@Kajothegreat: Nie pojmuję tego: już część osób wyrobiła sobie opinię (a to znaczy: jest pewna, że czarny miał molestować tę kobietę), mimo tego, że nie mają dostępu do materiału dowodowego. Jak mamy tu mówić o poprawności politycznej czy przekłamywaniu, gdy widać gołym okiem, że 'ta część' jest wyraźnie uprzedzona wobec Pana Czarnego? Zwłaszcza, że policja za dowód uznaje zaznania osób bezpośrednio niezamieszanych w sprawę, a także nagranie z wagonu pociągu: a więc dowody jednoznacznie rozsądzające o winie.
@Kajothegreat: Też tak pomyślałem. Jest tam napisane, że dziewczyna powiedziała, że ją dotknął, nikt nie potwierdził tej wersji, potem chamstwo wypędziło afroamerykanina (żeby nie było) z pociągu a w komentarzach i tak że czarnuch ją obmacywał i poprawność polityczna i dobrze że wygonili zboczeńca.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 sierpnia 2016 o 8:26
@Kajothegreat:
Zauważ, że tvn również nie ma dostępu do materiału dowodowego, a również wyrobił sobie zdanie na ten temat, w końcu był to 'rasistowski atak'. Właśnie dlatego z jednej strony mówi się o poprawności politycznej, a z drugiej o uprzedzeniach - bo niezależnie od faktów narracja po tych stronach będzie taka sama, jak zawsze.
Z drugiej strony ile jest takich przypadków ,że jednak obmacują i nic z tym nie robią dookoła? Takie gadanie ,dziadek to sobie tylko te "zbereźne" teksty mu w życiu pozostały. Jakiś chlopaczek zawsze bezkarny bo to tylko dziecko może wyrosnąć na takiego zboczeńca. Trochę zszedłem z tematu ,ale wybaczcie. Jestem z tej grupy osób dla których gwałt to psychiczne zabójstwo kobiety i powinien być karany minimalnie na 25 lat więzienia.
@Fishka: TVN ma film (i prawdopodobnie nagranie z kamer choć nie jestem pewien) a to już jest coś. Poza tym z tego co wiemy dziewczyna krzyczała tylko że ten "afroamerykanin" (nie mam innego określenia poza "czarnuchem" którego dla zasady nie używam) ją dotknął.
@kunrad: Dobrym określeniem jest murzyn ew. czarny, to drugie też nie jest obraźliwe, w USA murzyni sami wolą aby ich nazywać "black" zamiast "afro american".
@kunrad:
1. Fakt, ze nikt nie potwierdzil nie jest dowodem bo nie zeznawali pod przysiega, a byle reporterowi każdy może cos powiedziec, policja musi zbadać sprawe a sąd wydać wyrok.
2. Teraz sie tak w sumie przyjeło, że do Murzynów stosunek jest inny i to dosyc bardziej poblazliwy, media niezbyt czesto mowia o tym co odwalaja Murzyni w USA itd. Tym bardziej, ze to TVN.
3. Skąd wiesz, że ten Murzyn to Afroamerykanin?
@Kajothegreat: A no właśnie, nie pojmuję tego że dziennikarz wyrobił sobie opinię tytułując artykuł "rasistowski atak" skoro jedyne co wiemy to zeznania rzekomych świadków sytuacji i jakiś filmik wyjęty z kontekstu bo oczywiście całego zajścia "obiektywny pasażer" nie zdołał nagrać.
Sytuacja nie została zgłoszona na policję, wygląda na to że ktoś podesłał do TVN ten filmik z informacją o rasistowskim zachowaniu.
Problem w tym że osoba która to zrobiła z pewnością nie jest obiektywna i jej "zeznania" udzielone dziennikarzom są warte tyle samo co okrzyki tej dziewczyny o rzekomym molestowaniu.
Dlatego też nie rozumiem oburzenia na anonimowe komentarze które zrzucają winę na murzyna - w końcu są warte tyle samo co źródło tego artykułu.
