Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Nawet on miał cz.2

by Mundial
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar joypad
6 8

Plejer w formie. WojtekVanHelsing zresztą też, if you know what i mean :D

Odpowiedz
avatar Pingvin
7 9

Cóż Wojtek często sam wali takie teksty w stosunku do siebie, także zaorany nie został.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-4 26

Czasem się zastanawiam czy to nie sam krul Korwin wypisuje takie głupoty na mistrzach pod przykrywką WojtekVanHelsing, żeby ludzie pomyśleli, że nie tylko on ma takie posrane poglądy. Brzmi całkiem rozsądnie...

Odpowiedz
avatar Smoleniak
20 20

@WojtekVanHelsing: Ale ty nie jeśli uważasz niepełnosprawnych ludzi za gorszych od ciebie. Poza tym miłość nie wybiera. Mój kuzyn ma żonę głuchoniemą od urodzenia. Nauczył się języka migowego i żyją razem w zgodzie i mają już jakoś 2-letniego syna. Da się? Da. Zaś co do tekstu PLEJER'a to mam nadzieję, że nie będziesz miał dziewczyny nigdy. Nikt by raczej nie chciał abyś się rozmnażał.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
12 14

@WojtekVanHelsing: Każdy ma posrane poglądy jeśli myśli, że jest nieomylny.

Odpowiedz
avatar KotletSchabowy
10 12

@WojtekVanHelsing: Jeślibyś, powiedzmy stracił nogi w wypadku samochodowym, to ciekawe, czy byś pisał nadal takie głupoty.

Odpowiedz
avatar Smoleniak
13 15

@KotletSchabowy: Lepiej ręce, aby nie mógł takich głupot wypisywać.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 10

@KotletSchabowy: Wtedy zostałby wojującym socjalistą, bo nie miałby za co kupić protezy albo wózka, a na pomoc z fundacji też trzeba czekać. Tak to w życiu jest, jak się nigdy nie pracowało, żyło na koszt rodziców, w ich domu, chodziło za darmo do szkoły i szpitala/przychodni itd. itd. to można sobie pieprzyć takie farmazony w internecie. Na szczęście kuców jest na tyle mało, że można na to machnąć ręką.

Odpowiedz
avatar MuchaChucha
-2 6

@lebek Tak, Korwin nie ma nic lepszego do roboty, tylko komentować na Mistrzach. Głosuj sobie dalej na PO, PiS albo SLD nowoczesny i oświecony wolnomyślicielu.

Odpowiedz
avatar lokistealth
3 5

@WojtekVanHelsing: Specjalnie się zalogowałem, żeby Ci odpisać. Mam poglądy Korwin-Mikkego, ale to co Ty wypisujesz to kompletne bzdury! Wstyd mi za takich ludzi jak Ty, którzy identyfikują się z poglądami JKM. Przestań proszę siać idiotyczne wypowiedzi z przekonaniem, że masz prawicowe poglądy.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-4 8

@KotletSchabowy: Wtedy bylbym gorszy fizycznie, tylko idiota mógłby to kwestionowac. @Smoleniak: To nie glupoty a fakty, glupota jest stwierdzenie, ze ludzie sa rowni. @lebek: Panstwo wszystkiego nie sfinansuje... Zaś socjalista bym tak czy siak nie zostal, to zbyt radykalna zmiana pogladow. To nie farmazony, ja glosze normalne poglady. Nie ma szkol, szpitali itd. za darmo, nauczyciele itd. otrzymuja w koncu pieniadze. Nikt nie wymyslil lepszego systemu niz kapitalizm ani w zadnym innym systemie nie zarejestrowano rozwoju, bogacenia sie itd. Jedyne co niesie ze soba socjalizm to smierc i zacofanie. @lokistealth: Ja mam prawicowe poglady a jakbys ty widzial tyle wykladow z JKM to wiedzisalbys, ze ma dokladnie takie same.

Odpowiedz
avatar Smoleniak
5 7

@WojtekVanHelsing: Kapitalizm także niesie śmierć. A także biedę. Jedyny plus to jakiś tam rozwój technologiczny... i pełne sakiewki tych na górze. Zaś do Twojej odpowiedzi do KotletSchabowy i idąc "Twoim tokiem rozumowania": Byłbyś najgorszy, bo byłbyś niedorozwojem kompletnym - fizycznym i psychicznym, a obecnie z tego co wiem, co z fizycznym nie ma problemów. A co do kwestii normalnych poglądów: Hitler głosił normalne poglądy. Stalin głosił normalne poglądy. Tusk głosił normalne poglądy. Kim Dzong głosił normalne poglądy. Bolesław krzywousty głosił normalne poglądy. KAŻDY człowiek głosi według siebie normalne poglądy, a go społeczeństwo ocenia czy są normalne czy też nie. Ba, dla Trynkiewicza gwałty są normalne. Więc nie mów mi, że ty masz normalne poglądy bo racji nie masz. Może ci się tak wydawać, ale jak wszyscy wokół mówią ci, że ich nie masz, a ty się dalej upierasz swojego to oznacza to tylko że masz problem z głową. I to dość poważny.

Odpowiedz
avatar lokistealth
1 5

@WojtekVanHelsing: Błagam Cię, przestań nazywać swoje poglądy poglądami JKM, bo jest to obraza dla mnie jak i dla niego...

Odpowiedz
avatar jigsawkira
3 5

@lokistealth: Daj spokój to idiota przekonany o swojej nieomylności. Szkoda czytać jego wypowiedzi nie mówiąc już o tym jak pozbawione sensu jest odpowiadanie na jego "argumenty". Jak ktoś się dziwi "dlaczego on ma tak dużo minusów" to zwykle jakiś nowy użytkownik.

Odpowiedz
avatar lokistealth
2 2

@jigsawkira: Ale trzeba mu wytłumaczyć, że jego poglądy są dalekie od poglądów JKM. Później dużo osób oczernia prezesa o takie właśnie głosy w internecie, bo ktoś się podpisze pod nimi: "To nie glupoty a fakty, glupota jest stwierdzenie, ze ludzie sa rowni. [...] Tzw. niepelnosprawny to juz z samej definicji = gorszy. Jakas wynaturzone wyjatki tam są... [...] Ja mam prawicowe poglady a jakbys ty widzial tyle wykladow z JKM to wiedzisalbys, ze ma dokladnie takie same. [...]"

Odpowiedz
avatar Catacombe
3 3

don't feed the troll

Odpowiedz
avatar jigsawkira
5 5

@lokistealth: Jemu się nie da tego wytłumaczyć. Jak z osobą chorą schizofrenie. Nie da się wytłumaczyć choremu, że jest chory, będzie uważał, że cały świat przeciw niemu spiskuje, a on ubzdurał sobie, że ma racje i koniec. Może spróbuj elektrowstrząsów? :>

Odpowiedz
avatar lokistealth
3 3

@jigsawkira: W sumie najlepszą metodą na takie osobniki jest milczenie ;) W takim razie, jeszcze jedna ewentualna odpowiedź Wojtkowi jak nie będzie miał wstydu się tutaj pojawić i spadam.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

@MuchaChucha: Tak się składa, że głosowałem na KNP, ale JKM nie trawię z powodu jego światopoglądu i niepoprawności politycznej. O ile ma kilka dobrych momentów to część jego postulatów to mrzonka, utopia i naiwność, a ja jestem realista i to mnie odpycha. Dziękuję za uwagę.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 3

@Smoleniak: Kraje kapitalistyczne niosly smierc bo mialy dobra armie, nie popieram zbrodni wojennych w Wietnamie ale to nie jest wina kapitalizmu, zas socjalizm w sposob bezposredni niosl smierc. Zas biedy kapitalizm nigdyn ie niosl, kazde panstwo kapitalsityczne bylo bogatsze niz socjalistyczne. Z psychika nie mam najmniejszych problemów, z fizycznym juz sa ale to nie jest twoj problem. Z grupy ktore wymieniles normalne poglady w niektoych sprawach glosili tylko Hitler, Bolek i Tusk, Hitler chcial wybic komunistow, Tusk mial normalne poglady 10 lat temu i bylby najlepszym premierem Polski gdyby je realizowal a Bolek to byl calkiem dobry Krol pomijajac to co pozniej zrobil z Polska. Normalnosc z definicji oznacza cos powszechnego, czyli wcale nie jest dobra, jak jestem na wyspie kanibali to zjadanie ludzi jest tam normalne, ja jako nie-kanibal bylbym nienormalny. @lokistealth: Niektorzy mowia, ze wszystkie poglady mam jak JKM i ze nie mam swoich a drudzy.. Ja mam identyczne poglady co JKM z wyjatkiem tego, ze: Ja chce aby podatek poglowny obowiazywal wszystkich i wynosil 300 zl miesiecznie. Nie chce wprowadzic umiarkowanej cenzury obyczajowej NIe chce zakazywac gloszenia jakichkolwiek pogladow ani karac za obrazy To są jedyne poglady jakie roznia mnie z JKM. MOJE POGLADY (polityczne i ekonomiczne...) SĄ (oprocz tych co wymienilem) IDENTYCZNE JAK POGLADY JKM "Ludzie nie są równi" = To mówi JKM od 25 lat, nie wiem jak go sluchales... "Niepelnosprawny z definicji znaczy gorszy" = To juz sa slowa JKM z jednego z wykladow a nie w 100% moj cytat. @jigsawkira: Nie wiem jak ty ale ja idiota nei jestem, zresztą kazdy moze nazwac idiotą każdego w internecie. Z tym, ze idiota to z definicji ktos z IQ okolo 70, wiec kazdego mozna nazwac idiota, tylko nie prawdziwych idiotow to bylby to skandal. Nie uzbduralem sobie, ze mam racje tylko ja mam, dlatego, ze pok ico moich tez nikt tutaj nie obalil... @lebek: Akurat niepoprawnosc polityczna to najlepsza cecha polityka w XXI w. zas swiatopogladu tez nie ma zleog.

