Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Tata

+18
Ten skrin może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
Dodaj nowy komentarz
avatar smuga50
8 24

(za ostre słowa)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2017 o 20:31

avatar smuga50
5 15

@„Tomasz Jacyków”: @fjuto, dlaczego ukrywasz się pod anonimowym wpisem? wstydzisz się swojej orientacji? no i już wiadomo skąd taki nick... a tak a propos linku który podałeś, przytoczę jeszcze raz to co napisałem wyżej: "...cokolwiek myślisz, cokolwiek mówią "postępowi" i poprawni politycznie, jesteś zboczeńcem...". problem w tym rozumowaniu jest taki, że każda "dupa" ma swojego właściciela, więc jak najbardziej ma płeć. no ale jeśli tobie nie przeszkadza, czy tuż obok jest srom, czy penis i moszna, to już twoja dewiacja... tzn. sprawa...

Odpowiedz
avatar smuga50
3 9

@fjuto: tak jak widzisz, nie wszystko da się ukryć. mimo, że piszesz anonimowo, to w powiadomieniach jest nick odpisującego. tak że tego... "dośpiewuję", dodaję, uogólniam - nazwij to jak chcesz, ale twoja riposta i link, mogły podsunąć myśl, że jesteś vaginosceptykiem. ogólnie pedalstwo mnie brzydzi, ale jak wpis jest śmieszny to coś tam skrobnę, choć niechętnie. skrupulatnie przeszukałeś moje komentarze, miałeś sporo czasu i chyba zabolało to, co napisałem. przyznaj się, nie spodziewałeś się, że cię zdemaskuję, co?. zmobilizowało cię to do działania? ten rzeczony komentarz to chyba sprzed tygodnia. hmm... obsesja powiadasz? czyżbyś silił się na analizę psychologiczną? no to trochę ci nie wyszło. a chwyt ciotek z oskarżeniem przeciwnika o krypto-homoseksualizm po prostu nie działa. nigdy nie działał. wpis miał być kpiną, ale "uderz w stół...". nadal mnie tylko dręczy jedno pytanie: choć anonimowo, ale zareagowałeś? mogłeś olać temat, jak większość. a ty mimo wszystko wydłubałeś taki link, o "bezpłciowości dziury w dupie". czego ty chłopie szukasz w tym internecie...?

Odpowiedz
avatar kozak__przez__net
2 8

@fjuto: @„Tomasz Jacyków”: amatorzy męskich odbytów zlitujcie się i siedźcie cicho.chcecie się walić w dupę to się walcie ale róbcie to tak jak kiedyś dyskretnie, żeby nikt o tym nie wiedział, ale nie ogłaszajcie z tym i nie reklamujcie tego zwyrodnienia.degeneraci byli są i będa ale na litość boską nie obrzydzajcie mi życia i niech o was nie wiem.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2017 o 13:34

avatar kozak__przez__net
5 11

@Kodiak: niestety ale nie zgodzę się z Tobą.akceptowanie homosiów może jedynie narzucać poprawność polityczna ale nigdy nie będą powszechnie akceptowani przez normalnych ludzi.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2017 o 15:32

avatar Iorwen
-4 6

@smuga50: A tacy jak ja mają gdzieś co myślą tacy jak ty. I co z tym zrobisz? :)

Odpowiedz
avatar haw
-5 7

@smuga50: nie, nie jest rownie ochydne jak zoofilia czy pedofilia. homoseksualizm jako taki dzieje sie za zgoda obu stron, w przeciwienstwie do tych dwoch pozostalych dewiacji. porownywac pedofilie do homoseksualizmu to tak jak z kaczynskiego robic faszyste.