Polecałbym więcej dystansu - zarówno do takich artykułów robionych pod lewicową publiczkę jak i komentarzy pisanych przez prawicowych trolli.
Jesteśmy w internecie, tutaj nie ma mowy o dowodach i każdą sytuację można interpretować na milion różnych sposobów.
@WojtekVanHelsing:
1 Tutaj może masz rację jak powiedziałeś nie ma żadnych dowodów więc nie wypowiadajmy się na ten temat.
2 Ale to działa również (paradoksalnie) w drugą stronę jeśli media napiszą np. "Afroamerykanin został pobity za dotknięcie kobiety" to czytelnik bierze poprawkę na tą pobłażliwość i wychodzi mu: "Dobry naród polski słusznie ukarał czarnucha który molestował nastolatkę" (wiem lekko przesadziłem ale wiadomo co chodzi).
3 Ja nie wiem, ale ty nie wiesz również że ten czarny to murzyn.
P.S. ładna gownoburza się tu zrobiła
@kunrad:
Portal wawalove.pl zamieścił nagłówek - "Rasistowski atak w pociągu SKM?". Zmiana interpunkcji, a jakże odmienne znaczenie. Czytelnik wie, że mogło dojść do ataku, ale są wątpliwości. Jak chce rozwiać, niech czyta dalej. Można podejść racjonalnie? Nie ma potrzeby sprowadzać sprawy do absurdu. :)
A co do Twojego wcześniejszego komentarza: dziewczyna krzyczała także, że nie będzie jej obmacywał, a nie że tylko ją dotknął. Ale trudno przywiązywać tak wielką wagę do słów krzyczanych w złości.
@Fishka: Inne portale także o tym informowały (jest film z tego zajścia: stąd ta afera). Ponadto: władze PKP (jakiegoś regionalnego chyba przewoźnika) wszczęły dochodzenie w sprawie rasizmu, nie molestowania - oni mają dostęp do kamer z wagonów.
I najważniejsze: nawet "pokrzywdzona" nie skarżyła się, że czarny ją molestował.
@Grajcz: gdyby sprawa była tak mętna, jak mówisz, że jest, rzeczywiście twoje niezrozumienie i dla mnie byłoby uzasadnione. Jednak świadek podobno jest niejeden i jakieś oświadczenia przewoźnika, że "badają sprawę napaści" (znowu: mają w końcu dostęp do monitoringu z wagonu, więc, myślę, ewentualne molestowanie [poza tym, kto do cholery odważyłby się molestować kobietę przy jej facecie?] w ich oświadczeniu również byłoby odnotowane), również się pojawiły. Pytanie tylko, czy "dotykanie" rzeczywiście było molestowaniem. Jeśli tak: słusznie dostał w mordę.
@WojtekVanHelsing: Nah, teraz stosunek do murzynów (czemu piszesz z wielkiej? To nie jest nazwa własna :)) przechylił się w drugą stronę. Jak wcześniej ludzie mieli obsesję na punkcie poprawności politycznej, tak teraz na punkcie obnażania poprawności politycznej. Nigdy chyba nie powstało tak dużo statystyk związanych z przestępczością czarnych, jak w ostatnich pięciu latach (abstrahując już od faktu, że jak kiedyś wszelkie statystyki ignorowały fakty szkodzące "tolerancji", tak teraz ignorują wszelkie fakty szkodzące "nietolerancji"). Chociaż nie dobiliśmy jeszcze do drugiej granicy przesady, drugiej strony fanatyzmu: choć jesteśmy blisko, czego dowodem są komentarze na YT.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 sierpnia 2016 o 20:44
@kunrad:
1. :)
2. To wynik poprawnosci politycznej i poblazania Murzynom, jakby wszystkich traktowano jednakowo to by tego nie bylo.
3. W artykule napisali, ze jest Ciemnoskóry a to poprawne politycznie okreslenie Murzyna.
@Kajothegreat: Lewactwo czesto mi mowilo, ze murzyn powinno pisać sie z dużej... zreszta nie wiem, mniejsza o to.
