Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Dzieci

by Jarzyn001
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Lupus28
14 18

@WojtekVanHelsing: ............................................________ ....................................,.-'"...................``~., .............................,.-"..................................."-., .........................,/...............................................":, .....................,?......................................................, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:"........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(....."~-,_..............................,:`........../ .........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....} ...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../ ...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-" ............/.`~,......`-...................................../ .............`~.*-,.....................................|,./.....,__ ,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-, .....`=~-,__......`,................................. ...................`=~-,,.,............................... ................................`:,,...........................`..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_..........._,-%.......` ...................................,

Odpowiedz
avatar Frogy0
13 15

@WojtekVanHelsing: To, że miał korzenie żydowskie to wiadomo ale skąd ci się wzięło, że był gejem? Tylko nie pisz, iż nie mam dowodów, że nie był

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
9 21

@WojtekVanHelsing: Do gejów nic nie mam. Niech sie ruchają w dupy jak lubią, ale to że media wciskają nam ich na każdym kroku to to jest już k*rwa chore. Co chwile jest to pie*dolenie, że tolerancji i itp., ale pokazywanie ich na każdym kroku tylko wzbudza niechęć do nich. Podobnie jak było z tym Conchita Wurst. Od początku było oczywiste, że wygra chłop przerobiony na babe, żeby niby uświadomić ludzi co do postępu, ale k*rwa, dochodzi do tego, że jak Donatan pokazał cycki polek to była wielka afera, a jak baba z kutasem wygrywa eurowizje to każdy jej bije brawo za samo to że jest babą z kutasem.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-2 18

@SpeeDDS: Widocznie tolerancja jest tak propagowana , bo jej qurwa nie ma . Ostatnio w mojej pracy ktoś zaczął opowiadać kawały o żydach , tylko jego rozmówca był żydem , a on o tym nie wiedział po dwóch minutach usłyszał ''a chcesz qurwa w ryj'' - no i tak to jest każdy każdego nakręca , a ludzie przyzwyczaili się do chamstwa z każdej strony , problem w tym że to jest tak powszechne zjawisko że większość ludzie traktuje je jako normalne , bycie chamem ,nietolerancyjnym jest na fali. Nawet ludzie tolerancyjni opowiadają głupie żarty lub kogoś obrażają , bo chcą się popisać.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 14

@SpeeDDS: Jednak w tym społeczeństwie trzeba odwagi żeby baba z kutasem wyszła na scenę , tak samo jest jak wyjdziesz głuchy , niemy ,bez rąk , nóg to od razu wygrywasz jakiś konkurs czy coś .

Odpowiedz
avatar Catacombe
5 13

@WojtekVanHelsing: O czym ty pier**sz, jaki Hitler, jaka rasa aryjska? Ty masz gówno zamiast mózgu że piszesz wszystko co ci do głowy przyjdzie?

Odpowiedz
avatar Adraxer
4 10

@WojtekVanHelsing: Czyli według ciebie jedne rasy są wyższe od innych? Masz jakieś argumenty na poparcie tej tezy? Pewnie nawet nie znasz argumentów Hitlera.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-4 14

@F4lcon: Nie porównuj głuchoty i kalectwa do zwykłego poj*bania mózgowego. To że ktoś jest głuchy czy nie ma rąk nie zależy od niego, taki ma straszny los i to że wyjdzie na scenę i mimo trudności zrobi coś fajnego, nie poddaje się, to sie ceni, ale jak ktoś sam, z własnej woli sobie robi coś takiego(w tym przypadku przyprawienie cycków i udawanie kobiety) to już co innego. Takie coś trzeba tępić, a nie podziwiać.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-2 14

@F4lcon: I to co robi taki Conchita to powinno podchodzić pod chorobę psychiczną ( chyba schizofrenie, choć nie jestem pewien czy dokładnie tą bo nie jestem specjalistą). Podam ci przykład. Co byś powiedział o mężczyźnie który nagle by sobie uświadomił, że jest syrenką i po kilku miesiącach zaczyna sobie operacyjnie przyprawiać ogon i skrzela? Pewnie "wariat, świr, do psychiatryka z nim". Sam bym pomyślał tak samo. A teraz z drugiej strony co byś pomyślał o mężczyznie który uświadamia sobie że jest kobietą i przyprawia sobie cycki, ucina kutasa i robi waginę? Pewnie tak jak to jest promowane w mediach czyli "to jego wybór, czuję się kobietą to czemu ma nie być kobietą". A ja ci powiem że dla mnie to są zupełnie dwa takie same przypadki, tyle że niestety jeden z nich jest uważany za po*ebaństwo, a drugi jest promowany w mediach.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 14

@SpeeDDS: Jeżeli wtedy mają być bardziej zadowoleni z życia to czemu nie , ja nie odbieram nikomu prawa do szczęścia na własny sposób , póki to nie ingeruje w moje życie. Jeszcze żaden gej , murzyn , transwestcyta mi nic złego nie zrobili. Uważasz że to choroba psychiczna ? to im współczuj a nie potępiaj , uważasz że to coś normalnego to przejdz z tym do porządku dziennego , a jeżeli uważasz , bo tak uważasz to sorki jesteś idiotą :) Z resztą o każdym możesz powiedzieć chory psychicznie , nawet na skalę globalną ile razy się słyszy że Rosja albo Japonia to ''stan umysłu'' a może oni mają lepszy pomysł na życie każdy kiedyś umrze więc jeżeli ktoś uważa że coś daje mu szczęście to niech to zrobi . Ja tylko współczuje ludzią którzy przejmują się zdaniem innych to są najbardziej nieszczęśliwi ludzie na świecie

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 13

@SpeeDDS: Widzisz w moim avatarze jest pikachu 90% pomyśl ''ten gość musi mieć mniej niż 15 lat'' , ale każdy ma prawo do sentymentu . Hah ludzię to najlepsi aktorzy we wszechświecie , tak bardzo udajemy kogoś kim nie jesteśmy.

Odpowiedz
avatar Borsuk231
3 3

@WojtekVanHelsing: Tyle, że od propagandy był Goebbels.

Odpowiedz
avatar hevelius
2 12

@SpeeDDS: Nikt nikomu nic nie wciska i chyba widzisz to co sam chcesz widzieć. Ja osobiście nie zauważyłam wylewających się z ekranu gejów i pewnie gdyby nie cała gównoburza jaka robi się wokół tematu z powodu "nadwrażliwych" opinii, gdyż kogoś wątpliwe gusty estetyczne zostaly urażone, to tego tematu by w ogóle nie było. Btw. Jeśli uważasz Conchitę za zagrożenie dla swojej seksualnosci, to nie chcę Cię martwić, ale wiedz że coś się dzieje... Poza tym koleś niezłą kasę zrobił na swoim wizerunku, siedzi pewnie obecnie w swojej willi i popija drina z palemką ubrany w typowo męskie ciuchy i sika Dom Perignonem na Twoją opinię w tym temacie :) No i osobna sprawa - kwestia noszenia spodni czy sukienek to kwestia kulturowa a nie przypisana płci. 100 lat temu źle reagowano na kobiety w spodniach, dziś śmiałbyś się z ludzi, którzy nie pozwoliliby lasce wyjść na ulicę w dżinsach. Niech każdy się nosi jak chce, nikt ci kiecki nie każe zakładać. A jak lubisz to też nic w tym złego.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2014 o 22:57

avatar WojtekVanHelsing
-5 7

@F4lcon: Z tym Zydem to mnie rozwaliles.. pewnie zart o obozach :D @Catacombe: Hitler to byl Kanclerz Niemiec miedzy 1933 a 1945 r. a rasa Aryjska to rasa biała. @Adraxer: Oczywiscie, ze tak rownosci nie ma. Hitler mial kiepskie argument. Akurat skoro rasa Aryjska zajela prawie caly swiat oprocz malej czesci Azji, stworzyla najpotezniejsza z cywilizacji i teraz i w starozytnosci oraz dokonala najwiecje ze wszystkich no to musimy byc najwyzsza rasa czlowieka. A skoro Murzyni nie dokonali nic.. @Borsuk231: Propaganda Hitlerowska, Hitlerowskie Niemcy, Hitlerowcy, Prawo Hitlerowskie itd... Hitler byl tam twarza wszystkiego, wiec nie wiem o co tu sie pluc.

Odpowiedz
avatar richie117
8 10

@SpeeDDS: A polska komedia "Poszukiwany Poszukiwana" jest uznawana za jedną z kultowych, ponieważ główną postacią w tym filmie była "baba z kutasem"... tak, oczywiście. Wiesz, mogłabym się założyć o cokolwiek, że gdyby nie hejterzy homopropagandy, to media nie poświęcałyby ani sekundy gejom i transseksualistom, bo najzwyczajniej nie miałyby w tym interesu. Tymczasem są hejterzy, którzy robią szum o byle co, więc media mają z tego hajs i trzymają się homotematów, bo im się to opłaca. Conchita Wurst jest tego dobrym przykładem - przecież ten facet powiedział w jakimś wywiadzie, że nie ma zamiaru zmieniać płci i przebrał się po prostu do występu (tak jak dziesiątki aktorów czy innego rodzaju artystów), ale hejterzy wbili sobie do łbów tylko to, że to zboczeniec/baba z kutasem i nic poza tym do nich nie dociera. Normalny człowiek już dawno zapomniał o sprawie z Conchitą, a hejterzy dalej się tym nakręcają, jakby było czym... Swoją drogą, dlaczego potępiąć Conchitę za to, że chciał(a) wygrać, wykorzystując modę na tolerancję, skoro Donatan liczył na głosy za pokazanie soft porno? W końcu każdy orze jak może - niech następnym razem Cleo przebierze się za faceta z waginą, to może też wygra ;-P

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

@WojtekVanHelsing: Jakbyś przy tym był ;) rzadko czytam twoje wypowiedzi nie wiem czy jesteś aż tak sarkastyczny czy tak myślisz ... muszę przestudiować co nie co ;)

Odpowiedz
avatar Kulpas125
2 2

@WojtekVanHelsing: Chciałem coś powiedzieć żeby wywołać "shitstorma" ale ktoś mnie już uprzedził...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 4

@WojtekVanHelsing: Jesteś najlepszym prowokatorem na mistrzach hmmm tylko mnie zastanawia co ty tak naprawdę myślisz , ciekawość zżera mnie :) myślisz inaczej niż mówisz to pewne .Gdybyś myślał w 100% to co mówisz pewnie byś zarobił kulke w łeb , więc albo dobrze się maskujesz , albo nikt nie rozumie twojego sarkastycznego podejścia :P

Odpowiedz
avatar Fanaberia
2 8

@SpeeDDS: Może zastanów się nad tym: skoro już nawet "baba z brodą" śpiewa lepiej od prawie wszystkich uczestników, to coś nie halo jest z tymi uczestnikami, a nie nią. Nie przeszkadza mi zupełnie jak wygląda, podobny wizerunek ukazywał się w popkulturze już niezliczoną ilość razy (mi najbardziej podobał się Chris Evans - filmowy Kapitan Ameryka, jako kobieta z brodą wyglądał lepiej od połowy kobiet bez brody). O Donatanie nawet nie chcę rozmawiać, powiem tylko, że Polska co roku robi z siebie coraz większe pośmiewisko w tym programie...

Odpowiedz
avatar Fanaberia
2 8

@SpeeDDS: Że tak się tylko wtrącę: już wolę, żeby moje dziecko oglądało występ Conchity zamiast występu Donatana - Conchita przynajmniej umie śpiewać. Poza tym, przypomnij sobie masę bajek i kreskówek z dzieciństwa, gdzie bohater był przebrany za płeć przeciwną - raczej nie zniszczyło nam to psychiki, dzieci mają takie rzeczy gdzieś.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 6

@SpeeDDS: Badałeś się kiedyś psychiatrycznie , skąd pewność że ty nie jesteś chory psychicznie :)

Odpowiedz
avatar Adraxer
1 1

@WojtekVanHelsing: Kiedy mówisz "rasa" to znaczy że sugerujesz iż Aryjczycy są lepsi z przyczyn biologicznych. Natomiast rozumiem że masz tok myślenia Korwina i mówisz że Aryjczycy są najlepsi bo ich kultura podbiła świat. Jednak to nie czyni Aryjczyków "najlepszą rasą" lecz czyni kulturę europejską "najlepszą kulturą" a to jest różnica. Jeśli nie zmienimy naszej obecnej unio-pseudoeuropejskiej kultury, to trzeba będzie powiedzieć że murzyni są najlepszą rasą. Ale w gwoli ścisłości będzie chodziło o kulturę.

