@kamoO94: A co ty myslisz? Rozumiem, zastrzelic czy pobic zlodzieja, ale nic nie usprawiedliwia gwaltow lub tortur.
GDYBY ona byla facetem a on kobietą to twoj komentarz bylby uznany za skandaliczny.
Zas jak on tego chcial to nie byl gwalt...
Rosjanki i Polki to najladniejsze kobiety w Europie ale nie kazda Rosjanka czy Polka jest ladna...
@Grajcz: przeważmie chce, ale przecież nie o to mi chodzi, ale o skutki. Jest jednak różnica: prawiczek sobie wyjdzie ewentualnie obolały, a dziewica z rozdartą krwawiącą ci*ą. No, ale gwałt to gwałt.
@Flora888: Oczywiście, że tak. Rownouprawnienie albo jest albo nie ma.
Tylko kompletny idiota powie, ze kobiety i mezczyzni nadaja sie kompletnie do tego samego, reaguja na wszystko tak samo emocjonalnie itd... to głupota.
Jeszcze wieksi idioci chca aby 50% ministrow, 50% osob w parlamencie itd. to byly kobiety.
Co nie zmienia faktu, że ludzie powinni byc wzgledem prawa rowni, chociaz maja inne mozliwosci...
KObieta pod wzgledem emocjonalnym i fizycznym to cos miedzy mezczyzna a dzieckiem, ale idiota i normalny człowiek tez sie znacznie roznia, mimo, to, za zabojstwo jednego i drugiego kary sa takie same.
@WojtekVanHelsing: Mądre słowa Wojtek, nie powinno się porywać kogokolwiek.
edit: Klikałem na pierwszy komentarz, ale i tak wrzuciło mnie pod jego drugi...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lipca 2014 o 18:21
@Mackers: Nie no super mądre, wolałbyś żeby Ci w ostateczności ktoś zgwałcił córkę czy syna?
@WojtekVanHelsing: napisałam o co mi chodzi w drugim komentarzu. Z parlamentem to już bez różnicy, i tak są tam fleje, które nie korzystają ze swojej wiedzy i doświadczenia. Ale kobiety się raczej mniej interesują polityką, więc nie widzę sensu takiej ustawy 50%/50%. "za zabojstwo jednego i drugiego kary sa takie same." - wolałabym to porównać do kradzieży. Ktoś kradnie 100, a ktoś 1000 złoty. Osądziłbyś ich tak samo? Kobieta traci więcej, tak już jest ustanowione przez naturę.
Do Ciebie to samo pytanie co do Mackersa.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lipca 2014 o 18:29
@WojtekVanHelsing: Brawo napisałeś dobry komentarz, w tym się z Tobą zgadzam. Zastanawia mnie tylko to dlaczego jesteś taki zmienny bo w skrinie "Podziękowanie" pisałeś coś o tym, że gwałty na Niemkach były słuszne;/
@Flora888 Sądząc po żeńskiej formie, jakiej używasz, rozumiem, że jesteś kobietą. Napisałaś "Ty na serio porównujesz gwałt na facecie z tym na dziewczynie?". Z tego komentarza wynika jasno, że jesteś pieprzoną, pozbawioną empatii feminazistką. Do Twojej wiadomości, mężczyźni też są ludźmi i też mają uczucia i gwałt na nich jest tak samo traumą i krzywdą (także na godności) jak dla kobiety.
@Mackers: A tak poza tym to nie napisałem że napady są w porządku. Miała czarny pas, z łatwością go pokonała. Wystarczyłoby go związać albo przytrzymać i w tym samym czasie zadzwonić po policje. Myślisz że to w porządku porwać kogoś i zmuszać go do robienia rzeczy wbrew jego woli?
@Flora888:
A co Ty myślisz, że jak faceta zgwałci brzydka kobieta to nie ma traumy? HA! Media widocznie Ci wpoiły, że gwałt na kobiecie jest "be" , a na facecie to bez znaczenia, w końcu facet chciałby tylko ruchać...
