1. Akty przemocy o ile nie sa zbyt powazne sa korzystne, gdy bije sie kilkoro dresow to sie szkola by w przyszlosci bronic nas przed muzulmanami itd
2. Jesli dwoje osob chce sie dobrowolnie bic to po co im zabraniac?
___________________________________________________________________
3. ODNOŚNIE TEGO ROZWIAZANIA.
Przywrócenie kary śmierci jest niezbedne dla poprawnego funkcjonowania spoleczenstwa. Objac ona musi
1. Morderców
2. Zdrajcow
3. Skorumpowanych urzednikow, zolnierzy, politykow
4. Zolnierzy niewykonujacych rozkazow
5. Ludzie którzy dopuscili sie gwałtu lub pobicia ze szczegolnym okrucienstwem
6. Ludzi którzy pomimo tego, ze byli wielokrotnie za cos karani dalej sie tego dopuszczaja
Ogolem mysle ze publiczne wieszanie mordercow albo rozstrzeliwanie skompowanych urzedasow dalo by motlochowi do myslenia.
Uwazam ,ze jest to dobry pomysl.
@WojtekVanHelsing: Do jasnej cholery, człowieku. Zdecyduj się, czy piszesz używając polskich znaków czy też nie, oczy mi wyschły po przeczytaniu tego co tu wypociłeś.
Także najpierw złap za słownik i naucz się trochę ojczystego języka, a później sobie wojuj w internecie o "dobro" tej ojczyzny ile Ci się tylko podoba.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
107 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 lutego 2015 o 2:58
@WojtekVanHelsing: Mówię Ci po raz setny, że dopóki nie nauczysz się chociaż jako tako pisać po polsku to nikt nie weźmie Cię na poważnie. Nawet te głupie polskie znaki pomogą.
@love178: Nie, tym bardziej, że w wielu kwestiach ma rację tylko przedstawia je w idiotyczny sposób.
@WojtekVanHelsing:
a teraz sobie wyobraź, że w naszym jakże sprawnie działającym państwie zamiast komornika-bandyty działa kat-bandyta i zamiast skazanego ścina jego sąsiada.
@WojtekVanHelsing: Nie to nie jest dobry pomysl wyobraz sobie ze jakas dziewczyna chce sie zemscic i idzie na policje ze ja zgwaciles. Wiec dostajesz kare smierci chociaz tego nie zrobiles:)
@kanjerb: Do lewactwa nie bede strzelal ani wieszal, szkoda sznura, szkoda kul itd.
@fjuto: Kat musi sie stosowac do wyrokow sadu, jesli zabije kogos bez wyroku sadu to bedzie to morderstwo, taki osobnik bedzie wisial.
@6faki15: Za gwalt nie popieram kary smierci, gora 30 lat w obozie koncentracyjnym. Za brutalny gwalt mozna w ostatecznosci powiesic, ale trudno zmyslec ze zostalo sie brutalnie zgwalcona.
Ponadto chce tylko zauwazyc, ze bez dowodow w normalnym panstwie nie wsadza sie ludzi za gwalt, samo zeznania nie moze wystarczyc, musza byc dowody i to zalezne.
Zreszta za falszywe oskarzenie o gwalt to ona poniesie kare jak za gwalt, nie bedzie ryzykowac.
@frefux: Ja już od długiego czasu piszę mu, że nazywa się takim patriotycznym Polakiem, a poprawnie po polsku nie umie pisać. Ale ani to nie dociera do jego niedorozwiniętego mózgu, ani nie dostawałem tyle plusów, co Ty :|
@WojtekVanHelsing: Zgwałcenie jest tak trudno udowodnić, że fałszywe jego zgłoszenie i tak nic nie da.
