczą facebook'a to i tak zaraz ktoś stworzy coś innego na tej samej zasadzie i tak w kółko -.- no ale niech nam ANONYMOUS pokażą co potrafią :D
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 23:59
Nie mam facebooka, ale sprawę będę śledził. Siostra ! Podaj mi kalendarz z kuchni !
OdpowiedzWiecie co, zastanawia mnie jedno - od kiedy to Anoni ogłaszają co zrobią i kiedy? To tak jakby jakiś terrorysta chwalił się że za np. dwa tygodnie wysadzi ten i tamten budynek. Cała ta sprawa wygląda dość podejrzanie, szczególnie, że nie tak dawno powstał G+ czyli Googlowy odpowiednik FB.
OdpowiedzGówno+ pewnie zostanie zapomniany jak Wave, buzz i inne - jeśli nie... trudno. nie można by chyba zaDosować google...
OdpowiedzGdyby tego nie zapowiedzieli, nie byłoby zabawy z patrzenia na tych wszystkich ludzi, wrzeszczących na organizację, której nawet nie znają próbując zalogować się na fejsbuczka. Popieram anonimowych już od dawna, za te wszystkie akcje, które zrobili. Trzymam kciuki!
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 23:07
Niektórzy się śmieją, a z Annymous nie ma żartów, narobili dużego zamieszania. Z dobry miesiąc nie będzie fesja :D
OdpowiedzJa mam facebooka, lecz założyłem go tylko dlatego że chciałem złapać kontakt z ludźmi z nowej szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego. Dla mnie facebook jest przydatnym czasem narzędziem, jednakże faktycznie jest to portal bardzo niebezpieczny i moim zdaniem w teorii spiskowej związanej z CIA może być sporo prawdy. Jeśli facebook zostanie zniszczony to nie będę po nim płakał i pomyśle tylko: "Dobra robota Anonymous!". Cóż dla moich danych jest już pewnie za późno na ratunek (pewnie już je gdzieś zapisali bez mojej wiedzy), lecz mam nadzieję że akcja Anonymous pozwoli uratować je wielu innym nieświadomym potencjalnym użytkownikom. I już widzę miny moich znajomych podniecających się statusami i "słit fociami na fejsie" jak uda im się zniszczyć ten portal.
OdpowiedzHahaha śmiać mi się chce z was. Nagle każdy nie ma fejsa :D
Odpowiedzja ich popieram, bo te gowna jak FB rzadza swiatem i mieszaja ludziom w glowach :) Nie moge sie tego doczekac, ale wiem ze FB maja baze danych. Pobawia sie kilka dni i i tak wszystkie dane zostana przywrocone ;p a propo [+]
Odpowiedzhttp://www.wykop.pl/ramka/841483/operacja-facebook-to-tylko-fake/
Odpowiedzpowiedz mi, sądzisz że grupa anonymous ma twita z którego piszą wiadomości? zbyt szybko by ich dopadli idioto :D
OdpowiedzMularczyk A jaka frajerze pod tym względem jest różnica między Twitterem a youtubem.
OdpowiedzJa facebooka posiadam, tak jak kolega wyzej napisał, czasami jest przydatny, chociaż jestem ciekawy czy anonimowi zniszczą go, mnie tam na nim nie zależy, płakać oczywiście nie będę. Plus dla scrina oraz kciuki za anoni :P
OdpowiedzSzczeże niech niszczą te servery społecznościowe (skupisko pokemonów i neosów) Bo jeżeli na początku było można to jakość znieść to te zmiany które przyszły razem z nk fb i innym badziewiem są nie do zniesienia. Zresztą sam mam server teraz to moge lekki atak zrobić ale to za mało jedynie mógłbym go zwiesić na jakieś góra 5h zależy jak zdministracja ich działa bo tak ban po ip i już po wysyłaniu hashu nie dla mnie takie zajęcie ale moge powiedzieć że każdą strone można rozwalić nie ma takich zabezpieczeń aby przed włamem sie zabezpieczyć wystarczy troche ludzi i czasu i taki fejsbuk leży w najgorszym przypadku po kilku godzionach a jakby był na windows server to siada w kilka minut ;x gorzej z BSD i linuxem ale na to też są rady to tyle na tych co się tak srają że zabraknie fb tak jak up a co tylko przez internet możesz znajomość zawierać przecież nigdy w 100% nie jesteś pewien kto jest po drugiej stronie.
OdpowiedzNareszcie!!!
OdpowiedzNie zapomnijcie odwiedzić oficjalnego fanpage Anonymous na facebooku! Ale tak na serio, to popieram ich w 100%. Działają w szczytnym celu.
Odpowiedz3 dni przed moimi urodzinami... do kitu..
Odpowiedzhmmm... troche sie widze koniec świata ludziom przesunął o jakis rok i miesiac?
