Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Holender

by Veon
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar zbyslawmistrz
2 2

Akurat już niedużo tam brakuje.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-3 5

Cóż, Jared Leto w przebraniu wciąż pozostaje bardziej sexy od niektórych kobiet ;)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
6 8

@Fanaberia: Masz zaniżoną samoocene, chcesz o tym porozmawiać?

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-1 3

@WojtekVanHelsing: Ależ ze mną jest wszystko w porządku, dziękuję za troskę ;)

Odpowiedz
avatar stonek05
6 6

A następnie żeby to chociaż był ktoś żywy.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
13 17

Holandia wcale nie jest tolerancyjnym krajem, za stwierdzenie, ze homos to zboczeniec mozna isc siedziec, w Polsce za to nie wsadza, w Holandii facet powiedzial, ze brzydzy sie homoseksualizmem, uznali to za akt agresji i go ukarali, w Polsce by do tego nie doszlo. Co jak co, ale Polska stoi znacznie wyzej jelsi chodzi o tolerancje niz kraje zachodnie.

Odpowiedz
avatar celownik2142
19 19

@WojtekVanHelsing: Tolerancji to WSZYSCY powinni się uczyć od nas. Przecież Polska zawsze była i jest bardzo tolerancyjnym krajem. Inkwizycja nie działała w Polsce, nie było pogromów na tle religijnym (kiedy zachód to lał się za samo podejrzenie innej wiary), żyło ogromna ilość ludzi o zupełnie innych poglądach i pochodzeniu. Dziś też jest dobrze - za przejawy nie akceptacji nikt nie ląduje w więzieniu, można mówić co się o tym myśli. No i szanuje się tu ludzi, którzy starają się żyć spokojnie. Gdzie na zachodzie takie coś znajdziesz?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2015 o 14:00

avatar Kajothegreat
1 1

@WojtekVanHelsing: @celownik2142: Zgadzam się, jest dobrze jak jest. Nie ma ani 'ultratolerancji' Holendrów, ani biegających ekstremistów wyżynających ludzi na ulicy (w Polsce jest jeden z najniższych wskaźników zabójstw per capita na świecie). Powstała u nas taka równowaga... Marginesem nazywa się i tych, którzy chcą wyżynać ludzi w imię seksualności i religii, i tych drugich, którzy pragną ustanowić ultratolerancję oficjalną religią państwową.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2015 o 18:59

avatar Fanaberia
-4 4

@WojtekVanHelsing: Można pójść siedzieć, bo w tolerancji jest jedna zasada - nie toleruje się nietolerancji.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2015 o 19:43

avatar WojtekVanHelsing
2 4

@Fanaberia: Nie ma takiej zasady, to jest wymysl. Zas nietolerancja istnieje wtedy chce sie kogos chce pozbyc, jak sie go nienawidzi, i sie z niego nabija itd. to jest brak akceptacji. Otoz, tolerancja wbrew internetowej bandzie idiotow nie oznacza akceptacji, szacunku itd. tylko znoszenie czegos, na ogol tolerancja odwoluje sie do znaczenia czegos czego sie nienawidzi, nikt nie powie, ze toleruje powietrze, ze toleruje dobre jedzenie itd. za to mozna mowic, ze toleruje sie dana osobe, na ogol gdy sie jej ewidentnie nie znosi. W Polsce nie ma zjawiska nietolerancji tylko nieakceptacji ktora z kolei jest czyms dobrym bo pokazuje, ze ludzie maja jakies tam swoje poglady. Zas nietolerancje tez mozna tolerowac, na swoim terenie nie musze byc wcale tolerancyjny, moge nie wpuscic do swojego lokalu murzyna bo jestem np. rasista albo hitlerowcem i nikt w normalnym krjau nie moze mi nic zrobic, tak samo jak Murzyn moze mnie gdzies nie wpuscic bo tez jest rasista albo cos. @celownik2142: Pogromy na tle religijnym sie zdarzaly aczkolwiek byly karane.. Ale ogolem to ja sie odnosze do czasow obecnych. @Kajothegreat: To sa deible ktorzy nie maja pojecia co oznacza slowo "tolerancja"

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2015 o 20:38

avatar Fanaberia
-3 3

@WojtekVanHelsing: Nietolerancja zawsze będzie zwalczana, tak samo jak rasizm. Im dalej w świat, tym więcej się pozmienia.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
2 4