Njbdjdjdfjjdcjdnoskxm tfu. Ech, koledzy (czy tam niekoledzy, jak chcecie), nie oceniam, co jest dobre, a co złe. Oceniam co gorsze. "jak brzydka kobieta zgwałci..." - nie w tym rzecz, no ludzie. Czy przeczytaliście, co napisałam? Chodzi mi o slutki, których różnice leżą w anatomii. Tego czy wolno kogoś więzić, czy nie też nie poruszałam. A za feminazi nie przepadam, bo psują femi opinię, nic nie zmieniając. Gdybym nią była wszystkim bym Was zwyzywała od szowinistycznych świń. Zlitujcie się i chociaż to zrozumcie. A media nieświadomie wpoiły mi tylko, że jak mówią, że coś jest prawdą, to najczęściej nią nie jest. Pomijając już celowe afery oraz skomplikowane manipulacje.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lipca 2014 o 20:18
@Flora888: Gwałt na mężczyźnie ma znacznie poważniejsze skutki niż na kobiecie. Mężczyźni, którzy byli ofiarami gwałtu lub pedofilii popełniają udaną próbę samobójczą 15 razy częściej niż zgwałcone kobiety. Winę za to ponoszą w dużej części feministki, ponieważ głoszą one tezy, według których facet to automat, który chce ruchać wszystko co się rusza i według nich faceta nie da się przez to skrzywdzić. Nawet atrakcyjna kobieta może bez problemu zgwałcić faceta.
Taka ofiara nie ma do kogo zwrócić się o pomoc, wie że jak się komuś przyzna, to zostanie wyśmiana i ludzie będą z niej szydzić. Faceci też mają uczucia i po takim potraktowaniu przez kobietę lub geja oraz przez społeczeństwo, bardzo często mają przez to znacznie poważniejsze problemy psychiczne niż zgwałcona kobieta. Po za tym to, że facetowi staje nie oznacza, że mu się podoba. To normalna reakcja organizmu na bodźce mechaniczne. Gwałcona kobieta też może być mokra a nawet przeżyć orgazm i to wcale nie oznacza że odczuwa przyjemność. Takimi wypowiedziami popychasz tylko takie osoby do samobójstwa, ponieważ takie wypowiedzi próbują wmawiać ofiarom, że trauma której doznali, powinna być dla nich czymś wspaniałym i powinni jeszcze dziękować za to że zostali zgwałceni. Równie dobrze mogłabyś powiedzieć zgwałconej kobiecie, że była szczęściarą skoro ktoś ją zgwałcił. Gdyby ktoś rzucił taki tekst publicznie, od razu został by napiętnowany przez całe społeczeństwo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Male_rape#Research_and_statisticshttp://en.wikipedia.org/wiki/Male_rape#Myths_and_facts
@Flora888: Jak chce to nie jest gwałt.
Jesli obrażenia beda inne to pojdzie za ew. pobicie dodatkowo... Jak ma byc rownouprawnienie (glupi pomysl ale niech bedzie) to nie bedzie.
Jak ktoś ukradnie wiecej to poniesie wieksze konsekwencje, tak jak w przypadku wiekszej ilosci gwaltow lub gwaltu z pobiciem.. ale gwalt to gwalt.
Ja bym wolalbym aby mi zgwalcili syna bo on sie pewnie pozniej nie zabije albo nie bedzie mial bolu dupy do konca zycia.. a kobieta będzie co chwia mowic, ze to, ze tamto...
@driss: Napisalem, że gwalcenie Niemek podczas okupacji Berlina itd. nie bylo jakas wieksza tragedia... zresztą zakladalem, że każda Niemka popierala Hitlera... Osobiscie bym nikogo nie gwalcil, ale nie karalbym za gwalcenie wroga.