Odpowiedz
avatar Smoleniak
3 3

@WojtekVanHelsing: "Normalnosc z definicji oznacza cos powszechnego, czyli wcale nie jest dobra, jak jestem na wyspie kanibali to zjadanie ludzi jest tam normalne, ja jako nie-kanibal bylbym nienormalny. " I dokładnie o to mi chodzi. Większość ustala normalność. U nas np. "kciuk w górze" oznaczaq wszystko w porządku, zaś w niektórych krajach (chyba w Arabii Saudyjskiej i krajach Bałkańskich) oznacza "fak ju". U nas bekanie przy stole to obrzydlistwo i brak kultury, a w innych oznacza że "jedzenie jest pyszne" i jest to pochwała dla kucharza. To ludzie, większość ustala kulturę i co przystoi co nie w danym miejscu, co jest moralne a co nie. To ludzie ustalają jaki styl "rządzenia" jest lepszy. Co im się bardziej podoba a co nie. Są kwestie, w które nie powinni się angażować, ale polityka i własne państwo do tych rzeczy nie należą.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 4

@Smoleniak: Dlatego normalnosc wlasnie jest czyms zlym... przyanjmniej w Polsce i obecnie.

Odpowiedz
avatar Smoleniak
3 3

@WojtekVanHelsing: Lepiej aby światem rządzili nienormalni. Wypuść wszystkich psycholi ze szpitali psychiatrycznych... To twój tok rozumowania.

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 2

@WojtekVanHelsing: Widzę, że masz poglądy Hitlera, a nie JKM :) Lepiej się z tym nie pokazuj publicznie ;) Edit: "Z psychika nie mam najmniejszych problemów, z fizycznym juz sa ale to nie jest twoj problem." W takim razie jesteś gorszy. Może obrzućmy Cię kamieniami i wrzućmy do rzeki, bo nie jesteś przecież w pełni sprawny, czyż nie?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 16:20

avatar jigsawkira
2 2

@lokistealth: Weź Hitlera nie obrażaj. On przynajmniej był bardziej rozgarnięty.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 4

@Smoleniak: Psychole to inna sytuacja, ale normalny czlowiek to debil. @lokistealth: Robisz z siebie IDIOTĘ. MOje poglady sa odwrotne do pogladow Hitlera, Hitler byl socjalista, ja socjalistow nie popieram. Zas HItler popieral eugenike, nei ma nic bardziej sprzecznego z darwinizmem spolecznym niz eugenika. Darwinizm spoleczny oznacza brak pomocy zas eugenika pomaga slabym jednostkom umrzec. Gorszy pod pewnymi wzgledami tak, w koncu jestem gruby ale sobie poradze. Akurat ty o pogladach JKM nie masz ZIELONEGO pojecia. JKM jest darwinista spolecznym, co sam przyznal, JKM sam powiedzial, ze niepelnosprawny znaczy gorszy i mial 100% racji.. Ty kwestionujesz slowa kogos przy kim jestesmy podludzmi, a na dodatek sugerujesz, ze mam inne. @jigsawkira: Bo Hitler to geniusz.

Odpowiedz
avatar lokistealth
3 3

@WojtekVanHelsing: Jak wolisz. Żyj we własnym świecie, może kiedyś przejrzysz na oczy. 1. Owszem, Hitler był socjalistą. 2. Podejdź do mojej babci, która jeździ na wózku inwalidzkim i powiedz jej prosto w przepracowane oczy, że jest gorsza. Pracowała całe życie, wybudowała wspólnie z dziadkiem dom, dzięki czemu mam gdzie mieszkać. Dziadek produkował cegły, pustaki, babcia je pielęgnowała (tak, trzeba było je podlewać). Później samodzielnie stawiali od początku, bez żadnych narzędzi dom. Narzędzia oczywiście też musieli wyprodukować. Nagle jeden wypadek. Babcia przepracowała się na słońcu i dostała udaru. Później poszło szybko, złamała rękę, później nogę. Dzisiaj jeździ na wózku, jest niepełnosprawna. Dam Ci adres. przyjedź do mnie i powiedz mojej babci prosto w oczy, że jest gorsza, tylko dlatego, że jeździ na wózku.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 5

@lokistealth: Moze jeszcze mam jeździć do inwalidow w calej Polsce i mówic i mjacy są? Pomijajac ta kwestie, że to glupota to staram sie raczej nie wypowiadac o konkretnych osobach jesli tego nie chca, co sie nie tyczy osob pulicznych itd.

Odpowiedz
avatar lokistealth
2 4

@WojtekVanHelsing: Zdaje mi się, czy Ty wcześniej pisałeś, że inwalidzi są gorsi? Jeśli tak, to przemyśl to mistrzu dyskusji dokładnie co przed chwilą napisałeś i dopiero odpisz na mój post ;)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 5

@lokistealth: Bo w jakims sensie są, co potwierdzil JKM. Zresztą rownosc nie istnieje, ludzie nigdy nie byli rowni. MOzna uznawac inwalidow za kogo sie chce ale nie za rownych.

Odpowiedz
avatar lokistealth
1 1

@WojtekVanHelsing: Otóż to, wreszcie coś normalnego :) Nikt nie jest równy, przytoczę Korwin-Mikkego (bo też go dużo słucham): "Siła jest w wodospadzie, gdzie jest nierówność, a nie w spokojnej tafli jeziora. Tam nie ma żadnej siły." Może przestawiłem jakieś słowa, ale taki jest sens, nikt nie jest równy. Ale jeśli ktoś jest niepełnosprawny, nie znaczy, że jest gorszy. Nierówny nie znaczy gorszy.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lokistealth: Znam ten cytat :) Nierowny ZNACZY gorszy z samej definicji, rownosc to cos ani lepszego ani gorszego...

Odpowiedz
avatar lokistealth
1 1

@WojtekVanHelsing: Nierówny nie znaczy gorszy. Jeśli nie mam lewej nogi, a Ty nie masz prawej, to kto jest gorszy...? No przecież nie jesteśmy równi.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@lokistealth: NIe rowny znaczy lepszy lub gorszy... Jak nie mam lewej nogi a ty prawej to jestesmy rowni pod tym wzgledem ale zawsze znajdzie sie cos w czym bede lepszy lub gorszy.

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 0

@WojtekVanHelsing: Idąc Twoim tokiem myślenia, doszedłem do pewnego wniosku. Przyłóżmy, że nie ma na świecie żadnego identycznego człowieka. Wszyscy są inni, równość nie panuje. Jak wskażesz, która osoba jest lepsza od 7-miliardowej reszty? Jaki aspekt będzie o tym decydował?

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lokistealth: Bezwzglednie nie da sie oszacowac czy ktos jest lepszy czy gorszy, mozna byc lepszym czy gorszym w czyms ale bezwzglednie sie nie da bo dla kazdego czlowieka liczy sie co innego, wiec dla niektorych nieudacznicy itd. sa spoko..

Odpowiedz
avatar lokistealth
2 2

@WojtekVanHelsing: A więc jeśli twierdzisz, że DLA NIEKTÓRYCH nieudacznicy są spoko, to dlaczego mówisz w imieniu ogółu, że niepełnosprawni są gorsi? "Tzw. niepelnosprawny to juz z samej definicji = gorszy." Stwierdziłeś to bezwzględnie. Zrozumiałbym, jakbyś napisał: "Według mnie to niepełnosprawni są gorsi." Oba stwierdzenia są złe, ale teraz nagle przeczysz ostatnim kilku postom.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@lokistealth: Bo lepsi nie są... Pomijajac to, ze samo slowo "niepelnosprawny" znaczy gorszy (w zasadzie po to uzywam inwalida), zas niepelnosprawnosc niektorych na nic im nie pozwala. Idiota czyli tzw. niepelnosprawny umyslowo w stopniu zaawansowanym, inteligencje nie przewyzsza szympansa, trudno tu mowic o rownosci.