@Fanaberia: Brednie, zero odniesienia do mojej odpowiedzi. Tolerować = Znosic, rasizm nie musi oznaczac zadnej nietolerancji, niechec itd. tez. Takie osoby jak Ty, nie majace zielonego pojecia czym jest tolerancja maja z reguly najwiecej do wyszczakania. Zas faktem ejst to, ze na moim terenie moge byc nietolerancyjny, mam do tego pelne prawo itd. bo Ja jestem u siebie i nie musze u siebie nikogo tolerowac bo mi sie tak podoba. Zaś rasizm to poglądy, zadne poglady nie moga byc zwalczane, nie mozna tepic kogos za stwierdzenie (swoja droga prawdziwe), ze murzyn jest glupszy, nie mozna karac za to, że ktos nie wpuscil MUrzyna do swojego lokalu lub nie zatrudnil bo jest Murzynem itd. Wolnosc jest wazniejsza od jakiejs akceptacji ktora opiera sie na wyrzeczeniu wlasnych przekonan i jest czyms szkodliwym.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-2 4

@WojtekVanHelsing: Jakie prawo, skąd Ci się to wzięło, że na "swoim" terenie masz prawo być nietolerancyjny? Nie ma czegoś takiego. MOŻNA i TRZEBA kogoś karać za rasistowskie stwierdzenia i na szczęście tak się dzieje.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 2

@Fanaberia: Bo to jest moj teren i ja ustalam na nim zasady, poki istnieje wlasnosc prywatna, bede robil zgodnie z brytyjska zasada "Moj dom to moj pałac", na swoim terenie nie musze tolerowac zachowania i ludzi któych nie lubie, na tym polega wolnosc, z mojego terenu moge wyrzucic kogo chce jak nie mam z nim umowy po prostu. Oczywiscie, ze jest, prawo Polskie pozwala mi na nie wpuszczenie do mojego domu kogo chce, chyba, ze policje z nakazem, prawo Polskie mówi, ze to ja ustalam regulamin na terenie swojego domu itd. To prawo jest ograniczone bo narzuca koniecznosc obslugi w swoim sklepie itd. ludzi ktorzych moge nie znosic, trzeba powiekszyc prawa dotyczace wlasnosci prywatnej i tyle. Nie muszę byc tolerancyjny na sowim terenie. Za stwierdzenie, że Murzyni są mniej inteligentni i, ze osiagneli mniej niz biali NIE WOLNO karac, bo jest to ewidentna kara za stwierdzenie faktu, srednie IQ w Afryce to okolo 70, w polowie panstw Murzynskich srednie IQ jesst ponizej uposledzenia umyslowego, pigmeje maja IQ na poziomie Szympansa, nikt tego nie kwesitonuje itd.. Zas tego, ze Murzyni osiagneli mniej tym bardziej nikt nie kwestionuje bo to widac, nie potrafili stworzyc nawet swojej cywilizacji. Zas za ogolem rasistowskie stwierdzenia które sa na dodatek klamstwem nie wolno karac bo jest to ograniczanie wolnosci slowa rodem z czasow faszystowskich i tyle, kazdy kto chce karac za rasizm jest faszystą, ale nawet faszysci nie byli az tak źli i nie zmuszali ludzi do tolerowania inynch ktorych nie lubia na swoim terenie. Prawo dzisiaj ejst faszystowskie i tepi sie wolnosc slowa po prostu. Zas tolerancja jest slowem wyjatkowo obrzydliwym bo jest mylona z akceptacja a z akceptacja nie ma nic wspolnego, Tolerowanie to znaczenie czegos, pozwalanie na istnienie, nie jest akceptacja, szacunkiem, oznaka przyjazni itd. jak przedstawiaja to "liberalne" media.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-1 3

@WojtekVanHelsing: Skoro dla Ciebie wolność słowa to pozwolenie na obrażanie innych ludzi to gratuluję. Reszty nawet nie chce mi się komentować.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 3

@Fanaberia: Bo Ty plciesz bzdury. 1. Wolność słowa to jest m.in. prawo do opinini o kims 2. Jak mówie, że Murzyni są srednio mniej inteligentni to nie jest obraza, bo obraza nie może, byc stwierdzenie faktu, to tak jakby Niemcy obrażali sie za kazdym razem gdy ktoś mówi, ze kiedyś 90% z nich popeiralo Adolfa HItlera. 3. Bredzisz (jak zwykle bez sensu) kompletnie nie odnosząc sie do moich komentarzy, poki co to Ty nie masz zielonego pojecia co oznacza slowo "tolerancja" i na dodatek chcesz mi wmówić, ze w moim domu musze tolerowac ludzi których nei lube 4. Masz czysto faszystowskie lub co gorsza komunistyczne poglady, przy nich jakis rasizm nie jest jakis taki tragiczny.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-3 3