Ale to ludzie ktorzy zygaja juz poprawnoscia polityczna fundowana przez media stawiaja temu opor - media dalej na sile sa poprawne polityczne do tego stopnia, ze nazwanie kogos murzynem traktuja jak zbrodnie.
@WojtekVanHelsing: Znowu: ciemnoskóry z małej!
Teraz ty przesadzasz. Mówi się czarnoskóry albo ciemnoskóry, bo słowo "murzyn" nabrało wydźwięku pejoratywnego (jakby "murzyn" przejęło konotację angielskiego nigga). Chodzi tu więc o język - nie poprawność polityczną.
Mam czarnego znajomego, który ma ksywkę murzyn. Cóż, nie obraża się.
A ja nie rozumiem, dlaczego takie osoby nazywa się zboczeńcami. Gdyby molestował czyjąś siatkę albo buta, to jest zboczenie. Ale młodą kobietę? Tutaj, szczególnie wobec faktu, że to mniejszość etniczna, bardziej wypadałoby użyć określenia "mężczyzna o dalekopołudniowym pochodzeniu z nadmierną ekspresją prawidłowej seksualności".
Ale o co chodzi, przecież oczywistym jest, że molestujący w środkach transportu robią to tak, aby tego widać nie było. A molestujący zawsze uciekają przed przyjazdem policji, oraz sami się na nią nie zgłaszają.
To że ten czarny niewiadomego pochodzenia nie zgłosił się na policje, może tylko świadczyć o tym, że jest winny.
@kokosnh:
Albo że nie miał czasu, bo i tak się spóźnił, w końcu nie pozwolono mu kontynuować podróży, albo po prostu nie jest 'frajerem' i nie będzie 'leciał na psy'.
Równie dobrze może być winny tylko tego, że jest czarny.
Chyba tylko kobieta i murzyn wiedzieli, jak było naprawdę - dlaczego więc nie wierzyć przypuszczalnie pokrzywdzonej? Ale wiadomo, tefauen musi przekręcać fakty.
@Fishka: Czyli jak kogoś zgwałcę, ale tak że nikt tego nie zobaczy, to kobieta też będzie tylko przypuszczalnie zgwałcona ?
Czy może pójdźmy krok dalej i analogia do kota schrodingera...
Tytuł jest prawdziwy, kobieta rasy białej została zmacana przez mudżiyna więc był to rasistowski atak. Jednak jestem oburzony, poruszony i zniesmaczony brakiem tolerancji pasażerów rasy białej, powinni wykazać się zrozumieniem i wdzięcznością gdyż gwałty i macanki są kulturowym ubogaceniem od naszych przybyszów - uchodźców, o konkretnej karnacji.
Jakbyś wiedział Ci twoi ubogaczacze kultury w większości są biali. Moim zdaniem Polacy w tej sytuacji zachowali się jak typowe cebule, którym wystarczy inny kolor skoŕy lub przypadkowe dotkniecie (ta dziewczyna powiedziała, że ten murzyn jej nie molestował) by kogoź pobić.
To co poniżej napiszę być może do najmądrzejszych wypowiedzi nie będzie należeć, za co z góry przepraszam.