Odpowiedz
avatar hevelius
4 10

@richie117: Świetnie powiedziane. Poza tym Conchita nie jest pierwszym facetem w sukience na scenie - począwszy od Davida Bowie w kieckach latał min. Kurt Cobain i Axl Rose, a i Mick Jagger lubił takie przebieranki. Jako ciekawostkę dodam, że czarne skóry z ćwiekami charakterystyczne dla kapel metalowych to oryginalnie inspiracja "strojami" z undergroundowych, nielegalnych, gejowskich klubów S&M z LA. Mało osób o tym wie ;) Po przytoczeniu tych faktów obawiam się, ze niektórzy powinni teraz zamieszkać na pustyni, bo przecież wszedzie ta straszna rospusta! :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2014 o 15:25

avatar hevelius
3 9

@SpeeDDS: Właśnie zmieniłeś mi płeć drogi rozmówco! Jestem kobietą, więc "wysnułaś" a nie "wysnułeś". A wniosek stąd, ze mocno angażujesz się w temat, któy chyba uraził Cię bardziej niż powinien :) Conchita nie sprowadza kobiet jedynie do roli cycatych ubijaczek masła. Naprawdę chcesz aby to włąśnie takie wzorce przejmowały Twoje dzieci? Twój syn? Że kobeita to tylko cyc i ma zapewnić "wikt i opierunek"? Bo to jest przesłanie z Donatanowskiego klipu. Przy czym aby go trochę usprawiedliwić - inspirował się amerykańskimi raperami, którzy wcale nie są gorsi w tego typu przedstawieniach ( szkoda , ze sam Donatan nie ma do tego więcej dystansu). No więc ja nie chcę aby moje dzieci widziały mnie i inne kobiety w świelte w jakim przedstawia je ten człowiek czy tez w ogóle amerykańska "kultura" HH. Bo dziewczynki w wieku już 9 lat wyginają się do tych klipów z MTV w pozach jakie tam są pokazywane ( serio). Fajną parodią tego przedstawienia jest zresztą kawałek Die Antwoord - Rich Bitch, w którym to kobieta jest seksistowską raperką otaczającą się półnagimi facetami. I teraz serio wobraź sobie odwrotną sytuację - że Cleo śpiewa, a otaczają ją roznegliżowani kolesie ubijający masło a kamera robi dwuznaczne zblizenia na ich posladki wystające z chłopskich spodni.... Nie czuł byś się tym lekko urażony? A przekaz z Conchity jest po prostu taki, że warto mieć dystans do siebie, do swojej płci i roli kulturowej również. Przecież to w dużej mierze zgrywa i to począwszy od pseudonimu jakim Conchita Kiełbasa się posługuje. A przy okazji koleś nieźle śpiewa i dlatego wygrał - bo jak napisałam w innym komentarzu - nie jest pierwszym facetem w sukience na scenie. To że uważamy że sukienki są dla kobiet a spodnie dla chłopców to jest po prostu kwestia naszego przyzwyczajenia. Np. nie wiem czy wiesz, ale w polskiej tradycji dziewczynkom przypisany jest kolor błękitny, nie różowy. Różowy to naleciałość, która przyszła do nas z zachodu. Idąc tym tropem musielibyśmy oceniać chłopców w błękitnych koszulkach jako zniewieściałych, ale tego nie robimy, bo już przyzwyczailiśmy się do innych kodów kulturowych. I świat się nie zawalił, nie nastała apokalipsa.

Odpowiedz
avatar Borsuk231
0 0

@WojtekVanHelsing: Ano chociażby o to, że ta cała propaganda to nie był pomysł Hitlera, lecz Goebbelsa.

Odpowiedz
avatar Borsuk231
3 3

@WojtekVanHelsing: I co ma piernik do wiatraka, ja nie miałem na myśli nazewnictwa.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 8

@hevelius: Nie wysilaj się , niektórych po prostu nie przekonasz . Najtrudniej czasami jest przyznać komuś racje :) Mam nadzieje że pocieszy cię fakt że zgadzam się w 100% z twoją wypowiedzią ;)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2014 o 17:48

avatar hevelius
3 7

@F4lcon: Pewnie nikogo nie przekonam, ale chciałam zaznaczyć w komentarzach, ze istnieją tez takie opinie jak moja w naszym społeczeństwie :) I tak, cieszy mnie fakt, ze nie jestem w nich osamotniona, wiec dzięki za komentarz:)

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-4 6

@F4lcon: Widzę że rozmowa z tobą jest już kompletnie bezsensowna. @hevelius: Wiecie jaki macie problem? Jesteście przesiąknięci tym co mówią w TV. Każde wasze zdanie oparte jest na tym co usłyszycie w telewizji lub w mediach. -Dlaczego według ciebie klip Donatana poniża kobiety? Dlatego, że pokazuje w nich jakie ich zewnętrzne piękno? I to w dodatku w otoczeniu kultury folkowej. Przecież gdyby media nie pisały o Donatanie tak źle, w ogóle nie byłoby nagonki na niego. Pozatym w tym klipie nie ma ani jednego sutka, są tylko dekolty, takie jak nosi większość kobiet, więc o czym my tu rozmawiamy. -Donatan nie ma dystansu? Nie znasz go ani trochę. Chłopak ma pełno dystansu do tego i leje na to co mówią inni i chwała mu za to. -Nie, nie czułbym się urażony takim teledyskiem. Zrozumiałbym to, że kobietą to się podoba i lubią popatrzeć na mężczyzn. -Uwierz mi, Conchita nie wygrał przez swój głos. Gdyby wystąpił w normalnym stroju, zająłby miejsce w zakresie od 5-10, a wygrałaby holenderska para bo zaśpiewali o niebo lepiej. To że wygra Pan Kiełbasa było przesądząne od początku, bo miał to być wielki przykład tolerancji i to mnie w tym denerwuje. Że nikt nie patrzył na to na czym miał naprawde polegać ten konkurs, na śpiewaniu. Chodzi mi tylko o to, żeby nie wciskać nam gejów, transwestytów, murzynów i innych za wszelką cele. Niech są traktowani tak jak zwykli ludzie, a nie jak gwiazdy tylko przez swój wygląd lub przez ich odpier*olenia. To trochę sytuacja jak ostatnio było w USA. Czarny nastolatek został zastrzelony przez policjanta i odrazu wielkie poruszenie wszystkich murzynów, a przecież policjanci zabiają masę białych nastolatków, słusznie czy niesłusznie i wtedy nikt z tego nie robi takie afery. Podobnie było ostatnio z Rafalalą. Oblał gościa w TV wodą i wydawało by się że chce się na niego rzucić. Wtedy też każdy mówił jak to ten Rafalala silny i niezależny. A gdyby to ten facet oblał Rafalalę to w całym kraju byłaby na niego nagonka jaki on to zły i nietolerancyjny.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-3 7

@Fanaberia: Właśnie chodzi mi o to że Conchita nie śpiewa lepiej od reszty uczestników. Wygrał dlatego, że przebrał się za kobiete i media ubzdurały sobie, że jeśli wygra to spadnie niechęć do nich. -Akurat Donatan nie ośmieszył Polski bo ludzią za granicą przypadła ta piosenka do gustu, tyle że to w mediach zagranicznych była siana nagonka na Donatana, jaki on to zły bo pokazał dekolty kobiet. -Akurat to czy Conchita umie śpiewać czy nie, dla dzieci nie ma żadnego znaczenia. Powiedz mi co mam powiedzieć dziecku gdy ono zapyta mnie co to za stworzenie wygrało Eurowizje. Przecież kobietą nie rośnie broda. Będe musiał jemu powiedzieć że to facet przerobiony na babę. Tak jak większośc rodziców powiedziała swoim dziecią. I wtedy takie dziecko sobie pomyśli, "Ok, może ja też bym wolałbym być mężczyzną/kobietą". I tak dojdzie do tego, że to sie stanie modne i będzie dowodem niezależności, a tak NIE POWINNO BYĆ, bo to nie prawda.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 6

@SpeeDDS: Uwierz mi, dzieci na pewno tak nie pomyślą, im to po prostu zwisa. Śmieszy mnie, kiedy ktoś martwi się o to, co stanie się z dziećmi, gdy ujrzą po prostu kogoś od siebie odmiennego (drag queen, homoseksualną parę trzymającą się za ręce czy transwestytę), kiedy w telewizji ujrzeć można dużo bardziej degenerujące motywy. Człowiek nie staje się drag queen, oglądając ją w telewizji. Nie stanie się homo, widząc gejów na ulicy. Jeśli tak uważasz, to bardzo współczuję Ci braku inteligencji. PS. Gdyby Conchita nie umiała śpiewać, nigdy by nie wygrała tego programu, wierz mi. Bardziej szkodliwe od jej występu jest uprzedmiotowienie kobiet w występie Donatana.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 4

@SpeeDDS: W całej tej sprawie w USA chodzi o to, że chłopak był nieuzbrojony i trzymał ręce w górze.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 5

@Fanaberia: Jak widzi morderstwa, wojne itd. to nie jest źle, jak stanie sie agresywniejszy to jest plus jesli przyjdzie wojna itd. Zaś ogladanie zboczenców nikomu jeszcze nie pomoglo, tym bardziej jak sa przedstawiani jako cos normalnego a tacy nie są.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
3 5

@WojtekVanHelsing: Właśnie, że są normalni. Jaka wojna? Agresja jest według Ciebie lepsza niż tolerancja? Dawno nie słyszałam nic bardziej bzdurnego :) Otwórz oczy, bo świat idzie do przodu, a Ty tkwisz w średniowieczu.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
0 2

@Fanaberia: Heh, właśnie. "W całej tej sprawie w USA chodzi o to, że chłopak był nieuzbrojony i trzymał ręce w górze. " Skąd wiesz, że tak było? Byłeś tam? Widziałeś nagranie z monitoringu? Nie. Wiesz to co powiedzą ci media i to które zeznania swiadków rozpowszechnią. Skąd wiesz że prawdziwą wersją nie jest wersja policjanta? Że chłopak zaczął do niego biegnąć pomimo tego że ten krzyczał żeby sie poddał. Nie ma na to dowodów, a policjant został uniewinniony więc nie zaprzeczaj że jesteś zaślepiony TV, tak jak ta cała Hevelius.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-4 6

@Fanaberia: "Otwórz oczy, bo świat idzie do przodu, a Ty tkwisz w średniowieczu." Naprawdę irytuje mnie gdy ktoś mówiąc o gejach i transwestytach, zasłania się odrazu rozwojem. Jest to najdurniejszy argument z możliwych, ale już pisałem o tym do Hevelius i nie chce mi się 2 raz to powtarzać więc jeśli chcesz to przewiń kilka komentarzy do góry i zobacz sobie dlaczego ten argument jest tak durny.

Odpowiedz
avatar hevelius
1 5

@SpeeDDS: W "mentalności średniowiecznej" nie tylko chodzi o podejście do gejów czy lesbijek , ale raczej o ogólne, agresywne (ksenofobiczne) zachowanie względem tego czego się nie rozumie, nie zna, co jest obce lub Inne względem znanych nam norm. W konsekwencji zamiast starać się przyjmowac argumenty i rozsądnie je rozważać jak przystało na jednostkę społeczeństwa nowozytnego ( rozumianego jako takie od czasu renesansu ze szczególnym uwzględnieniem źródeł społeczeństwa współczesnego czyli okresu oświecenia) wybiera się język siły pompowany rozrostem własnego ego.

Odpowiedz
avatar hevelius
0 4

@SpeeDDS: No właśnie - nie byłeś tam, nie wiesz tego, więc nie rozumiem czemu zajmujesz stanowisko.

Odpowiedz
avatar hevelius
3 7

@Fanaberia: Dokładnie. Zawsze szalenie bawiło mnie to, ze cześc osób uważa, ze zobaczenia geja zapewne zainfekuje ich homoseksualną orientacją ( gay troll rulez). Myślę, ze być może problem polega tu częściowo na tym, ze spora cześc osób po prostu nie wie jak rozmawiać ze swoimi dziecmi na takie tematy i stąd taka panika. Jednak z drugiej stronyrodzice nie uważają za konieczne tłumaczyć dzieciom przemocy jaka pojawia się w TV albo kwestii uprzedmiotowienia kobiet w mediach. http://www.memehumor.com/wp-content/uploads/2011/04/gay-troll-640x660.jpg

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-1 3

@hevelius: Który to już raz nie czytasz moich komentarzy ze zrozumieniem. Powiedz mi gdzie ja w swojej wypowiedzi stwierdziłem która wersja dotycząca śmierci czarnego chłopaka jest prawdziwa? "Skąd wiesz że prawdziwą wersją nie jest wersja policjanta? Że chłopak zaczął do niego biegnąć pomimo tego że ten krzyczał żeby sie poddał. " Dokładnie tak napisałem. Przeczytaj jeszcze raz i zastanów się czy zająłem stanowsiko w tej sprawie. Zapytałem tylko skąd Fanaberia wie jak było i dlaczego przyjął jakiekolwiek stanowisko, nie wiedząć jak było.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-2 4

@hevelius: Co do twojego komentarza o średniowieczu. Według ciebie naprawdę geje i lesbijki są dla mnie nowością? I myślisz że nigdy kogoś takigo nie spotkałem? Teraz czy wcześniej? Mylisz się. Pozatym ciągle naprawdę nie rozumiesz do czego ja cię chce przekonać. Nie do niechęci do gejów, murzynów i transwestytów, ale do niechęci do traktowania ich tak jakby ulgowo. Zresztą, nie chce mi sie po raz setny pisać ci to samo, bo widze że nie szanujesz swojego rozmówcy, bo nie czytasz ze zrozumieniem tego co on ci pisze. Skupiasz się tylko na swoich komentarzach i wstawiasz do nich zdania, zupełnie nie potrzebne, a jedynie łechczące twoje ego.