Niemcy gwalcili Polski itd. podobnie jak Rosjanie itd... To jest czyms normalnym podczas wojen...
A ze to Niemcy byly agresorem i to jeszcze demokratycznie wybrany rząd to poniesli konsekwencje.
@robert234: Powaznie, zgwalceni faceci popelniaja samobojstwa itd?
@Flora888: Co do różnic anatomicznych masz rację tylko nie rozumiesz jednej oczywistej rzeczy.
Tragedia gwałtu nie polega na "rozdartej cip..." jak to określiłaś, to przede wszystkim trauma psychiczna dlatego nie ma znaczenia czy to facet czy kobieta - ból fizycznie minie szybko, rysa na psychice zostaje na zawsze.
Dobra, ja się już poddaję, jakiś debil pisze do mnie o czymś, o czym w ogóle nie wspominałam. Ba! Nawet myśli, że jest facetem. Inni też się zachowują jakby nie rpzumieli, co piszę. Ktoś sugeruje, że gwałt na facecie zależy od tego czy dziewczyna nie jest brzydka, a kolejny walczy o równouprawnienie mężczyzn.
Jak ktoś coś jeszcze chce, to zapraszam na priv lub gg. Tylko uważajcie na siebie, bo Was jakaś sklepowa zgwałci i popełnicie samobójstwo.
@Flora888:
"Brzydka dziewczyna" była tylko dopiskiem... Rozumiem, że mówisz o stracie fizycznej, ale ku*wa, kawałek błony od razu ma być pretekstem do poddania gwałtowi mojego syna a nie córki gdybym nie miał innego wyboru? Bo chyba czegoś nie rozumiem... A w XXI w. moja córka prawdopodobnie już dawno straciła by dziewictwo, więc o czym my tu mówimy...
@Flora888: Widzę, nie rozumiesz prostej rzeczy, którą jasno Ci wytłumaczył @Grajcz. Przeczytaj jego komentarze jeszcze raz, to może coś zrozumiesz. To co mnie najbardziej rozśmieszyło to to, że @WojtekVanHelsing walczy o równouprawnienie! Jak to przeczyta to pewnie umrze ze śmiechu. Wojtek nie walczy o równouprawnienie, tylko mówi, że gwałt to gwałt bez różnicy na kim. To Ty się podłożyłaś pisząc, że gwałt na mężczyźnie to nic przy gwałcie na kobiecie. A, że nie umiesz się do błędu przyznać, to brniesz w te feministyczne głupoty dalej.
@WojtekVanHelsing: Tak. Zgwałceni mężczyźni popełniają samobójstwa i to bardzo często. Ma się to głównie z tym, że społeczeństwo tak wykreowało oraz gwałtu, a także to, że mężczyźni z jakiegoś powodu są w samobójstwach po prostu lepsi. Przy znacznie mniejszej ilości prób niż kobiety, my ciągle mamy tych samobójstw więcej.
@WojtekVanHelsing: To mam nadzieje że podczas wojny dopadnie cię 2 metrowy żołnierz. W końcu jak przewierci ci każdy utwór w ciele to mam nadzieje że otrzepiesz się z pyłu i pomachasz mu na drogę. Jakim trzeba być kretynem żeby popierać jakąkolwiek formę przemocy na bezbronnych ludziach?
@Flora888: Cóż, nie chciał bym żeby dorwała się do mnie osiemdziesięcioletnia sąsiadka, tak samo ty byś nie chciała zostać zgwałcona przez kierowce autobusu.