Na dodatek "Zreszta za falszywe oskarzenie o gwalt to ona poniesie kare jak za gwalt, nie bedzie ryzykowac.". To jest tragiczna idea. I tak jest wielki problem z tym, że tylko 10% gwałtów jest zgłaszanych na policję. Strasząc zgwałcone kobiety tym, że jeżeli przegrają sprawę w sądzie to mogą iść na 30 lat do obozu, zmniejszysz tą liczbę do jakichś 3%.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 lutego 2015 o 3:03
@Frogy0: Nie wiem, wolę przeczytać mądrą książkę, niż głupiego Wojtka, dlatego nie marnuje sobie czasu na jego komentarze
@Bravo512: To nie lepiej pogadać o tym samym z kimś, kto nie jest idiotą?
Wchodzenie w screena z wieloma komentarzami, żeby zobaczyć, że wszystko to tylko Wasze obrzucanie się błotem z Wojtkiem jest naprawdę odrzucające.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 lutego 2015 o 12:59
@Kodiak: "niedorozwinietego mózgu"
Prymitywne pomowienia prymitywnego czlowieka... ech...
@Davis9012: Ale prawie calkowicie wyeliminujemy problem fałszywych oskarzen ktore sa coraz bardziej czestrze i niszcza życie nawet gdy ktos nie pojdzie do wiezienia, latka gwalciciela zostaje juz do konca...
@waka: Zydow kiedys tlukli.
@love178: Nie jestem ani idiotą, ani kimś głupim, na pewno nie bardziej od kogos kto bezpodstawnie rzuca tego typu zarzuty.
@WojtekVanHelsing: Już widzę Ciebie jak w obliczu zagrożenia ojczyzny bierzesz broń i idziesz na tych muzułmanów ;) Każdy, nie tylko dresy, może szkolić się w walce wręcz czy jakiej mu się podoba na treningach w jakichś klubach pod okiem trenera. I zapewniam, że większy byłby z nich pożytek.
No pewnie, że czasami trzeba dać sobie po mordzie, bo choć istnieje inne rozwiązanie, to nie da takiego efektu ;) Jeśli ktoś Cię notorycznie obraża, to nie warto odpłacać się tym samym, albo tego ignorować, tylko dać po mordzie ;)
1. OK
2. Zdrajców może i tak
3. Skorumpowanych zesłać do obozów pracy.
4. Jeśli to wynik strachu, to do obozu.
5. Jak dla mnie większą karą byłoby życie w codziennym bólu niż śmierć.
6. Dożywocie.
Publiczne? Samo istnienie i egzekwowanie bez wyjątków kary śmierci dałoby do myślenia. Chyba że publicznie w wojsku, to tak.
@WojtekVanHelsing:
serio? Wow... dzięki kapitanie Obvious.
Wiesz, z komornikami *teoretycznie* sprawa wygląda tak samo. A w praktyce nad komornikiem nikt kontroli nie ma.
@WojtekVanHelsing: Ale za to pozwolimy na więcej gwałtów poprzez to, że kobiety nie będą ich zgłaszać. Zmniejszy to ryzyko zostania aresztowanym za gwałt.
@adamtt: Jakbym mial bron to ok.
Dresy to prymitywy, musza dac upust emocjom.
3. Lepiej rozstrzelac
4. nie, ogolem nie wazne jaki jest rozkaz, niewykonanie rozkazu = smierc.
5. Co wy macie do tych gwalcicieli, stawiacie ich wyzej od zdrajcow, skorumpowanych urzednikow, mordercow, falszerzy pieniedzy itd...
6. Bezsensu.
Publicznie, w tv itd. lepiej.. zreszta mozna zarobic na tym.
@fjuto: W normalnym panstwie ma, z tym, ze do kata sie dostarcza skazanego a nie sam p oniego lezie jak zolnierz AK.
@waka: Jakby ich bylo duzo to nie.
@Davis9012: To trudno, za to zmniejszymy liczbe niewinnych osob w wiezieniach, samobojstw itd. Poza tym jesli ktos sie bedzie upieral ze to gwalt to mozna zaklasyfikować do obłkania, niepoczytalnosci itd. takich sie nie wsadza.