Odpowiedz
avatar hevelius
2 6

@SpeeDDS: "-Nie, nie czułbym się urażony takim teledyskiem. Zrozumiałbym to, że kobietą to się podoba i lubią popatrzeć na mężczyzn." No widzisz, a moze kobiety lubią patrzeć sobie na Conchitę i gejów w telewizji i CO TERAS? Co jesli fakt, ze jest coraz więcej gejów w TV to nie masoński spisek a oglądalnosc pompowana przez kobiety właśnie, które preferują takie ujęcie? Według ostatniej głośnej statystki pornhube kobiety uwielbiają np. gejowskie filmy porno. I nie tylko oglądają takie filmy, ale również piszą gejowską pornografię (zgoogluj sobie czym jest slash w fandomie) Mam nadzieję, ze będziesz w tym wypadku równiez wyrozumiały, bo biorac pod uwagę, ze kobiet statystycznie jest więcej niż mężczyzn, a do tego dochodzą również środowiska LGBT moze się okazać, ze wycieczka na bezludną wyspę będzie jedyną możliwością uniknięcia konfrontacji. #ASingleManTear ;( Co do Rafalali - kiepskie porównanie. To po prostu karierowicz i tu chyba nie ma wątpliwości, dlatego w ramach braku poparcia dla jej poczynań nie zamierzam na ten temat rozmawiać. Nie wiem kogo oblała Rafalala w TV, ale widze przy okazji, że Twoja wiedza z zakresu tego co pokazuja media jest zaskakująco spora. ;))

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-1 3

@hevelius: Czy naprawdę to że kobieta pierzę ubrania na wizji i dekoltem, jest uprzedmiotawianiem kobiet? Nie sądze. Wszystkie dzieci chyba widziały swoje mamy w czynnościach domowych i naprawdę myślisz, że przez to źle je będą trakowały? To śmieszne. Pozatym kolejny raz mówię, że w teledysku Donatana były pokazane tylko dekolty kobiet. Takie jak ich nosi pełno. Dlaczego widząc kobiete z dekoltem w miniówce na ulicy nie podchodzisz do niej i nie robisz jej śpiewki na temat przedmiotowego trakotwania kobiet?

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-3 5

@hevelius: Ojejku. Myślę, że za kilka lat jak przeczytasz swój komentarz o kobietach oglądających gejowskie porno itp. to sama będziesz się z siebie śmiać. Naprawdę myślisz że kobieta w TV kieruję się swoimi zboczeniami seksualnymi? Wątpie.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 5

@SpeeDDS: Ale przecież w występie Donatana nie chodziło o to, że kobiety robiły pranie i ubijały masło. Przecież gdyby robiły to w normalny sposób, nikt by się ich nie czepiał, jednak wtedy ich występ nie przyciągnąłby takiej uwagi. Chodzi o to, w jaki sposób kobiety wykonywały te czynności - chyba nie muszę Ci tłumaczyć skąd się biorą dzieci? Występ ten miał wyraźny podtekst seksualny. Chciałbyś oglądać swoją mamę, ubijającą w ten sposób masło? Chyba nie. Dlatego owszem, kobiety zostały w tym występie bardzo uprzedmiotowione. Choć tym paniom widocznie to nie przeszkadza, kasa ważniejsza.

Odpowiedz
avatar hevelius
0 4

@SpeeDDS: A nie przyszło Ci do głowy, ze może to Ty wczesniej nie wyrażałeś się jasno, albo zbyt chaotycznie? Nie wiem skąd pomysł, że nie szanuję swojego rozmówcy. Cieszy mnie, ze kogoś takiego spotkałeś. Miło wiedzieć To o co Ci chodzi to prawdopodobnie niebezpieczeństwo zbytniej poprawności politycznej, która początkową ofiarę (wykluczenia, systemu) stawia w roli osoby uprzywilejowanej, która powołując się na swoje mniejszościowe prawa kwestionuje ogólną zasadę równości wobec tego prawa. Tak? DObrze rozumiem? Więc tzeba było tak od razu pisać. Co do poprawnosci politycznej - wszystko zalezy od tego o jakim państwie mówimy, od niezawisłości sądów i struktury prawnej w danym kraju. Jednakze co do Conchity - w tym wypadku się mylisz. Nie ma to nic wspólnego z takim rozumieniem. Po prostu tak samo jak każdy inny człowiek ma ona prawo do bycia słwanym, lubianym, znanym i ma prawo wygrywac konkursy. Co w swoich wypowiedziach po prostu podważyleś. Poza tym nie masz dowodu, że ludzie zagłosowali na nią z powodu rzekomej manipulacji mediów a nie dlatego , że po prostu podobało im się jak śpiewała. Biorąc pod uwagę, ze wciąż jest popularna i nagrywa, to chyba jednak zadecydowało to drugie. Natomiast aby to udowodnić musiałbyś przeprowadzić badanie wśród widzów. Jak narazie podważyłeś umiejetnosci krytyczne widzów i ich możliwośc do samodecydowania o tym co im się podoba a co nie. Moze to właśnie ty jesteś zmanipulowany mediami, tylko tymi opozycyjnymi do głównego nurtu? Nie pomyślałeś o tym?

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 4

@SpeeDDS: Wracając do Twojej wypowiedzi, że mój argument dotyczący rozwoju jest durny... Cóż, niestety nie jest - aby być dziś nowoczesnym i w pełni świadomym człowiekiem (powiedziałabym także: inteligentnym) należy - moim zdaniem - być otwartym na wszystkich ludzi. Wiesz, że kiedyś czarny mężczyzna i biała kobieta nie mogli wziąć ślubu? Wszyscy ludzie protestujący wtedy przeciwko takim związkom dziś wyglądają niezwykle żałośnie i głupio. Dziś tak samo wyglądają ci ludzie, którzy protestują przeciwko małżeństwom par homoseksualnych. To tylko przykład. Rozwój społeczeństwa następuje powoli, ale następuje.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2014 o 17:52

avatar hevelius
3 5

@SpeeDDS: " Naprawdę myślisz że kobieta w TV kieruję się swoimi zboczeniami seksualnymi" Oczywiscie, bo tylko mężczyzna ma prawo do kjierowania się swoimi preferencjami seksualnymi oglądając film/serial/teledysk :) Szczególnie sceny lesbijskie dziwnym trafem cieszą się sporą popularnością wśród panów. Przecież sam napisałeś , ze zrozumiałbyś gdyby w klipie byli półnadzy faceci, bo kobiety miałyby na co popatrzeć. Twoje własne słowa. To mają prawo patrzeć i kierowac się popędem, czy nie? Co do porno - przytaczam autentyczne statystyki. Zboczenie to za mocno powiedziane. Facetów oglądający akcje damsko/damskie tak chyba nie określasz.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 7

@Fanaberia: Nie sa normalni, nigdy nie byli i nigdy nie beda. Jako zjawisko to może i są, ale jako zjawisko tak samo nromalna jest pedofilia, gwałty itd. były, są i beda. Normalne = Powszechne. Homosie to 0,5% spoleczenstwa Polskiego, ngidy nie beda normalni, na rowni z heterokseusalistami tez ngidy nie stana bo nei rodza dzieci. Transeksualisci to juz inna sytuacja bo ci sa juz powaznie chorzy. Tolerowanie oznacza znoszenie jakis ludzi, ignorowanie ich itd. Tolerancja w prawdziwym znaczneiu nie ma absolutnie nic wspolnego z szacunkiem, akceptacja itd. Mozna kims szczerze gardzic i go tolerowac. Zreszta tolerancja konczy sie w przestrzeni publicznej gdy ktos kaze mi go tolerowac w mojej przestrzeni prywatnej to juz jest chore. Zas agresja jest wazna, Rosjanie sa agresywni i zdaje sie, ze nie maja takich problemow z muzulmanami jak np. Francuzi, chociaz muzulmanow w Rosji nie jest tak znowu mało. Faktem jest natomiast to, że każda cywilizacja opierała sie na agresji, Aryjczycy zajeli prawie cały swiat oprocz części Azji dlatego, ze byli agresynwi, gdyby nie goraca Aryjska krew to zamiast Kanady i USA w tamtym miejscu biegały by jakies dzikusy wyzynajacy serca swoim sasiadom którymo podnieca sie dzisiejsza hołota. Tolerancja w wydaniu skandynawskim ejst najbardziej bzdurna, slowo "tolerancja" po tymm jak poloczono tolerancje z akceptacja stalo sie tak obrzydliwe, że trudno sie go wymawia. Zdecydowanie wiekszymi bzdurami jest stwierdzenie, że chociazby demokracja to dobry ustroj, demokracja to podstawa do stwierdzenia głupot. BZDURA - Świat nie idzie do przodu, świat do przodu szedł w XIX w. ew. do poczatku XX w. później do przodu szla tylko technologia (swoja droga wolniej niz w XIX w.), mentalnie my cofnelismy sie do epoki kamienia łupanego. Gdybysmy szli do przodu to Afryka była by dalej nasza, nie mielibysmy w Europie demokracji tylko monarchie, morderców by sie wieszało, w USA prwo głosu miała by waska grupa bogatych elit a nie idioci którzy wybrali Baracka Obame zaś nikt nie traktowałby powaznie lewaków, zboczenców, idiotow itd. Póki co jedynym przywodcą który mysli jakos rozsadnie i w miare nomrlanie jest Włądimir Włądimirowicz Putin co udowodnil ucinajac propagande zachodnia w Rosji. Sredniowiecze jesli pominaac by rozwoj technologiczny, rozwoj medycyny itd. bylo na wyzszym poziomie niz dzisiejsze czasy, tam przynajmniej karano morderców smiercia, rządzil monarcha itd. dzisiaj ludzkosc sie degraduje, nawet Murzyni któzy nie byli zdolni do stworzenia zadnej cywilizacji na poziomie plemiennym są bardziej rozwinieci niz jacys Holendrzy. Skoro upadlismy do poziomu Murzynow to nic gorszego nie moze nas spotkac. "@SpeeDDS: W całej tej sprawie w USA chodzi o to, że chłopak był nieuzbrojony i trzymał ręce w górze." Bzdury, nawet jakby pominac, ze wielu swiadkow potwierdza wersje policji, ze wszystko zbadano i udowodniono, ze ten policjant jest niewinny to i tak po tym jaki bol d*py maja amerykanie na samo uslysznie slowa "rasizm" nikt a juz na pewno nie policjant nie odwazylby sie zastrzelic MUrzyna. To, ze jakis Murzyn z ciemnej dzielnicy (co byn ie powiedziec, 90% Murzynow ze slamsow to rasisci) zastrzelilby Aryjczyka bo jest Aryjczykiem to normalne, ale w druga strone to nie dziala. To, ze panstwo będzie rejestrować zwiazki homosiow to zaden rozwoj spoleczenstwa tylko jego degeneracja, w ogołe nie powinno byc rejestracji zwiazkow, ale skoro juz są to tylko dla normalnych. Murzyn i Aryjka to 2 inne płci.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
0 2

@hevelius: Czy ja napisałem że Conchita nie ma prawa do bycia osobą sławną lub wygrać konkursu? Nie. Czy nie wiesz jak działa Eurowizja? O zwycięstwie w każdym kraju decydują widzowie i media, którzy wyrażają swoją opinie i potem jest to sumowane. Więc nawet jeśli malo osób głosowało na Conchite i tak dziennikarze mogli powiększyć jej pozycje poprzez postawienie jej na 1 miejscu. Błagam cie. Odróżnij porno od zwykłego serialu czy filmu. Według ciebie faceci wszystko co chcą zobaczyć w telewizji to 2 lesbijki, a kobiety 2 gejów? Jeśli chce sobie zrobić przyjemność cielesną to włączam porno, a jeśli chce obejrzeć dobry film to włączam dobry film i nie oczekuję, że tam też będą 2 lesbijki. Zastanów się. Oczywiście że zgodziłbym się żeby w teledysku występowali 2 półnadzy mężczyźni, bo dlaczego nie? Nie robiłbym z tego afery, tak jak robią ją kobiety o teledysk Donatana.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
0 2

@Fanaberia: Radzę poczytać poprzednie moje komentarze. Może zrozumiesz, że ja nie chce aby ci homoseksualiści i transwestyci nie istnieli... Zresztą, jeśli chcesz że mną prowadzić konwersacje, to zapoznaj się ze zdaniem osoby przeciwnej.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
1 1

@WojtekVanHelsing: Wojtek, to nie są moje słowa, to są słowa Fanaberii, ja je tylko cytowałem, a potem wyśmiałem, bo są zupełnie nie poparte żadnymi dowodami. Są to tylko jego domysły i domysły innych ludzi. Ale o czym ja mówie, przecież tak podali w mediach więc to jest prawdą!!1!1!1111!

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 1

@SpeeDDS: Wiem, ze to nie twoje, nie wiem czmeu napisalem to do ciebie...

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 4

@WojtekVanHelsing: Policjant nie może być niewinny, skoro UDOWODNIONO, że chłopak nie posiadał broni. Akurat w tym przypadku zupełnie nie polegam na mediach, które w większości współpracują z policją, interesują mnie bardziej blogi poświęcone owej sprawie, zbierające wszystkie możliwe wersje. Najgorsze jest w tym to, że policjant, który nadużył władzy, uniknął kary. Nie wiem, w jakim świecie chcesz żyć, skoro dla Ciebie takie sprawy są w porządku.