@WojtekVanHelsing: "Jak mówie, że Murzyni są srednio mniej inteligentni to nie jest obraza" JEST obrazą, już samo używanie słowa na "m" to obraza i możesz zostać za nie ukarany przez prawo.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
1 3

@Fanaberia: Brednie. To nie może być obraza bo to jest stwierdzenie faktu, srednie IQ w Afryce wynosi 70 i to glownie dlatego, że Arabowie zawyzaja, w krajach Murzynskich wynosi ponizej 70, tymczasem w Europie srednie IQ to 106, bialy czlowiek jest o 40 pkt IQ srendio inteligentniejszy niz Murzyn, niektóre ludy Murzynskie jak np. Pigmeje mają IQ na poziomie Szympansa, no Aryjczycy maja okolo 60-70 pkt. IQ wiecej od nich. Takie są fakty, za stiwerdzenia faktu karac nikogo w cywilizowanym kraju nikt nie będzie, to jakie są powody nizszej inteligencji Murzynów to jest inna sprawa i kwestia dyskusyjna, ale to, ze oni są mniej inteligentni to jest fakt ktorego nie da sie podwazyc. ________________________ Bzdura, Murzyn w Polskim jezyku jest określeniem na osoby rasy czarnej, jak Aryjczyk na osoby rasy białej lub indochinskiej, nie ma innego określenia, Czarnoskóry, Ciemnoskóry itd. to wymyślone przez poprawnuchów określenia które nie są w jezyku Polskim, w jezyku Polskim od kilkuset lat, jeszcze w sredniowieczu mówiło sie MUrzyn, jeszcze w latach 90 było to powszechne, teraz tez sie to nie zmienilo, Murzyn dalej jest słowem w jezyku Polskim, nie jest obrazą, i nikt jeszcze nie został w Polsce uakrany za użycie słowa Murzyn. ___________ Takie są fakty i tyle, nastpenym faktem jest to, ze nie masz pojęcia czym jest tolerancja i nawet sie do tego nie odnosisz.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-3 3

@WojtekVanHelsing: Nie wiem, skąd bierzesz te wszystkie informacje, ale to co piszesz to dopiero są brednie. I to Ty nie masz pojęcia, czym jest tolerancja.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
2 4

@Fanaberia: To Ty tutaj bredzisz bez zadnych dowodow i argumentow, puste słowa. Afryka ma bardzo wiele roznego rodzaju zloz i potencjal ludzki, zas ci ludzie dalej sa totalnymi biedakami i sa na poziomie średniowiecza. Wiekszosc z nich nie potrafi tam czytac, oni sa mniej inteligentni i to są fakty których nikt nie kwestionuje, wyjasniaja to bieda itd. ale nie kwestionuja nizszej inteligencji Afrykanczykow od inteligencji Europejczykow. Zas to, ze Murzyn to okreslenie na czarnych, uzywany od setek lat w Polsce, to powinien wiedziec raczej kazdy. No wlasnie Ja MAM pojecie co to jest tolerancja, tylko ty nie masz pojecia. Tolerancja wywodzi sie od lacinskiego slowa tolerantia które mozna tlumaczyć na "znosić", "przecierpiec", "wytrzymac" itd. tolerancja na ogol odnosi sie do znoszenia czegos czego sie nie lubi, z czym sie nie zgadza. Ty zas nie odrozniasz tolerancji od akceptacji, zas akceptacja oznacza szacunek, zgodzenie sie z czyms itd. Tolerancja i Akceptacja nawet nie ida ze sobą w parze. Jak uwazam, że komunisci sa ok. lubie ich itd, zgadzam sie z nimi, szacunuje ich to ich akceptuje, akceptacja sama w sobie jest zla i prowadzi do glupoty. Jak uwazam, ze komunisci nie sa ok. nienawidze ich, nie zgadzam sie z nimi, nie mam do nich szacunku, gardze nimi ALE nie chce sie ich pozbyc, zabic, pozamykac w wiezieniach i zakazac im gloszenia pogladow to jest TOLERANCJA. Wy zrobiliscie totalna k*rwe ze slowa tolerancja, przez co ono źle sie później inteligentnym ludziom kojarzy.