@WojtekVanHelsing: Zwiększysz ilość samobójstw poprzez zwiększenie ilości gwałtów. Jestem wręcz 100% pewny, że zgwałcone osoby popełniają samobójstwo częściej niż osoby niewinnie posadzone w więzieniu. Zresztą nie zmniejszysz ilość niewinnych osób w więzieniach, bo jeżeli będziesz tam wsadzał kobiety które były zgwałcone, ale nie miały dowód żeby wygrać sprawę to też będą to osoby niewinne które są w wiezieniu.
@WojtekVanHelsing: I znowu wracamy do punktu wyjścia - mają się czego obawiać, bo gwałtu nie da się tak łatwo udowodnić. Zresztą, co to za sposób myślenia, że jak nie masz dowodów to tak czy siak jesteś winny? o,O
@WojtekVanHelsing: Gwałt bardzo często nie da się udowodnić. Tak właściwie jedynym dowodem w przypadku gwałtu to próbka DNA sprawcy. Jeżeli sprawca użyje kondoma to dowodów nie ma prawie wcale. W miejscach gdzie najczęściej dochodzi do tego przestępstwa (dom ofiary, samochód sprawcy, dom sprawcy) prawie nigdy nie ma kamer, a świadkowie zazwyczaj przerywają gwałt. Przyjęcie takiego prawa po prostu zniszczyło by ciężką pracę w sprawie osób zgwałconych, jaka była dokonywana w ciągu ostatnich 20 lat.
@WojtekVanHelsing:
no właśnie, napisałeś "w normalnym państwie ma".
A naszemu conieco do normalności brakuje, a skoro tak, to nie chcę ryzykować życiem bo jakaś skorumpowana szumowina będzie na odpowiednim stanowisku by mnie uśmiercić.
@Wepov: No wlasnie, gwałtu prawie w ogole nie da sie bez twardych dowodów udowodnić a ciężar dowodu spoczywa na oskarżycielu.
Jak ktoś nie może mi czegoś udowodnić to znaczy, ze jestem niewinny, zas jak oskarza mnie o cos na co nie ma dowodow to jest krzywo przestestwo.
@Davis9012: Nawet w przypadku DNA bardzo trudno udowodnic, ze to byl gwalt, zas jak sie go nie da udowodnic, to ciekawe jak odrożnic ewidentne krzywoprzestestwo od nieudowodnienia.
@fjuto: Nasze panstwo pod wiekszoscia wzgledow jest normalniejsze od zachodnich panstw, zas tutaj wystarcza odpwoiednie reformy.
@WojtekVanHelsing:
reformy czy cokolwiek innego - nie powinno być kary śmierci przed wyleczeniem państwa; w przeciwnym razie rak toczący teraz państwo zacznie się bronić m.in. przy uzyciu kary śmierci.
Gdybyśmy mieli zachodnią praworządność (gdzie co kilka lat bywa news jak to król czy minister placi mandat za przekroczenie prędkości o 5km/h), to tej kary śmierci w Polsce mniej bym się bał.
@fjuto: Kare smierci mozna wprowadzic natychmiast, po prostu należy zniesc demokracje w ktorej szerzy sie korupcja itd. żaden urzędas nie bedzie mogl duzo zrobic... Zreszta urzedasy czuja sie za dobrze a powinni sie czuc jak urzednicy w ZSRR w czasach stalinowskich.
Immunitet jest potrzebny z kilku powodow, monarcha zaś nie moze zostać ukarany przez byle chama bo jest lepszy od innych obywateli, gdy raz zrównamy osobe monarchy z hołotą to ta holota bedzie myslec, ze ma jakies prawa do rządzenia.