Odpowiedz
avatar hevelius
-1 3

@SpeeDDS: To zalezy co masz na myśli myśląc o "półnagich" mężczyznach. Bo męska klatka piersiowa nie jest tak nacechowana seksualnie jak kobiecy dekolt - porównując - ci "półnadzy" mężczyźni musieliby występować w stringach i to takich, aby im cześciowo wystawały z nich jądra ( tak jak tym kobietom u Donatana wystają cześciowo piersi). No nie wiem czy to byłoby na miejscu. Niestety w mediach męskie ciało pokazuje się z reguły w sposób bardzo odseksualizowany, w przeciwieństwie do tego jak pokazuje się kobiety, gdzie wszelkie ich atrybuty się podkreśla ( dekoldem, obcisłym ubiorem etc.). WYjątkiem jest może tylko świat mody ( a przykładem majtki Beckhama ;)) Oczywiście przerysowałam nieco mówiąc o pornografii i wiadomo, ze idąc na film ogląda się go z różnych powodów, często po prostu intelektualnych. Jednak zapewne Ty idąc na film ( zwłaszcza hollywoodzki) dostajesz gratis w pakiecie jeszcze atrakcyjną seksualnie dziewczynę - jak np. Megan Fox w Transofrmers, której wszystkie atrybuty seksualne są mocno podkreślone. Kobieta - nie - nawet w filmach stricte skierowanych do dziewczyn jak komedie romantyczne, mogą one co najwyżej liczyć na gołą klatę i nic poza tym. To tak jakbyś Ty dostawał do oglądania jedynie kobiece plecy :) Mówiąc prosto - Twoja przyjemmnośc z oglądania filmu będzie znacznie inna niż przyjemność kobiety z oglądania tego samego tworu. Także ta seksualizacja jest dyskryminacyjna bo działa w jedną stronę, do tego ciało kobiety traktuje się jak produkt pozbawiając bohaterkę z reguły osobowości ( "Jesteś piękna i nic poza tym") Oczywiście masz rację i przyjemnosc seksualna nie jest nadrzędna przy oglądaniu czegokolwiek ( pomijając pornografię), ale często bodźce seksualne wykorzystuje się w filmach w celach sprzedażowych. I z reguły wykorzystuje się właśnie te, które pobudzają heteroseksualnych meżczyzn - często bez żadnego szacunku do przedstawianych w nim kobiet. Jakkolwiek w filmie, który jest dłuższą formą, można to jeszcze usprawiedliwić np. fabułą, skonstruowaniem ciekawej postaci kobiecej, tak w krótkiej formie jak reklama czy teledysk już ciężej. I dlatego u Donatana dziewczyny sprowadzają się jedynie do roli dekoldu - to tak jakby sprowadzać mężczyznę jedynie do roli penisa. A ludzi chyba nie powinno się sprowadzać do roli samych narządów płciowych.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 1

@Fanaberia: JEST NIEWINNY. To, że ni mial broni nic nie zmienia, biegl na policja jak dzikie zwierze a to nie byl jakis chlopaczek jak opisuja media, tylko Murzyn rodem z najelepszych targów niewolników n tropikach. Poza tym na poczatku szamotal z policjantem i chcial wyrwac mu bron, to jet jawna napasc na policja na służbie. Zresztą jesli to z technicznego punktu widzenia byla samobojstwa, jak to w USA biegnie rozpedzony na policja ktory do niego mierzy to musi sie liczyc z tym, ze go zabija. Zresztą jakby on go nie zastrzelil to i tak by pozniej zostal skazany na smierc za morderstwo, roznica jest taka, ze tu zginal tylko jeden debil a nie debil i policjant. Media akurat (łacznie z Obama którego jakas chmara idiotow wybrala na prezydenta) stawiaja sie po stronie tych Murzynów a nie policji. NIe naduzyłwłądzy, bo w USA każdy ma prawo działac gdy zagrozone jest jego życie bądź zdrowie, tym bardziej policjant. Zabicie napastnika jest w porzadku, co prawda jakby go zlapali to moglby posiedziec 5 lat w obozie koncentracyjnym i produkowac codziennie przez 12h jakies produkty które był by tanie bo jego utrzymanie było by tanie, ale zastrzlenie tez jest skuteczne. Zreszta powiedzmy sobi szczerze, to był Murzyn z biednej dzielnciy, od Afrykanskich róznia sie tym, ze nie gloduja, oni nie sa zbyt inteligentni i nie rozumiej niektorych rzeczy.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 3

@WojtekVanHelsing: Chodzi o to, że był inteligentny, chciał iść na uczelnię. Zresztą, nawet gdyby był najgłupszym człowiekiem na Ziemi to i tak miałby prawo do życia, a ten policjant go zamordował z zimną krwią i powinien pójść do więzienia.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 1

@Fanaberia: Nie był, obrabował wczesniej sklep, nie mowiac o tym ,ze zadna szanuajca sie uczelnia nie przyjmie zlodzieja to, gdyby byl w elitach to by nie atakowal policjata, tylko Murzynskie elity studiuja, wiekszosc studiujacych w USA to biali, Murzyni srednio mnie jsie nadaja na studia, stad bardzo mała ich liczba na nich. Nie miał, prawo do życia traca przedewszystkim mordercy (przynajmneij tracili do poki bylismy cywilizowani) zas w normalnych cywilziacjach kazdy w obronie swojej wlasnosci ,siebie lub innego czlowieka mógł pozbawić takiego delikwenta życia. Ten policjant nikogo z zimna krwia nie zamordował tlyko zastrzelil napastnika, normalna praktyka w USA, nie mowiac juz o tym, ze gdyby faktycznie zabił tego Murzyna od tak to powinien wisiec a nie isc do wiezienia.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@WojtekVanHelsing: Nie obrabował wcześniej żadnego sklepu... Oskarżałeś mnie wcześniej o to, że jestem zaślepiona przez media, ale chyba właśnie Ciebie to dotyka. KTOŚ wcześniej obrabował sklep, policjant nie miał żadnych podstaw do aresztowania akurat tego przypadkowego człowieka. Równie dobrze ktoś Ciebie może aresztować bo akurat przechodziłeś obok niego i uznał, że to Ty musiałeś dokonać rabunku.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 1

@Fanaberia: Nie wiem czy mówimy o tym samym Murzynie ale tamten wyraźnie dokonal napasci rabunkowej na sklep a mianowicie ukradł paczke fajek co widać na nagranaich, potwierdzaja swiadkowie itd. Wydawałsie podejrzany to go zatrzymał, tamten go zaatakował, później to juz nie mialo znaczenia. Aresztować policja moze ZAWSZE gdy jest podejrzenie czy cos, tak jest w prawie kazdym krjau, w USA policja ma wieksze mozliwosci.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
1 3

@hevelius: Akurat porównanie męskich jąder z kobiecymi piersiami nie pasuje. Bo na teledysku Donatana kobietom nie wystają wargi sromowe, tylko kawałek piersi, zwykły dekolt. Wiele kobiet nosi takie dekolty i jeśli nie chciałyby żeby faceci na nie patrzyli, to ich by nie nosili. Czy mężczyźni chodzą po mieście z częściowo odsłonientymi jądrami? Nie. I to że kobieta jest ładna, wcale nie znaczy że facet patrzy tylko na to i traktuje ją tylko jako obiekt seksualny. W teledysku Donatana pokazane są piękne, kobiece, słowiańskie piersi i ja patrząc na to w żaden sposób nie sprowadzam kobiety tylko do dekoltu i każdy normalnie myślący mężczyzna też. Wyjdź na ulice i oburzaj się za każdym razem gdy widzisz dekolt, tak jak to robisz przy okazji teledysku Donatana. Niektóre kobiety mają piękne piersi i chcą je podkreślić nosząc dekolt i nie ma w tym nic złego, tak samo jak pokazanie tego na teledysku.

Odpowiedz
avatar hevelius
-2 4

@SpeeDDS: Widzisz, to, że u kobiety bodziec seksualny nie znajduje się jedynie w majtkach nie oznacza, że porównanie nie jest trafne. I przy okazji jestem ostatnią osoba, która zabraniałaby kobietom nosic dekoldów ( przy czym tak samo uważam, że publiczne karmienie piersią powinno być oczywistością). Chodzi tylko o to, ze u Donatana ( ale nie tylko u niego) taki wizerunek nie jest niczym zrównoważony i to świadczy o jego podejściu do tych kobiet, niekoniecznie wszystkich mężczyzn na świecie oczywiście.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@hevelius: "przy czym tak samo uważam, że publiczne karmienie piersią powinno być oczywistością" Jak własciciel przestrzeni publicznej pozwoli to prosze...

Odpowiedz
avatar richie117
5 7

@SpeeDDS: - oczywiście, że oglądałam P/P. Bohater się przebrał, żeby się ukryć i mieć czas na namalowanie obrazu (tylko czemu za kobietę? nie mógł sobie dokleić wąsów i zatrudnić się jako ogrodnik?...) Conchita przebrała się do występu. Ani jeden, ani drugi facet nie przebrał się pod wpływem zboczenia, więc w czym rzecz? Nie oglądałam Eurowizji, więc nie mogę powiedzieć, czy Conchita śpiewała najlepiej z uczesników czy tylko przeciętnie (i tak się nie znam na umiejętnościach wokalnych), zatem nie jestem w stanie powiedzieć, czy by nie wygrał(a), będąc ubran(a/y) jak facet. Natomiast widziałam występ Conchity na yt i uważam, że kostium był bardzo adekwatny do piosenki, która zreszą bardzo mi się podobała (nie była taka prostacka jak "my słowianie"). Hah, o nic nie musisz mnie prosić, ja tylko użyłam określenia używanego w internetach. Osobiście jestem przeciwniczką wszystkich mód - uznaję wyłącznie szczere, samodzielnie wyrobione opinie, gusta itp. - więc brzydzę się najwyżej osobami, które wpadają w owczy pęd, bo usłyszały o czymś w mediach, a po chwili zmieniają zdanie, bo i przekaz medialny się zmienił.

Odpowiedz
avatar richie117
4 6

@hevelius: Dzięki :)) Co do przekazu występu Donatana w pełni podzielam Twoje zdanie! (gdzieś nawet napisałam wcześniej coś podobnego) Fajnie, że chce Ci się pisać te mądre komentarze i dyskutować z homofobami, bo ja na coś takiego mam już tylko siły, kiedy mi puszczą nerwy od czytania ich nienawistnych postów.

Odpowiedz
avatar richie117
3 5

@WojtekVanHelsing: "własciciel przestrzeni publicznej" - fajny oksymoron :D Przestrzeń publiczna, jak sama nazwa wskazuje, jest publiczna. Właścicielem to możesz być przestrzeni prywatnej...

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 2

@richie117: Do przestrzeni publicznej można zaliczyć również sklep bo może wejść do niego każdy, jest dostepny publicznie, zas nie jest on własnościa panstwa.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 3

@hevelius: Jakby kobiety co chwila robily afere z tego, ze chodza w spodniach to stosunek wiekszosci ludzi bylby do nich taki jak do homosiow o ile nie gorszy... W teledysku donatana kobiety sa przynajmniej ladne.. w zasadzie jest to g*wno, ale nie takie zle, na pewno lepszy wzorzec niz facet przebrany za kobieta. Wiekszosc nastoletnich chlopcow patrzy na kobiety jak na mieso, nei jest to takie znowu dziwne i nienormalne. "I teraz serio wobraź sobie odwrotną sytuację - że Cleo śpiewa, a otaczają ją roznegliżowani kolesie ubijający masło a kamera robi dwuznaczne zblizenia na ich posladki wystające z chłopskich spodni.... Nie czuł byś się tym lekko urażony? " Ja bym Nie czuł pennie wyszło by ch*jowo jak w przypadku obecnego teledysku, ale nie było by zle, nie obchodzi mnie czy mezczyzni sa przedstawiani żle czy dobrze gdzies jak nie sa na powaznie, a jak ktos na powaznie przedstawia mezczyzn w negatywnym swietle to i tak mam to gdzies bo robi tak jakis margines. Za to kobiety sie o wszystko pluja. Seksizm nie jest taki znwou zly... Co ty masz do tego sredniowiecza... Homoseksualizm itd. przestał być choroba bo mozna na nich zarabiac, WYLACZNIE DLATEGO nie jest choroba. Na samym homoseksualizmiee moze nie tak bardzo ale na transwestytach. operacja zmiany plci kosztuje. Nie wiem czemu "niestety" kobiety pokazuje sie tak a mezczyzn inaczej, to media decyduja co pokazuja, zas kieruja sie na ogo logladalnoscia, tak sie przyjelo, ze w kobietach podziwia sie nie tyle inteligencje co urode, u mezczyzn jest odwrotnie. Wszedzie dyskryminacje :D Swoja droga rezyserzy itd. dyskryminuja kobiety prywatnie, to ich sprawa, moze sa seksistami albo szowinistami? NIe tolerujesz tego, ze ktos moze byc seksista..

