Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Nie chcieli

by Veon
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar zbyslawmistrz
26 32

Tak działa walka z rasizmem i równouprawnienie ras. Na przykład w Anglii jest "związek czarnych adwokatów" i to jest fajne, i to jest ok, gdyby w Anglii istniał "związek białych adwokatów", to byłby rasizm. Ona jest biała, i powinna dziękować, że jej czarni nie okradli i nie zgwałcili, gdyby nie przyjęli czarnej co jest głupia jak but i nie nadaje się na studia, to byłby rasizm, i trzeba by ich było powiesić.

Odpowiedz
avatar Catacombe
-1 9

@zbyslawmistrz: Bo w Anglii czarni stanowią mniejszość, a afrykańskich krajach też znajdziesz organizacje zrzeszające białych. Poza tym artykuł to pier****ie, nie przyjęli jej ze względu na słabe wyniki, bo mieściła się w jakiś 20% procentach najlepszych uczniów, a nie 10. Ale oczywiście urazili jej dume, wiec trzeba było lecieć z tym po sądach.

Odpowiedz
avatar Grajcz
20 22

Zapewne chodzi o coś w rodzaju parytetu. Jakiś % kobiet, czarnych, gejów, etc. musi być na uczelni, tak dla poprawności politycznej. A że gorsi? Tak mówić nie wolno, są "inni".

Odpowiedz
avatar Qba00
7 7

@Grajcz: Dokładnie. Podobno jak Obama doszedł do władzy, to postanowili, że czarnych powinno być na uniwersytetach tyle samo co białych(bo wg. lewicy to jest sprawiedliwe i chooy). Skończyło się jak powyżej, oraz dodatkowo obniżeniem poziomu nauczania, aby dostosować się do nowych "studentów". Nie chce mi się szukać, ale mówił o tym w którymś z filmików Mariusz Max Kolonko. Pewnie pisząc następne zdanie wyjdę na rasistę, choć nim nie jestem i mam czarnych znajomych. Są badania, w których widać że biali są ŚREDNIO bardziej inteligentni niż czarni, i to jest właśnie przyczyna.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2014 o 17:57

avatar airedd
3 7

@Qba00: Niedługo połowa ludności USA ma być czarna, żeby było poprawnie. A jak braknie czarnych to mają białych malować.

Odpowiedz
avatar icywind
8 14

@WojtekVanHelsing: Przyzwalanie na takie wynikające z rasizmu/mizoginii/itp. kryteria prowadzi tylko do zubożenia intelektualnego społeczeństwa i pogłębiania tych uprzedzeń. Przeżyliśmy już czasy kiedy kobiet nie wpuszczano na uniwersytety i uczelnie bo uważano, że się nie nadają teraz chyba każdy normalny człowiek wie, że jest mnóstwo kobiet naukowców. Jak dużo straciła ludzkość przez marnowanie tego potencjału?

Odpowiedz
avatar Bravo512
31 33

@WojtekVanHelsing: Nope. jedynym kryterium podczas rekrutacji powinny być wyniki egzaminów. (oczywiście nie mówię tu o jakimś wojsku czy coś, gdzie liczy się też sprawność fizyczna)

Odpowiedz
avatar Bravo512
6 6

@WojtekVanHelsing: Trochę racji masz trochę nie masz. Primo: Nie widzę sensu w segregacji płciowej w szkołach. Zwyczajnie po co? ja lubię kobiety :p (o ile nie są wrednymi sukami xD). Średnio ja i mój pies mamy po 3 nogi. Są Murzyni debile i murzyni geniusze, to samo tyczy się białych. Poza tym zależy też na jakiej próbce dokonujesz badań. Statystyka jest banalnie prosta do zmanipulowania, nawet uczeń po 6 klasach podstawówki byłby w stanie to zrobić.

Odpowiedz
avatar Bravo512
11 11

@WojtekVanHelsing: Oczywiście, że jestem kobietą. Form męskich, kiedy mówię o sobie, używam tylko dla beki. Ja pier...dole

Odpowiedz
avatar Catacombe
6 6

@Bravo512: Nie warto, skończ z nim rozmowę póki jeszcze masz szanse.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
-1 5

@WojtekVanHelsing: Błąd merytoryczny, kobiety ŚREDNIO są bardziej inteligentne od mężczyzn, ale u mężczyzn jest więcej przypadków wyższej inteligencji jak i skrajnych debili (większe rozwarstwienie/amplituda).