Odpowiedz
avatar yahoo111
2 4

@haw: - Pedofil to osoba, która współżyje z osobą poniżej wieku zgody. - W Niemczech wiek zgody wynosi 14 lat. - Współżycie z 14-latką w Niemczech* jest całkowicie normalne. Wniosek z tego, że współżycie z 14-latką to nie pedofilia. A nie, czekaj. W Polsce wiek zgody to 15 lat. FUJ, PEDOFILIA! Jak świat szeroki, tak wiek zgody jest z roku na rok sukcesywnie obniżany. Utrzymując ten trend, całkiem niedługo dojdziemy do wieku zgody na poziomie 7 lat, bo skoro już w przedszkolu wprowadza się wychowanie seksualne, to czemuś ono służy, czyż nie? *) Oraz w Austrii, Portugalii, we Włoszech, na Węgrzech, itd. Spośród cywilizowanych krajów, w Argentynie oraz w Japonii wiek zgody to 13 lat. Wiek zgody w niektórych stanach Meksyku to 12 lat. A także w Angoli i na Filipinach. Dla przeciętnego Polaka pedofil to ten, który ma pociąg seksualny do 14-latki, ale dla kilkuset milionów ludzi na świecie jest to całkowicie normalne.

Odpowiedz
avatar FriendzoneMaster
2 2

@yahoo111: biorąc pod uwagę postępujące ubogacenie kulturowe w wielu krajach, ten "wiek zgody na poziomie 7 lat" może być poważnym niedoszacowaniem... no cóż - pożyjemy, zobaczymy... chyba że nas wcześniej zetną.

Odpowiedz
avatar kozak__przez__net
2 4

@haw; szczerze mówiąc jak dla mnie to jest to na równi ohydne.to że pedzie walą się w odbyty bo to lubią to nie zmienia faktu że to jest nienormalne zachowanie tak jak inne wynaturzenia o których piszesz.to jest choroba i powinno to się leczyć

Odpowiedz
avatar haw
-2 2

@yahoo111: jop meksyk, angolia, filipiny, kraje zyjace z seksturystyki, rzeczywiscie miarodajny przyklad. bzdura ze wiek zgody jest obnizany, moze w krajach ktore sa islamizowane tak, ale nie w cywilizowanych - watykan w 2013 podniosl z 12 do 18 lat. pedofile to rowniez ludzie stukajacy 7 czy 3 latki. serio uwazasz ze to to samo co 2 doroslych np. 30-letnich facetow gwintujacych sie w sypialni? jesli tak, to moze czas zaczac terapie, moze jeszcze nie jest za pozno?

Odpowiedz
avatar haw
1 1

@kozak__przez__net: nie bardzo rozumiem czemu jest to na rowni ochydne. nawet zakladajac twoj punkt widzenia ze nie akceptujesz takich zachowan, to mimo wszystko powinna byc jakas hierarchia. tak jak ukradniecie batonika nie rowna sie kradziezy sammochodu, a klepniecie kobiety w tylek bez jej zgody to nie to samo co gwalt, tak samo homosie vs pedofile. wg mnie tak dlugo jak dlugo nie jest to moj odbyt, to co mi do tego? choroba? nie sadze. czy im ich orientacja jakos obniza jakosc zycia? skoro lubia, to co mi do tego. jak dla mnie byleby nie swiecili dupskami na gejparadach, to w sypialni moga sobie uzywac do woli.

Odpowiedz
avatar kozak__przez__net
1 3

@haw: ponieważ dla mnie jest to wszytko chore.i nie ma co porównywać kradzieży do zwyrodnień tego typu.podczas kradzieży ludzie kierują się chęcią posiadania czegoś, dorobienia się w łatwy sposób często też biedą, a w przypadku homosiów to tylko skrzywiona psychika, a na pewno nie przez to że czegoś im brakuje. a według mnie puki pokazują tych degeneratów w telewizji, gdziekolwiek się o tym mówi i słyszy, póki to się reklamuje w jakiś programach, serialach a nawet w polityce bo są i tacy, to wtedy to mnie też dotyczy, bo nie chcę żeby np moje dzieci w ogóle słyszały o czymś takim, czy widziały to w telewizji.jak pedzie chcą się kotłować w odbyty niech się pukają do woli byleby tego nigdzie nie promowano i nie pokazywano, bo nie chce żeby kiedyś takie dziecko pomyślało że skoro pokazują to w telewizji to chyba jest to normalne.ja nikomu nic nie mogę zakazać czy nakazać każdy ma swoją dupe i niech swojej pilnuje ale niech nie mówią o homosiach że to jest normalne zachowanie