Odpowiedz
avatar waka
0 0

Albo te grubasy przecież po co ich tolerować mogą przecież schudnąć tego też niezrozumie..

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 2

@waka: Tolerowac trzeba, akceptowac nie trzeba.

Odpowiedz
avatar KocicaNaDachu
0 4

Ludzie, tolerancja może być i zła i dobra. Możemy spokojnie tolerować siebie, jako ludzi ze swoimi słabosciami. Ale nie możemy tolerowac przemocy, hipokryzji i krzywdy a także tego, w jak złym kierunku zmierza świat. Do niedawna geje siedzieli cicho i byli napiętnowani a teraz normalni ludzie są karani za brak tolerancji. Świat się kończy, niedługo zoofile, pedofile i inni -file wyjdą na ulicę i zaczną się domagać swoich praw, a zdrowi ludzie będą musieli ich wspierać i głaskać po chorych głowach..

Odpowiedz
avatar RolloRolls
-1 1

@KocicaNaDachu: Dobrze powiedziane.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
-2 4

@KocicaNaDachu: Źle powiedziane, inteligentny człowiek nie powinien porównywać homoseksualistów z pedofilami lub zoofilami. Chyba, że chce się ośmieszyć.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 2

@Fanaberia: Zarowno homofilia jak i zoofilia itd. to zboczenia, duzo ich laczy. Z tym, ze seks czlowieka i suki to dalej seks, zas homoseksualisci nie moga doswiadczyc stosunku plciowego bo do tego trzeba 2 plci.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 3

@WojtekVanHelsing: Bardzo Ci współczuję takiego zacofania... Oczywiście, że stosunek gejów to dalej seks. Jeśli nie, to czemu tak wielu heteroseksualnych mężczyzn lubi robić to "od tyłu" ze swoją dziewczyną? Czyżby... och nie... byli chorzy? To, co kto robi w sypialni, to wyłącznie jego sprawa. Homoseksualizm ma tyle wspólnego z chorobą, co Twoje posty z poprawną ortografią.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 3

@Fanaberia: Ja jestem rozwojowy a nie postepowy, jesli jakis wynalazek itd. sprzyja ludzkosci, ejst potrzebny, nie wiem, lek na raka itd. to ok. Ale nie bede jak maja w zwyczaju debile uznawal za dobre tylko cos co jst modne i nowocesne, w przyszlosci bylo znacznie wiecej lepszych rzeczy i pod wzgledem politycznym i gospodarczym niz dzis. Swoją drogą tzw. homosie byli uznawani za normalne zjawisko w prehistorii i starozytnosci, kto tutaj ejst zacofany. Najlepszy okres w historii to wiek XIX w. a wtedy nie uznawano roznego rodzaju idiotyzmow, Monarchia jest starsza od demokracji a jest lepsza, kapitalizm ejst starszy od socjalizmu, socjaldemokracji itd. a jestl epszy, no w zasadzie od 100 lat nasza cywilizacja sie zatraca i tyle, to zaden rozwoj. Anal to jeszcze jest stosunek plciwoy bo uczestnicza tam 2 płci. A, ze osoby lubiacy anal nie sa mniejszoscia, nie jest on zboczeniem. To co robi w sypialni to jest jego sprawa, to homosie maja nawyk urzadzenia parad i chwalenia sie orientacja przed swiatem. Homoseksualizm byl przez kilkadziesiat lat uznawany za chorobe i przestal nia byc od tak bez powodu.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 2