Odpowiedz
avatar Qba00
7 7

@jigsawkira: Koleżanko niestety to mężczyźni są ŚREDNIO bardziej inteligentni niż kobiety. Na dowód masz choćby to: http://www.iqcomparisonsite.com/Images/Sex%20differences%20Adult%20Raven%20Mensa%20Cutoff.jpg Widać że krzywa Gaussa jest przesunięta o jakieś 5 pktów na korzyść mężczyzn. Co do drugiej uwagi też prawie masz rację, tu dobrze widać: http://3.bp.blogspot.com/_9RFA17johnQ/S9mpOU4-peI/AAAAAAAAAtY/0ZKFsFeKMpw/s1600/graph.png fakt, że u mężczyzn krzywa jest bardziej rozciągnięta, i jest wśród nas więcej idiotów i geniuszy, ale nie jak napisałaś: "większe rozwarstwienie/amplituda" - amplituda nie może być większa dla szerszej krzywej, bo całka(pole pod jej powierzchnią) zawsze daje 1. Tak wiem... na imprezach nie jestem duszą towarzystwa

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2014 o 18:13

avatar icywind
-1 5

@Qba00: 1) Podaj dane na przestrzeni lat a nie z jednego badania. Jakby zrobić takie wyniki 100 lat temu to różnica byłaby dużo większa ale nie dlatego, że kobiety wyewoluowały w tym czasie i urosły im mózgi! Wtedy kobiety traktowało się zupełnie inaczej niż teraz i to w społeczeństwie zostaje, tak po prostu nagle nie zniknie. Zresztą nadal w mentalności wielu osób tkwi przekonanie, że kobiety powinny tylko gotować i bawić dzieci oraz nie znają się na matematyce i tak wychowują dzieci. 2) Jednocześnie kobiety mają średnio lepsze wyniki w szkole, o tym już nie wspomnisz. 3) Inteligencja nie wskazuje zbyt wiele, nie mówi wcale nic o predyspozycjach to matmy, chemii itp. Jest po prostu wskaźnikiem jak szybko i dobrze ktoś kojarzy fakty. Moje IQ to ponad 156 punktów (według polskiej Mensy) a nie zrobiłem jeszcze kariery naukowej :P

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 2

@Qba00: Ta amplituda była do wyniku, a nie ilości osobników o danych cechach w populacji... Jak masz wyniki statystyczne, zawsze masz 2 najbardziej skrajne wyniki. Chodziło o to rozciągnięcie, więcej po obu skrajach. Z tego co pamiętam skala IQ nie jest zamknięta. Więc amplituda może być większa. Nawet na 2 obrazku lina oznaczająca mężczyzn nie zaczyna się w punkcie przecięcia osi (w zasadzie żadna się tam nie zaczyna) i nie kończy się, więc nawet nie widzisz jaki wynik w teście IQ miał najlepszy mężczyzna. (Chodzi mi tu cały czas o różnice między wynikami a nie ilość przedstawicieli) Po za tym nie podałeś źródła do strony, z którego roku są wyniki i jakiej grupy (ilości) dotyczą. wiem ze wiki to kiepskie źródło, jednak zawsze coś "ponieważ badania wyników testów IQ obejmują praktycznie tylko pomiary wykonywane w szkołach i uczelniach na różnych stopniach edukacji, dają one zafałszowane wyniki w stosunku do rzeczywistego stanu populacji. Estymacja dostępnych danych (6230 wypełnionych testów IQ, Nowa Zelandia, Australia, Estonia, obszary zamieszkane przez białych w RPA i obszary miejskie Argentyny) pozwoliła Flynnowi określić, że rzeczywiste średnie IQ populacji kobiet jest wyższe o 0,5-1 punkt niż średnie IQ populacji mężczyzn" "Badanie Irwinga z 2012 roku na 2450 Amerykanach wykazało średnią przewagę mężczyzn (...)" można już sobie podarować, za mało ludzi badanych. "Według Flynna w krajach rozwiniętych różnice w średnich wartościach inteligencji kobiet i mężczyzn zacierają się. W jednym z badań obejmujących okres od 1981 do 2010 roku zauważono, że w pierwszej dekadzie tego okresu kobiety prawie dogoniły mężczyzn w średnich osiągnięciach matematycznych i przez kolejne dwadzieścia lat mężczyźni mieli tylko niewielką, stabilną przewagę" "Niektóre badania wykazują też większe zróżnicowanie wyników testów u mężczyzn niż u kobiet." Ale skoro nie masz problemów z angielskim (wykresy są z anglojęzycznych stron) to masz poczytaj http://www.dailymail.co.uk/news/article-2173808/Women-overtake-men-IQ-tests-time-100-years-multitasking.html

Odpowiedz
avatar jigsawkira
-1 1

@icywind: Teraz zrobili podział na inteligencje matematyczną, emocjonalną, fizyczną/sprawnościową i kilka innych. Inteligencja to nie tylko zdolność kojarzenia ale co za tym idzie zapamiętywania i szybkiego przywoływania wiedzy. Masz w głowie taką olbrzymią sieć skojarzeń poszczególnych słów kluczy. Wystarczy, że ktoś naprowadzi czasem jednym zdaniem, czasem kilkoma słowami na temat i można o nim gadać i gadać, bez względu na to ile lat temu się np. czytało daną książkę. Im wyższa inteligencja tym bardziej ta sieć zwięzła i niezawodna.