@fjuto: Rosja carska to co innego, przyklad zupelnie patologiczny, zadna monarchia taka nie byla, mozna pojechac do panstw arabskich i posprawdzac, tylko Rosja carska byla pelna korupcji i patologii.
@WojtekVanHelsing:
no tak, ale monarchie państw arabskich nie pozostawiły w Polakach swojej mentalności; a niestety prawie cała "machina urzędnicza" działa wedle tego, co zaobserwowano za caratu.
Czyli Ruska zasada "jak ktoś coś chce to mu nie dać, zobaczymy do czego bedzie zdolny się posunąć by to dostać"
Plus ewentualne lenistwo urzędników austriacko-węgierskich i brak serdeczności pruskich ;-)
1. Akty przemocy o ile nie sa zbyt powazne sa korzystne, gdy bije sie kilkoro dresow to sie szkola by w przyszlosci bronic nas przed muzulmanami itd 2. Jesli dwoje osob chce sie dobrowolnie bic to po co im zabraniac? ___________________________________________________________________ 3. ODNOŚNIE TEGO ROZWIAZANIA. Przywrócenie kary śmierci jest niezbedne dla poprawnego funkcjonowania spoleczenstwa. Objac ona musi 1. Morderców 2. Zdrajcow 3. Skorumpowanych urzednikow, zolnierzy, politykow 4. Zolnierzy niewykonujacych rozkazow 5. Ludzie którzy dopuscili sie gwałtu lub pobicia ze szczegolnym okrucienstwem 6. Ludzi którzy pomimo tego, ze byli wielokrotnie za cos karani dalej sie tego dopuszczaja Ogolem mysle ze publiczne wieszanie mordercow albo rozstrzeliwanie skompowanych urzedasow dalo by motlochowi do myslenia. Uwazam ,ze jest to dobry pomysl.
OdpowiedzAha.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Do jasnej cholery, człowieku. Zdecyduj się, czy piszesz używając polskich znaków czy też nie, oczy mi wyschły po przeczytaniu tego co tu wypociłeś. Także najpierw złap za słownik i naucz się trochę ojczystego języka, a później sobie wojuj w internecie o "dobro" tej ojczyzny ile Ci się tylko podoba.
OdpowiedzZmodyfikowano 107 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2015 o 2:58
@frefux: Ja czytam tylko pierwsze dwa zdania, resztę wyciągam z kontekstu.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Tak!
OdpowiedzKara śmierci powinna wrócić ale dożywocie to szczególnie dla pedofili większa kara
OdpowiedzJa cały czas się załamuje tym, że Wy ciągle go jeszcze czytacie i mu odpisujecie. Nie szkoda Wam życia?
Odpowiedz@love178: Ale w sumie co nieprawdziwego napisał? Jedynie z tymi dresami śmiem wątpić, aby ich "doświadczenie" przydało się w walce z islamem
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Mówię Ci po raz setny, że dopóki nie nauczysz się chociaż jako tako pisać po polsku to nikt nie weźmie Cię na poważnie. Nawet te głupie polskie znaki pomogą. @love178: Nie, tym bardziej, że w wielu kwestiach ma rację tylko przedstawia je w idiotyczny sposób.
Odpowiedz@klaudi30i: Pedofilia jest srednio powaznym przestepstwem ,nie przesadzajmy. @love178: NIe
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: a teraz sobie wyobraź, że w naszym jakże sprawnie działającym państwie zamiast komornika-bandyty działa kat-bandyta i zamiast skazanego ścina jego sąsiada.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: 7. Idiotów wypisujących stek bzdur w Internecie.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Nie to nie jest dobry pomysl wyobraz sobie ze jakas dziewczyna chce sie zemscic i idzie na policje ze ja zgwaciles. Wiec dostajesz kare smierci chociaz tego nie zrobiles:)
Odpowiedz@kanjerb: Do lewactwa nie bede strzelal ani wieszal, szkoda sznura, szkoda kul itd. @fjuto: Kat musi sie stosowac do wyrokow sadu, jesli zabije kogos bez wyroku sadu to bedzie to morderstwo, taki osobnik bedzie wisial. @6faki15: Za gwalt nie popieram kary smierci, gora 30 lat w obozie koncentracyjnym. Za brutalny gwalt mozna w ostatecznosci powiesic, ale trudno zmyslec ze zostalo sie brutalnie zgwalcona. Ponadto chce tylko zauwazyc, ze bez dowodow w normalnym panstwie nie wsadza sie ludzi za gwalt, samo zeznania nie moze wystarczyc, musza byc dowody i to zalezne. Zreszta za falszywe oskarzenie o gwalt to ona poniesie kare jak za gwalt, nie bedzie ryzykowac.
