Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Gry

by kubakot
Dodaj nowy komentarz
avatar Zowk_Sjookoski
4 6

Chcieli przyciągnąć użytkowników Radeonów znanym im widokiem artefaktów ;)

Odpowiedz
avatar Zowk_Sjookoski
-1 1

@minertroller: Szamuję, a raczej szamam to jedynie dobre jedzonko ;)

Odpowiedz
avatar FriendzoneMaster
0 0

A cóż to, żadnej walki PC vs konsole w komentarzach? Za wcześnie?

Odpowiedz
avatar Sobol100
0 2

@FriendzoneMaster: Mówisz i masz. Ludzkie oko nie widzi, więcej niż 30 klatek na sekunde!

Odpowiedz
avatar Zowk_Sjookoski
1 1

@Sobol100: Może nie konsola VS PC, ale porównaj sobie nagranie 1080p30 a 1080p60.

Odpowiedz
avatar FriendzoneMaster
0 0

@Sobol100: to akurat słaby argument, prawdopodobnie nie do końca rozumiesz to o czym mówisz... Chodzi o to, że ludzkie oko potrafi niejako rozróżnić do ok. 20 klatek na sekundę - a więc zobaczyć je jako osobne klatki, nie zaś coś ciągłego - film... W przypadku większej ich liczby widzimy jedynie płynny obraz, nie jesteśmy w stanie wychwycić jednej konkretnej klatki - ale wciąż ma znaczenie ile tych klatek jest...

Odpowiedz
avatar Zowk_Sjookoski
1 1

@FriendzoneMaster: Nie wychwycisz osobnych klatek, dlatego 30 na sekundę jest już płynne, ale widząc materiał nagrany w 60 klatkach na sekundę widzisz, że jest jeszcze płynniejszy.

Odpowiedz
avatar FriendzoneMaster
1 1

@Zowk_Sjookoski: wiem, o tym też pisałem - te graniczne ok. 20 klatek określa tylko punkt do którego jesteśmy w stanie widzieć poszczególne klatki, ale nie jakąś górną granicę powyżej której nie ma już żadnej różnicy...

Odpowiedz
Udostępnij