Zastanawiam się jak by to funkcjonowało, gdyby w takich sytuacjach wynająć swojego dobrego czarnoskórego, który podróżowałby z nami i to on spuszczałby łomot zwyrodnialcom o kolorze skóry innym niż biały, albo po prostu dotrzymywałby towarzystwa wyrażając tym samym przekonanie "ten biały, który pobił murzyna, wcale nie jest rasistą, gdyż kumpluje się z innym czarnoskórym". Część osób o innym kolorze skóry niż biały, z pewnością skorzystałaby z tego typu oferty pracy, a świat byłby lepszy. Jeszcze raz przepraszam za tego typu wypowiedź, ale musiałem gdzieś to napisać.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 sierpnia 2016 o 17:49
mam pytanie - jestem wyjątkowo GŁUPI, po prostu debilem jestem, nie jestem w stanie nawet nad sobą popracowac bo jestem na to za tępy - dlaczego jak kolejni pracodawcy wywalają mnie na zbity pysk tylko dlatego że urodziłem się GŁUPI to jest wszystko w porządku, mogą mnie nawet powyzywać przy okazji, ale jak wywalą kogoś za to że jest czarny biały XXX-seksualny to wielka afera, dlaczego musimy budować podjazdy i refundowac protezy gościom którzy skakali na gówkę do kałuży bo 6-piwach albo rozp****li się na motorze jadą 200/h a taki biedny debil który po prostu się taki urodził na pełnym pryzwoleniu społecznym jest marginalizowany, prześladowany i poniżany?? Chcecie być Tolerancyjni, bądźcie tacy dla WSZYSTKICH a nie tylko dla tych dla których wam wygodnie... inaczej taka "tolerancja" to tylko gówno warta manipulacja
To narzekanie na poprawność polityczną robi się już nudne. Czemu komuś bardziej przeszkadzają muzułmanie we Francji niż patologia we własnym kraju. Blokersi, pijacy i awanturnicy. To trzeba wyplenić.
Ch**, że są kamery, że są świadkowie... NMQ i tak wie, że poprawność polityczna :).
Odpowiedz@Kajothegreat: Nie pojmuję tego: już część osób wyrobiła sobie opinię (a to znaczy: jest pewna, że czarny miał molestować tę kobietę), mimo tego, że nie mają dostępu do materiału dowodowego. Jak mamy tu mówić o poprawności politycznej czy przekłamywaniu, gdy widać gołym okiem, że 'ta część' jest wyraźnie uprzedzona wobec Pana Czarnego? Zwłaszcza, że policja za dowód uznaje zaznania osób bezpośrednio niezamieszanych w sprawę, a także nagranie z wagonu pociągu: a więc dowody jednoznacznie rozsądzające o winie.
Odpowiedz@Kajothegreat: Też tak pomyślałem. Jest tam napisane, że dziewczyna powiedziała, że ją dotknął, nikt nie potwierdził tej wersji, potem chamstwo wypędziło afroamerykanina (żeby nie było) z pociągu a w komentarzach i tak że czarnuch ją obmacywał i poprawność polityczna i dobrze że wygonili zboczeńca.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2016 o 8:26
@Kajothegreat: Zauważ, że tvn również nie ma dostępu do materiału dowodowego, a również wyrobił sobie zdanie na ten temat, w końcu był to 'rasistowski atak'. Właśnie dlatego z jednej strony mówi się o poprawności politycznej, a z drugiej o uprzedzeniach - bo niezależnie od faktów narracja po tych stronach będzie taka sama, jak zawsze.
OdpowiedzZ drugiej strony ile jest takich przypadków ,że jednak obmacują i nic z tym nie robią dookoła? Takie gadanie ,dziadek to sobie tylko te "zbereźne" teksty mu w życiu pozostały. Jakiś chlopaczek zawsze bezkarny bo to tylko dziecko może wyrosnąć na takiego zboczeńca. Trochę zszedłem z tematu ,ale wybaczcie. Jestem z tej grupy osób dla których gwałt to psychiczne zabójstwo kobiety i powinien być karany minimalnie na 25 lat więzienia.
Odpowiedz@Fishka: TVN ma film (i prawdopodobnie nagranie z kamer choć nie jestem pewien) a to już jest coś. Poza tym z tego co wiemy dziewczyna krzyczała tylko że ten "afroamerykanin" (nie mam innego określenia poza "czarnuchem" którego dla zasady nie używam) ją dotknął.
Odpowiedz@kunrad: Dobrym określeniem jest murzyn ew. czarny, to drugie też nie jest obraźliwe, w USA murzyni sami wolą aby ich nazywać "black" zamiast "afro american".