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-1 3

@richie117: Ja nie chce zlikwidować transwestytów, bo niestety nie jestem w stanie tego zrobić, ale rozchodzi mi się o to żeby bycie gejem, transwestytą czy murzynem, nie było taktowane jak przywilej.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-1 3

@WojtekVanHelsing: Widzę że jako tylko ty z rozmówców nie jesteś zaślepiony mediami komercyjnymi i chwała ci za to. Nie ma co sobie szarpać nerwów, póki osoby wyżej nie wyłączą telewizora, nie spalą gazet itd. nie ma co z nimi rozmawiać. Nawet nie zdają sobie sprawy jak to bardzo na nich działa i są gotowi rzucić się w ogień za nie swoją opinie.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-1 3

@WojtekVanHelsing: I najgorsze jest to, jaką siłę mają media. Kiedy oni coś powiedzą, dociera to do milinów osób. Gdy my coś powiemy, dotrze do zaledwie kilku. Potem ludzie, widząc za czym jest większość, też zaczyna za tym być, bo uważa że to jest słuszne, bo tyle osób tak myśli. I tak właśnie to się napędza. Niestety.

Odpowiedz
avatar Lupus28
-1 3

@SpeeDDS: No tak, bo jak ktoś ma inne zdanie niż wy, to na pewno jest zmanipulowany przez media. Typowe myślenie prawicowców.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-2 2

@Lupus28: A czy ja się rzucam do każdego kto ma inne zdanie niż ja? Nie, ale jak ktoś tak bardzo powtarza słowo w słowo opinie mediów, to jest coś nie tak. W dodatku w żaden sposób nie dają się przekonać i podpierają się argumentami nie potwierdzonymi, a jedynie podanym przez media. Nie wchodź na politykę, bo mam ją głęboko w dupie.

Odpowiedz
avatar Lupus28
0 2

@SpeeDDS: No rzucasz się, bo piszesz, że "w żaden sposób nie dają się przekonać". Nie wiem skąd u was takie przekonanie o absolutnej słuszności waszego zdania. Nie wszyscy potrzebują mediów, żeby wyrobić sobie własną opinię.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-1 3

@SpeeDDS: Z tego co widzę to Ty i kolega cały czas na siłę młócicie to, co wmówiły Wam media, a zupełnie nie docierają do Was głowy zwykłego, zdrowego rozsądku.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-2 4

@Fanaberia: XDD Chyba nie mówisz tego poważnie, a jeśli mówisz, to chyba właśnie wbiłeś się na jakiś wyższy level zaślepienia przez media. Gratulacje! @Lupus28: Rzuacam się, ale nie do wszystkich. Nie wszyscy potrzebują mediów żeby wyrobić własną opinie, ale jeśli ktoś powtarza słowo w słowo to co jest w mediach, to wtedy nie mam wątpliwości skąd wziął swoją opinie. I możecie zaprzeczać, ale i tak wiecie jaka jest prawda. No bo sami powiedzcie. Oglądacie telewizje? Czytacie gazety czy strony internetowe prowadzone przez nie? Tak. Więc nie zdajecie sobie sprawy, jak to wpływa na waszą opinie, no ale żebyście w to uwierzyli to musielibyście to zobaczyć w ekranie swojego telewizora, albo na stronie swojej ulubionej gazety. W tym momencie kończę rozmowę z wami. Za kilka lat, gdy może zmądrzejecie, popatrzycie sobie na te wasze komentarze i będziecie się z nich śmiali, tak jak ja robię to teraz. No, ale to dopiero kiedyś, bo jak narazię nie widzę, żebyście mogli przejrzeć na oczy.

Odpowiedz
avatar Lupus28
-1 3

@SpeeDDS: Haha, no to było naprawdę śmieszne :D Ty i Wojtek jesteście oświeceni, a cała reszta jest zaślepiona przez media, bo przecież tylko wy potraficie samodzielnie myśleć xD Idź głosić prawdę na innych stronach, jeśli ktokolwiek weźmie cię na poważnie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2014 o 15:55

avatar Fanaberia
0 2

@SpeeDDS: Telewizji nie oglądałam od jakichś dziesięciu lat, tak samo z czytaniem gazet. Ale oczywiście lepiej znasz moje życie i wiesz, skąd czerpię moje zdanie na wszelkie tematy, więc po co mam Ci to wyjaśniać, skoro wszystko wiesz lepiej? :)

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
0 2

@Lupus28: Lupus, powiedz mi, czymże jestem ja, taki mały człowiek w obliczu wielkiego medium jakie dla was jest telewizja? Nie mam szans przekonać was do tego, bo jesteście tym zbyt zaślepieni i co gorsza, takich ludzi jak wy jest mnóstwo, no ale co zrobić, można jedynie na was patrzeć i współczuć albo się śmiać. I jeśli minusowane każdego mojego komentarza sprawia wam przyjemność i łechta wasze ego, to proszę bardzo. Wisi mi to, ale jest to troche żałosne. @Fanaberia: Heh, tak myślałem, że za chwile pojawią się komentarze typu "nie oglądałem TV już kilka lat", ale sama dobrze wiesz, że to nie prawda. Mówisz tak tylko po to żeby udowodnić, że nie jesteś zaślepiona telewizją, ale to najlepszy dowód na to, że jednak jesteś. Za chwile napiszesz pewnie "aha, jesteś jasnowidzem, że wiesz co robie?!?". Więc uprzedzając twój następny komentarz. Nie, nie jestem jasnowidzem, poprostu trzeźwo myśle, w przeciwieństwie do was. Dziekuję. Koniec rozmowy, bo nie ma ona sensu. Wiem, że was do swojego zdania nie przekonam, bo żeby to zrobić musiałbym pokazać wam je w kwadratowym pudle z wyświetlaczem. Wy też mnie do swojego zdania nie przekonacie, bo jest ono durne. Więc dalsze komentarze są zbędne. I tak wiem, że i tak odpiszecie na ten komentarz coś. Wypiszcie jakiś kolejny stek bzdur, tylko tym razem jeszcze większy, bo wiecie że i tak nie odpiszę i dodacie coś w stylu "uważa się za takiego lepszego, myśli że przewiduje nasze ruchy", ale wisi mi to. Miejcie dalej sieczke w głowie i róbcie sieczke innym, tak jak robicie to teraz pisząc te komentarze. Żegnam i z góry mówię, że nie przeczytam już ani jednego waszego komentarza, ani na niego nie odpiszę, więc wypisujcie sobie dalej te steki bzdur i zapewne obelgi skierowane w moją stronę.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@SpeeDDS: "Wy też mnie do swojego zdania nie przekonacie, bo jest ono durne" - napisałeś o tym, że spodziewasz się, iż wypiszemy obelgi na Twój temat, ale to Ty pierwszy zacząłeś obrażać. Widać, w jaki sposób umiesz prowadzić dyskusję - sposób przedszkolaka. "Nie popierasz mojego zdania, więc jesteś durniem!". Miłego życia w piaskownicy i zabaw z innymi dziećmi!

Odpowiedz
avatar Lupus28
0 2

@SpeeDDS: "powiedz mi, czymże jestem ja, taki mały człowiek w obliczu wielkiego medium jakie dla was jest telewizja?" Aha, no bo ty lepiej wiesz czym jest dla mnie telewizja. "Wy też mnie do swojego zdania nie przekonacie, bo jest ono durne." Jest dokładnie tak jak pisałem. "Moje zdanie jest najlepsze, wasze zdanie jest do du*y". Człowieku, ile ty masz lat? Jeśli tak ma wyglądać dyskusja no to chyba rzeczywiście nie ma sensu jej prowadzić, najpierw skończ przedszkole.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@Lupus28: To czy on ma racje to jest inna kwestia, racje ma tylko argumenty zle i sama racja tez zle przedstawiona

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: "To czy on ma racje to jest inna kwestia, racje ma tylko argumenty zle i sama racja tez zle przedstawiona"... Nadajesz się na polskiego polityka.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@Fanaberia: Polska polityka jest jak gra na najlatwiejszym poziomie. Polscy politycy w prowonaniu z np. z politykami USA to uczciwi, inteligentni i prawdomowni ludzie, jeden polityk USA jest 20 razy gorszy niz caly Polski parlament... Zas parlament Europejski, tam to dopiero robia przekrety... Chociaz najwiekszy podziw to do Rosji, tam mowia otwarcie co robia i dziwia sie, ze ich krytykuja.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
18 20

Homo - rodzaj ssaków naczelnych z rodziny człowiekowatych. Dobrze napisał, co to za poruszenie? Jak kogoś wychowują wilki to pewnie jest bardziej zamknięty.

Odpowiedz
avatar scovil
-3 5

@tomeklukow0: Zamknięty ale chyba w żołądku tych wilków.

Odpowiedz
avatar Grunge
-5 7

Jedna zaleta niekoniecznie przesłania wszystkie wady takiego wychowania.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
2 6

Nie chcę nic sugerować, ale jeśli już chodzi o molestowanie, to w tym rankingu przodują osoby z małżeństw heteroseksualnych.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-3 7

@Fanaberia: Nie istnieje cos takiego jak małzenstwo heteroseksualne bo nie istnieje inne malzenstwo niz heteroseksualne, tak jak nie istnieje nie-polska Warszawa. Małżenstwo to wyłacznie zwiazek miedzy kobieta i mezczyzna, wszelkie inne dziwaczne zwiazki nie maja z nim nic wpsolneog. Zas to, ze molestowane dzieci po adopcji czesciej sa molestowane przez heteroseksualistow mozna wyjasnic tym, że conajmniej 95% trafia do heteroseksualistow.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
3 7

@WojtekVanHelsing: Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "małżeństwa homoseksualne" aby znaleźć dowody na to, że owszem, takie małżeństwa istnieją i w niektórych krajach mają się świetnie :)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 4

@Fanaberia: Nie istnieja, nie ma czegos takiego, mogą istniecc jakies zalegalizowane zwiazki dewiantów, ale to nie sa małzenstwa, małzenstwo to zwiazek wyłacznie kobiety i mezczyzny.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-1 3

@WojtekVanHelsing: Wiesz, istnieją nawet takie małżeństwa, jak człowiek z psem... ale to już dewiacja seksualna. Homoseksualizm taką dewiacją NIE JEST, jest zwykłą orientacją seksualną, dotyczy dwójki świadomych tego stanu rzeczy ludzi. Polecam edukację w tych kwestiach, jeśli chcesz oczywiście skończyć wygadywać bzdury. Ale coś mi mówi, że tak się nie stanie, więc to już tylko Twój problem. Bez odbioru!

Odpowiedz
avatar Lupus28
-1 3

@WojtekVanHelsing: Według prawa niektórych państw, np. Holandii, Kanady czy Urugwaju, osoby tej samej płci mogą zawierać małżeństwa, więc nie pisz głupot, że coś takiego nie istnieje, bo istnieje - czy ci się to podoba, czy nie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2014 o 11:45

avatar WojtekVanHelsing
0 4

@Lupus28: Nie istnieje, to nie sa malzenstwa, mogą ich tak nazywac ale malzenstwa, to, ze niektóre prymitywne patologiczne kraje prawnie rejestruja zwiazki dewiantow niz nie zmienia, moga sobi to nazywac jak chca, malzenstw=em to nie bedzie, tak samo jak Krzysztof Begowski nigdy nie bedzie kobieta itd. @Fanaberia: Nie istnieja, chociaz czlowiekowi i suce blizej do normalnego zwiakzu nzi dwom homosiom. Homoseksualizm JEST dewiacja, jedyna normalna orientacja jest heteroseksualizm, wszystko inne to dewiacje. Kazda mniejszosc seksualna jest nienormalna, normalnosc oznacza wiekszosc. 90% tzw. oswieconej edukacji o homoseksualizmie to pseudonauka przy ktorej Doktor Mengele staje sie calkiem racjonalnym naukowcem.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@SpeeDDS: Homoseksualizm NIE JEST dewiacją. Mogę tak do znudzenia :)

Odpowiedz
avatar Lupus28
-1 3

@WojtekVanHelsing: To są małżeństwa, bo tak stanowi prawo tych państw. I ty tego nie zmienisz, choć nie wiem jak bardzo byś chciał - pogódź się z tym.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Fanaberia: Jest, bo to mneijszosc seksualna. @Lupus28: Nie musze sie z tym godzic bo to bzdura, prawo III Rzeszy Niemieckiej mówilo, że osoby innej narodowosci niz Niemiecka + inne germanskie, nie są ludźmi, teraz nikt tego nie uznaje, wiec nie wiem czemu mam uznawac podobna bzdure. Zresztą zdaje sie, ze w Polsce nie ma czegos takiego jak malzenstwo homoseksualne, wiec dla nas takie cos ine istnieje, u nas prawo jest inne, jak ci sie to nie podoba to mozesz wyjechac.