Odpowiedz
avatar icywind
1 1

@jigsawkira: Zdaje sobie sprawę, że rozróżnia się wiele rodzajów inteligencji ale powszechnie nazywa się inteligencją i najczęściej bada w takich testach właśnie ten rodzaj w którym znajduje się powiązania pomiędzy symbolami (chyba abstrakcyjna) :)

Odpowiedz
avatar Qba00
0 0

@icywind: O Matko... Dziewczyny. Tak zgadzam się, IQ kobiet na przestrzeni ostatnich lat wzrosło. Co do tych wykresów walnąłem w google "male vs female IQ graph", i tam praktycznie każdy potwierdza to samo. Co do wyników w nauce- tak dziewczyny mają lepszą pamięć- co się na wyniki przekłada. @jigsawkira: "Z tego co pamiętam skala IQ nie jest zamknięta. Więc amplituda może być większa. Nawet na 2 obrazku lina oznaczająca mężczyzn nie zaczyna się w punkcie przecięcia osi (w zasadzie żadna się tam nie zaczyna) i nie kończy się, więc nawet nie widzisz jaki wynik w teście IQ miał najlepszy mężczyzna." <- Znów się będę mądrzył(przepraszam). Koleżanko nie wiem na jakim etapie nauki jesteś(studia?), ale wygląda przynajmniej na to że gdzieś słyszałaś co to krzywa Gaussa(dzwonowa)-ona nigdy nie przetnie się z osią x: dąży do niej asymptotycznie w obydwu kierunkach, i właśnie po scałkowaniu w granicach (-inf, +inf) wychodzi 1, nie ma innej możliwości, ta "jedynka" oznacza 100% populacji. @icywind: "Inteligencja nie wskazuje zbyt wiele, nie mówi wcale nic o predyspozycjach to matmy, chemii itp. Jest po prostu wskaźnikiem jak szybko i dobrze ktoś kojarzy fakty" - Dokładnie, i często nie ma to wiele wspólnego z wynikami w szkole, po prostu jest to jakaś miara na to jak szybko jesteś w stanie rozpoznać otaczające Cię fakty i zjawiska i wyciągać z nich logiczne wnioski. Już tak nas natura stworzyła, że mężczyźni to w większości kombinatorzy, każdy w swoim życiu nie raz wpadł jak coś robić po swojemu, bo tak mu lepiej. Kobiety według mnie(bo któż was zrozumie?) biorą życie takie, jakie jest, lubią stabilizację i bezpieczeństwo. No sorry, ale nie wyobrażam sobie kobiety wynajdującej samolot- ryzykując swoje życie po to by wykonać pierwszy lot. Dalej nie zmienia to faktu że jest ta kilku punktowa różnica w ŚREDNIEJ- którą tu wszyscy piszemy dużymi literami, i nie napiszę tu nic odkrywczego jak stwierdzę(podobnie jak milion razy Korwin) <-pewnie w tym momencie mam u was już przechlapane , że to że średnia tak wygląda WCALE nie znaczy że ja jestem inteligentniejszy od Ciebie i na odwrót. To po prostu wynik badania statystycznego na jakiejś grupie osób i tyle.

Odpowiedz
avatar icywind
3 3

@Qba00: Wiesz, że jeśli w ustawieniach ktoś wybierze płeć to koło nicku pojawia się taki mały symbol? Sprawdź co oznacza ten przy moim. " Co do wyników w nauce- tak dziewczyny mają lepszą pamięć- co się na wyniki przekłada." Ja bym powiedział, że po prostu statystycznie więcej się uczą.

Odpowiedz
avatar Qba00
0 0

@icywind: Przepraszam Cię, nawet na ikonkę nie popatrzyłem, bo ten bulwers w komentarzu-ja to tak odebrałem wyglądał jakby się jakaś dziewczyna wkurzyła, nawet jest "nie zrobiłem" co mogło mnie naprowadzić. Mój błąd

Odpowiedz
avatar jigsawkira
-1 3

@Qba00: "Co do tych wykresów walnąłem w google "male vs female IQ graph", i tam praktycznie każdy potwierdza to samo. " Naukowe podejście... cali korwiniści... Odwal się od tej krzywej gausa, ja o wynikach mówię. Jednak po podejściu do danych widzę, że i tak nie zrozumiesz... (w końcu korwin się chwalił, że u jego wyznawców (tak wyznawców, widać, że bierzesz na wiarę a nie naukowo) średnia IQ jest ponad przeciętną, jakby 100IQ było więcej niż przeciętna...) Widzę, że w link nawet nie zajrzałeś. Zaktualizuj dane, wyniki badań z 2012r. jak się okazuje w krajach wysoko rozwiniętych kobiety przewyższyły mężczyzn, tam gdzie dostęp do edukacja dla kobiet jest ograniczony faktycznie jest jak mówisz. Tak więc bajeczki o tym co mówi korwin, że kobiety są do garów można wyrzucić. Więc jeśli uważasz to tylko za wynik badania statystycznego, to po prostu przyjmij to grzecznie do wiadomości.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 6