Odpowiedz@kunrad: 1. Fakt, ze nikt nie potwierdzil nie jest dowodem bo nie zeznawali pod przysiega, a byle reporterowi każdy może cos powiedziec, policja musi zbadać sprawe a sąd wydać wyrok. 2. Teraz sie tak w sumie przyjeło, że do Murzynów stosunek jest inny i to dosyc bardziej poblazliwy, media niezbyt czesto mowia o tym co odwalaja Murzyni w USA itd. Tym bardziej, ze to TVN. 3. Skąd wiesz, że ten Murzyn to Afroamerykanin?
Odpowiedz@Kajothegreat: A no właśnie, nie pojmuję tego że dziennikarz wyrobił sobie opinię tytułując artykuł "rasistowski atak" skoro jedyne co wiemy to zeznania rzekomych świadków sytuacji i jakiś filmik wyjęty z kontekstu bo oczywiście całego zajścia "obiektywny pasażer" nie zdołał nagrać. Sytuacja nie została zgłoszona na policję, wygląda na to że ktoś podesłał do TVN ten filmik z informacją o rasistowskim zachowaniu. Problem w tym że osoba która to zrobiła z pewnością nie jest obiektywna i jej "zeznania" udzielone dziennikarzom są warte tyle samo co okrzyki tej dziewczyny o rzekomym molestowaniu. Dlatego też nie rozumiem oburzenia na anonimowe komentarze które zrzucają winę na murzyna - w końcu są warte tyle samo co źródło tego artykułu. Polecałbym więcej dystansu - zarówno do takich artykułów robionych pod lewicową publiczkę jak i komentarzy pisanych przez prawicowych trolli. Jesteśmy w internecie, tutaj nie ma mowy o dowodach i każdą sytuację można interpretować na milion różnych sposobów.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: 1 Tutaj może masz rację jak powiedziałeś nie ma żadnych dowodów więc nie wypowiadajmy się na ten temat. 2 Ale to działa również (paradoksalnie) w drugą stronę jeśli media napiszą np. "Afroamerykanin został pobity za dotknięcie kobiety" to czytelnik bierze poprawkę na tą pobłażliwość i wychodzi mu: "Dobry naród polski słusznie ukarał czarnucha który molestował nastolatkę" (wiem lekko przesadziłem ale wiadomo co chodzi). 3 Ja nie wiem, ale ty nie wiesz również że ten czarny to murzyn. P.S. ładna gownoburza się tu zrobiła
Odpowiedz@kunrad: Portal wawalove.pl zamieścił nagłówek - "Rasistowski atak w pociągu SKM?". Zmiana interpunkcji, a jakże odmienne znaczenie. Czytelnik wie, że mogło dojść do ataku, ale są wątpliwości. Jak chce rozwiać, niech czyta dalej. Można podejść racjonalnie? Nie ma potrzeby sprowadzać sprawy do absurdu. :) A co do Twojego wcześniejszego komentarza: dziewczyna krzyczała także, że nie będzie jej obmacywał, a nie że tylko ją dotknął. Ale trudno przywiązywać tak wielką wagę do słów krzyczanych w złości.