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 0

@WojtekVanHelsing: Nie rozumiem Cię teraz, mówisz cały czas, że niepełnosprawny jest gorszy, ja Ci wmawiam, że nie. A Ty dalej swoje.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lokistealth: Czy inwalida jest gorszy czy nie, to mozna sie klocic ale jesli chodzi o okreslenie "niepelnosprawny" to "gorszy" to juz tylko synonim

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 0

@WojtekVanHelsing: To ja jestem niepełnosprawny, bo nie posiadam małego palca w lewej stopie. Więc Ty możesz nazwać mnie "gorszym", bo nie posiadam tej części ciała? W czym jestem gorszy od Ciebie? Może wolniej biegam, albo mam gorzej z celnością w piłce nożnej? Inny przykład, tym razem prawdziwy. Przyznam się, że zajrzałem na wikipedię, bo pomyślałem przez chwilę, że posiłkujesz się nią. Wyczytałem, że jestem niepełnosprawny :) Dziś nie mogę powiedzieć słowa rozpoczynającego się na literę P. No po prostu nie ma bata, nie powiem słów takich jak: przykładowo, przyłóż, połóż. Więc w czym ja jestem gorszy od Ciebie? Może w mowie? Za to mam głęboki głos, mogę być nawet lektorem, a więc?

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lokistealth: Co zmienia nieposiadanie malego palca? Tu juz nie chodzi o samo kalectwo, samo slowo niepelnosprawny tak brzmi.

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 0

@WojtekVanHelsing: Jestem niepełnosprawny bo nie posiadam małego palca. Zmienia to dużo, ponieważ samo nieposiadanie którejś z części ciała jest już niepełnosprawnością.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lokistealth: No, ale nie zmienia to twojej sprawnosci.. chyba.

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 0

@WojtekVanHelsing: Wsadzę sobie zapałkę zamiast palca, tak? To zamiast nogi wstawię protezę. Jestem gorszy w czymś?

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lokistealth: Proteza jest gorsza od nogi.

Odpowiedz
avatar lokistealth
0 0

@WojtekVanHelsing: W czym?

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

@lokistealth: No już nie wpadamy w skrajność :D Nogi nie zastąpisz żadną obecnie dostępną protezą.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

@jigsawkira: a teraz pobij jakiś rekord świata w sportach lekkoatletycznych Jeżeli taka noga, ręka, cokolwiek, zastąpi pełnosprawnego człowieka, a nawet będzie sprawować się lepiej to możesz kwestionować moje stanowisko, ale póki co to jeszcze nie nastąpiło.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@lokistealth: Nie wiem, ale wolale miec ngoe niz proteze. @lebek: Reke juz przeszczepili, to nie gwiezdne wojny, beda zapewne kiedys przeszczepiac rece i nogi i to bedzie standard.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@lebek: Po 1 nie każdy pełnosprawny jest w stanie pobić rekord świata wiec argument z d... wzięty. A co do tego czy lepsze... hmm proteza oka ma funkcje kamery i możesz oglądać obraz na ekranie(oprócz tego,że widzi to osoba która takowe oko ma), więc chyba jest sprawniejsze. Jeśli kiedyś dorzucą tam widok w podczerwieni(zapewne w wojskowych laboratoriach już pracują nad tym) i wygram w lotka to chętnie wymienię lewe oko (mam wadę wzroku i w lewym jest dość duża).

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@jigsawkira: Oko to inna sprawa, kazdy chcialby miec oko jak w Bionice Woman: Agenta przeszlosci... noga to jednak inna sprawa, wole miec swoja.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@WojtekVanHelsing: Mechaniczna nigdy się nie męczy, jej siła zależy od silnika jaki zamontujesz. Nie ma zakwasów, jest wytrzymalsza, ciężej ją złamać, nie naderwiesz ścięgien, nie uszkodzisz rzepki (jeśli nigdy nie trenowałeś nie wiesz o czym mówię). Jak medycyna będzie się dalej rozwijać to niedługo będziemy mieć erę cyborgów.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@jigsawkira: Mimo wszystko wole swoja reke, zresztą jesli kazdy wymienialby sobie rke to by jej nie potrzebowal, ludzie w wyniku ewolucji zaczeli by se rodzic bez rak, nog, oczu itd... Naturalnie czlowiek bylby jakims czyms a nie prawdziwa istota.. wole byc normalnym.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

Po 1 ŻADEN niepełnosprawny nie jest w stanie pobić rekord świata, więc argument jak najbardziej poprawny. Po 2 Jeżeli jesteś wstanie poświęcić zmysł dotyku i percepcji, żeby nie męczyć się wchodząc po schodach to coś z tobą jest nie tak. Po 3 Zapytaj takiego z bioniczną nogą czy wolałby mieć swoją od urodzenia czy tą co ma teraz, ciekaw jestem odpowiedzi.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-2 2

Bo na tym świecie jest tak że , albo masz naje*ane w głowie , albo masz naje*ane :P

Odpowiedz
avatar jigsawkira
9 11

@WojtekVanHelsing: Zapomniałeś jeszcze dodać, że kiepsko u ciebie z inteligencja. Nie musisz dziękować za przypomnienie :)

Odpowiedz
avatar gargfdg
4 6

@WojtekVanHelsing: czy ty potrzebujesz uwagi innych ludzi czy coś? Bo normalni ludzie się tak nie zachowują

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
7 9

@WojtekVanHelsing: Haha :D! Ale ty jesteś głupiutki! 1. Skąd wiesz, że inni są głupi dlatego, że są socjalistami? A może to ty jesteś głupi, bo nie rozumiesz, a przez to, że jesteś głupi, że ty ocenić socjalizmu nie możesz przez swoją głupotę :)? Jak głupi może zrozumieć, że jest głupi, skoro jest głupi? Zdanie "że nie jestem socjalistą, mysle, ze nie jestem idiota" nie ma sensu, głupolu :). 2. Przecież doskonale zdajemy sobie sprawę - i ty, i ja - że o ekonomii zielonego pojęcia nie masz. A nawet jeśli, jest to makro ekonomia rodem z zajęć przedsiębiorczości z twojej szkółki... Po co brniesz? Pochodź sobie na wykłady akademickie przez pół roku - wtedy ujrzysz w całej ozdobie swój dzisiejszy idiotyzm :). 3. Jak czarni mieliby więcej osiągnąć od białych, skoro są dopuszczani od 40 lat do uniwersytetów? A może powołasz się na testy na iq :)? Poczytaj sobie głupku Bineta, Cattella i tym podobnych, wtedy - uwaga - ujrzysz w całej ozdobie swój dzisiejszy idiotyzm: wszak nie są to testy naukowe, a testy sprawdzające 'współczynnik asymilacji z kulturą zachodnioeuropejską'. Testy radzenia sobie z problemami, czerpiące przede wszystkim ze sprytu, wnioskowania, wychodzą wśród każdej "rasy" podobnie. A czemu "rasy" umieściłem w cudzysłowie? Masz i czytaj: http://web.ornl.gov/sci/techresources/Human_Genome/elsi/minorities.shtml 4. Jeśli obrałeś już sobie drogę pyszałka, upewnij się, że jesteś w stanie podtrzymać swój obraz samotnego geniusza zmieniającego mapy świata u innych. O ile człowiek jest karykaturą tego, kim chciałby być, ty wydajesz się w oczach pośredniego obserwatora wyjątkowo pośledni. Bo nie wydaje się aż tak istotne, przynajmniej dla kogoś, kto spotkał cię jeno w internecie, że jesteś gruby, brzydki, niemiły i tak dalej. Tego jednak, że jesteś mały duchem i, bądź co bądź, rozumkiem, przeoczyć nie sposób.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2014 o 11:16