@Bravo512: No nie wiem, ale mówiac do ciebie czuje sie jakbym mówil do kobiety. @jigsawkira: To wiem, tyle to nawet JKM mówil ale srednio sa tez mniej inteligentne.. Zreszta mi to wisi, mozna znalezc 100 000 bardziej i mniej inteligentnych ode mnie i ja mam to gdzies, tym bardziej, ze niekiedy osoby inteligentniejsze ode mnie nie maja racji itd. Idiotyzmem bylo by stiwerdzenie, ze zadna z plci nie jest mniej inteligentna... @icywid: Pragne wspomniec, ze kobieta ma lepsza pamiec niz mezczyzna co jej sie bardziej przydaje w nauce. Zresztą dlaczego tak kwestionujesz, ze kobiety sa srendio mniej inteligentne, co jest przyznaniem tego, ze kobiety sa bardziej inteligentny czyli mezczyzni srednio mniej, a czemu stwierdzenie, ze kobiety sa srednio mniej inteligentne jest bardziej kontrowersyjne niz odwrotnie? P.S. Aby legalnie zmanipulowac takie badania proponuje wziasc z Nigerii 1000 mezczyzn i 1000 kobiet z Polski Tutaj kobiety beda w tym badaniu miec pewnie z 50 punktow wieksze IQ :)

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 4

@WojtekVanHelsing: Przebadano kobiety i mężczyzn pod względem NARODOWOŚCI i porównano ich wyniki w obrębie TYCH SAMYCH krajów. Tylko w Izraelu wypadły słabiej (judaizm ogranicza możliwości kobiet)(oczywiście mowa o krajach rozwiniętych). Poczytajcie sobie na temat tych wyników a nie pierdzielicie rzeczy oderwane od rzeczywistości. Nie jest to kontrowersyjne tylko właśnie na ogół facetów boli, jak okazuje się, że jak nie będą dalej pracować nad sobą to nie będą mogli się poszczycić lepszymi wynikami. Co do nauki, dziewczyny spędzają więcej czasu na naukę, dlatego mają lepsze oceny. Szczerze mówiąc osobiście nie odbieram tego jak się średnia układa, mam wystarczająco wysoką inteligencje aby nie utożsamiać się z konfliktami płci/rasy/wyznania/preferencji, po prostu irytuje minie wasza ignorancja/głupota/trolling(?). Mówię wam o naukowych badaniach, a wy dalej swoje... Duma was boli czy jak? Nauka ma gdzieś jak wrażliwą ktoś ma dumę. Jak widzisz to chyba jednak dla ciebie (jak i większości facetów) bardziej kontrowersyjnym będzie przyznanie, że mężczyźni są mniej inteligentni (wnioskuję, po tym jak bardzo szukasz dziury w całym).

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2014 o 22:31

avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@jigsawkira: Mówie o srednim IQ plci ogolem a nie o narodowosciach, kazdy naród rowniez ma srednio inna inteligencje, dlatego np. Irlandczycy sa najmniej intelgientni w Europie a Nigerczycy na swiecie. Srednia IQ kobiet w wielu badaniach jest o kilka punktow nizsza, to są fakty, nie wiem po co sie z tym klocic.

Odpowiedz
avatar icywind
0 2

@WojtekVanHelsing: Jesteś IDIOTĄ. W krajach rozwiniętych różnica między kobietami a mężczyznami w testach IQ jest mała, nawet czasem z korzyścią dla kobiet ale nie dlatego, że Europejczyk ma inny mózg niż Nigeryjczyk. Poziom IQ NIE JEST stałym wskaźnikiem zależnym od biologii ale środowisko w jakim się żyje ma na niego ogromny wpływ. Jeśli w krajach ubogich kobiety zajmują się tylko niańczeniem dzieci i nie będą posyłane do szkół to jakim cudem mają nie mieć mniejszego IQ od mężczyzn? Już kilka razy ci linkowałem efekt Flynna więc nie udawaj, że nie wiesz o czym mowa kretynku.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@icywind: Oszczedź sobie, jakby mnie obchodzilo twoje zdanie to bym sie o nie pytal. Zreszta idiota madrzejszy niz ty to i tak sukces. Mała, ale jest. Zresztą ngidy nie mówielm, ze jest duza wiec to zdanie bezsensu. Wiem, ze IQ to nie staly wskaźnik, ale co to ma tutaj do rzeczy? W krajach 3 świata przewaga intelektualna mezczyzn jest rowneiz niewielka, tam wszyscy sa idiotami, tyle, ze doslownie wiec tam nie trzeba rzucac kazdemu "jestes idiota" bo tam prawie każdy jest idiota i to z naukowego punktu widzenia. Twoja wypowiedz pokazuej, ze ty nie wiesz inteligencie.