Odpowiedz@Fishka: Inne portale także o tym informowały (jest film z tego zajścia: stąd ta afera). Ponadto: władze PKP (jakiegoś regionalnego chyba przewoźnika) wszczęły dochodzenie w sprawie rasizmu, nie molestowania - oni mają dostęp do kamer z wagonów. I najważniejsze: nawet "pokrzywdzona" nie skarżyła się, że czarny ją molestował. @Grajcz: gdyby sprawa była tak mętna, jak mówisz, że jest, rzeczywiście twoje niezrozumienie i dla mnie byłoby uzasadnione. Jednak świadek podobno jest niejeden i jakieś oświadczenia przewoźnika, że "badają sprawę napaści" (znowu: mają w końcu dostęp do monitoringu z wagonu, więc, myślę, ewentualne molestowanie [poza tym, kto do cholery odważyłby się molestować kobietę przy jej facecie?] w ich oświadczeniu również byłoby odnotowane), również się pojawiły. Pytanie tylko, czy "dotykanie" rzeczywiście było molestowaniem. Jeśli tak: słusznie dostał w mordę.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Nah, teraz stosunek do murzynów (czemu piszesz z wielkiej? To nie jest nazwa własna :)) przechylił się w drugą stronę. Jak wcześniej ludzie mieli obsesję na punkcie poprawności politycznej, tak teraz na punkcie obnażania poprawności politycznej. Nigdy chyba nie powstało tak dużo statystyk związanych z przestępczością czarnych, jak w ostatnich pięciu latach (abstrahując już od faktu, że jak kiedyś wszelkie statystyki ignorowały fakty szkodzące "tolerancji", tak teraz ignorują wszelkie fakty szkodzące "nietolerancji"). Chociaż nie dobiliśmy jeszcze do drugiej granicy przesady, drugiej strony fanatyzmu: choć jesteśmy blisko, czego dowodem są komentarze na YT.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2016 o 20:44
@kunrad: 1. :) 2. To wynik poprawnosci politycznej i poblazania Murzynom, jakby wszystkich traktowano jednakowo to by tego nie bylo. 3. W artykule napisali, ze jest Ciemnoskóry a to poprawne politycznie okreslenie Murzyna. @Kajothegreat: Lewactwo czesto mi mowilo, ze murzyn powinno pisać sie z dużej... zreszta nie wiem, mniejsza o to. Ale to ludzie ktorzy zygaja juz poprawnoscia polityczna fundowana przez media stawiaja temu opor - media dalej na sile sa poprawne polityczne do tego stopnia, ze nazwanie kogos murzynem traktuja jak zbrodnie.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Znowu: ciemnoskóry z małej! Teraz ty przesadzasz. Mówi się czarnoskóry albo ciemnoskóry, bo słowo "murzyn" nabrało wydźwięku pejoratywnego (jakby "murzyn" przejęło konotację angielskiego nigga). Chodzi tu więc o język - nie poprawność polityczną. Mam czarnego znajomego, który ma ksywkę murzyn. Cóż, nie obraża się.
Odpowiedz@Kajothegreat: Jeszcze w latach 90 nie bylo nic negatywnego w slowie Murzyn, ja dotad nie widze niz obrazliwego w tym okresleniu
OdpowiedzJa tego ku*wa nie rozumiem, w czasie PRLu media tak nie manipulowały faktami...
OdpowiedzA ja nie rozumiem, dlaczego takie osoby nazywa się zboczeńcami. Gdyby molestował czyjąś siatkę albo buta, to jest zboczenie. Ale młodą kobietę? Tutaj, szczególnie wobec faktu, że to mniejszość etniczna, bardziej wypadałoby użyć określenia "mężczyzna o dalekopołudniowym pochodzeniu z nadmierną ekspresją prawidłowej seksualności".
OdpowiedzAle o co chodzi, przecież oczywistym jest, że molestujący w środkach transportu robią to tak, aby tego widać nie było. A molestujący zawsze uciekają przed przyjazdem policji, oraz sami się na nią nie zgłaszają. To że ten czarny niewiadomego pochodzenia nie zgłosił się na policje, może tylko świadczyć o tym, że jest winny.
Odpowiedz@kokosnh: Albo że nie miał czasu, bo i tak się spóźnił, w końcu nie pozwolono mu kontynuować podróży, albo po prostu nie jest 'frajerem' i nie będzie 'leciał na psy'. Równie dobrze może być winny tylko tego, że jest czarny.
OdpowiedzChyba tylko kobieta i murzyn wiedzieli, jak było naprawdę - dlaczego więc nie wierzyć przypuszczalnie pokrzywdzonej? Ale wiadomo, tefauen musi przekręcać fakty.