OdpowiedzOstro mnie wszyscy denerwujecie tym jechaniem na facebooka, tym bardziej, że nie macie tam konta. Ja tam konto posiadam i jest on dla mnie bardzo praktycznym wynalazkiem, mam newsy ze wszystkich interesujących mnie portali internetowych w jednym miejscu, odkryłem dzięki temu sporo muzyki polecanej przez znajomych, łatwo skrzyknąć ekipę na browarka itd, nie wspominając już o tym że facebook pomógł np zorganizować się rebeliantom w północnej Afryce i obalić rządy dyktatorów, a także wielu innych inicjatywach społecznych. A Wy wszyscy, w imię krzywo przez was postrzeganego indywidualizmu, obnosicie się z tym jaki to facebook jest be, żeby poczuć się kimś lepszym od "motłochu". Siedlisko pokemonów? Jeśli wasi znajomi są pokemonami to macie siedlisko pokemonów, wśród moich znajomych takich nie ma, więc totalnie wali mnie to czy pokemony są czy ich nie ma, bo i tak nich ze swojego poziomu nie widzę, więc z czym do jasnej ciasnej macie taki wielki problem? Bo bardzo was denerwuje mała ikonka "lubię to"? Jeżeli macie tylko takie problemy w życiu, to chciałbym być taki szczęśliwy jak wy. Zluzujcie trochę poślady, dobrze to wam zrobi na zdrowie.
Odpowiedz"mam newsy ze wszystkich interesujących mnie portali internetowych w jednym miejscu" - RSS nie istnieje?... "w jednym miejscu, odkryłem dzięki temu sporo muzyki polecanej przez znajomych" - Fakt "łatwo skrzyknąć ekipę na browarka" - Fakt, chociaż do tego są też bardziej anonimowe formy no ale... "a także wielu innych inicjatywach społecznych" Śmiechu warte!
OdpowiedzZgadzam się z komentarzem Mozg0. Nagle wszyscy narzekają na facebook'a, a pamiętam jak niedawno wszyscy się nim zachwalali i każdy kto nie miał na nim konta, był "lołem". Teraz, gdy zapowiedziany jest atak, każdy nagle nie ma konta na nim, albo go nie lubi. I założę się, że każdy krytykujący face'a, ma na nim konto i korzysta codziennie. Poza tym. Czy mistrzowie demoty kwejk to tez nie jest skupisko ludzi? Co im to da, że skasują facebooka. Zaraz powstanie 100 takich stron, oni o tym dobrze wiedzą, tylko chcą pokazać, jacy oni są silni itp itd. A powinni wiedzieć o tym, że niszcząc taki portal zaraz powstanie 10 innych, a dane które niby zostały sprzedane, to są sprzedane nic z tym nie zrobią. Poza tym. Myślicie, że kolesie od fejsa są idiotami? Na pewno się tak zabezpieczyli, mają tyle kasy to nic trudnego zatrudnić jakiś specjalistów. Założe się, że na drugi dzień facebook będzie działał normalnie, a tej grupie nie będzie się chciało niszczyć jej znowu i znowu. Myślcie, czemu zapowiedzieli atak tak późno? Bo muszą się na to przygotować. To nie jest tak hop siup. Jeżeli będzie atak DDoS, to troche czasu potrzeba. A wiecie na czym to polega? Po prostu infekują Wam komputery i potem wykorzystują, je przy ataku. Założe się, że ten link co krązył jakiś czas temu po facebooku, z tym trojanem to była ich robota. Potem nie płaczcie, że nagle Wam komputer przestał działać. Tak jak mówie. Facebook to nie jest nic, aż tak złego jak mówicie. Dla mnie łatwiej, jest napisać do kumpla na facebooku, niż zapierdzielać do niego 10 km. i nie wiem czy jest w domu.
OdpowiedzSam NIE POSIADAM konta na Facebooku, i z tego powodu nie płaczę. I nie będę wam udowadniał że nie mam - bo po co? Jak nie wierzycie to nie wierzcie. Facebook obudzi się (jeżeli w ogóle padnie) dopiero po kilku miesiącach. Dlaczego? Anonymous nie są grupą wyssaną z palca, mają za sobą udane ataki na Sony, PayPal czy Visa lub Mastercard. Wystarczy poczytać na wp.pl - to nie boli. Najpierw zapewne zaatakują bazę danych - aby nic nie zostało. Potem zajmą się resztą. I Nawet jeżeli twórcy Facebooka chcieliby go odtworzyć - tak jak mówiłem wcześniej zajęłoby im to trochę czasu i włożyliby w to w h*j kasy. Nowa strona, więc i pozycjonowanie. Budowanie od nowa strony, + nowe zabezpieczenia to trochę zajmuję. Dane zostały sprzedane - to prawda. Ale czemu chcą go zniszczyć? Aby więcej danych nie zostało sprzedanych. Chyba proste i logiczne, prawda? Sam jestem za tym aby im się udało. Mi tam on nie przeszkadza - lecz czasami wku*rwia nieziemsko, szczególnie jak widzę swoje koleżanki z klasy. Aż się nie mogę doczekać, jak zobaczę ich miny. W skrócie - Anonymous, trzymam kciuki.
OdpowiedzFuck Yea licze na was !
Odpowiedzsuper ja jestem z 6 listopada, a więc muszę kupić skrzynkę na listy :)
Odpowiedz