Odpowiedz
avatar masti23
4 4

@WojtekVanHelsing: Ci czarni maja wieksze IQ niz ty,oni by przetrwali w dziczy i IQ ma tutaj duzy wplyw,ty zas bys sobie nie poradzil nawet majac wiedze jak przetrwac.

Odpowiedz
avatar Bravo512
1 1

@masti23: @WojtekVanHelsing: Weźcie może pod uwagę fakt, że IQ wpływa na tempo uczenia się, ale nie jest czynnikiem decydującym w posiadaniu stanu wiedzy etc. Poza tym można wyrobić w sobie pracowitość, kreatywność i kilka innych cech, które podwyższą IQ, ponieważ jest to współczynnik zależny w genach tylko częściowo. Nawiasem mówiąc to te całe testy są gówno warte, bo ja robiąc 2 z nich na angielskich stronach, które były za darmo miałem kolejno wyniki: 20 (czyli jestem głupszy od downa) i 120 (czyli mam większy wskaźnik niż większość społeczeństwa). Gdyby różnica wynosiła 10 - 20 punktów, ok., ale 100? No bitch please. Także, nie wiem, kto to w ogóle bierze pod uwagę.

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@Bravo512: Internetwe testu sa nic nie warte,jakos od 90-120 to IQ w normie.IQ nie wplywa na szybkosc uczenia sie(przynajmniej nie szkolna wiedza,z wyjatkiem matmy),pamiec da sie cwiczyc.Mozna sie uczyc na blache i nie rozumiec czegos,tylko powtarzac samemu nie rozumiejac co mowimy,tak idioci uczyli sie na stara teorie z prawka,a pozniek oblewali praktyke.

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@Bravo512: Jezeli chodzi o inteligencje,to mozna byc bez szkoly i niezle radzic sonie w zyciu,nawet zalozyc firme.Mozna tez byc po studiach i nie potrafic wykorzystac zdobytej wiedzy,a tym samym pracowac za grosze.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@masti23: Mam wieksze IQ niz 70. Na tej zasadzie mozna powiedzie, ze szymapnsy itd. sa inteligentniejsze niz ludzie...

Odpowiedz
avatar jigsawkira
2 2

@WojtekVanHelsing: Żeby określić mniej więcej poziom inteligencji nie potrzeba testu. Bez względu na to jak będziesz się zarzekał internauci po twoich komentarzach widzą jak niski poziom reprezentujesz. Nie uwierzę, że jest inaczej jeśli nie wrzucisz zaświadczenia od psychologa z wynikiem testu. Ewentualnie zgłoś się do mnie jak już skończę studia, zrobisz profesjonalny test, wystawie ci papierek i będziesz mieć na papierze jakim idiotą jesteś.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@jigsawkira: Idiota to z definicji ktoś kto ma IQ okolo 70. Dosyc zalosne jest to, że za nazwanie uposledzonych umyslowo w stopniu wysokim idiotami mozna zostac zjedzonym przez mase smiesznych poprawniaków, ale mozna nazywac idiota doslownie kazdego w otoczeniu ktory tym idiota nie jest... to dosyc smieszne. Zdanie internautów ma bardzo niewielkie znaczenie, baa, gardze osobami którzy kieruja sie jakims zdaniem tylko dlatego, ze poparla je wiekszosc.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
2 2

@WojtekVanHelsing: A ja gardzę ignorancją i głupotą.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@jigsawkira: Musisz zaczac od siebie bo argumenty ad hominem czesto sie z ignorancja i glupota wiarzą.

Odpowiedz
avatar adrian2106
0 0

Teraz zostało jej tylko dorabianie na czarno

Odpowiedz
avatar Umcyk
6 8

Przecież to żadna nowość.. Czarnuchom i 'hispanics' (nie wiem w sumie, czy jest jakiś polski odpowiednik) dodają punkty do rekrutacji, białym bez zmian, a Azjatom odejmują...

Odpowiedz
avatar Cnodax
11 13

@Umcyk: Latynosi...

Odpowiedz
avatar Umcyk
4 4

@Cnodax: Dzięki! Jak mogłem nie skojarzyć...

Odpowiedz
avatar Umcyk
1 1

@dzisiajdlugoniesiedze: Jak to czym, antyrasizmem. :P Właśnie, żeby nie było zbyt biało i żółto na uniwersytetach i wszędzie indziej, trzeba pomagać tym, co sobie nie poradziliby. Tutaj jest trochę o tym, nie czytałem całości jednak. http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_action_in_the_United_States

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2014 o 16:53

avatar zerco
0 0

Rektor widoczny na zdjęciu nieco zbladł.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
8 10

Pomimo całej swojej tolerancji, to jest to przegięcie w drugą stronę którego z kolei nie akceptuję i nigdy nie zaakceptuję. Mogę walczyć o prawa rasowe czy homoseksualistów, ale nigdy nie będę popierała odebranie praw jednej grupie na rzecz drugiej.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 8

@WojtekVanHelsing: Może być i prywatnym uniwersytetem mimów. Nie ma to znaczenia.