Odpowiedz@Kosiciel: Może dlatego, że, jak sam napisałeś, osoba ta jest tylko 'przypuszczalnie pokrzywdzona'?
Odpowiedz@Fishka: Czyli jak kogoś zgwałcę, ale tak że nikt tego nie zobaczy, to kobieta też będzie tylko przypuszczalnie zgwałcona ? Czy może pójdźmy krok dalej i analogia do kota schrodingera...
Odpowiedz@kokosnh: Bedzie przypuszczalnie zgwalcona bo do poki nie udowodni, ze zostala zgwalcona to znaczy ze nie zostala.
Odpowiedz@WojtekVanHelsing: Czyli będzie tak jak z kotem, kobieta będzie zgwałcona i niezgwałcona równocześnie, póki nie zajrzymy do środka...
Odpowiedz@kokosnh: Po prostu gwalt trzeba udowodnic, a pozniej nalezy udowodnic wine oskarzonemu (do tego czasu jest niewinny)
OdpowiedzTytuł jest prawdziwy, kobieta rasy białej została zmacana przez mudżiyna więc był to rasistowski atak. Jednak jestem oburzony, poruszony i zniesmaczony brakiem tolerancji pasażerów rasy białej, powinni wykazać się zrozumieniem i wdzięcznością gdyż gwałty i macanki są kulturowym ubogaceniem od naszych przybyszów - uchodźców, o konkretnej karnacji.
OdpowiedzJakbyś wiedział Ci twoi ubogaczacze kultury w większości są biali. Moim zdaniem Polacy w tej sytuacji zachowali się jak typowe cebule, którym wystarczy inny kolor skoŕy lub przypadkowe dotkniecie (ta dziewczyna powiedziała, że ten murzyn jej nie molestował) by kogoź pobić.
OdpowiedzTo co poniżej napiszę być może do najmądrzejszych wypowiedzi nie będzie należeć, za co z góry przepraszam. Zastanawiam się jak by to funkcjonowało, gdyby w takich sytuacjach wynająć swojego dobrego czarnoskórego, który podróżowałby z nami i to on spuszczałby łomot zwyrodnialcom o kolorze skóry innym niż biały, albo po prostu dotrzymywałby towarzystwa wyrażając tym samym przekonanie "ten biały, który pobił murzyna, wcale nie jest rasistą, gdyż kumpluje się z innym czarnoskórym". Część osób o innym kolorze skóry niż biały, z pewnością skorzystałaby z tego typu oferty pracy, a świat byłby lepszy. Jeszcze raz przepraszam za tego typu wypowiedź, ale musiałem gdzieś to napisać.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2016 o 17:49
mam pytanie - jestem wyjątkowo GŁUPI, po prostu debilem jestem, nie jestem w stanie nawet nad sobą popracowac bo jestem na to za tępy - dlaczego jak kolejni pracodawcy wywalają mnie na zbity pysk tylko dlatego że urodziłem się GŁUPI to jest wszystko w porządku, mogą mnie nawet powyzywać przy okazji, ale jak wywalą kogoś za to że jest czarny biały XXX-seksualny to wielka afera, dlaczego musimy budować podjazdy i refundowac protezy gościom którzy skakali na gówkę do kałuży bo 6-piwach albo rozp****li się na motorze jadą 200/h a taki biedny debil który po prostu się taki urodził na pełnym pryzwoleniu społecznym jest marginalizowany, prześladowany i poniżany?? Chcecie być Tolerancyjni, bądźcie tacy dla WSZYSTKICH a nie tylko dla tych dla których wam wygodnie... inaczej taka "tolerancja" to tylko gówno warta manipulacja
OdpowiedzTo narzekanie na poprawność polityczną robi się już nudne. Czemu komuś bardziej przeszkadzają muzułmanie we Francji niż patologia we własnym kraju. Blokersi, pijacy i awanturnicy. To trzeba wyplenić.
Odpowiedz