@Davis9012: Faceci w samobójstwach są lepsi ponieważ taka ofiara wie że nie otrzyma żadnej pomocy od znajomych i rodziny. W Polsce nie ma także praktycznie żadnych profesjonalnych ośrodków pomocy dla takich ludzi, oczywiście w przeciwieństwie do kobiet. Kobiety udają że chcą popełnić samobójstwo tylko dlatego, aby zwrócić na siebie uwagę innych. Byłem świadkiem próby samobójczej kobiety( w absurdalny i mało efektywny sposób), po której od razu zebrała się grupa osób, która chciała jej pomóc. Taka kobieta od razu otrzymuje wsparcie, natomiast facet pewnie zostałby nazwany w takiej sytuacji frajerem i ciotą, co by tylko zwiększyło by jego traumę.
myślę, że autorowi komentarza znudziłoby się po jakiś kilku godzinach.
nimfomanki może i wydają się fajne, ale weź tu uprawiaj seks z kobietą np. 6 razy pod rząd. Toć to pytka by odpadła
Po avatarze widać, że już znalazł te kanapki.
Odpowiedza w Polsce za takie coś dostałaby 2 lata w zawiasach.
Odpowiedz@kamoO94: A co ty myslisz? Rozumiem, zastrzelic czy pobic zlodzieja, ale nic nie usprawiedliwia gwaltow lub tortur. GDYBY ona byla facetem a on kobietą to twoj komentarz bylby uznany za skandaliczny. Zas jak on tego chcial to nie byl gwalt... Rosjanki i Polki to najladniejsze kobiety w Europie ale nie kazda Rosjanka czy Polka jest ladna...
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Ty na serio porównujesz gwałt na facecie z tym na dziewczynie?
Odpowiedz@Flora888: A co za różnica, gwałt to gwałt. Facet nie musi chcieć uprawiać seksu zawsze i z każdą.
Odpowiedz@Grajcz: przeważmie chce, ale przecież nie o to mi chodzi, ale o skutki. Jest jednak różnica: prawiczek sobie wyjdzie ewentualnie obolały, a dziewica z rozdartą krwawiącą ci*ą. No, ale gwałt to gwałt.
Odpowiedz@Flora888: Oczywiście, że tak. Rownouprawnienie albo jest albo nie ma. Tylko kompletny idiota powie, ze kobiety i mezczyzni nadaja sie kompletnie do tego samego, reaguja na wszystko tak samo emocjonalnie itd... to głupota. Jeszcze wieksi idioci chca aby 50% ministrow, 50% osob w parlamencie itd. to byly kobiety. Co nie zmienia faktu, że ludzie powinni byc wzgledem prawa rowni, chociaz maja inne mozliwosci... KObieta pod wzgledem emocjonalnym i fizycznym to cos miedzy mezczyzna a dzieckiem, ale idiota i normalny człowiek tez sie znacznie roznia, mimo, to, za zabojstwo jednego i drugiego kary sa takie same.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Mądre słowa Wojtek, nie powinno się porywać kogokolwiek. edit: Klikałem na pierwszy komentarz, ale i tak wrzuciło mnie pod jego drugi...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2014 o 18:21
@Mackers: Nie no super mądre, wolałbyś żeby Ci w ostateczności ktoś zgwałcił córkę czy syna? @WojtekVanHelsing: napisałam o co mi chodzi w drugim komentarzu. Z parlamentem to już bez różnicy, i tak są tam fleje, które nie korzystają ze swojej wiedzy i doświadczenia. Ale kobiety się raczej mniej interesują polityką, więc nie widzę sensu takiej ustawy 50%/50%. "za zabojstwo jednego i drugiego kary sa takie same." - wolałabym to porównać do kradzieży. Ktoś kradnie 100, a ktoś 1000 złoty. Osądziłbyś ich tak samo? Kobieta traci więcej, tak już jest ustanowione przez naturę. Do Ciebie to samo pytanie co do Mackersa.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2014 o 18:29
@WojtekVanHelsing: Brawo napisałeś dobry komentarz, w tym się z Tobą zgadzam. Zastanawia mnie tylko to dlaczego jesteś taki zmienny bo w skrinie "Podziękowanie" pisałeś coś o tym, że gwałty na Niemkach były słuszne;/
Odpowiedz@Flora888: Napisałem że nie można porywać kogokolwiek a nie, że powinno się patrzeć i nic nie robić. Możesz go obezwładnić i zadzwonić po gliny...