Odpowiedz
avatar Bravo512
6 6

@WojtekVanHelsing: Dawniej osoby głoszące pierdoły oskarżali o herezję i palili na stosach. jak myślisz, długo byś pożył? Kryterium, które ma być brane pod uwagę przy rekrutacji to stan wiedzy. Rasa, płeć i inne bzdety nie powinny mieć żadnego znaczenia.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-4 6

@Bravo512: NIe powinny ale to dalej powinna byc kwestia szkoly.. Zreszta w XIX w. murzytni zakladali szkoly tylko dla Murzynów (malo ale byl ytakie) i nikt ich nie oskarzal o rasizm.

Odpowiedz
avatar masti23
-1 1

@Lynn: Przeciez ta kobieta nie dostala sie ze wzgledu na wyniki,a nie ze wzgledu na rase.Nie dostala sie,dyrektorem pewnie byl czarny to znalazla sobie pretekst,postanowila zrobic afere.To samo robia chore psychicznie feminazistki(nazywajace siebie feministkami)szefem jest facet,zostana zwolnione bo sie nie nadawaly do roboty,to wymyslaja sobie ze sa dyskriminowane.

Odpowiedz
avatar icywind
4 4

No i to jest skandaliczne. Jedynym kryterium przyjęcia na uczelnie powinny być ustandaryzowane wyniki w nauce (nie wiem jak tam w USA ale w Polsce jest to matura). Natomiast wyrównanie szans osób czarnoskórych które przez lata niewolnictwa a potem rasizmu odstają jednak od białoskórych powinno się odbywać przez równy dostęp bo bezpłatnej nauki oraz szerokiej oferty uniwersytetów a nie przez tworzenie absurdalnych kryteriów.

Odpowiedz
avatar icywind
7 9

@WojtekVanHelsing: To ile płacisz czesnego za szkołę? Wtedy dyplom takiego uniwersytetu będzie wart tyle co napisany sobie samemu na kolanie. To leczenie objawów a nie przyczyn. "Murzyni odstaja od bialych dlatego, ze sa mniej inteligentniejsi." Złoto! Koleś mówi, że ktoś jest MNIEJ INTELIGENTNIEJSZY xD Jak tam egzaminy gimnazjalne z polskiego bardziej inteligentniejszy?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2014 o 10:29

avatar WojtekVanHelsing
-5 5

@icywind: Moi rodzice placa w podatkach Tak bylo w XIX w. i dyplomy byly warte wiecej. Slabe uniwersetety zgina, do dobrych ida na ogol bogaci a po co wysylac dziecko do jakiegos badziewia? Ludzie raczej chca wyksztalcic dziecko, inaczej nie ma sensu w ogole go wysylac do szkoly. Mniej inteligentni* Czepiles sie bledu a nie samego sensu zdania. Murzyni sa mniej inteligentni niz biali. Skonczylem z jakimikolwiek rozmowiamy o kwestiach prywatnych w internecie, i tak na ogol w kwestiach prywatnych klamie, poźniej klamie inaczej, ktos lapie mnie za slowa itd. Powinienem albo nie klamac albo nic nie mowic ew. mówic prawde i to juz w 2010 r. teraz nie mialbym problemów.

Odpowiedz
avatar Bravo512
5 5

@WojtekVanHelsing: Co do punktu 2. Owszem Uniwersytet powinien decydować kogo przyjmie. Decydować według ustalonych kryteriów, które nie powinny obejmować rasy, płci etc. Kryteria powinny obejmować wyniki z poszczególnych egzaminów. Tyle. Ad. 3 Średnio ja i mój pies mamy po 3 nogi, a statystyka to nauka, którą potrafi zmanipulować dziecko z podstawówki. Nikt nigdy nie zbadał średniej u wszystkich białych i wszystkich czarnych na świecie. To samo tyczy się punktu 4.

Odpowiedz
avatar Catacombe
3 3

@icywind: I to było jedyne kryterium, kobieta miała za słabe wyniki żeby ją przyjeli. Ale media muszą z czegoś żyć, wiec zrobili wokoł tego nagonke.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-4 4

@Bravo512: 2. To uniwersytet powinine ustalac kryterium, przynajmniej. 3. Mozesz to uznac, ale w USA w niektorych wiezieniach siedza tylko murzyni....