Odpowiedz@frefux: Ja już od długiego czasu piszę mu, że nazywa się takim patriotycznym Polakiem, a poprawnie po polsku nie umie pisać. Ale ani to nie dociera do jego niedorozwiniętego mózgu, ani nie dostawałem tyle plusów, co Ty :|
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Zgwałcenie jest tak trudno udowodnić, że fałszywe jego zgłoszenie i tak nic nie da. Na dodatek "Zreszta za falszywe oskarzenie o gwalt to ona poniesie kare jak za gwalt, nie bedzie ryzykowac.". To jest tragiczna idea. I tak jest wielki problem z tym, że tylko 10% gwałtów jest zgłaszanych na policję. Strasząc zgwałcone kobiety tym, że jeżeli przegrają sprawę w sądzie to mogą iść na 30 lat do obozu, zmniejszysz tą liczbę do jakichś 3%.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2015 o 3:03
@WojtekVanHelsing: Hahahaha toś doyebał niby dresy mięli by pomóc w walce z islamem hahahaha
Odpowiedz@Frogy0: Nie wiem, wolę przeczytać mądrą książkę, niż głupiego Wojtka, dlatego nie marnuje sobie czasu na jego komentarze @Bravo512: To nie lepiej pogadać o tym samym z kimś, kto nie jest idiotą? Wchodzenie w screena z wieloma komentarzami, żeby zobaczyć, że wszystko to tylko Wasze obrzucanie się błotem z Wojtkiem jest naprawdę odrzucające.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2015 o 12:59
@Kodiak: "niedorozwinietego mózgu" Prymitywne pomowienia prymitywnego czlowieka... ech... @Davis9012: Ale prawie calkowicie wyeliminujemy problem fałszywych oskarzen ktore sa coraz bardziej czestrze i niszcza życie nawet gdy ktos nie pojdzie do wiezienia, latka gwalciciela zostaje juz do konca... @waka: Zydow kiedys tlukli. @love178: Nie jestem ani idiotą, ani kimś głupim, na pewno nie bardziej od kogos kto bezpodstawnie rzuca tego typu zarzuty.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Już widzę Ciebie jak w obliczu zagrożenia ojczyzny bierzesz broń i idziesz na tych muzułmanów ;) Każdy, nie tylko dresy, może szkolić się w walce wręcz czy jakiej mu się podoba na treningach w jakichś klubach pod okiem trenera. I zapewniam, że większy byłby z nich pożytek. No pewnie, że czasami trzeba dać sobie po mordzie, bo choć istnieje inne rozwiązanie, to nie da takiego efektu ;) Jeśli ktoś Cię notorycznie obraża, to nie warto odpłacać się tym samym, albo tego ignorować, tylko dać po mordzie ;) 1. OK 2. Zdrajców może i tak 3. Skorumpowanych zesłać do obozów pracy. 4. Jeśli to wynik strachu, to do obozu. 5. Jak dla mnie większą karą byłoby życie w codziennym bólu niż śmierć. 6. Dożywocie. Publiczne? Samo istnienie i egzekwowanie bez wyjątków kary śmierci dałoby do myślenia. Chyba że publicznie w wojsku, to tak.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: serio? Wow... dzięki kapitanie Obvious. Wiesz, z komornikami *teoretycznie* sprawa wygląda tak samo. A w praktyce nad komornikiem nikt kontroli nie ma.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Dostał by w łep jeden taki dresik albo by jednego złapali i ścieli to by tak spieprzali, że by przekroczyli prędkość światła.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Ale za to pozwolimy na więcej gwałtów poprzez to, że kobiety nie będą ich zgłaszać. Zmniejszy to ryzyko zostania aresztowanym za gwałt.