Odpowiedz@Flora888 Sądząc po żeńskiej formie, jakiej używasz, rozumiem, że jesteś kobietą. Napisałaś "Ty na serio porównujesz gwałt na facecie z tym na dziewczynie?". Z tego komentarza wynika jasno, że jesteś pieprzoną, pozbawioną empatii feminazistką. Do Twojej wiadomości, mężczyźni też są ludźmi i też mają uczucia i gwałt na nich jest tak samo traumą i krzywdą (także na godności) jak dla kobiety.
Odpowiedz@Mackers: A tak poza tym to nie napisałem że napady są w porządku. Miała czarny pas, z łatwością go pokonała. Wystarczyłoby go związać albo przytrzymać i w tym samym czasie zadzwonić po policje. Myślisz że to w porządku porwać kogoś i zmuszać go do robienia rzeczy wbrew jego woli?
Odpowiedz@Flora888: A co Ty myślisz, że jak faceta zgwałci brzydka kobieta to nie ma traumy? HA! Media widocznie Ci wpoiły, że gwałt na kobiecie jest "be" , a na facecie to bez znaczenia, w końcu facet chciałby tylko ruchać...
OdpowiedzNjbdjdjdfjjdcjdnoskxm tfu. Ech, koledzy (czy tam niekoledzy, jak chcecie), nie oceniam, co jest dobre, a co złe. Oceniam co gorsze. "jak brzydka kobieta zgwałci..." - nie w tym rzecz, no ludzie. Czy przeczytaliście, co napisałam? Chodzi mi o slutki, których różnice leżą w anatomii. Tego czy wolno kogoś więzić, czy nie też nie poruszałam. A za feminazi nie przepadam, bo psują femi opinię, nic nie zmieniając. Gdybym nią była wszystkim bym Was zwyzywała od szowinistycznych świń. Zlitujcie się i chociaż to zrozumcie. A media nieświadomie wpoiły mi tylko, że jak mówią, że coś jest prawdą, to najczęściej nią nie jest. Pomijając już celowe afery oraz skomplikowane manipulacje.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2014 o 20:18
@Flora888: Nie tłumacz się, głupoty napisałeś. Koniec dyskusji.
Odpowiedz@Flora888: Gwałt na mężczyźnie ma znacznie poważniejsze skutki niż na kobiecie. Mężczyźni, którzy byli ofiarami gwałtu lub pedofilii popełniają udaną próbę samobójczą 15 razy częściej niż zgwałcone kobiety. Winę za to ponoszą w dużej części feministki, ponieważ głoszą one tezy, według których facet to automat, który chce ruchać wszystko co się rusza i według nich faceta nie da się przez to skrzywdzić. Nawet atrakcyjna kobieta może bez problemu zgwałcić faceta. Taka ofiara nie ma do kogo zwrócić się o pomoc, wie że jak się komuś przyzna, to zostanie wyśmiana i ludzie będą z niej szydzić. Faceci też mają uczucia i po takim potraktowaniu przez kobietę lub geja oraz przez społeczeństwo, bardzo często mają przez to znacznie poważniejsze problemy psychiczne niż zgwałcona kobieta. Po za tym to, że facetowi staje nie oznacza, że mu się podoba. To normalna reakcja organizmu na bodźce mechaniczne. Gwałcona kobieta też może być mokra a nawet przeżyć orgazm i to wcale nie oznacza że odczuwa przyjemność. Takimi wypowiedziami popychasz tylko takie osoby do samobójstwa, ponieważ takie wypowiedzi próbują wmawiać ofiarom, że trauma której doznali, powinna być dla nich czymś wspaniałym i powinni jeszcze dziękować za to że zostali zgwałceni. Równie dobrze mogłabyś powiedzieć zgwałconej kobiecie, że była szczęściarą skoro ktoś ją zgwałcił. Gdyby ktoś rzucił taki tekst publicznie, od razu został by napiętnowany przez całe społeczeństwo. http://en.wikipedia.org/wiki/Male_rape#Research_and_statistics http://en.wikipedia.org/wiki/Male_rape#Myths_and_facts