Odpowiedz
avatar TheUrban
2 4

@WojtekVanHelsing: A to że tak jest jest spowodowane czym? Ano powiem Ci czym. Murzyni zostali niewolnikami i przez lata byli dyskryminowani przez białych, aż nadszedł XX wiek. Wtedy to zaczęto publicznie i powszechnie domagać się praw dla czarnoskórych (a szkoły wyłącznie dla Murzynów o których pisałeś to była odpowiedź na rasistowskie nieprzyjmowanie czarnoskórych do szkół). Niestety, ale przez tą dyskryminację wiele rodzin czarnoskórych żyło w nędzy i tak stworzyły się patologie w postaci kradzieży, napadów, wymuszeń, tzw gangsta. Osoby wychowane w takim środowisku przejmowały jego zwyczaje i przekazywały swoim dzieciom. I tak pętla się zamyka... Dopiero od niedawna zaczęto coś z tym robić.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@TheUrban: Kennedy zazal cos z tym robic i przy okazji rujnowac USA i go za to zestrzelili. Obama z tym "cos robi" ale ten idiota jest nienawidzony rowniez przez Murzynow wiec... W koncu fact który mówil, ze go zabije jak przyjedzie do teksasu to Murzyn.

Odpowiedz
avatar TheUrban
2 2

@WojtekVanHelsing: Nie rozumiem tego zdania o Kennedy'm. A co, to że Obama jest czarny znaczy że każdy Murzyn musi go ubóstwiać?

Odpowiedz
avatar Bravo512
3 3

@WojtekVanHelsing: Bez przesady. Przecież w teorii też wszyscy nienawidzą Tuska, Komorowskiego, Kaczyńskiego etc. A jakoś nic im się nie dzieje.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@TheUrban: Móie, ze kennedy zaczal z tym cos robic.. To najbardziej promurzynowski prezydent USA, zalatwil im prace itd. a to za jego rzadów bezrobocie wsrod mlodych Murzynów (ktore bylo mniejsze niz u mlodych bialych) skoczylo (glownie z powodu polityki pracy). Kennedy byl idiota, jakby nie obama to mozna by go uznac za najgorszego prezydenta USA. No wlasnie, nie każdy... Wlasnie dlatego Murzyni nie kazdy Murzyn to idiota, bo nie kazdy jest obaministą. Nie mowiac o tym, ze kazdemu zaczyna sie ogrzej życ za obamy, murzynom tym bardziej. Bezrobocie wsrod mlodych bialych to 27% a wsrod mlodych Murzynow to 52%

Odpowiedz
avatar TheUrban
2 2

@WojtekVanHelsing: Aha, ale ciągle nie kumam czemu Murzyni wg ciebie są gorsi.

Odpowiedz
avatar icywind
0 0

@TheUrban: Zdradzę ci tajemnice: Bo korwin tak mówi!

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@icywind: Gdzie? @TheUrban: Tylko z umyslowego punktu widzenia - z fizycznego są lepsi. Zas ogolem to my zajelismy Afryke a nie MUrzyni Europy, to oni byli naszymi niewolnikami a nie my ich, to oni nas brali za Bogow a nie my ich.. to ich opur byl lamany bez najmniejszego problemu...

Odpowiedz
avatar TheUrban
1 1

@WojtekVanHelsing: Ktoś tu ma poglądy a'la Hitler, rasa panów i podludzi... No tak, przecież to całkowicie wina Murzynów, że do nich nie doszła cywilizacja i nie mieli się jak bronić przed Europejczykami. Ludzie Starego Kontynentu mogli wyciągnąć pomocną dłoń, a nie chwytać ludzi, niewolić ich i wywozić. Ale oczywiście tu pewnie nasunie się twoja kolejna teoria, która 'obali' mój tok myślenia i w sposób mający sens tylko dla ciebie wyjaśni to wszystko... Nie wyobrażam sobie że ludzie tacy jak ty mają być przyszłością tego kraju, to mnie dobija.

Odpowiedz
avatar masti23
1 1

@WojtekVanHelsing: Oni nie uwazali nas za bogow.Jakby nie chinczyki,to spokojnoe azja by nas przejela,to z azji mamy proch ktory pozwolil stworzyc bronie palne.Murzyni nie mieli potrzeby podbijac europy,tam maja sporo surowcow i pozywienia.Jakby nie grecja,rzym i kultura wschodnia to wiele krajow europejskich by zylo w zacofaniu.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@masti23: Wszyscy nie, ale neiktore plemiona itd. owszem. No z Azji ale co z tego? Najpierw go kupowalismy, pozniej robilismy sami itd. to bez znacznia. Biali tez nie mieli potrzeby robienia wszystkiego co robili a zrobili to. Panstwa miasta greckie, Republika a później Cesarstwo Rzymskie to fundamenty cywilizacji Europejskeij wiec... @TheUrban: Hitler byl socjalista, mnie nie mozna zarzucic socjalizmu - to raz Dwa - Ja opieram to na darwinizmie spoleczny, Hitler byl antydarwinista spolecznym. Rasizm, eugenika itd. to postawy andarwinistyczne bo sugeruja ingerencje a w normalnej rzeczywistosci ludzie rozwijaja sie sami i ci gorsi odpadaja. To nie wina Murzynow ale faktem ejst, ze nigdy nam nie dorownali. Po co wyciagac do nich dlon? Byli agresywni, glupsi itd. Pomijajac ta kwestie, ze mielismy w tym interes. Zas to o lapankach itd ot w wiekszosci mit... Niewolnicy byli KUPOWANI z Afryki. Murzyni czesto sie buntowali, woleli sluchac swoich, dlatego biali podczas kolonizacji dogadywlai sie z ich wodzami itd. Wiekszosc niewolnikow przybylych z Afryki to niewolnicy ktorzy zostali oddani przez ich wodza za paczke fajek itd. później malo kto importowal niewolników skoro rozmnazali sie juz w Ameryce, zas isntieli rowniez i biali niewolnicy. Ja bym sie okreslil jako przyszlosc tego kraju.. Kiedyś kazdy myslal jak ja, dzisiaj nikt nie mysli jak ja.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 6