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2017 o 17:04

avatar Kodiak
-4 4

@kozak__przez__net: 1. Radzę Ci zajrzeć do historii. Na jakiej podstawie uważasz, że nie zostaną zaakceptowani? Bo ja na podstawie historii uważam, że będą. Spójrz na czarnych. Dyskryminacja, niewolnicy. A ostatnio jak patrzyłem, to czarny był prezydentem USA. 2. Wow, ale z Ciebie wspaniały człowiek, powinieneś być dumny. Nienawidzisz drugiego człowieka człowieka, ponieważ ta osoba kocha inną osobę o tej samej płci. Co Ci to przeszkadza? Co Ci przeszkadza, że dwóch dorosłych ludzi razem decyduje o wspólnym życiu? Nikomu się krzywda nie dzieje. Mało tego, oni są szczęśliwi. Podjęli taką decyzję świadomie, będąc dorosłymi ludźmi. Więc gdzie masz problem? Czy może masz zapędy totalitarystyczne i chcesz rządzić ich życiem według własnych zasad, ograniczając ludzką wolność? 3. ,,Normalni ludzie". Zdefiniuj to. Kto jest normalny według Ciebie? Ktoś kto się z Tobą zgadza, czy ktoś, komu nie przeszkadzają czyny innych, o ile innym się nie dzieje krzywda? 4. Jak można dobrowolną miłość porównywać to gwałtu? Idąc tą logiką, pożyczki to kradzież. 5. ,,Pedzie, pedały". A co z lesbijkami? One już ok? 6. ,,Lubią w dupę". No i ch*j Ci do tego, co Ci to przeszkadza? Jak to zmienia Twoje życie, że ktoś się rucha w inne miejsca? Co, mniej zarabiasz w pracy? Czy masz dłuższą drogę do sklepu? Czy ceny rosną? I nie, nie porównuj tego do gwałtu. Bo gwałt to jest robienie krzywdy. Homoseksualizm to nie jest robienie krzywdy. 7. ,,Ohydne, że pedzie walą się w odbyty". Aha, ale jak kobieta chce w odbyt, to już niezła laska z niej, co? 8. A tak trochę mniej w temacie - a palacze publiczni Ci nie przeszkadzają? Że zatruwają innych ludzi swoimi fajkami? To już zero problemu. 9. Daj mi linki, gdzie się promuje ,,ruchanie w odbyty". Bo tak mówić, że ,,promują", ale bez dowodów, to też mogę. 10. A ja nie chcę, by promowano alkohol i papierosy, bo szkodzą zdrowiu, a nawet życiu. I co? 11. ,,Wynaturzenia". Na jakiej podstawie? To istnieje wśród zwierząt, nie mówiąc o tym, że my jesteśmy zwierzętami też, więc jak to jest wynaturzenie? 12. ,,Choroba". Na jakiej podstawie tak uważasz? Na podstawie dowodów znanych lekarzy, czy sam masz doktorat, czy po prostu Ci się nie podoba? 13. Jeszcze raz - a ch*j to kogo, kto z kim i jak? Jeśli nie dzieje się nikomu krzywda - jaki k*rwa problem jest z tym?

Odpowiedz
avatar haw
3 5

@Kodiak: 1 - to sprawdz jeszcze raz :D 5 - inna plec, wiec jakby to powiedziec, trudno sie utozsamic? 7 - chodzi o plec a nie o to w ktora dziure wkladasz. rownie ohydne jest obserwowanie jak dwoch mezczyzn sie caluje 8 - przeszkadzaja 9 - promuje sie homoseksualizm, nie konkretne "pozycje". przyklad: biedron. gosc ktory zostal prezydentem miasta ze wzg. na swoja orientacje a nie kwalifikacje. to jest smutne. 10 - i po to jest ustawa zakazujaca takich reklam w radio i tv przed godz. 23. z relacjami z parad powinno byc podobnie (m. in. ze wzg. na pojawiajace sie tam gole dupska czy sztuczne fiuty)