avatar Kajothegreat
3 7

@WojtekVanHelsing: Haha :D! Czytałeś kiedykolwiek cokolwiek Lenina? Indolencją mu niemal dorównujesz :). Trocki? Czym konkretnie zasłużył na twoje uznanie? Ty nie masz poglądów ekonomicznych. Ale za to Korwin ma... I co, naprawdę czujesz się wybrany, powołany, dlatego, że rozgłaszasz jego tezy (Korwin też się nie zna na ekonomii :); fachowa analiza korwina abstrahuje od liczb, przez co już człowiek rozsądny winien zapobiegawczo odwrócić wzrok - co ślizga się na ogólnikach, zawsze jest szarlatanerią... Czytałeś chłopcze "program wyborczy" korwina? "Zmniejszyć podatki, zwiększyć gaże dla mundurowych, podwyższyć ilość wojska zawodowego do docelowo 1 mln, zlikwidować służby publiczne"... Krótko: nie można tego nazwać rozprawą ekonomiczną.). Gdybyś miał cokolwiek wspólnego z ekonomią, zdawałbyś sobie sprawę z faktu, że socjal-kapitalizm może być zdecydowanie bardziej wydajny niż czysty kapitalizm w jednym społeczeństwie, w innych zaś - na odwrót. Gdyby Teraz Norwegia albo Kanada przeszły na czysty libertarianizm, gospodarka upadłaby im na kolana... Tak jak Chiny z progami dochodowymi Francuzów szybko zrównałyby się poziomem z Demokratyczną Republiką Konga :). A Francja mimo to nadal utrzymuje swoje 35k$ pkb per capita według parytetu siły nabywczej. Ale Polacy też nic nie osiągnęli, nie stworzyli cywilizacji... Polska nie wydała na świat ŻADNEGO wybitnego naukowca - może z wyjątkiem pewnej pół-francuski :) (Kopernik skopiował swoje pracę od Arystarcha z Samos). Może porównamy się do Niemców :)? Cywilizację Polakom stworzyli Grecy, Rzymianie, Niemcy, Francuzi, Hiszpanie i Anglicy. Mój czwarty punkt wnosi najwięcej. Zwraca uwagę na twoją pychę nieuzasadnioną... Jesteś małolatem, który, jak miał powiedzieć Dionizjusz, przeczytał kiedyś książkę, po czym doszedł do wniosku, że jest już kompletnym filozofem. Brak ci i pokory, i wiedzy, i wieku, a co za tym idzie - chłodnego dystansu do swojego fanatyzmu.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2014 o 15:45

avatar Davis9012
2 4

@WojtekVanHelsing: Widać, żeś Korwinowiec. Jak kończą ci się dobre argumenty, to zaczynasz wypominać ludziom rzeczy typu "Przynajmniej nie pisze jak małe dziecko na samym początku wypowiedzi". A później jeszcze próbujesz zarzucić innym erystykę.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

@Kajothegreat: Zasługujesz na ciastko, a nawet na całą lawetę ciastek :) Nie sądziłem, że spotkam na mistrzach jeszcze kogoś takiego jak Ty!

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Kajothegreat: Lenin i Trocki to byli ekonomiczni idioci i zbrodniarze, jesli chodzi o ksiazki tego typu osob to chcialem przeczytac mein campf, jesli chodzi o ekonomie to chcialem przeczytac raczej cos Friedmana, Hayka, Missesa, Rand itd. Nie wiem co definiujesz poprzez poglądy ekonomiczne, ale mam poglady ekonomiczne. Ja a juz tym bardziej JKM, Wilk itd. znamy sie na ekonomii, przynajmniej potrafi logicznie myslec. Czytalem program wyborczy KNP. Każdy ustroj inaczej wszedzie fumkcjonuje, dlatego Japonczycy w latach 60 dosc szybko sie rozwijali mimo idiotycznych ingerencji rządowych, bo to pracoholicy. U takich w teorii nawet komunizm moglby sie sprawdzic przy zalozeniu, ze to idioci ccacy pracowac dla oholu. Norwegia to panstwo bogate glownie dzieki ropie, handlowali bronia z roznymi krajami itd. co tez przynosi pewne dochody. Francja predzej czy później upadnie. Tym bardziej, ze maja tam 10% bezrootnych (dziwnie sie pokrywa z liczba imigrantów..) W każdym panstwie wprowadzenie kapitalizmu wymaga reform, z tym, ze kaptialzim zawsze sprawdzi sie lepiej niz socjalizm. Trudno aby Polacy stworzyli cywilizacje skoro sa czescia cywilizacji Europejskiej, na tej samej zasadzie mozna mówic o cywilizacjach Niemców, Rosjan itd. No patrz sie, Maria Skłodowska miala męza Francuza (nikt nie jest idealny), ale rodzice i dziadkowie po obu stronach to Polacy. Kopernik swoje prace opieral na pracach innego czlowieka co nie zmienia tego, ze on to potwierdzil. Polska nie wydala na swiat zadnego wybitnego naukowca ale to nie jest jedynym osiagnieciem narodu, liczą sie jeszcze czyny, historia, caloksztalt. W Polsce bylo kilku dobrych artystow, są piekne miasta (piekniejsze miasta Europy to Moskwa i Petersburg, ale Kraków i Zamośc czy przedwojenna Warszawa nie wydawaly sie takie zle) NIemcy mieli zawsze dobrych inzynierow, wielu kompozytorow, wymyslili miotacz ognia, wiele osiagneli itd... ale to jak wszyscy germanie tylko banda chamów, gdyby nie ich osiagnieia, mozna by ich porownac z Ukraincami, Grecy i Rzymianie dali poczatek calej cywilizacji Europejskiej.. Rasa ludzka nie istnieje bo ludzie to rodzaj, ale poszczegolne rasy czlowieka juz tak. @Davis9012: Po prostu jak widze okreslenie "głupiutki" to czuje sie jakbym rozmawial z kobietą badź idiotą, to nie moja wina.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
2 2

@WojtekVanHelsing: Ale ty jesteś oporny :)... 1. Umiesz pisać, że masz poglądy ekonomiczne, tylko nie umiesz o nich pisać... Co z tobą? Weź się w garść... [btw. twój idol ma ten sam problem: milion wykrzyknień, ani jednego konkretu; takich nazywa się populistami albo oszołomami :)] Tak samo - umiesz wskazać idiotów, a nie umiesz nawet zdefiniować cech rodzajowych twoich idiotów... 2. Co ma kur** Hitler do Lenina i Trockiego?! Poza tym, po co mi mówisz, że chciałeś przeczytać? Gadamy o konkretnych autorach, konkretnych tytułach i konkretnych kwestiach, albo nie gadamy wcale. 3. Udział ropy naftowej w rynku Norweskim to 6,5 %. Najwięcej u nich w historii było koło 12%. Dla porównania - Polska ma większe wpływy za samą akcyzę na alkohol :). 4. Może napiszę inaczej: Europa bez Polski byłaby tym samym - bez Niemiec, Anglii, Francji, Rosji, Hiszpanii, Włoch, Holandii - już nie. 5. Była kształcona we Francji, ignorancie :). Nie bez powodu Polsce brak sukcesów naukowych - gdy w XVIII wieku na terenie Polski były 4 uniwersytety (może pięć), na terenie Niemiec (podzielonych, rzecz oczywista, na małe państewka) było ich ponad 50. 6. Ty wiesz cokolwiek o Koperniku? Swojego systemu nie opierał właściwie na liczbach... Tymi, którzy podłożyli fundamenty pod "współczesny system heliocentryczny", byli Tycho Brahe, Kepler i Newton. 7. Masz jakiś "chamometr" :)? Naprawdę wierzysz w to, że z racji tego, że jesteś Polakiem, jesteś więcej wart od każdego Ukraińca? Np. od takiego Gogola? Wierzysz, wierzysz... Jesteś w końcu fanatycznym narcyzem :). 8. Formułka godna Gombrowicza: "Grecy i Rzymianie dali poczatek calej cywilizacji Europejskiej"! Może i coś wspólnego z logiką masz: twoje tautologie zwalają z nóg. 9. Chłopcze głupiutki... Trudno znaleźć dorosłą kobietę o tak małej i pobieżnej wiedzy, jak ta twoja. Zresztą... Jeśli nie zauważyłeś po sobie, że kobiety często inteligencją przewyższają mężczyzn (według testów iq kobiety mają średnio o 2 ptk więcej niż mężczyźni; w populacji mężczyzn jednakże jest więcej idiotów (:)) i więcej geniuszy), zacznę podejrzewać, że mieszkasz w seminarium duchownym. Ale pocieszę cię: jesteś gówniarzem, wyleczysz się jeszcze z tego :).