Odpowiedz@adamtt: Jakbym mial bron to ok. Dresy to prymitywy, musza dac upust emocjom. 3. Lepiej rozstrzelac 4. nie, ogolem nie wazne jaki jest rozkaz, niewykonanie rozkazu = smierc. 5. Co wy macie do tych gwalcicieli, stawiacie ich wyzej od zdrajcow, skorumpowanych urzednikow, mordercow, falszerzy pieniedzy itd... 6. Bezsensu. Publicznie, w tv itd. lepiej.. zreszta mozna zarobic na tym. @fjuto: W normalnym panstwie ma, z tym, ze do kata sie dostarcza skazanego a nie sam p oniego lezie jak zolnierz AK. @waka: Jakby ich bylo duzo to nie. @Davis9012: To trudno, za to zmniejszymy liczbe niewinnych osob w wiezieniach, samobojstw itd. Poza tym jesli ktos sie bedzie upieral ze to gwalt to mozna zaklasyfikować do obłkania, niepoczytalnosci itd. takich sie nie wsadza.
Odpowiedz@Kodiak: bo czepianie się sposobu, w jaki zostaje wyrażona...a właściwie napisana myśl, ponad jej wartość merytoryczną, jest co najmniej debilne.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2015 o 0:10
@WojtekVanHelsing: Zwiększysz ilość samobójstw poprzez zwiększenie ilości gwałtów. Jestem wręcz 100% pewny, że zgwałcone osoby popełniają samobójstwo częściej niż osoby niewinnie posadzone w więzieniu. Zresztą nie zmniejszysz ilość niewinnych osób w więzieniach, bo jeżeli będziesz tam wsadzał kobiety które były zgwałcone, ale nie miały dowód żeby wygrać sprawę to też będą to osoby niewinne które są w wiezieniu.
Odpowiedz@Davis9012: Jak nie maja dowodow to w zasadzie tak czy siak są winne... a jak maja to nie mają sie czego obawiać. Zresztą, to są straty do przyjęcia.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: I znowu wracamy do punktu wyjścia - mają się czego obawiać, bo gwałtu nie da się tak łatwo udowodnić. Zresztą, co to za sposób myślenia, że jak nie masz dowodów to tak czy siak jesteś winny? o,O
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Gwałt bardzo często nie da się udowodnić. Tak właściwie jedynym dowodem w przypadku gwałtu to próbka DNA sprawcy. Jeżeli sprawca użyje kondoma to dowodów nie ma prawie wcale. W miejscach gdzie najczęściej dochodzi do tego przestępstwa (dom ofiary, samochód sprawcy, dom sprawcy) prawie nigdy nie ma kamer, a świadkowie zazwyczaj przerywają gwałt. Przyjęcie takiego prawa po prostu zniszczyło by ciężką pracę w sprawie osób zgwałconych, jaka była dokonywana w ciągu ostatnich 20 lat.
Odpowiedz@Davis9012: O widać, że mamy tutaj kogoś doświadczonego tylko uważaj, bo on\ona może mieć broń :P
Odpowiedz@waka: Dużo czytałem o psychiatrii i trafiając na sprawę traumy nie da się ominąć informacji o gwałtach.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: no właśnie, napisałeś "w normalnym państwie ma". A naszemu conieco do normalności brakuje, a skoro tak, to nie chcę ryzykować życiem bo jakaś skorumpowana szumowina będzie na odpowiednim stanowisku by mnie uśmiercić.