Odpowiedz
avatar haw
0 0

@kozak__przez__net: kradziez to przyklad ze, uwaga bedzie trudne slowo (mozna sprawdzic w slowniku), ze istnieje pewna gradiacja zachowan. smutne ze nie kumasz nawet tak niewielkiego poziomu abstrakcji. w wypadku homosiow jedynego czego im brakuje to ch*** w d**** i ta potrzebe sobie zaspokajaja. ich odbyty - ich sprawa i tyle. co do promocji zachowan masz racje, pisalem o tym juz wyzej. co do normalnosci, dla kazdego co innego bedzie normalne - jedni wachaja swoje pachy, inni dlubia w nosie i zjadaja "urobek", kolejni preferuja meskie odbyty. jedni uwazaja to za ohydne, inni ze nie ma nic lepszego na swiecie. dla homosiow rownie nienormalny bylby seks z kobieta. wiec to co jest normalne a co nie odlozmy moze na bok, bo ilu ludzi tyle opinii. mnie osobiscie homoseksualizm obrzydza, ale tylko obrzydza i nic wiecej, jednak rozumiem ze ktos moze lubic taki rodzaj sportu. podobnie jak lukrecja, tez mnie obrzydza, ale sa ludzie ktorym smakuje. natomiast pedofil-gwalciciel budzi we mnie najwieksza odraze i pogarde. chyba nie mialbym skrupulow zeby kogos takiego zatluc tepym narzedziem (jezeli istnialaby szansa ze gdy mu odpuszcze to w przyszlosci zgwalci jeszcze jakies dziecko).

Odpowiedz
avatar kozak__przez__net
2 2

@haw: ale ja nie mówię że chcę zbawić świat od tego zakrzywienia psychiki,chcą niech się kotłują, mnie nic do tego,mi dupa nie boli tylko ich, ale niech robią to po cichu i się z tym nie obnoszą.

Odpowiedz
avatar kozak__przez__net
2 2

@Kodiak: 1. zrób najlepiej sondaż i zobaczysz jak bardzo są akceptowani 2. mi nic nie przeszkadza tylko niech pukają się tak żeby normalni ludzie tego nie wiedzieli bo to jest niesmaczne nawet słyszeć o tym.a tak nie moja dupa nie moja sprawa.jak lubisz ten sport to ja nawet w najmniejszym stopniu nie chcę Ci odbierać radości z życia 3. normalni ludzie czyli tacy, którzy żyją według pewnych zasad dzięki którym ten świat istnieje tyle lat.w jaki sposób homosie się rozmnażają bo nie wiem...przez pączkowanie?gdyby normalnym byłoby bycie homosiem to ludzkość dawno już by przestała istnieć 4.miłość pff, a w jaki sposób zaowocuje ta miłość? 5.z dwojga złego wolałbym widzieć jak sie całują lub kochają się dwie kobiety niż dwóch panów 6.bez komentarza bo to co napisałeś nie ma sensu 7. osobiście jak by miał wybór odbyć stosunek analny z kobietą lub mężczyzną bez chwili zastanowienia wybrałbym kobiete.dla mnie to ma znaczenie 8. jest problem i nawet rząd z tym walczy, a z dewiantami nie 9. jak już kolega napisał biedroń. rafalala, mimo iż nie oglądam ale wiem że w serialu m jak miłość jakieś wątki były, i w innych serialach, jakieś jacykowy i można tak jeszcze dużo pisać 10. no i wprowadzają ustawy zakazujące reklamowania, chociaż pewnie ze swoim chłopakiem nie raz piwo piliście 11. nawet zwierzęta wiedzą że osobniki tej samej płci nie kopulują ze sobą, bo to nie jest normalne 12. choroba, coś z psychiką nie tak 13. jedyny problem żeby tego nie reklamować nigdzie żeby moje dzieci nie musiały o tym słuchać ani tego widzieć w tv.nie chce żeby demoralizowało to ich

Odpowiedz
avatar yahoo111
0 0

@haw: Meksyk, Angolę i Filipiny podałem jako przykłady krajów, w których wiek zgody to już tylko 12 lat. Podałem też przykłady krajów, gdzie legalny jest seks z 13-latkami, czy z 14-latkami. Czy naprawdę uważasz, że "stukanie" 14-letnich dzieci (w Polsce 15-letnich) jest normalne i zdrowe?