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 9:38

avatar jigsawkira
0 0

@WojtekVanHelsing: "Mein Kampf" a nie jakaś angielskopodobna nazwa. Najpierw przeczytaj sobie "Protokoły mędrców Syjonu" to ta książka miała znaczny wpływ na poglądy Hitlera. Pewnie towarzystwo Thule też maczało w tym palce (organizacja istnieje do dziś, bardzo niebezpieczni ludzie). @Kajothegreat: Już nie przesadzaj, w czasach złotego wieku miała spory wpływ na dzieje Europy i język polski był równy francuskiemu. Gdyby nie Sobieski Europa już od dawna byłby muzułmańska. Wiem, że chcesz przejaskrawić celowo, bo i tak wojtek nie zauważy, ale to już po prostu po oczach kole. Co do tej inteligencji nie przetłumaczysz mu, pod innym screenem była cała dyskusja na ten temat, nie był w stanie tego pojąć.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Kajothegreat: 1. Bo mam, ale dalej nie wiem jak rozumiesz poglady ekonomiczne. Idiota to z definicji ktoś na poziomie intelektualnm mniejszym niz 6letnie dziecko. Zresztą na tych zasach mozna stwierdzic, ze w zadnej partii politycznej nie ma kogos kto zna sie na ekonomii i ma poglady ekonomiczne 2. TO nie gadajmy wcale, ja nie czytalem ksiazek naukowych. 3. Dochodzi dalej duzy handel. Zresztą Norwegia to panstwo bez korupcji z mala liczba ludnosci, zas ja tak czy siak mówilem o dochodzie panstwa, panstwo moze miec bardzo niewielki dochod w porownaniu z PKB. 4. Nie byla by, bo Polska to jej czesc, nic nie wyglada bez niej tak samo. Zresztą wszystko na siebie w jakims tam stopniu oddzialuje. ZResztą pomijajac to ,ze Polska nie byla kiedys maloznaczacym krajem pod wzgledem gospodarczym i militarnym (tylko niestety demokratycznym) to reszta Europy srednio mnie obchodzi, nas powinno obchodzic czym my bylibysmy bez reszty Europy, z czego my mamy korzysc. Teraz każdy mysli odwrotnie, stad niepotrzebna pomoc Afryce. 5. I co z tego? Byla Polka. W Polsce uniwersytety nie byly az tak potrzebne, zaś o ile sie dobrze orientuje iles tam uniwersytetow otworzyl Napoleon, to on byl pierwszym ktorzy stworzyl tzw. darmowa edukacje czyli cos czego panstwo stworzyc nie powinno. Zas jak jest udzo chetnych to i uniwersetety powstana 6. Mozliwe, ale to dalej zbyt wiele nie zmienia 7. Oczywiscie, że tak, Polacy osiagneli wiecej niz Ukraincy pod kazdym wzgledem, inne kraje lepsze pod wzgledem naukowym (chociaz nie wszystkie rzecz jasna) osiagnely wiecej niz Polska, ale kazdy kraj w czyms byl najlepszy, Polacy w swojej historii zrobili wiele, Ukraincy to banda chamów, tchorzy i nic wiecej. 8. Rzym i panstwa Greckie byly pierwszymi cywilizacjami w Europie w koncu. 9. To nie ma nic do rzeczy, wiele kobie ma o czyms wieksze pojecie ode mnie. To, ze kobiety maja srednio wieksza inteligentje to bzdura, bo srednio to moja o 6 pkt. nizszą. Wsród mezczyzn jest wiecej geniuszy i idiotow, mordercow itd. tyle, ze mezczyzni sa bardziej zroznicowani jzu mówic nie trzeba.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@jigsawkira: Tutaj nie ma co przejaskrawiac, wlasnie jest 94 rocznica bitwy (wczoraj sie zaczela, trwa do 25 sierpnia) w której Polacy powstrzymali Rosje przed uczenienim z dalszej czesci Europy ZSRR. Gdyby upadla Polska to upadly by Niemcy... Francja pewnie by nie upadla, ale komunisci w Hiszpanii w latach 30, wladze zdobyli a gdyby upadly Niemcy to nikt nie pomoglby Gen. Franco ich obalac... Dlatego Bitwe Warszawska uwaza sie za przelomowa.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@WojtekVanHelsing: Kobiety są średnio inteligentniejsze, już od 2 lat. Jak nie zaktualizowałeś danych to już twój problem. Jak widzisz socjalistyczna Polska zawsze ratowała tyłki zachodowi(sobie przy okazji też), a kapitalistyczne kraje patrząc na swoje interesy miały to gdzieś. Jak więc widzisz ze względu na sytuacje geopolityczną kapitalizm w Polsce jest niemożliwy.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 11:18

avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@jigsawkira: W wieku 12-15 lat, pewnie ale nie poźniej.. no, kobietom IQ na starosc nie spada jak mezczyzna, ale IQ nie stoi w miejscu. Zas nie moze byc tak, ze w 2011 r. kobiety byly mniej inteligentne a tu sru i juz sa. W niektorych czesciach swiata moze i tak ale nie wszidze. Nie mowiac o tym, ze zawsze mozna przeprowadzic badania ktore pojdzie na korzysc kobiet, wezmy 10 000 australopitekow i 10 000 japonek i juz mamy... _____________________________________________ Ty mówisz ODWORTNIE. My ratowalismy 94 lat temu tylek SOBIE, PRZY OKAZJI zachodowi. Zreszta w 1920 r. w Polsce nie bylo jakiegos duzego socjalizmu, dopiero jak Pilsudski doszedl do wladzy dyktatorskiej to zaczeto go wprowadzac ale dalej to nie jest ten radziecki socjalizm. Zas Niemcy byly bardziej socjalistyczne niz Polska w tamtym okresie, oni juz za czasow Bismarka kierowali sie ku socjalizmowi... W zasadzie to kapitalizm zaczal umierac na samym poczatku XX w. na zachodzie juz go ubywalo w okresie pokonania bolszewizmu przez Polske. Nie uwazam aby kapitalizm w Polsce byl niemozliwy, teraz jestesmy w dobrej sytuacji w calej Europie oprocz Liechtensteinu i paru kantonow w Szwajcarii jest socjalizm (tylko na bialorusi realny ale coz), wiec my bysmy na tym skorzystali bo kazda firma Szwedzka uciekla by do nas (to nie jest nierealne, bogaci szwedzi juz wieja, Francuzi podobnie)

Odpowiedz
avatar jigsawkira
3 3

@WojtekVanHelsing: Powtarzam ci to już po raz kolejny i ostatni, nie wiem skąd masz dane (biorąc pod uwagę jakie masz podejście do książek raczej nie są to wiarygodne źródła) ale w 2012 roku pewien uznany powszechnie psycholog i znany z kilku prawdopodobnych i potwierdzonych teorii, przeprowadził badania. Obejmowały kraje rozwinięte. Porównywał wyniki kobiet i mężczyzn w obrębie tych samych krajów (więc twój argument już został obalony) tylko w Izraelu kobiety wypadły gorzej niż mężczyźni, chyba w Australii wypadli po równo, a reszta wyników wypadła na KORZYŚĆ kobiet. Jakbyś faktycznie wiedział coś na temat inteligencji, to nie trzeba by ci było tłumaczyć, iż wzrasta wraz z rozwojem społeczeństwa (notabene każdy człowiek ma wpływ na jej rozwój u siebie). Głównym czynnikiem determinującym szybki rozwój IQ u kobiet jest większa dostępność szkół i chęć samorealizacji. Dla korwino-fanatyka zabrzmi to paradoksalnie ale przez to, że kobiety muszą łączyć prace z wychowaniem dzieci zwiększa się u nich potrzebę szybszego rozwoju inteligencji z czym dość dobrze sobie radzą. Od lat interesuje się psychologią, teraz przyjęto mnie na takowe studia (jest to mój 2 kierunek i nie wiąże z nim jakiejś przyszłości, idę tam bo mnie to bardzo interesuje i mam dość dużą wiedzę. Nie zagniesz mnie w żadnej kwestii z tym związanej.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@jigsawkira: Ja chce link do tych badan bo póki co sa badania ktore mowie co innego, nawet na wikipedii pisali co innego. Wiem, że IQ wzrasta wraz z rozwojem itd. Nie zalezy mi na zgnieceniu cie, psychologia jest interesujaca jak grzebanie w g*wnie tyranozaura, niektorych pewnie by to zaintresowalo, ja w tym nic ciekawego nie widze.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
3 3

@WojtekVanHelsing: Dostałeś linki przy poprzedniej dyskusji. Wszystkie do anglojęzycznych stron. Z resztą możesz sobie poszukać, sam też nie dajesz żadnych linków. Nie będę ci podawać, przecież uważasz to za nudne. Więc nie wypowiadaj się na tematy które nie są dla ciebie ciekawe i nic o nich nie wiesz. (badanie IQ wchodzi w zakres zainteresowań psychologii). Po prostu szukasz dziury w całym, a jak ktoś podaje argument myślisz, że swoją ignorancją załatwisz wszystko. Dlatego nie mam zamiaru dalej się produkować.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@jigsawkira: Poprzdniej dyskusji nie pamietam. NIe uczylem sie Angielskiego bardziej niz jest to wymagane aby przejsc, wiec i tak nic by to nie dalo, tym bardziej, że nie lubie Anglików na tyle by nie lubic ich jezyka. To nie produkuj.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
2 2