Odpowiedz@Flora888: Jak chce to nie jest gwałt. Jesli obrażenia beda inne to pojdzie za ew. pobicie dodatkowo... Jak ma byc rownouprawnienie (glupi pomysl ale niech bedzie) to nie bedzie. Jak ktoś ukradnie wiecej to poniesie wieksze konsekwencje, tak jak w przypadku wiekszej ilosci gwaltow lub gwaltu z pobiciem.. ale gwalt to gwalt. Ja bym wolalbym aby mi zgwalcili syna bo on sie pewnie pozniej nie zabije albo nie bedzie mial bolu dupy do konca zycia.. a kobieta będzie co chwia mowic, ze to, ze tamto... @driss: Napisalem, że gwalcenie Niemek podczas okupacji Berlina itd. nie bylo jakas wieksza tragedia... zresztą zakladalem, że każda Niemka popierala Hitlera... Osobiscie bym nikogo nie gwalcil, ale nie karalbym za gwalcenie wroga. Niemcy gwalcili Polski itd. podobnie jak Rosjanie itd... To jest czyms normalnym podczas wojen... A ze to Niemcy byly agresorem i to jeszcze demokratycznie wybrany rząd to poniesli konsekwencje. @robert234: Powaznie, zgwalceni faceci popelniaja samobojstwa itd?
Odpowiedz@Flora888: Co do różnic anatomicznych masz rację tylko nie rozumiesz jednej oczywistej rzeczy. Tragedia gwałtu nie polega na "rozdartej cip..." jak to określiłaś, to przede wszystkim trauma psychiczna dlatego nie ma znaczenia czy to facet czy kobieta - ból fizycznie minie szybko, rysa na psychice zostaje na zawsze.
OdpowiedzDobra, ja się już poddaję, jakiś debil pisze do mnie o czymś, o czym w ogóle nie wspominałam. Ba! Nawet myśli, że jest facetem. Inni też się zachowują jakby nie rpzumieli, co piszę. Ktoś sugeruje, że gwałt na facecie zależy od tego czy dziewczyna nie jest brzydka, a kolejny walczy o równouprawnienie mężczyzn. Jak ktoś coś jeszcze chce, to zapraszam na priv lub gg. Tylko uważajcie na siebie, bo Was jakaś sklepowa zgwałci i popełnicie samobójstwo.
Odpowiedz@Flora888: "Brzydka dziewczyna" była tylko dopiskiem... Rozumiem, że mówisz o stracie fizycznej, ale ku*wa, kawałek błony od razu ma być pretekstem do poddania gwałtowi mojego syna a nie córki gdybym nie miał innego wyboru? Bo chyba czegoś nie rozumiem... A w XXI w. moja córka prawdopodobnie już dawno straciła by dziewictwo, więc o czym my tu mówimy...
Odpowiedz@Flora888: Widzę, nie rozumiesz prostej rzeczy, którą jasno Ci wytłumaczył @Grajcz. Przeczytaj jego komentarze jeszcze raz, to może coś zrozumiesz. To co mnie najbardziej rozśmieszyło to to, że @WojtekVanHelsing walczy o równouprawnienie! Jak to przeczyta to pewnie umrze ze śmiechu. Wojtek nie walczy o równouprawnienie, tylko mówi, że gwałt to gwałt bez różnicy na kim. To Ty się podłożyłaś pisząc, że gwałt na mężczyźnie to nic przy gwałcie na kobiecie. A, że nie umiesz się do błędu przyznać, to brniesz w te feministyczne głupoty dalej.