@WojtekVanHelsing: Nie przestał nią być "od tak, bez powodu". Tak samo małżeństwa między różnymi rasami nie przestały być nielegalne bez powodu. Świat się zmienia, idzie do przodu. "Homosie mają nawyk urządzania parad i chwalenia się orientacją przed światem". Taak? A heteroseksualiści to już nie? Hmm, o ile się nie mylę, na całym świecie urządza się różne parady, np. z okazji karnawału... I z tego co wiem, bierze w nim udział, kto chce. Tak samo jak w paradach tak zwanych przez Ciebie "homosiów". Plus: każdy ma prawo chwalenia się swoją orientacją, religią, poglądami politycznymi, nowo zrobioną fryzurą, dopiero do zakupionym ciuszkiem, ukończeniem gry komputerowej... Każdy człowiek ma prawo być dumny z tego, kim jest i jaki jest.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Fanaberia: Swiat nie idzie do przodu od ponad 100 lat, swiat szedl do przodu w starozytnosci, sredniowieczu.. no az do XX w. później swiat zaczal isc w zlym kierunku i trzeba to zmienic. Malzenstwa miedzy poszczegolnymi rasami nie powinny byc zakazane z innych powodow a mianowicie nie ma argumentow by byly zakazane, tym bardziej, ze stanowia kilka procent wszystkich malzenstw in awet ich przeciwnicy nie powinni sie bac. Ja bym tam nie chcial sie ozenic z Murzynką albo Azjatką bo mi sie one ewidentnie nie podobaja, ale to sprawa innych co robia ze soba. Tak, ale pomijajac to, ze heteroseksualizm ejst normalny i homoseksualizm nie jest z nim rowny tylko ejst czyms gorszym to heteroseksualizm nikogo nie obchodza, zas homoseksualizm obrzydza bardzo wiele osob, nie mowiac juz o tym, że parady heteroseksualen poajwily sie w odpowiedzi na parady homoseksualne. Jesli kazdy ma prawo do chwalenia sie orientacja, to kazdy ma prawo do potepienia go, okazania mu ostracyzmu spolecznego itd. to dziala w obie strony. Kazdy czlowiek ma prawo, mordercy tez sa dumni ze swoich dziel...

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 1

@WojtekVanHelsing: "Kazdy czlowiek ma prawo, mordercy tez sa dumni ze swoich dziel... " Haha, ja tutaj o homoseksualistach, a Ty o morderstwie. Taaa, bo nie ma jak to porównać miłość między dwojgiem dorosłych i świadomych ludzi z mordowaniem innych... ;)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Fanaberia: Oboje sa dumni z czegos tam, ci sa zboczencami i sie tym chwala a ten jest moderca i jest dumny bo tma morduje jakies panny.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: Nie są zboczeńcami ;) Są normalnymi ludźmi, którzy mają takie same prawa jak każdy inny człowiek :)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Fanaberia: Nonsens, kazda mniejszosc jest nienormalna, zboczencem ejst kazdy oprocz heterokseuslistow.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
2 2

@WojtekVanHelsing: Nic nie rozumiem z Twej wypowiedzi, najpierw naucz się pisać po polsku.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Fanaberia: Każda osoba niebedaca glupia to zrozumie, uznaj to za szyfr. Nienormalna jest zawsze mniejszosc, mniejszosci seksualne nie są normalne, zas faktem jest to ,ze tylko heterosksualisci sa normalni. I nie, nie moge uprawiac seksu, seks to tylko stosunek plciowy.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 1

@WojtekVanHelsing: "I nie, nie moge uprawiac seksu" - nie możesz uprawiać seksu? przykro mi więc :( To, że Ty uważasz, że mniejszości seksualne są nienormalne nie ma żadnego znaczenia dla wielkiego i wspaniałego świata, w którym żyjemy i w którym każdy ma prawo być sobą, jeśli tylko nie krzywdzi tym innych.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@Fanaberia: Tam miało być, MOGA.. w sumie to też nie jest takie głupie, sam też nie moge uprawiac seksu. Nie ja uwazam tylko tak jest, i nikt kto zna definicje normalnosci nie bedzie tego kwestionowal. Normalne = Powszechne. Mniejszość, zawsze jest czyms nienormalnym, jako zjawisko może być normalne jak wystepuje od ilus tam tysiecy lat, ale bezwzglednie normalne nie jest bo nie jest powszechne. Nasz swiat nie jest taki wspanialy jak byl 150 lat temu gdy biali ludzie rzadzili światem z wyjatkiem kilku miejsc w Azji, wtedy bylismy wolni ,teraz zyjemy w skorumpowanym swiecie gdzie poprawnosc polityczna, prawa kobiet do glosowania, prawa Murzynow do siedzenia w parku itd. są wazniejsze od wartości takich jak patriotyzm, nacjonalizm, państwo, rodzina itd. My sie cofamy w rozwoju. Bzdura, nikt nie ma w dzisiejszym swiecie robienia ze sobą co chce, nie mozna popełniac samobójstwa, nie mozna zezrec czlowieka jesli sie na to zgodzi, nie można zazywac narkotykow itd. malo rzeczy mozna. Nie mówiac juz o tym, ze cenzuruje sie nawet fakty ktore moga ranic innyhc, w normalnych czasach nikogo nie obchodzilo to, że cos obrazi inwalidę, Murzyna, homosia itd.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
2 2