@jigsawkira: no, Polska miała i mieć będzie swoje epizody - czasem nawet i własne rozdziały - w dziejach Europy. Lecz jakim trzeba być głąbem, by z racji dokonań przodków tworzyć dowody na wyższość swoją nad kimkolwiek bądź innym? Zwłaszcza, że chłopię WOJTEK wskazać śladów swych ziomków nie umie. @WojtekVanHelsing: Państwo może mieć niewielki dochód w porównaniu do PKB?! PKB to jest suma produktu wytworzonego przez państwo... Kto ci powiedział, że to, czym się interesujesz,p nazywa się ekonomia? "W Polsce uniwersytety nie były aż tak potrzebne": powiedziała pomyłka polskiej edukacji :D... Już Ci mówiłem: weź się w garść. Ej, ej, ej... Skoro przyznajesz wszystkim Ukraińcom jako jednemu, że są tchórzami i chamami, to zaraz możesz pójść dalej - przypisać mi swoje predykaty: a tego bym nie chciał byś robił :). Więc... W czym Polska jest lepsza od Ukrainy? Egipt... Na tysiąc lat przed Rzymem. A może Atlanta, jak przekonywał Platon :)? Dziadek Solon kłamać nie mógł. Jeśli opieramy się na testach psychologicznych i uznajemy ważność ich wskazań, niestety musimy przyznać, że średnia iq kobiet jest wyższa (choć bardzo bliska 'równej'). Różnica 'inteligencji' między kobietami i mężczyznami bierze się przede wszystkim z kategorii 'zagrożenie stereotypem' (możesz sobie wygooglować :)) - bo nie ma i być nie może różnic anatomicznych mózgu między płciami.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 19:23

avatar jigsawkira
1 1

@WojtekVanHelsing: Ja tam nie lubie anglików i ich języka, wewnętrzny test na uczelni na poziomie B2+ udało mi się zaliczyć na 4. Jest tylko 1 język którego nie cierpię bardziej niż angielskiego- rosyjski... Mieszkając przez okres pracy na wyspach z Litwinami i pobieżna nauka tego języka także okazała się konieczna. Po prostu jesteś leniem, nie chcesz się uczyć i szukasz wymówek. @Kajothegreat: Ja nie tworze żadnych teorii o wyższości. Polacy mają wiele cech które należy zmienić. Bardzo to dobrze widać jak się pojedzie za granice i widzi różnicę. Nie potrafimy się trzymać razem. Jak naskoczysz na Litwina czy Łotysza to bez względu czy się wzajemnie lubią czy nie reszta Litwinów lub Łotyszy na ciebie naskoczy. Potrafią trzymać się razem, a Polacy jeszcze im będą w d*pe włazić żeby dokopać swojemu.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
0 0

@jigsawkira: Ale ja odnosiłem się do zdań typu: "Oczywiscie, że tak, Polacy osiagneli wiecej niz Ukraincy pod kazdym wzgledem, inne kraje lepsze pod wzgledem naukowym (chociaz nie wszystkie rzecz jasna) osiagnely wiecej niz Polska, ale kazdy kraj w czyms byl najlepszy, Polacy w swojej historii zrobili wiele, Ukraincy to banda chamów, tchorzy i nic wiecej." Też Polak zrobił mnie w ch*** gdy pracowałem w Anglii - oskarżył mnie i moich dwóch znajomych o to, że jesteśmy dilerami narkotykowymi... A wszystko to dlatego, że chciał mieć przyczepkę całą dla siebie.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@Kajothegreat: Mnie raz oszukali na kilkadziesiąt funtów (akurat nie tylko mnie, później się okazało, że całkiem sporo osób). Raz przez jedną suke mnie z roboty wywalili... Baba nie miała żadnego motywu. Nie wchodzę nikomu w drogę, ani ona nic na tym nie zyskała. Nie jestem w stanie pojąć dlaczego.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Kajothegreat: PKB to wartosc towarow i uslug wyprodukowanych na terenie danego kraju, panstwo to tylko instytucja ktora ustala prawo, posiada sluzby porzadkowe, lapie, sadzi i skazuje przestepcow itd. Dochod panstwa, to laczna wartosc podatków jakie sciagnie. Polska edukacja faktycznie uczy porzadnych rzeczy... No coz, Polacy mieli od zawsze wszystkie lepsze, mielismy wiecej wybitnych osob, mielismy zawsze lepszych zolnierzy, zawsze wiecej osiagniec w historii itd.. Ukraincy zawsze przegrywali, nigdy nie byli niezaleznie, nie liczac URL. Egipt to czesc cywilizacji Europejskiej.. ciekawych rzeczy sie dowiaduje. Sa rozne badania, jedne mówia o wiekszej sredniej inteligencji kobiet, drugie mezczyzn, wszystkie moga byc zmanipulowane lub nie.. Dla mnie srednia miala zawsze niewielkie znaczenie, srednio to Japonczycy i Żydzi sa bardzo intelgentni, co nie przeszkadza mi ich nie lubic/

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@WojtekVanHelsing: I tak już niezły postęp. Przyznałeś, że jednak są inne wyniki badań, a nie tylko te, które ci pasują do światopoglądu.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
2 2

@WojtekVanHelsing: Postawię Panu diagnozę, już starczy mi materiałów. Jest pan człowiekiem małej wiary i, co gorsza, małej wiedzy. Małej inteligencji swoją drogą - nie ma w tym jednak nic z ujmy. Jeden rodzi się niepełnosprawny fizycznie, inny, mniej sprawny intelektualnie od innego - Shakespeare, albo ściślej - Paszkowski - powiedziałby: ktoś nie śpi aby spać mógł ktoś - to są normalne dzieje. Lepiej kłamać w swoim imieniu, aniżeli głosić prawdy, nie wiedząc samemu jakie - w pierwszym przypadku jesteś człowiekiem, w drugim - tylko gadającym ptakiem - twierdzi Dostojewski ustami Razumichina. A jeśli głosisz świadomie głupoty, a to znaczy, masz świadomość, że nie wiesz o czym mówisz, a mimo wszystko mówisz, stawiasz się w roli zwierzęcia cyrkowego. Czy ty zdajesz sobie sprawę, że niektórzy, ci, co siedzą po drugiej stronie kabla, wybuchają od czasu do czasu gromkim śmiechem czytając twoje posty? Mówisz, że interesujesz się ekonomią, a nie rozumiesz pojęć tak fundamentalnych dla ekonomii jak PKB, Dochód państwa i Dług publiczny (nie chcę mi się szukać konkretnych fragmentów z twoich wcześniejszych postów). Powiedzmy sobie szczerze: w ogóle nie rozumiesz 'ontologii świata ekonomicznego', ni nawet pojęć. A ilu znasz znanych Ukraińców? Nie sądzę, by twój ukraiński ekwiwalent znał więcej znowuż Polaków. Ty bowiem w ogóle masz małą wiedzę :). Możesz się jeszcze więcej nauczyć, chłopcze. Tylko się już nie odzywaj i posłuchaj przez chwilę :).

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2014 o 10:17

avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@jigsawkira: Są, jednak wszystko moze byc sfalszowane do poki sam tego nie sprawdze, gdybym wiedzyl we wszystko to ogladalbym TV. @Kajothegreat: Mysle, że wiedzy mi akurat nie brakuje, przynajmniej na tematy na ktore sie interesuje. Powiadasz, ze mi brakuje inteligencji a mimo to dalej sie nie zorientowalas, że pluje na danie innych a juz tym bardziej nie uznaje go z racji tego, ze jest ich wiecej. Rozumiem czym jest PKB, dochod panstwa i Dlug publiczny, to ty starasz sie mi wmowic, że nie, zreszta jestes tylko kolejna osobą która nie odroznia kraju od panstwa. Najbardziej znany Ukrainiec to Stepan Bandera, znam jego zaslugi. Znam rowniez historie tego "panstwa" Idiotyzmem jest to, że chlopcem nazywa mnie ktos kto być może ma 18-20 lat i nie ma co robic.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
0 0