Odpowiedz
avatar Lupus28
-1 1

@WojtekVanHelsing: To nie jest kwestia uznania, tylko kwestia faktów. A fakty są takie, że w tych krajach pary jednopłciowe dostają takie same prawa jak małżeństwa heteroseksualne, więc nie możesz napisać, że takie coś nie istnieje. To, że ty tego nie uznajesz, to nikogo nie obchodzi. Argument o III Rzeszy jest nieadekwatny.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@WojtekVanHelsing: A cóż to za argument, że coś jest dewiacją dlatego, że jest to mniejszość seksualna? :) Twoje argumenty na każdy temat są po prostu przezabawne, nie wiem, czemu w ogóle prowadzimy tę rozmowę. Jeśli chcesz się dalej ośmieszać, to już nie chcę być tego świadkiem.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 3

@Lupus28: Nonsens, w Polsce nie uznaje sie takich malzenstw. Malzenstwo to zwiazek kobiety i mezczyzny, tego nie da sie zakwestionowac, tak bylo tysiace lat, zwiazek dwoch zboczencow mozna nazwac rownie dobrze rowerem, nic to nie zmieni. W Polsce nie ma takich pojec jak zwiazki homoseksualne, zwiazki heteroseksualne itd. w Polsce sa tzw. zwiazki kobiet i mezczyzn, Polska konstytucja itd. nic nie mowi o plci. Mnie nie obchodiz, ze jakies zachodnie panstwo sobie cos wymyslilo, miedzy Niemcami, Czechami, Slowacja, Ukraina, Bialorusia, Litwa, Krolewcem/Rosja a morzem bałtyckim lezy taki kraj jak Polska i tutaj nie ma takich pojec jak "malezenstwo homoseksualne", oraz to gdy Polska np. podbija inny kraj jest dobre, zas gdy nas podbijaja jest zle, tutaj mamy swoje prawa i wcale nie musimy upodabniac sie do zachodu, tak samo jak nie musi robic tego Rosja itd. To Ukraina sni o zachodzie, nie da sie nizej upasc niz nasladowac Ukraine. Jak to nie? Wg. prawa III Rzeszy Niemieckiej osoby narodowisci Zydowskiej nie byli w pelni ludzmi, III Rzesza Niemiecka to bylo legalne panstwo z legalnymi wladzami i leglanym prawem, co tu duzo komentowac. @Fanaberia: Deiacja seksualna opiera sie na nienromalnych czynnosciach seksualnyhc, jak jakies czynnosci seksualne stanowia 1% to nie sa normalne, zwazywszy na to, ze normalnosc stanowi wiekszosc. To ty sie osmieszasz stwierdzjac inaczje, normalny jest tylko heteroseksualizm, wszystko inne to zboczenia.

Odpowiedz
avatar Lupus28
0 2

@WojtekVanHelsing: Ale my nie rozmawiamy o tym, czy w Polsce się takie małżeństwa uznaje. Ty piszesz, że w ogóle nie istnieje coś takiego jak małżeństwa homoseksualne, a ja ci cały czas daję przykłady, że jest takie coś, na razie jeszcze nie w Polsce, ale w innych krajach. "W Polsce nie ma takich pojec jak zwiazki homoseksualne, zwiazki heteroseksualne" Ośmieszasz się takimi stwierdzeniami. Jak dwoje ludzi żyje ze sobą bez ślubu to jest to związek, nieformalny, ale jednak związek. I płeć tu nie ma znaczenia. "Wg. prawa III Rzeszy Niemieckiej osoby narodowisci Zydowskiej nie byli w pelni ludzmi" Człowiek pozostanie człowiekiem aż do śmierci i żadne prawo tego nie zmieni, bo tak po prostu jest. Małżeństwa to zupełnie inna sprawa.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@WojtekVanHelsing: Odpiszę Ci na tą wiadomość jak będę na emeryturze, kiedy prawie nikt nie będzie już pamiętał o tym, że osoby homoseksualne nie mogły zawierać związków małżeńskich. Chociaż nie, emerytura jest jeszcze mniej prawdopodobna niż takie małżeństwa w przyszłości :)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 4

@Lupus28: Bo ni istnieje, to, że ktos sobie tak nazwie zwiazek partnerski (któy malezenstwem nie jest, tylko zarejstrowanym konkubinatem) to nie oznacza,że takie cos istnieje, Niemiecki pancernik nazywał sie Bismarck a Bismarckiem nei był. To ty sie osmieszasz podajac mi cos co jest uznawane na zachodzie a nie w Polsce, w Polsce nie istnieje cos takiego ja kdyskryminacja ze wzgledu na upodobania seksualne, w Polskiej konstytucji nei ma pojeciaj ak malzenstwo heteroskesualne itd. Tak samo malzenstwo pozostaje zwiazkiem kobiety i mezczyzny bo tak brzmiala jego definicja przez setki lat i tyle, nie wazne, czy nagle ktos zaczyna to nazywac tak lub inaczej. @Fanaberia: ZUS to juz bankrut, nikt nie doczeka emerytury. zaś Polska powinna doganiac zachód gospodarczo, zachód pod wzgledem spolecznym stoi obecnie na nizszym poziomie niz Polska czy Rosja, dogonic chce go Ukraina, a ja nie chce by Polska wzorowala sie na az tak chorym panstwie jak Ukraina. W normalnych czasach malzenstwn ie rejestrowano, byla to kwestia religijna, dzisiaj szerza sie patologie i tyle, my powinnismy sie zajmowac sprawami waznymi jak gospodarka, polityka zagraniczna itd. a nie prawami kobiet, prawami homosiow, prawami zwierzat i innym kwestiami trzeciej kategorii.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-1 1

@WojtekVanHelsing: Uuu, z prawami kobiet to teraz pojechałeś...

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Fanaberia: W XIX w. kobiety miały prawa m.in. w USA, za zabicie kobiety wieszano, kobiety posiadaly majatki, kobiety mogły pracowac itd. Nigdy nie bylo zakazu uczenia sie kobiet, bo nie bylo prawa w którym ktos moglby zabronic nauczycielowi uczyć kogokolwiek, byly szkoly dla Murzynów, były szkoly dla kobiet itd. Jako prawa kobiet o ktore walcza tzw. feministki to prawo do uczestniczenia w wyborach które nie jest potrzebne nikomu prawo do równego traktowania zawodowego wiazecego sie z zakazem dyskryminacji w pracy które jest prawem ograniczajacym wolnosc pracodawcy ktory w normalnych czasach mogl zatrudniac kogo chce itd. Pozniej zaczela sie walka o coraz wieksze glupoty, parytety wyborcze, rowne zarobki itd. Poza tym nie wazne jak to nazwiemy, tzw. prawa kobiet itd. sa mniej waznym tematem niz dobro panstwowe, zas tzw. cywilizowany zachod w ktorym sa legalne zwiazki partnerskie itd. znacznie wiecej czasu posiweca na rozmowy itd. o tym, ze jakies kurdyjki sa gwałcone w Iraku a nie o tym, że gospodarka Europejska przestaje sie rozwijac a europejskie przedsiebiorstwa uciekaja do Chin itd. Takie panstwo islamskie nalezy zniszczyc WYLACZNIE z tego powodu, że moze nam kiedys zagrozic, jesli chodzi tylko o to, ze handluja kobietami co jest sprawa lokalna to nie ma powodu wydawac pieniedzy na konflikt zbrojny z jakimis oszolomami. Poza tym kobiety do niedawna mialy srednio wieksze urlopy, i o 5 lat krotszy wiek emerytalny, byly bardziej uprzywilejowane nie tylko kulturowo.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@WojtekVanHelsing: Całe szczęście, że o tym, iż zapobieganie takim gwałtom jest o wiele ważniejsze niż reszta kwestii dyskusyjnych, nie decydujesz Ty.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 3

@Fanaberia: Jak to nie? Władza zwierzchna nalezy do narodu wg. konstytucji wiekszosci panstw Europejskich, zdecydowana wiekszosc Polaków nie popierai nterwencji zbrojnych i mieszanie sie w konflikty na bliskim wschodzie, formalnie decyduje ja, łacznie z 85% obywateli Polskich. Zapobieganie gwałtom w Polsce jest wane (co mozna robic na wiele sposob) Polska nie powinna sie mieszac w zapobieganiu gwaltów w innych panstwach bo to starata pieniedzy(chyba, ze pozniej sie pladruje tereny okupowane...) i nie nasza sprawa, każde panstwo powinno zajmwoac sie swoim terenem i interesami. Dla nas najwazniejsza jest nasza gospodarka, nasze bezpieczenstwo, nasz kraj itd. to, że jakas holota gwałci 11letnie jazydki w Iraku to sprawa lokalna. Zreszta to wina zachodu, to zachod obalil Saddama Husajna ktory takie jednostki eliminowal nie mniej skutecznie niz Hitler Zydow, jakby nie obalenie go to tego by tam nie bylo, zas jak juz go obalali to Irak mógł być rozebrany miedzy Kuwejt, Arabie Saudyjska itd. w tych krajach umieja opanowac terroryzm. Teraz tez, zachod wspiera Syryjska Armie Wyzwolencza zamiast legalnego rzadu Baszara Al Assada, zachod wspiera teroryzm, dyskusje nad walka z nim nie maja sensu.

Odpowiedz
avatar Lupus28
1 1

@WojtekVanHelsing: Ja się poddaję. Dyskusja z tobą nie ma sensu bo i tak cały czas powtarzasz to samo. Najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2014 o 21:36

avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Lupus28: Umiem czytyac ze zrozumieniem.

Odpowiedz
avatar Lupus28
1 1

@WojtekVanHelsing: Jak czytam twoje wypowiedzi, to jakoś w to wątpię.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 8

Ja próbuje chwycić wiatr przekonując niektóre osoby do mojego myślenia. Ostatnio zachowując się kulturalnie w totalnej hejtowni zwanej lolem doszło do tego że nazwano mnie gejem :P To co się dzieje z tym krajem jest bardzo przykre . Jeżeli ta gra odzwierciedla chociaż trochę poziom naszego społeczeństwa bedę pierwszy który wciśnie przycisk do arsenału atomowego Rosji żeby wystrzelili tu jakąś atomókę.

Odpowiedz
avatar hevelius
4 8

@F4lcon: E tam, bez przesady, że całe społeczeńśtwo. Ale faktem jest, ze w Polsce sporo osób ma bardzo małą wiedze na temat XX wieku wieku w ogóle ( tu zawalił nasz system edukacyjny), szczególnie jeśli chodzi o przemiany kulturowe i społeczne tego okresu. I dlatego nagle szokuje ich Conchita ( na równi z tym jak szokuje ona konserwatywne społeczności arabskie) bo tez nigdy nie przyszło im do głowy, że pewne rzeczy są normą w mediach czy popkulturze już od dobrych kilku dekad i zjawiska te nie spowodowały nagle zagłady ludzkości. Także żyją sobie w swojej bańce ułudy, gdzie przyzwyczaili się do traktowania spraw takimi jakimi wydają im się jedynie słuszne i normatywne uciekając tym samym w stereotypy. A świat na zewnątrz wygląda obecnie zupełnie inaczej więc spora część tych osób przeżywa zwyczajnie szok kulturowy, stąd tak drastyczne reakcje w samoobronie.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
5 7

@hevelius: Trochę podkoloryzowałem :)masakra :p może to ja jestem zbyt głupi na ten świat , ale ludzie mnie przerażają brrr mam 21 lat słucham wiadomości i mam ochotę wyrzucić telewizor za okno .

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-5 7

@F4lcon: Nie ma to jak porównywać LoLa to świata rzeczywistego. Grają tam dzieci lub nerdy więc nie dziw się, że wyzwiska się pojawiają. Nieraz jeszcze usłyszysz "gej, idiota, down", ale po co robić z tego afere. Niech zajmą się tym ich rodzice w domu, a nie ty. A co do wiadomości, to jest to świetny pomysł. Przestań oglądać TV i inne media, a zaczniesz myśleć swoim rozumem i nie będziesz przesiąknięty ich opinią, bo będziesz miał swoją, ale narazie nie mamy o czym rozmawiać bo jesteś tym zaślepiony. @hevelius: Najgorsze jest to, że ludzie gdy mówię o transwestytach, odrazu zasłaniają się "rozwojem, duchem czasu", a to teraz jest taka moda, nie znaczy że jest ona dobra i że trzeba ją pochwalać. Podam ci przykład, gdyby teraz nagle weszła moda, że każdy człowiek powinien wyciąć chociaż jedno drzewo w lesie. I media zaczęłyby huczeć, jakie to jest dobre i nowoczesne. Wtedy byś to pochwalała? Teraz pewnie powiesz, że nie, ale gdyby stało się tak naprawdę, to pewnie sama pobiegłabyś do lasu uciąć jakieś drzewo, a dlaczego? Bo media mówiły by ci że to jest dobre. Tak samo jest teraz z tym całym rozwojem na temat transwestytów. To że media mówią ci że to jest dobre i modne, nie znaczy że tak jest. Wiem, że teraz mnie nie zrozumiesz, ale uwierz mi. Gdybyś przez jakiś czas przestała czcić media, przejrzałabyś na oczy.