@WojtekVanHelsing: "nie mozna popełniac samobójstwa, nie mozna zezrec czlowieka jesli sie na to zgodzi, nie można zazywac narkotykow" - jak to nie? Jeśli ktoś chce, to będzie te rzeczy robił, ale to tylko jego sprawa. Jeśli ktoś jest przez kogoś kochany, to zostanie uratowany przed takim samobójstwem czy dragami, ale jeśli nie, to sam stanie się przyczyną swego upadku i nic się z tym nie zrobi. Wiesz, że człowiek ma wolną wolę? "Mniejszość, zawsze jest czyms nienormalnym, jako zjawisko może być normalne jak wystepuje od ilus tam tysiecy lat" - homoseksualizm istnieje od tysięcy lat. Dziękuję, dobranoc.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Fanaberia: Zazywanie narkotykow i zjadanie ludzkiego miesa jest karalne. Człowiek nie jest zupelnie wolny, tym bardziej ,w Unii Europejskiej (rozpadnie sie w ciagu 20 lat, ale mim owszystko). Nie chodzi mi o to co moze zrobic tylko co jest legalne a co nie. To byl tylko przyklad, homoseksualizm wystepuje u 1% spoleczenstwa od poczatku ludzkosci (mozliwe, ze u prymitywniejszych przodkow byl czestrzy, im bardziej rozwiniety gatunek tym byl mniejszy). Jako zjawisko jest normalny, podobnie jak morderstwa i gwalty, ale nie jest normalny sam w sobie.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: I co z tego, skoro tyle ludzi na świecie jest od narkotyków uzależnionych. Myśląca osoba nie powinna porównywać miłości między dwojgiem ludzi do morderstw i gwałtów. Dwóch gejów czy dwie lesbijki to normalni, zdrowi ludzie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2015 o 15:09

avatar masti23
1 1

@WojtekVanHelsing:Nienormalna jest mniejszosc?nasi rodacy stanowia mniejszosc w Japonii,moze trzeba ich wyeliminowac?.

Odpowiedz
avatar masti23
1 1

@Fanaberia: Wojtek to 14 letnie dziecko,nie ma pojecia o zyciu,nie ma co sie spierac ze smarkaczem.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 1

@masti23: Wiem... ale mam taką złudną nadzieję, że może któraś z naszych konwersacji skłoni go do przemyśleń.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@masti23: Brednie. Pierwszym faktem jest to, ze mniejszosci sie nie eliminuje i nigdy sie tego w normalnych krajach nie robilo. Polacy w Japonii nie sa normalnym ani widokiem, ani zjawiskiem, zaczeli tam emigrowac niewielkimi grupami, od niedawna.. japonczycy itd. tez nie sa tu normalni. Żydzi, Ukraincy itd. byli kiedyś w pewnym sensie normalny w Polsce, szczegolnie w niektorych miastach gdzie Żydzi stanowili 20-30% meiszkancow, w niektorych Ukraincy stanowili 90% mieszkancow jeszcze 90 lat temu. Mam 16 lat mózgu, musisz trollowac, nie mozna być az tak ciemnym, zeby ciagle pisac, ze mam 14 lat... Czlowieku, ja mam o niemal wszystkim wieksze pojecie niz ty, ty sie osmieszasz. @Fanaberia: Owszem, ale oni zazywaja je nielegalnie, w niektorych krajach mogli by ich za to legalnie powiesic. Nie sa normalni seksualnie, normalny seksualnie jest ktos kogo upodobania seksualne sa powszechne a homos to jest jedna osoba na 100.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
1 1

@WojtekVanHelsing: "Czlowieku, ja mam o niemal wszystkim wieksze pojecie niz ty, ty sie osmieszasz." - to wypowiedź godna jednak 14-latka. "Moja racja jest najmojsza". "normalny seksualnie jest ktos kogo upodobania seksualne sa powszechne" - mnóstwo heteroseksualnych mężczyzn lubi zabawiać się wibratorami i wkładać je sobie, robiąc to wciaż pozostają normalni, trochę edukacji. Seks gejów jest całkowicie normalny. Sprawdź, gdzie mężczyźni mają punkt G. Chyba rzeczywiście dyskusje z Tobą nie mają sensu, dzieciaczku.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@Fanaberia: Nie obchodzi mnie to. Edukacja w tej kwestii nie jest mi potrzebna (100% innym nastolatkow tez), wszystkich heteroseksualistow laczy to, ze sa heteroseksualistami, i to jest wazne. Mezczyzna i mezczyzna to dwaj mezczyzni, nie moze dojsc miedzy nimi do stsounku plciowego. I ty mnie nazywasz dzieciaczkiem? Ty wyznajesz poglady rodem z prehistorii, wiesz, w starozytnosci troche osiagnelismy, juz nie mowiac o sredniowieczu, jego koncu, XIX w. itd.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: "Mezczyzna i mezczyzna to dwaj mezczyzni, nie moze dojsc miedzy nimi do stsounku plciowego." O maj Gad. Dochodzi, i to codziennie, w każdym mieście ;)