@WojtekVanHelsing: Oj, chłopcze biedny, kiedyś się przejedziesz na swojej ignorancji... Później drugi, trzeci, czwarty... Aż w końcu przyznać będziesz musiał przed sobą, że jesteś nieudacznikiem. Chyba, że weźmiesz się za siebie - zamiast mówić, że interesujesz się ekonomią, zaczniesz czytać publikacje ekonomistów; i podobnie z innymi tematami. Twoim dramatem jest to, że myślenie zbyt dobrze ci nie wychodzi. Być może dlatego pozostajesz w przekonaniu, że masz jakąkolwiek wiedzę na każdy temat. Pisz już sobie co chcesz i jak chcesz - kończę wyczerpany już twoją prowokującą głupotą. Zważ jednak na fakt, że następny rozmówca może już nie być tak łaskawy wobec ciebie jak ja - może nie tylko wypunktować, wyśmiać twoje "fakty", twoją "historię" i twoje definicje pojęć ekonomicznych (a gdy już znajdujesz jakąś definicję pewnej kategorii, nie rozumiesz jej :)... Trochę to śmieszne :)); może także zwrócić uwagę na fakt, że ktoś, kto nawet pisać składnie po polsku nie umie, nie powinien zabierać się za analizę pojęć abstrakcyjnych. Powodzenia w mądrzeniu :). p.s. Być pewien, że jestem ponad 50% starszy od ciebie, jeśli prawdę mówią twoje dane profilowe. Nie jednak wiek prowokuje mnie do podkreślania twojego wieku, a twe słowa. Mam i trzydziestoletnich znajomych w twoim wieku; znam też dwunastolatka sporo starszego od ciebie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2014 o 13:49

avatar Kajothegreat
0 0

@Kajothegreat: Możesz być pewien*

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Kajothegreat: Jedyna ksiązka ekonomiczna jaka mam to "Kapitalizm moja milosc" Ayn Rand. Ciagle piszesz bzdury, nigdy nie pisalem, ze mam wiedze na KAŻDY temat, to bzdura. Pisalem z tyloma osobami przez tyle lat, że juz NIC (z wyjatkowym naciskiem na NIC) nei jest w stanie mnie zaskoczyc. Bylem obrażany tysiace razy, tysiace razy pomawiany, wielokrotnie obrazali moja rodzine itd.. Dla mnie to juz bez zadnego znaczenia. Te kilkanascie lat nie robi dla mnie az takiej roznicy, moim ojcem bys byc nie mogl wiec...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

@WojtekVanHelsing: Przeczytałeś jedną książkę o ekonomii, której tytuł z góry zdradza jednostronność poglądów i Ty mówisz, że interesujesz się ekonomią, NO EJ! Tak, wiem, możesz mieć 1 książkę, a przeczytać kilka, albo wcale.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lebek: Nie przeczytalem, móie, ze ja mam ale nie czytalem, tym bardziej, że ksiazek Rand bym nie czytal, tym bardziej, że ona pisze to co ja juz wiem itd. byla inteligentna itd. ale jakbym koniecznie pragnal to przeczytalbym ksiazke Hayka, Friedmana itd.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

@WojtekVanHelsing: Nie no, to jeszcze lepiej. Czasem się zastanawiam, czy Ty aby na pewno jesteś świadom tego co piszesz? :D

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@lebek: Oczywiscie, ty chyba nie, skoro zalapales za ktoryms podejsciem.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
0 2

@WojtekVanHelsing: Ah, rozumiem... Chciałeś napisać coś w stylu: "gdybym nie był taki mądry, kiedyś przeczytałbym jakąś książkę"?

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Kajothegreat: jak zamienisz na leniwy to wszystko sie bedzie zgadzac, z tym, ze ksiazki kiedys czytalem, nie ekonomiczne ale czytalem i nawet to lubilem, kiedys dostalem nagrode pod koniec roku szkolnego.

Odpowiedz
avatar zerco
-1 3

Co osobnik zrobił źle, że dostał tyle minusów? Napisał prawdę. Tego nie robi się w internetach. Co za n00b.

Odpowiedz
avatar tim45
0 2

Nawet od zasady WVH są wyjątki, np. ja nie mam dziewczyny

Odpowiedz
avatar konto usunięte
6 6

@tim45: Mam dla ciebie złą wiadomość...

Odpowiedz
avatar 9aga3
1 1

Mnie się wydaję, że o wiele częściej to kobiety potrafią pokochać niepełnosprawnego mężczyznę, niż mężczyźni niepełnosprawną kobietę. Ja jestem niepełnosprawna, w sensie na wózku inwalidzkim i w żadnym razie nie czuję się gorsza od innych. Bardziej od innych zależna, mniej samodzielna, ale w żadnym razie gorsza. WojtekVanHelsing - szanuję twoje poczucie humoru. Wierzę, że wypowiedź ze screenu była dla jaj, a poglądy to już twoja sprawa. Ale weź proszę trochę panuj nad swoim językiem/swoimi palcami, bo robisz przykrość.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
3 3

@9aga3: Niestety to nie poczucie humoru, to głupota. Jak wejdziesz w źródło pod screenem będziesz mogła zobaczyć więcej jego wypowiedzi na ten temat(ale może lepiej tego nie rób). Na jego profilu jest jeszcze więcej komentarzy w których swoją ignorancją bije każdego na głowę. Może to wynikać z tego, że jednak sporo kobiet patrzy najpierw na charakter, a później na cechy fizyczne.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2014 o 20:22

avatar 9aga3
0 0

@jigsawkira: W takim razie trochę się Wojtek popsuł w swoich ripostach. Trochę bardzo. Raczej się nie skuszę, wypowiedzi polityczne mnie nudzą. Wiem jakla jest rzeczywistość, jakie niepełnosprawna osoba ma ograniczenia, więc takie teksty nie są w stanie mnie jakoś załamać (ale dzięki za troskę ;)). No cóż, to jego świat, jego kredki. Fajnie, że jest chociaż dużo ludzi, (a nawet więcej) którzy nie podzielają jego zdania w tej kwestii. Tak, masz rację.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@9aga3: "Mnie się wydaję, że o wiele częściej to kobiety potrafią pokochać niepełnosprawnego mężczyznę, niż mężczyźni niepełnosprawną kobietę." Akurat wiele obiet weźmie psa bez nogi z litosci, mniej mezczyzn stac na cos takiego ,wiec tutaj nikt nie moz sie dziwic. Jestem przekonany, że biegasz, chodzisz itd. znacznie gorzej niz inni ludzie :) NIe ma bezwzglednie gorszych, ale ludzie rowni nie są. Niektorzy sa lepsi umyslowo, drudzy fizycznie. Akurat robienie komus przykrosci obchodzi mnie najmniej bo ja nie mam empatii (przez co mgoe byc nawet gorszy) do nikogo oprocz starszych (nie wiem czemu akurat do nich..) ale to akurat byla prawda. Ja tam patrze z normalnego punktu widzenia, milosc miloscia ale inwalidzi ktorzy nie sa jakos specjalnie inteligentni itd. i nie moga pracowac bez uzycia sily wyfizyczniej sa mniej uzyteczni niz normalni. Zas debile, imbecyle, idioci itd. to juz w ogole nie sa uzyteczni i zyja na cudzej lasce. @jigsawkira: To nie glupota, ja stwierdzam oczywiste, spolecznodarwinistyczne fakty. Jakbym nie byl darwinista spolecznym to popieralbym apartheid itd. bo po co Murzyni maja życ miedzy bialymi?

Odpowiedz
avatar jigsawkira
2 2

@WojtekVanHelsing: Nie twierdz, że jesteś zdrowy psychicznie bo właśnie przyznałeś, że tak nie jest. Brak empatii jest zwykle objawem choroby psychicznej, jednak brak empatii sam w sobie nie jest normalny (zdrowy).

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 3

@jigsawkira: Normalny nie jest, ale czy taki negatywny? Zalozmy, ze rządzi facet z empatia i rzadzi ja(zalozmy, ze nie jest zlodziejem itd. bo taki chociaz ma empatie to wiadomo) Przychodzi grupa osob ktore chca kasy za to, ze opiekuja sie niepelnosprawnymi dziecmi = Ten co ma empatie im ja daje lub powie(Jak panstwo nie ma pieniedzy), ze sprobouje cos dla nich zrobic. W tej samej sytuacji, gdybmy rzadzil ja to bym ich nawet nie wpuscil, jakby sie wdzierali sila to bym palowal a nie wpuscilbym. Dlatego ja pod wzgledem emocjonalnym bylbym lepszym przywodzca. Zreszta teraz widzimy - Rzady calej Europy strzelaja sobie w stope urywajac kontakty z Rosja bo tam cos - gdyby cala Europa rzadzili socjopaci to patrzeli by na interes swoich panstw. Ja nie widze pozytywnych cech w empatii, mi przeszkadza to, ze nie mam wstydu, później mnie szantazuja za cos czego normalny czlowiek by nie zrobil. Zresztą ja jestem w podwojnie zlej sytuacji bo kazdy kogo znam chce mnie w jakis sposob zniszczyc lub jest przeciwko mnie nawet jak temu zaprzecza a ja, nie lubie ukrywac sekretow, mowie co mysle itd. poźniej wykorzystaja to przeciwko mnie.