White Power zyska sporo poparcia dzięki takim absurdom.

Odpowiedz
avatar wasd
4 6

Dlatego się cieszę, że żyję w kraju, gdzie jeszcze nie dotarła "tolerancja"

Odpowiedz
avatar 8t88
1 3

Jeżeli szkoła prywatna i nie współfinansowana przez podatników to szkoła niech decyduje. Ale jeżeli szkoła publiczna, finansowana przez podatników, to powinny decydować tylko i wyłącznie kompetencje/wyniki. Analogicznie: w swojej prywatnej firmie chcę miec prawo zatrudniać kogo mi się podoba, a nie tego kogo mi państwo nakazuje. Na państowywch urzędach natomiast tylko i wyłącznie kompetencje, nie układy, nie parytety etc.

Odpowiedz
avatar ~Barack Obama
-2 4

Macie jakiś problem z akcją afirmatywną, RASIŚCI?!

Odpowiedz
avatar airedd
1 1

@„Barack Obama”: tak, zastanawiamy się czy przeciętny obywatel amerykański jest równowarty kosztom wprowadzenia wizy na jego pobyt w Polsce.

Odpowiedz
avatar dzisiajdlugoniesiedze
0 4

@„Barack Obama”: Rasiści? Ja spuszczam swojego murzyna z łańcucha na 12 godzin dziennie!

Odpowiedz
avatar airedd
3 3

@„Krzysztof Rutkowski”: Pewnie wybielaczem...

Odpowiedz
avatar dark000
-2 2

Czekam na uczelnię, która przyjmuje tylko białych :) to będzie piekło :D

Odpowiedz
avatar icywind
1 1

@dark000: Było

Odpowiedz
avatar dark000
0 0

@icywind: to jest mój pierwszy komentarz na ten temat, to jak miał być?

Odpowiedz
avatar icywind
0 0

@dark000: Nie zrozumiałeś -,-

Odpowiedz
avatar dark000
0 0

@icywind: kojarzę, że ktoś napisał podobnie, ale nie mam w obowiązku czytać wszystkich komentarzy. Komentarze są po to by pisać co się w danej chwili sądzi, a głupotą jest przeszukiwać wszystkie komentarze czy czasem już ktoś tego nie napisał.

Odpowiedz
avatar icywind
0 0

@dark000: Było już piekło. Były już szkoły tylko dla białych, plaże tylko dla białych, miejsca w autobusie tylko dla białych, toalety tylko dla białych i wiele innych. Na dobre to nie wyszło. Jak we wrześniu wrócisz do szkoły to zapytaj nauczyciela historii (nie mówię tego złośliwie) jak wyglądał Apartheid, jak wyglądała sytuacja osób czarnoskórych do lat 60. XX w. (czyli całkiem niedawno) w Stanach Zjednoczonych. Na zniesieniu niewolnictwa się nie skończyło. Albo wejdź w wyszukiwarkę i poczytaj to wszystko już teraz. Chyba, że o tym wiesz i uważasz, że sytuacja osób czarnoskórych w tamtych latach była "wesoła" i to dobry powód, żeby się nabijać ale mam nadzieję, że kieruje tobą niewiedza.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@icywind: Apartheid nie byl taki zly, byly rowniez miejsca tylko dla czarnych itd. Murzyni uciekali do RPA, USA itd. a nie tam gdzie mieli juz rowne prawa itd (jakies zadupia w Afryc). Nie ma "czarnoskorych" to są Murzyni.

Odpowiedz
avatar dark000
0 0

@icywind: no widzisz, trzeba było pisać tak od razu, a nie walić samo "było", bo miałem wrażenie, że piszesz o komentarzu a nie jego treści ;] miałem prawo źle to zrozumieć skoro nie potrafiłeś wyklecić normalnego zdania.

Odpowiedz
Udostępnij