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@Fanaberia: Nie dochodzi, w stosunku plciowym uczestniczą 2 płcie. Nie bylbym pewien czy w kazddym miescie,homoseksualisci to straszna mniejszosc, watpie by byli w kazdym miescie.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: Nie wszyscy homoseksualiści przyznają się do swojej orientacji. BTW ciekawe dlaczego. Stosunek homoseksualny JEST stosunkiem płciowym, jednak nie jest reprodukcyjny.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-2 2

@Fanaberia: Bo są normalni, normalni ludzie nie mowia o swoich upodobaniach seksualnych, to zawsze bylo prywatna sprawa. Nie jest, tam jest tylko jedna plec.

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@WojtekVanHelsing: Czyli facet nie noze mowic swojej oohiecie o upodobaniach?np:fetysze itp.Dla dzieci to moze byc tematem tabh.Homseksualizm jest normalny, nie iest jedybie normalne obnoszenie sie z tym w miejscach publicznych przy dziecakach.Tak zagladasz kazdemu do lozka,moze sam jestes homoa moze dlatego ze twoj jedny stosunek seksualny odbywal sie z renia i zazdroscisz homo i hetero.Homofobia zazwyczaj wystepuje u osob homoseksualnych,boja sie pogodzic z tym ze sami moga byc homo.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: Nie chodzi o mówienie, chodzi o bycie związanym z drugą osobą. No właśnie, jedna płeć x 2. Płeć=płciowy.

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@WojtekVanHelsing: ,,normalny seksualnie jest ktos kogo upodobania seksualne sa powszechne" A normalni psychicznieto tacy co maja powszechne opinie,poglady na temat zycia.Ty jesres w mniejszosci,wiec nie jestes normalny.Liczba minusow tez wskazuje ze nalezysz do mniejszosci na temat polityki,zycia/pogladow.Tak wiec jestes niezrownowazony psychicznie dzieciakiem.Stosunek plciowy to dwie plcie,to jest fakt,tyle ze to nie musza byc rozne plcie.Co w takim razie z poligamia?kiedys bylo to normalne,w trojkatach wystepuja dwie osoby tej same plci i jedna innej,oczywiscie moga to tez byc 3osoby tej samej plci.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
-1 1

@masti23: Moze, co nie znaczy, ze jest to normalne, prywatnie tam moga mowic co chca. Homoseksualizm jako zjawisko podobvnie jak wiekszosc zboczen jest normalnym zjawiskiem bo istnieje od zawsze, aczkolwiek sami homoie normalni seksualie nie sa bo praktykuja cos co praktykuje 0,5-1% spoleczenstwa. Ja nikomu nie zagladam do lozka, problemem jest to, ze oni chca zeby i mzagladac do lozka, przynajmniej ci homosie z tv. Nie zazdroszcze homosiom ani troche, nie wiem czgo mialbym im zazdroscic. Homofobia sama w sobie nie istnieje, fobia oznacza strachh, z cala pewnoscia osoby bojace sie homosiow to jeszcze skrajna mniejszosc, mneijsza niz homosie. Ja bym to nazwa; raczej homooborzydrzeniem albo cos, zas to, ze wiekszosc tzw. homofobow to homosie jest bzdura totalna wymyslona przez homosiow. ___________________ Nie, normalni psychicznie to normalni psychicznie, osoby majace tzw. normalne poglady to osoby normalne swiatopogladowo. I w Polsce ostracyzm wobe homosiow nie jest akurat nienormalny. Zas to ,ze w innych kwestiach ludzie maja chore poglady to nie jest moja wina. Nikt nie jest do konca normalny w roznych kwestiach, ja akurat liczbe minusow mam gdzies glownie z tego powodu, ze opinie ludzi mam gdzies. Muszą byc rozne plcie, inaczej to nie jest 2 plcie tylko jedna plec. Trojkaty to zupelnie co innego... Zresztą poligamia to cos normalnego w wielu czesciach swiata. @Fanaberia: W Polsce nikt nie zabrania homosiom być ze sobą. W seksie musza uczestniczyc 2 płci by mozna to bylo nazwac seksem

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@WojtekVanHelsing: Czyli wspolzycie homosiow to nie seks?dwoch mezczyzn tez moze uprawiac seks,seks oralny,analny itp.Seks nie polega tylko na wsadzeniu penisa do pochwy.