Odpowiedz
avatar 9aga3
2 2

@WojtekVanHelsing: No psa do człowieka raczej nie można porównać. Wiesz kwestia tego wszystkiego zależy bardziej od ogromu miłości, jakim się darzy drugą osobę. Jednak najwyraźniej musisz się o tym przekonać poprzez doświadczenie. Heh, twój uśmiech w następnej wypowiedzi jest naprawdę niesamowity, ale niestety ja w ogóle nie chodzę, w ogóle nie biegam :). Nie jestem zwolenniczką dzielenia ludzi na grupy, niepełnosprawna osoba DOSKONALE wie, co ją odróżnia od zdrowych osób, DOSKNALE

Odpowiedz
avatar 9aga3
0 0

@WojtekVanHelsing: Sorry, komentarz za późno się dodał... wtopa xD. Wracając, DOSKONALE wie, że nie zrobi tego co inni, ale nigdy nie powinna czuć się gorsza, bo taka nie jest. Ja na przykład świetnie piszę opowiadania, rozbawiam nimi ludzi w internecie i przyczyniam się do poprawy ich humoru (jak sami mi piszą w e-mailach) choć są zdrowi i ich problemem najczęściej jest depresja. Więc serio niepełnosprawni są gorsi? Hmm, a w jakim wieku jesteś? Może jestem starsza i mam szanse być w gronie tych, do których odczuwasz empatię? Tak na serio to brak empatii chyba nie jest taki zły, nie ma niepotrzebnej litości. Jednak jako dobrze wychowana osoba powinieneś szanować każdą osobę, bo wstyd sobie samemu przynosisz.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
1 3

@WojtekVanHelsing: Jest negatywny. Z społecznego punktu widzenia brak empatii jest bardzo negatywny. Może kiedyś zrozumiesz, że w życiu liczy się coś więcej niż pieniądze. Socjopata nie patrzy na interes swojego narodu (to ważniejsze jest od państwa) tylko na własne wyimaginowane, często nie mające najmniejszego przełożenia na rzeczywistość standardy. Idź do psychiatry bo widzę coraz więcej objawów niedomagania psychicznego... Zrób test na inteligencje emocjonalną. (mi wyszło na szczęście powyżej upośledzenia, chociaż i tak niewiele więcej niż połowa tego logicznego IQ, coś za coś, nie można być doskonałym). Każdy kto dysponuje wysoką inteligencją, a nie za bardzo radzi sobie z emocjami jest w stanie obejść ten problem właśnie za pomocą myślenia. Dlatego sprawiasz wrażenie niezbyt inteligentnego, upośledzonego emocjonalnie dzieciaka. @9aga3: Ma wpisane, że jest 98 rocznik. Jak dla mnie młody, z wieku tak sobie bo to tylko 5 lat różnicy (chociaż w tym wieku to dość sporo), ale z rozwoju na pewno. Jak dla mnie jedyni którzy powinni czuć się gorsi i być tak traktowani to skończone chamy.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 2

@jigsawkira: Miłość nie istnieje, człowiek duzy sie w kims a za 4 miesiaca juz nie, zostaje z nim z przyzwyczajenia itd. Zresztą mnie sie nie da kochac ani ja nie umie kochac wiec dla mnei to obojetne. To byl żart, trudno aby ktos na wozku biegal... KAŻDY jest w czyms gorszy lub lepszy, nie istnieje cos takiego jak "rownosc". Nie mozna powiedziec, że zdanie idioty jest tak samo wazne jak zdanie geniusza bo obraza sie geniusza. Inwalidzi fizycznie to jedno, w dzisiejszych czasach fizycznosc nie jest tak istotna, ale inwalidzi umyslowi to juz calkiem co innego. Wiem mam na profilu... Mowiac "starszych" mialem na mysli starców.. no wiek 60-118 lat, cos kolo tego. Nie odczuwam zbytnio wstydu, ale nie mowilem nic o braku szacunku. @jigsawkira: Czemu negatywny? Nie raz mi to ktos powie a nigdy nie powie dlaczego. Narod nie ma interesu, panstwo moze je miec, jakas instytucja, jednostka itd. ale naród? Nie... Jedni woleli by to a drudzy tamto, narod nei ma interesu. Zaś nie o to mi chodzilo. Nie wiem co to niedomaganie psychiczne. Testy w internecie sa do d*py. To jakie sprawiam wrazenie najmniej mnie obchodzi.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@WojtekVanHelsing: Poczytaj sobie prace socjologów to zrozumiesz, nie zamierzam ci książek streszczać wiedząc, że i tak nie zadasz sobie trudu aby się nad tym zastanowić. A zaraz czekaj, nie obchodzi cie wiedza, wolisz demagogiczne hasełka. To idź do psychologa, tylko weź pieniądze od rodziców bo to wydatek rzędu kilku stów. Pamiętaj tylko żeby sprawdzić czy ma upoważnienia.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 1

@jigsawkira: Jestem osobą która zre wiecej niz produkuje, moje zycie nie ma najmniejszego sensu z ekonomicznego punktu widzenia, rodzice daja mi zarcie itd. bo prawdopodobnie podswiadomie mysla, ze im to zwroce w jakims stopniu jak dorosne, i w zasadzie to normalne, ale oni nie zdaja sobie sprawy, ze jestem nieudacznikiem ktory do niczego sie nie nadaje itd. kilka stow to za duzo na pi*doly, tym bardziej, ze ja bardzo nie lubie wydawac pieniedzy (tym bardziej swoich lub rodziny), co najwyzej na zarcie i podstawowy sprzet do polaczenia ze swiatem... Rozumiesz... fajnie jest meic sobie duzo pieniedzy i miec swiadomosc, ze sie je ma ale po co wydawac...

Odpowiedz
avatar jigsawkira
1 1

@WojtekVanHelsing: Jestem akurat człowiekiem który wie jakie to uczucie otworzyć pustą lodówkę i mieć świadomość, że nie ma się pieniędzy aby ją zapełnić. Dla mnie jesteś gówniarzem, który szuka uwagi i lubi wku*wiać ludzi zamiast znależc sobie jakieś konstruktywne zajęcie.

Odpowiedz
avatar 9aga3
3 3

@WojtekVanHelsing: "To byl żart, trudno aby ktos na wozku biegal..." <- Śmiesny. "Mowiac "starszych" mialem na mysli starców.. no wiek 60-118 lat, cos kolo tego." <- Tu akurat ja żartowałam. Wiem, o co chodziło. Teraz cię podsumuję. Zacczynasz się gubić w swoich własnych wypowiedziach. Na początku było, że niepełnosprawny gorszy, bo do niczego się nie nadaje, bo żyje na garnuszku innych, a teraz sam o sobie mówisz w podobny sposób. Można powiedzieć, że niczym się nie różnisz od chorego człowieka, bo (nie daj boże) jak się strasznie styjesz to też twój ciężar może za bardzo obciążać twoje nogi i czeka cię taki sam los. I co wtedy? Może nie tylko podzielisz zdanie Korwiina, że niepełnosprawny gorszy, ale i, że takich to do pieca w Aushwitz? Masz strasznie obniżoną samoocenę i spotkało cię trochę przykrości w życiu, ale człowieku... jesteś młody, będzie lepiej, w twoim wieku trudno o poważne problemy - są raczej niedojrzałe. Szesnaście lat, twoje poglądy zmienią się jeszcze kilka razy, zapoznaj się z prawidłową moralnością człowieka, dorośnij i dopiero wtedy się wypowiadaj. A o problemach pogadaj z kimś, na przykład z rodzicami lub w internecie, ale na jakimś czacie. Na pewno ta rozmowa tutaj dobrze ci zrobiła, poczułeś zainteresowanie, poskarżyłeś się na swój los. Jedno w tym wszystkim jest dobre, poprzez twoje liczne zminusowania wyszło, że jest naprawdę wiele osób mających szacunek do KAŻDEGO człowieka.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 4

@jigsawkira: To bez znaczenia. Wkurzanie ludzi mnie ani nie zadowala ani nie zniecheca i tyle. @9aga3: Nie kazdy inwalida do niczego sie nadaje, nawet idiota sie do czego nadaje, nei ma osob ktore sie bezwzglednie do niczego nie nadaje. Ja jestem gorszy od znacznej ilosci osob pod wzgledem fizyczny, to chyba jest jasne. Mordowanie inwalidow jest sprzeczne z darwinizmem spolecznym który w pewnym stopniu popieram. Panstwo nie powinno pomagac komus umrzec ani pomagac przezyc.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@jigsawkira: Mówicie, żeby znalazł jakieś konstruktywne zajęcie, a sami co robicie? Najeb*liście postów jakby to była jakaś debata w Europarlamencie.

Odpowiedz
avatar jigsawkira
0 0

@freezy127: No ja mam chwilowo wolne między praktykami a kursem. A tak to jeszcze czytam książki, oglądam filmy dokumentalne, rysuje i czytam komiks :) Wiesz napisanie paru zdań to nie jest ani bardzo czasochłonne ani wymagające zajęcie.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@jigsawkira: To nie jest parę zdań, tylko jakaś wasza prywatna wojna z Wojtkiem.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@freezy127: Bo Wojtek strzela na oślep, a my nie chcemy przypadkowych ofiar ^-

Odpowiedz
avatar elipson
0 2

Wojtek wypowiada się na temat normalności, no nie wyczymie zara

Odpowiedz
Udostępnij