Odpowiedz@Flora888: Jestes żenska szowinistyczna swinia.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Tak. Zgwałceni mężczyźni popełniają samobójstwa i to bardzo często. Ma się to głównie z tym, że społeczeństwo tak wykreowało oraz gwałtu, a także to, że mężczyźni z jakiegoś powodu są w samobójstwach po prostu lepsi. Przy znacznie mniejszej ilości prób niż kobiety, my ciągle mamy tych samobójstw więcej.
Odpowiedz@Davis9012: Ja bym raczej olal gdyby mnie ktos zgwalcil...
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: To mam nadzieje że podczas wojny dopadnie cię 2 metrowy żołnierz. W końcu jak przewierci ci każdy utwór w ciele to mam nadzieje że otrzepiesz się z pyłu i pomachasz mu na drogę. Jakim trzeba być kretynem żeby popierać jakąkolwiek formę przemocy na bezbronnych ludziach? @Flora888: Cóż, nie chciał bym żeby dorwała się do mnie osiemdziesięcioletnia sąsiadka, tak samo ty byś nie chciała zostać zgwałcona przez kierowce autobusu.
Odpowiedz@Davis9012: Faceci w samobójstwach są lepsi ponieważ taka ofiara wie że nie otrzyma żadnej pomocy od znajomych i rodziny. W Polsce nie ma także praktycznie żadnych profesjonalnych ośrodków pomocy dla takich ludzi, oczywiście w przeciwieństwie do kobiet. Kobiety udają że chcą popełnić samobójstwo tylko dlatego, aby zwrócić na siebie uwagę innych. Byłem świadkiem próby samobójczej kobiety( w absurdalny i mało efektywny sposób), po której od razu zebrała się grupa osób, która chciała jej pomóc. Taka kobieta od razu otrzymuje wsparcie, natomiast facet pewnie zostałby nazwany w takiej sytuacji frajerem i ciotą, co by tylko zwiększyło by jego traumę.
Odpowiedz@Catacombe: Ja nie papieram...
OdpowiedzJakie to są kanapki zrobione w plecak?
Odpowiedz@driss: Takie zrobione do srodka plecak żeby w nim były.
Odpowiedzmyślę, że autorowi komentarza znudziłoby się po jakiś kilku godzinach. nimfomanki może i wydają się fajne, ale weź tu uprawiaj seks z kobietą np. 6 razy pod rząd. Toć to pytka by odpadła
Odpowiedz@Bonusmegaluj: 6 razy pod rząd da rady, bardziej bym się martwił jakie choroby rozdaje miłośniczka takich zabaw.
OdpowiedzZłapali ją tylko dlatego że trafiła na pedała i konfidenta w jednym.
Odpowiedz@nanab: A nie na ofiarę gwałtu? Rozbraja mnie to jak chłopaczki w internecie porównują takie zdarzenia do szybkiego numerka.
Odpowiedz@nanab: Taa, a ty byś pewnie jeszcze podziękował za to, że cię uwięziła, nie?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2014 o 21:17
Nie jestem pedałem żeby brzydzić się ruchaniem panienki.
Odpowiedz@nanab: Za to jesteś pieprzonym gimbusem.
Odpowiedz@Spoonman: To że jaja ci uschły w wieku licealnym nie znaczy że każdy tak ma. Są starsi ludzie którzy dalej są sprawni pod tym wzgledem.
Odpowiedz@nanab: Jak złapie cię gwałcicielka i włoży ci np. termometr w penisa, żeby ciągle stał to pogadamy. Plus 3 dni bez jedzenia ci się też uśmiecha?
Odpowiedz@Davis9012: Nie jestem impotentem alpo pedziem żeby mi nie stawał. Next please
OdpowiedzDieta cud seks i głód ;D
Odpowiedzhttp://1.fwcdn.pl/po/75/45/457545/7199665.3.jpg
Odpowiedz