Odpowiedz
avatar hevelius
2 8

@SpeeDDS: Uwierz mi, iż nie czcze mediów, wręcz bardzo przeciwnie. Wiedzę czerpię raczej z książek. Jest różnica między modą, a faktycznym stanem rzeczy, czyli tym co w społeczeństwie się znajduje. A istnienie transwestytów w społeczeństwie jest faktem i to wcale nie nowym ( wiesz, ze Witkacy już w latach '20 chodził ubrany jak kobieta by upodobnić się do Heleny Modrzejewskiej?). Nie oznacza to jednak, że ktoś próbuje narzucić Ci noszenie sukienek. Nie. Po prostu jest to aspekt naszej społeczności, który przez wiele lat spychano na margines, a który obecnie przedostał się do mainstreamu w następstwie wielu procesów kulturowych i przemian społecznych, które nie mają nic wspólnego z modą, nie są to zresztą zjawiska związane z jakąkolwiek nowością jak chciałbyś to widzieć. To, ze wczesniej o nich nie słyszałeś nie oznacza, ze nie istniały. Transwestycyzm i transeksualizm występuje w różnych kulturach od tysiącleci przybierając różne formy, podobniez jak homoseksualizm. Co więcej retoryka queer jest obecna w całej naszej kulturze ( w tym sztuce, literaturze i muzyce) od czasów starożytnych - począwszy od kultury greckiej i jej uwielbienia dla nagiego, męskiego ciała, przez filozoficzne teorie Platońskie opowiadające o dwupłciowości pierwszych ludzi, aż po dzieła kultury renesansu ( ah ten DaVinci wygnany z Włoszech za sodomię) i mówiącą o tym aspekcie otwarcie sztukę współczesną. Wieksza częśc artystów, którzy rzucili podwaliny pod to jak obecnie myslimy , co lubimy, co nam się podoba - to były osoby w dużej mierze nieheteronormatywne. Więc ta "promocja homoseksualizmu" sięga dziwnym trafem tysiące lat wstecz. ;) Jesli nie wierzysz to poczytaj trochę na ten temat. DObrym przykładem współczesnego wpływu kultury gejowskiej na mainstream jest narodzenie się muzyki disco ( z której pośrednio wywodzi się nasze rodzime disco polo) - gatunek powstał równiez w gejowskich klubach, jednym z najwazniejszych przedstawicieli był Divine - bliski przyjaciel Jaggera zresztą i ikona kultury alternatywnej ( propos kolesi w sukienkach zgoogluj sobie jak wyglądał), zaś na samej muzyce wybiła się Madonna. Gwiazdy rocka począwszy od lat 60 bardzo często manifestowały dwuznaczy wizerunek często sugerując własny biseksualizm lub homoseksualizm. TO NIE JEST NIC NOWEGO. Sama historia crossdresingu ma swoje źródła w teatrze greckim, w którym role kobiet przez lata odgrywali mężczyźni. Tradycyjnie wiec - mężczyzna w sukience jest przypisany kulturowo właśnie scenie.( ale rozumiem, że starożytni grecy , podobnie jak nowożytnia europa depawowali całe pokolenia pokazując im całujących się facetów w kieckach). To pierwsza rzecz. Po drugie nie chodzi o to czy coś jest dobre czy nie - istnienie osób transeksualnych czy homoseksualnych jest faktem. Przy czym do momentu gdy nie mówimy o uprzedmiotawianiu, krzywdzeniu i braku poszanowania dla innej jednostki powinien być to fakt społecznie akceptowalny, bo tez nie ma żadnego racjonalnego argumentu, który mówiłby, że zmienianie własnego dresscodu jest w jakimkolwiek stopniu szkodliwe dla osób postronnych ( gdyż nie jest). I w końcu po trzecie - to, że nie podoba ci się, ze jest fakt ten jest obecnie widoczny nie oznacza, ze nie powinien być. Każdy ma prawo do manifestowania własnego ja w przestrzenii publicznej ( dlatego nazywa się ona przestrzenią publiczną)Oczywiście do momentu, gdy w sposób fizyczny nie krzywdzi innych jednostek. Oczywiście możesz wyjechać i zapłakac Samotną Męską Łzą na jakiejś wyspie pustelniczej, gdzie nie będziesz miał dostepu do zadnych deprawujących mediów, ale może jednak warto przetrawić sobie ten temat i pogodzić się z faktem, ze kultura gejowska jak i faceci w sukienach sa cześcią naszej kulturowej spuścizny mającej znacznie dłuższą tradycję niż mogłoby się to wydawac na pierwszy rzut oka. Po prostu teraz jest to mówione otwarcie i RImbaud nie musi już pisac zakamuflowanych poematów " o męzczyznach, któzy nie kochają kobiet". Co oczywiście nie oznacza, ze nalezy zmuszac kogokolwiek

Odpowiedz
avatar hevelius
2 8

@SpeeDDS: Jeszcze notka uzupełniająca- są plemiona w których czczono transeksualistów i homoseksualistów jako istoty boskie, uważając, ze łączą w sobie oni pierwiastek zarówno męski jak i kobiecy. Tym samym ich dusza jest pełna. Z reguły żyli w samotności jako mędrcy plemienni. Starożytna teoria Platońska mowi o dwupłciowości pierwszych ludzi, których bogowie rozdzielili jako kobiety i męzczyzn i od tego czasu nakazli im się wiecznie poszukiwać ( stąd ten frazes o "odnajdywaniu swojej drugiej połówki"). Do tej teorii nawiązuje zresztą mało u nas zrozumiany klip Lady Gagi do "Born this way" ( by tak znów zahaczyć o queerowość popkultury). Tak wyglądał Divine ( lata 70/80) http://byt.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/03/divine71.jpg Bowie wraz z Iggy Popem: http://sophmoet.files.wordpress.com/2014/02/c645c680eef2463357f958c8675050b2.jpg?w=188&h=283&crop=1 Axl: http://3.bp.blogspot.com/-qZROgXphgfs/UQquYg-jfZI/AAAAAAAAG1o/6pZ0W8CEHQ0/s640/axl_rose_guns_n_roses_in+skirt.jpg Kurt: http://i.imgur.com/BgRMP6c.jpg I na koniec Lady Gaga jako swoje meskie alter ego: http://sophmoet.files.wordpress.com/2014/02/152269-lady-gaga-shocks-fans-dressed-up-as-a-dude-at-mtv-vmas.jpg?w=297&h=428&crop=1 Crossdressing jest cześcią sceny i dobrze, ze nikt nie musi tego ukrywać.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
2 6

@hevelius: Pięknie napisane :)

Odpowiedz
avatar hevelius
1 7

@Fanaberia: Dziekuję :)

Odpowiedz
avatar hevelius
4 10

@SpeeDDS: "Dlaczego wpaja nam się że geja trzeba traktować dobrze" Hmmm.... może dlatego, ze jest człowiekiem i ludzi ogólnie nalezy traktować dobrze i z szacunkiem? "Dochodzi do tego, że ludzie stają się sławni, wygrywają konkursy" No way! Apokalipsa! A powinni nie wychodzić z domu! Może się myle, ale każdy ma prawo do zostania sławnym, nawet Ty ! "To co napisałaś wygląda tak Skopiowanie i wklejone z jakiejś strony typu wikipedia" Dziękuję za uznanie, iż moja wiedza plasuje się na poziomie encyklopedycznym. Muszę przyznac, iż schlebia mi to :) "Naprawdę o np. Conchicie Wurst i czarnym nastolatku z USA dowiedziałaś się czytając książki?" Rozmawialiśmy o jakimś czarnym nastolatku? Widzisz studiując media i popkulturę czasem zagląda się do tekstów źródłowych czyli w tym wypadków mediów własnie. Nie oznacza to bezkrytycznego do nich podejścia. Jak kiedyś napiszesz jakąś prace naukową to zobaczysz jak to działa :) "Więc niezależnie czy pisałaś to sama czy skopiowałaś, to zrobiłaś to bez najmniejszego sensu" Bez sensu jak ktoś nie czyta ze zrozumieniem - może. Nie chodzi o udowodnienie, ze istnieli - tylko że POKAZUJĄ się, jak to ująłeś , i są SŁAWNI ( o zgrozo!) już od lat, są częścią naszej popkultury, nie kryją się z tym - i w takim ujęciu dla Ciebie Conchita jest nowością, ale dla każdgeo normalnego człowieka posiadającego choć czastkową wiedzę to nie jest żadne zaskoczenie, bo kultura popularna przerobiła to już dobre 50 lat temu ( 5o lat, człowieku! czas się przyzwyczaić) Facet w kiecy jest dziwny tylko dla kogoś kto nie posiada wiedzy, ze goście spiewający w sukienkach byli i są bardzo popularni, a na dobra sprawę stworzyli kulturę muzyki rozrywkowej XX wieku ( chyba że nie wiesz kto to Bowie i Jagger, więc wówczas założę, ze masz góra 13 lat). Conchita nie zrobił nic nowego, a sławę przynosi mu tylko gównoburza wywołana przez zaskoczonych ludzi takich jak Ty.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-4 8

@hevelius: -Pierwsze dwa cytaty wyrwane z kontekstu. Polecam doczytać zdanie do końca, a nie czepiać się urywków. -Raczej porównanie twojego tekstu do wikipedi nie powinnaś uważać za komplement. Polecam także zapoznać się z tym jak ta wikipedia działa. -O Czarnym nastolatku z USA którego zabił policjant pisałem w którymś z komentarzy. -Rany boskie, ja mówie jak do ściany. Dziewczyno czy ty dalej nie rozumiesz o czym ja do ciebie mówie? Prosze cie, czytaj to co pisze druga osoba i wtedy odpowiadaj. A nie że czytasz moje zdania bez zrozumienia i potem mówisz o czymś zupełnie innym. Naprawde trudno się prowadzi rozmowę z kimś takim, gdy ty mówisz mu o jednym, a on kłuci się o drugie.

Odpowiedz
avatar hevelius
4 10

@SpeeDDS: Ależ ja cały czas odpowiadam na Twoje komentarze i bardzo uważnie je czytam. Może powinieneś przyjąć podobną strategię, bo to, że nie chcesz zrozumieć sensu mojej wypowiedzi nie oznacza, że jest ona nie na temat. Nie rozmawiałes ze mną o czarnym nastolatku, więc nie rozumiem dlaczego ta dygresja pojawiała się w komentarzu skierowanym do mnie. I naprawdę bardzo mnie ciekawi, czemu Gaga w męskich ciuszkach nie jest dla Ciebie tak zatrważająca jak Conchita. Pozdrawiam

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2014 o 17:26

avatar SpeeDDS
-5 9

@hevelius: Właśnie odpowiadasz, ale bez sensu i nie na temat. Mówię ci o jednym, próbuję cie do tego przekonać, a ty odpisujesz mi o czymś innym, więc jaki to ma sens. Proszę cie, zrozum jedno. Piszę to już setny, ale napiszę jeszcze raz. Tylko przeczytaj uważnie. Mi nie chodzi o to żeby cię przekonać do niechęci do gejów, murzynów i transwestytów, ale do niechęci do traktowania ich jakby nie byli zwykłymi ludzmi, tylko kimś, kto przez swoje poglądy i wygląd jest stworzeniem które jest nietykalne. Są oni traktowani bardziej delikatnie niż ludzie normalni, a tak nie powinno być.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-4 8

@hevelius: Może nie rozmawiałem z tobą o czarnym nastolatku, ale wspomnieć o nim w komentarzu do ciebie mogłem, więc nie wiem o co się rzucasz, ale ok. A czy Lady Gaga osiągnęła sukces dlatego, że przebrała się za mężczyznę? Nie, więc porównanie jej do Conchity jest nie na miejscu.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
4 10

@SpeeDDS: "Są oni traktowani bardziej delikatnie niż ludzie normalni, a tak nie powinno być." Niby w jaki sposób są traktowani? Z Twoich słów wnioskuję, jakobyś uważał, iż geje, transwestyci itp. domagali się jakichś niesamowitych przywilejów... Owszem, domagają się, wiesz czego? Równych praw. Przywilej istniałby wtedy, gdyby geje domagali się tego, aby np. nie płacić podatków. Tak jak Kościół.

Odpowiedz
avatar hevelius
4 10

@SpeeDDS: Dobrze, byłam ciekawa odpowiedzi. W końcu zaczynasz pisac bardziej klarownie. A spiew Conchity się ludziom po prostu podoba, to, ze Tobie się nie podba nie oznacza , ze ja to dyskwalifikuje. Bowie zrobił karierę na przebraniu się w sukienki min., a Lady Gaga od początku walczyła o prawa LGBT, zdeklarowałą się jako osoba biseksualna i nie bez powodu jej nawiekszy hit "Born this way" opowiada właśnie o osobach nieheteronormatywnych ( zarówno na poziomie tekstu jak i klipu).A jej wystąpienia jako mężczyzny dość mocno jej karierę podbiły. I to cały czas próbuję powiedzieć, że od 50 lat tak to wygląda i świat się nie zawalił, nie upadł, nie nastapiła apokalipsa, więc nie wiem czego tak naprawde się w tym względzie obawiasz. Jak już pisała @Fanaberia - trzeba się otwierać na nowe rzeczy, nie siedzieć we własnym grajdołku, jak wyjdziesz czasem poza konserwatywne myślenie świat Cię nie skrzywdzi, trochę odwagi. Nie wiem skąd pomysł, że homoseksualiści są nietykalni. Myślę, ze mylisz obawę przed nadmierną poprawnością polityczną mogącą prowadzić do nadużyć z zapotrzebowaniem społecznym i prawami jakimi w tym względzie rządzi się showbiznes. W tym prawami sceny, na której wszelkie odstępstwa od konserwatywnych norm od zawsze są mile widziane i nie ma to związku z zadnym spiskiem czy manipulacją. Po prostu stawianie znaku równości między polityką a showbiznesem nie zawsze ma swoje uzasadnienie. I tutaj nie ma.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2014 o 18:14