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@WojtekVanHelsing: ,,strach przed homoseksualizmem i homoseksualistami, awersja, nieufność, nienawiść i wrogość do nich oraz ich dyskryminacja"to tyle jezeli chodzi o homofobie.Poligamia nie jest normalna,przeciez ludzie zyjacy w poligami to mniejszc.Prawde mowiac sam bym sprobowal poligami 2-3 kobiety,na dluzsza mete by nie mialo to sensu.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@masti23: No ale seks analny i oralny mezczyzny i kobiety to dalej jest stosunek plciowy. Ja sie homosiow nie boje, nieufnosci do nich nie czuje (to jest kwestia indywidualna, homos moze byc dobrym czlowiekiem), nienawisci do nich nie czuje... Z dyskryminacja to zalezy gdzie, awersja to nie wiem, brzydze sie stosunkami homoseksualnymi, jest to w zasadzie normalne. Ludize zyjacy w poligamii to jest mniejszosc w Polsce ale sa kraje gdzie takich malzenstw jest bardzo wiele itd. we Francji dosc duza czesc zwiazkow to zwiazki poligamiczne, i ich liczba rosnie.. Zresztą poligamia sprzyja przyrostowi naturalnemu. W Polsce poligamia byla legalna w RON, zakazanie muzulmanom i mormonom slubu to jest dyksryminacja na tle religijnym, bym bardziej, że slub wezma alen ie panstwowy. Ja bym poligamii nie probowal nawet jakbym mial szanse na kobiete, ale co kto lubi...

Odpowiedz
avatar masti23
0 0

@WojtekVanHelsing: Widzisz,seks analny u mezczyzn to tez stosunek tyle ze tej samej plci,ppdobnie z seksem lesbijek.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@masti23: Uznajmy, ze to parastosunek.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: Uznajmy? Brzmisz, jakbyś miał jakąś boską moc:O To, że Ty nie uznajesz tego za formę seksu to totalnie nie oznacza że to formą seksu nie jest. Jest penis, jest dziurka, jest seks. BTW na sam seks składa się tak wieeele różnych czynności... jeśli myślisz, że oznacza to tylko wprowadzanie penisa do pochwy to oj, naprawdę jesteś w błędzie.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@Fanaberia: No bo mam. Z ta definicje mozna uznać stosunek onanisty z dziura w plocie za seks. Ty nie rozumiesz jednej prostej rzeczy, to, że wy (wszelka masa toleruchow itd.) uznajecie cos, za seks to nie znaczy, ze to cos nim jest tylko dlatego, że uznaje tak 90% spoleczenstwa. To nie wazne z czego sie sklada, wazne z kim.

Odpowiedz
avatar Fanaberia
0 0

@WojtekVanHelsing: Czy Ty naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Wyżej pisałam, że chodzi o stosunek między dwojgiem LUDZI. Czy za człowieka uważasz dziurę w płocie? Jeśli tak, to powodzenia ;) Wiesz, nie obchodzi mnie totalnie co myślisz, bo nie ma to żadnego, totalnie żadnego znaczenia. Możesz sobie twierdzić, że trawa jest różowa albo że słońce kręci się wokół Ziemi, proszę bardzo, jeśli chcesz się ośmieszać niewiedzą.

Odpowiedz
avatar WojtekVanHelsing
0 0

@Fanaberia: Z technicznego punktu widzenia nie ma zbyt duzej roznicy... To co myslisz ty, równiez nie ma totalnego znaczenia, nawet jak twoje zdanie podzielalo by i 100% spoleczenstwa to nie mialo by zadnego znaczenia, fakt jest faktem, bez wzgledu na opinie motlochu, żas faktem jest to, ze seks to stosunek plciowy, przynajmniej tak bylo setki lat... O ile wiem to chinole maja genetycznie zmodyfikowana trawe ktora jestn iebieska... To ty sie osmieszasz niewiedza, niczym jej jeszcze nie popierajac, jakby twoej zdanie tu cos znaczylo.

Odpowiedz
Udostępnij