Odpowiedz@Wepov: No wlasnie, gwałtu prawie w ogole nie da sie bez twardych dowodów udowodnić a ciężar dowodu spoczywa na oskarżycielu. Jak ktoś nie może mi czegoś udowodnić to znaczy, ze jestem niewinny, zas jak oskarza mnie o cos na co nie ma dowodow to jest krzywo przestestwo. @Davis9012: Nawet w przypadku DNA bardzo trudno udowodnic, ze to byl gwalt, zas jak sie go nie da udowodnic, to ciekawe jak odrożnic ewidentne krzywoprzestestwo od nieudowodnienia. @fjuto: Nasze panstwo pod wiekszoscia wzgledow jest normalniejsze od zachodnich panstw, zas tutaj wystarcza odpwoiednie reformy.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: reformy czy cokolwiek innego - nie powinno być kary śmierci przed wyleczeniem państwa; w przeciwnym razie rak toczący teraz państwo zacznie się bronić m.in. przy uzyciu kary śmierci. Gdybyśmy mieli zachodnią praworządność (gdzie co kilka lat bywa news jak to król czy minister placi mandat za przekroczenie prędkości o 5km/h), to tej kary śmierci w Polsce mniej bym się bał.
Odpowiedz@fjuto: Kare smierci mozna wprowadzic natychmiast, po prostu należy zniesc demokracje w ktorej szerzy sie korupcja itd. żaden urzędas nie bedzie mogl duzo zrobic... Zreszta urzedasy czuja sie za dobrze a powinni sie czuc jak urzednicy w ZSRR w czasach stalinowskich. Immunitet jest potrzebny z kilku powodow, monarcha zaś nie moze zostać ukarany przez byle chama bo jest lepszy od innych obywateli, gdy raz zrównamy osobe monarchy z hołotą to ta holota bedzie myslec, ze ma jakies prawa do rządzenia.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Polska pod zaborem cara nie potwierdza Twoich hipotez. Urzędasy panoszyli się jak chcieli.
Odpowiedz@fjuto: Rosja carska to co innego, przyklad zupelnie patologiczny, zadna monarchia taka nie byla, mozna pojechac do panstw arabskich i posprawdzac, tylko Rosja carska byla pelna korupcji i patologii.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: no tak, ale monarchie państw arabskich nie pozostawiły w Polakach swojej mentalności; a niestety prawie cała "machina urzędnicza" działa wedle tego, co zaobserwowano za caratu. Czyli Ruska zasada "jak ktoś coś chce to mu nie dać, zobaczymy do czego bedzie zdolny się posunąć by to dostać" Plus ewentualne lenistwo urzędników austriacko-węgierskich i brak serdeczności pruskich ;-)
Odpowiedz@fjuto: Austro-wegry i Prusy to byly dosc przyzwoite panstwa...
OdpowiedzKomentarz piętro wyżej jest lepszy
OdpowiedzUważam, że jednak naprawa Internetu w sali 9 byłaby najbardziej skuteczna.
Odpowiedz@Mistress9: a я не знаю.
OdpowiedzNje znaju nie gawarisz
Odpowiedz@kuskoman: Raczej: nie znajesz, nie gawari.
OdpowiedzTo akurat było miodne xD Dawno się tak nie uśmiałem na mistrzach.
OdpowiedzPff, przecież każdy wie, że czwarta odpowiedź. NIECH MAJĄ SKU*WIELE!!!
Odpowiedz"Ja nie znaju" je#anych Ruskich wytrzasnęli o.O
OdpowiedzA jakie jest źródło? Bo mam dziwne wrażenie, że kiedyś podobna ankietę wypełniałam, tylko to z 10 lat temu było...
OdpowiedzPrzetlumaczy mi ktoś czwartą odpowiedź?
Odpowiedz