avatar hevelius
4 8

@Fanaberia: Wiesz konserwatywnym srodowiskom ostatnio trochę się mieszają terminy z tym co oznacza przywilej względem prawa. Nic to, ze właśnie u nas uprzywilejowany jest, jak słusznie zauważyłaś kościół i np. politycy, ale co tam, lepiej bac sie wyabstrahowanych "zagrożeń płynących z zachodu" i "cywilizacji śmierci". Ogólnie to jest jakaś dziwna interpretacja sytuacji na zachodzie Europy, gdzie faktycznie nastapiło pewne zaognienie stosunków między ludnoscią imigrancką , napływową z krajów afrykańskich czy muzułmańskich a autochtonami. Oczywiście jest to sytuacja bardzo skomplikowana ( czego sporo osób nie rozumie), ale chodzi mniej więcej o takie wydarzenia, jak to gdzie np. w UK policja ze względu na strach przed oskarżeniami o rasizm bała się prowadzić śledztwo w sprawie gangu arabskich pedofili etc. Także jest to pewien poważny problem, ale zupełnie nie dotyczy on naszego kraju. Natomiast jakimś dziwnym cudem nasze środowiska rodzime konserwatywne zmiksowały sobie te sytuacje z sytuacją dążeń mniejszości homoseksualnych i stąd takie dziwne opinie nie majace ładu i składu. Innymi słowy na zasadzie "działań prewencyjnych" wysnuwają oni tezy, które zupełnie nie dotycza ani tak naprawdę Polski, ani mediów na dobrą sprawę, a po prostu są jakimś dziwnym przełozeniem własnych lęków czy obaw, które nagle znalazły oparcie w argumentach dotyczących pwnych sytuacji mających miejsce na zachodzie. Mówiąc prosto - znaleźli usprawiedliwienie dla własnych obaw i stąd eskalacja skrajnych postaw. Gdyby faktycznie chcieli się zmagać z problemem zbytnich przywilejów na gruncie Polskim - zajęliby się sprawą właśnie przywilejów kościelnych albo politycznych.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2014 o 18:28

avatar SpeeDDS
-3 7

@hevelius: Eurowizję oglądam już od dobrych paru lat i uwierz mi, to jak zaśpiewał Conchita zasługiwało na max 5-10 miejsce, a to że wygra, było wiadome jeszcze przed finałem i walka toczyła się tylko o 2 miejsce. Media wbiły sobie do głowy, że musi wygrać Conchita, żeby był to przykład tolerancji. Właśnie o to mi chodzi, że coraz częściej dochodzi do sytuacji, że takie osoby są traktowane tak jak napisałem "ulgowo". Pewnie ty Eurowizji nie oglądasz zbyt często i muzyką w większym stopniu się nie interesujesz, ale i tak twierdzisz że Conchita zasługiwał na wygraną. A dlaczego? Bo tak usłyszałaś w TV.

Odpowiedz
avatar SpeeDDS
-3 7

@Fanaberia: Według ciebie w prawie mamy jakiś zapis, że osoba homoseksualna powinna być traktowana gorzej? Wątpie. Mają one takie same prawa jak reszta.

Odpowiedz
avatar hevelius
3 7

@SpeeDDS: Myslę, ze przesadzasz - to, ze tobie się nie podobało nie oznacza, że ludziom się nie podobało. Nie za wszystkims toją spiski.A jesli juz coś za to obwiniac - to chęć zysku, po prostu jest popyt więc TV to sprzedaje. Proste. Poza tym, jeśli chodzi o poprawnosc polityczną - mieszanie w to osób homoseksualnych nie ma żadnego celu. Jest różnica między długoletnimi uprzedzeniami na tle rasistowskim w USA (wzajemnymi), a jest róznica między problemem z imigrantami w zachodniej europie ( którzy po cześci są obywatelami byłych republik brytyjskich i francuskich wiec brytyjczycy i francuzi właściwie sami sobie ich sprowadzili na swoje tereny), przy czym w obu przypadkach mamy do czynienia z zawiłą sytuacją socjologiczną i ekonomiczną (bieda, wieloletni ostarcyzm społeczny). Czym innym są środowiska LGBT, które chcą po prostu normalnie żyć bez konieczności ukrywania się po kątach i bez strachu ze trzymajac kogoś na ulicy za rękę im się oberwie od pierwszego lepszego Seby. Jeszcze cyzm innym są rpzyzwyczajenia społeczne i uprzedzenia. No i jak zauwazyła Fanaberia- w Polsce to głównie kościół (nieograniczone, nierozliczane zbiórki publiczne, nie płacenie pdoatków, zajęcie ziem etc.) ma przywileje ponad prawem, zagraniczne firmy ( które nie muszą płacić podatków w Polsce) , oraz politycy. To są główne problemy jeśli chodzi o przywileje a nie facet w TV ubrany w sukienkę.

Odpowiedz
avatar richie117
1 1

@F4lcon: Hahaha, mnie też nie raz nazywano gejem, chociaż jestem kobietą i to na dodatek w100% hetero ^_^

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 3

@hevelius: Tamci przebierali sie w sukienki ale za kobiety nigdy sie nie uznawali... Ten Austriak pewnie też nie, ale robi wioche. Zresztą to nie ma znaczenia czy coś jest nowością, czy powstało w 50 lat temu itd... Rozwój od postępu różni się tym, że rozwój nie polega na przyjmowaniu wszystiego bo jest nowe, w rozwoju przyjmuje sie rzeczy potrzebne, przydatne itd. w postepie ludzie wymysla sobie obcinanie nóg noworodkom bo z jakimis tam protezami są ładniejsze. Rozwoj mielismy w XIX w. był to niewatpliwie najlepszy okres w historii ludzkosci, w XX i XXI w. jedyne przydatne rzeczy które wynaleziono to laser, bron nuklearna, komputer, internet itd. cala reszta to głupoty, nikomu nieptorzebne, ktorych zwolennicy nazywaja przeciwników zacofancami zyjacymi w sredniowiecuz. W zasadzie sredniowiecze bylo lepszym okresem niz obecne lata, jedyny rozwoj jaki dzisiaj nastapil to rozwoj technologiczny, sredniowiecze bylo dosc fajnym okresem, gdyby nie propaganda romantyków która weszla do literatury a pozniej do podrecznikow szkolnych to pewnie było by fajnie kojarzone... Nie mów mi, ze mam sie przyzwyczajac do czegos czego nei lubie, ja homosiów, transwestytow, lewaków itd. nie lubie i akceptowal nie będe, moge ich co najwyzej tolerowac, z tym, ze oni nie tyle nie akceptuja co NIE TOLERUJĄ mojej nieakceptacji, wiem, ze 90% z nich nie ma pojecia co to jest tolerancja, ale to nei nic nie zmienia. Na zachodzie 50 lat temu niektóre rzeczy stały sie "noramlne", jednak Polska zachód powinna przeganiac pod wzgledem gospodarczym a nie obyczajowym, pod wzgledem obyczajowym a nawet pod wzgledem tolerancji Polska stoi na wyzszym poziomie niz zachod stal kiedykolwiek. Konserwatyzm jest czyms dobrym bo odwoluje sie do XIX w. w ktorym ludzkosc zaznala najwiekszego rozwoju, my wtedy podbijalismy swiat, kontrolowalismy Afryke itd. my jako biali biali ludzie oczywiscie. Arabowie nie są jaacys tacy znowu zacofani, w Arabii Saudyjskiej okazywanie seksualnosci publicznie w ogole jest zakazane, czyli z definicji nie da sie dyskryminowac tam homosiow. Jako zjawisko rozne zboczenia sa czyms normalnym, jednak ogolem homoseksualizm normalny nie jest bo nie jest powszechny, nigdy w historii ludzkosci homosie nie stanowili w zadnym spoleczenstwie nawet 5% populacji. W starozytnych kulturach kazirodztwo, homoseksualizm, transwestytyzm itd. szerzył sie glownie wsrod elit, ktore sie najszybciej demoralizuja. Homoseksualizm istnieje i istniec bedzie, jednak normalnyn ie jest zas sami homosie i ich "obroncy" nie mogą narzuc innym za kogo maja ich uwazac. Zreszta duzo slawnych homoseksualistow jak cholera szczyci sie orientacja i w wielu to osoby slawne wylacznie dziki niej. Seksualnosc powinna byc kwestia prywatna, niepubliczna, okazyna w swoim domu. Jak oni zaczynaja urzadzac chore parady to ni ma sie co dziwic, że sa uznawani za zlo. Heteroseksualisci "wlasnego ja" nie manifestuja w przestrzeni publicznej, bo to ich prywatna sprawa, ew. robia jakas parade ktora jest odpowiedzia na parade homosiow. Przestrzen publiczna rozumiana jako panstwowe chodniki, drogi, place itd. powinna sluzyc wylacznie do komunikacji i nie powinno byc tam zadnych parad itd. Zas w przestrzeni prywatnej (sklepy, centrum handlowe, prywatne place itd) to powinna byc kwestia ich wlasciciela. Ktos kto manifestuje wszystkim swoja orientacje nie moze sie dziwic, ze nie wpuszcza go np. do restauracji gdy to odstrasza innych klientow a liczy sie zysk. Sa plemiona murzynskie, indianskie itd. ktore tak robia, ale w cywilizacji bialego czlowieka która jest od nich wyzsza, od kilku tysiecy lat takie cos nie wystepowalo na porzadku dziennym, zas nawet wczesniej najbardziej wsrod elit. To cz spiew tego Austriaka sie komus podoba jest niewazne, on wygrał bo byl rpzebierancem. Konserwatyzm nie wyklucza rozwoju, konserwatyzm odwoluje sie do zasad ktore nie powinny podlegac zmianie a ktore rozwoju nie hamuja, stwierdzenie, ze konserwatysci ubieraja sie jak w XVIII w. to mit, glupota

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-2 2

@WojtekVanHelsing: Idąc Twoim tropem... Można zarzucić Lordi, że wygrali, bo byli przebierańcami. Nawet jeśli, to co z tego? Mimo wszystko byli zaje*iści, tak jak Conchita. To najbardziej podobało się większości, więc pogódź się z tym :P

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 3

@Fanaberia: Ten Austriacki przebieraniec nie jest zaj*bisty, nie jest nawet dobry, Donatan to tez dno, jak zdecydowanie wiekszosc eurowizji, ale ten przebieraniec na dodatek spiewa tandetnie. Jakiej wiekszosci, wiekszosc nie wybrala tam zwyciesty tylko jakies wapniaki, wystarczy, że byli ze srodowisk feministycznych i to juz dyskryminuje donatana bo nigdy nie pochwala tego, ze kobieta moze pokazac pieknosc. Nie muszę sie z tym godzic bo mnie to nie obchodzi, pzoa tym, to, że wiekszosci sie cos podoba, że wiekszosc cos popiera itd. to nie znaczy, ze jest to dobre. Opinia publiczna to wymieszanie i zrównanie opinii debili oraz ludzi inteligentnych, holoty i ludzi posiadajacych gust... Nie mam do szacunku do bagna w którym 10 000 debili ma wieksze mozliwosci niz 1 inteligennt.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-1 3

@WojtekVanHelsing: Oczywiście, że kobieta może pokazać "piękność". Piersi, odpowiednio wyeksponowane, są jednym z większych atutów kobiety. Nie czepiam się pokazania piersi. W występie Donatana te babki ubijały masło oraz robiły pranie, imitując ruchy pań z filmów porno. Nie każdy chce oglądać tego typu występ w telewizji, razem ze swoją rodziną. Takie filmy wolę oglądać w samotności. Mam nadzieję, że takie występy będą zawsze traktowane jak szit. Zupełnie zignorowałeś moje wtrącenie na temat Lordi. Cóż, nic dziwnego, bo wątpię, abyś był - tak jak ja - wielkim fanem Eurowizji. Oglądam ten program od wielu lat i znam na pamięć prawie wszystkie piosenki, które mi się spodobały dlatego bardzo zdziwiłam się, czemu tak wielu ludzi oburza Conchita. Przyciągnięcie uwagi (wyglądem, ciekawym strojem, instrumentem, tańcem) bardzo pomaga, zwłaszcza w połączeniu z ładnym głosem.

Odpowiedz
avatar Lupus28
1 1

@WojtekVanHelsing: "to, że wiekszosci sie cos podoba, że wiekszosc cos popiera itd. to nie znaczy, ze jest to dobre." No chwila, sam kilka postów wyżej pisałeś, że normalność oznacza większość. Idąc tym tokiem myślenia dochodzimy do wniosku, że to co podoba się większości jest dobre, czyż nie?

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 2

@Fanaberia: To co tam odprawialy nie ma znaczenia, to bylo badziewie i tyle, ale nie dlatego, ze mowia tak feministki lub jakas inna mniejszosc tlyko dlateog, ze to byl pokaz tantedy i niczego wiecej. Eurowizja to g*wno, po co mialbym być jej wielkim fanem? Oburza z kilku istotnych powodow Pierwszy powod jest taki, ze dizsiaj sie takowch dziwolagow promuje i tepi prawnie nawet nazwanie ich dziwolagami, co powoduje pewne nastroje spoleczne zblizone do stosunku Niemcow do Zydow w IIIRN Wiekszosc osob wie, że on wygrął bo jest dziwolagiem Co kraj to kultura, w Polsce nie lubimy zboczencow, muzulmanow, idiotow, zachodniej mody i kultury itd. Poza tym, ten austriak dal wystep w Parlamencie Europejskim, po takim czyms trudno go lubic. @Lupus28: No bo tak jest, to nie znaczy, że mi sie musi podobac, ani, ze normalnsoc jest z definicji dobra. Pomijajac to, ze w Polsce tego Austriaka malo osob lubi.

Odpowiedz
Udostępnij