Odpowiedz
avatar haw
0 0

@yahoo111: dla mnie obecnie nie, ale ja mam prawie 40 lat. nawet z osiemnastka moglbym miec problem. ale inaczej na to patrzylem jak mialem 16, 17 czy 18 lat. i nie wyobrazam tez sobie zeby zamykac 18-latka za to ze bzyknal 15-latke razem z 50-letnimi dziadami gwalcacymi 8-letnie dzieci. nie wiem jak jest w DE, w PL zdaje sie ze wiek zgody wynika z tego w jakim wieku odpowiadasz sam za swoje czyny przed wymiarem sprawiedliwosci tak jak dorosly. obnizyl go chyba kaczynski (kiedys wynosil 16 lat) po fali powaznych przestepstw dokonanych przez mlodocianych. nie wiem czy w DE 14 lat dotyczy wszystkich bez wyjatku, czy np. tylko ludzi do 18 czy 20 roku zycia? od kiedy jest to 14 lat? moze to uklon w strone kultury nachodzcow? wcale bym sie nie zdziwil biorac pod uwage poziom debilnosci politycznej naszych sasiadow. przepisy zawsze sa jakims tam kompromisem i nie sa w stanie objac wszystkich przypadkow. dlatego wyrok wydaje czlowiek a nie tabelka excelu. dlatego istnieje nadzwyczajne zlagodzenie kary, widelki, zawieszenia itp. uwazam ze 15 czy 16 lat jest w miare OK, moze powinno byc dodatkowe obostrzenie ze w wypadku osoby niepelnoletniej roznica miedzy partnerami nie moze byc wieksza niz 10 lat? malolaty stukaly sie, stukaja sie i beda sie stukac nie patrzac na przepisy, a majac 18 czy 19 lat nadal jestes malolatem. chorym byloby im tego prawnie zabraniac - od tego sa rodzice.

Odpowiedz
avatar fjuto
-1 1

@kozak__przez__net: koleś, w którym momencie napisałem, że jestem amatorem męskich odbytów? Puknij się w łeb cegłą i ponownie przeczytaj (być może dzięki cegle otrzeźwiejesz). Pisałem wyraźnie - brzydzą mnie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 maja 2017 o 22:06

avatar yahoo111
0 0

@haw: W zasadzie prawo pozwala na stuknięcie osoby, która ukończyła wiek zgody każdemu dorosłemu. Jest wyjątek, który dotyczy dorosłych, którzy stanowią pieczę nad tą osobą lub którzy mają na nią zwiększony wpływ, albo osoba jest wobec nich bardziej podatna (przykładowo, nie wyłączając: rodzice, rodzeństwo, rodzina, krewni, przyjaciele rodziny, opiekunowie, nauczyciele, rodzina i krewni przyjaciół, itd.). Niemniej w Niemczech całkowicie legalnie jest rozdziewiczyć 14-latkę w kiblu na dyskotece. I jest to całkowicie chore. -- Nie mówiąc o przypadkach ekstremalnych, weź pod uwagę różnicę wieku. W Irlandii (w.z. 17 lat) 18-letni chłopak nie może uprawiać seksu z 16-letnią dziewczyną, ale za to 40-letni facet może całkowicie legalnie przelecieć 17-latkę. Przy czym jest całkowicie normalne w wieku 18 lat czuć pociąg do 15-letnich dziewczyn (sam byłem w tym wieku), w Polsce nawet można taką wziąć do łóżka. Gorzej, jak komuś pociąg do 15-latek zostaje w wieku 40 lat.

Odpowiedz
avatar haw
0 0

@yahoo111: z grubsza to samo napisalem, dodajac z czego to wynika w PL :)

Odpowiedz
avatar Kodiak
0 0

@kozak__przez__net: 1. Zacznijmy od miejsca sondażu i ilości osób. A następnie przejdźmy do tego, że w takim wypadku dyskryminacja człowieka jest spoko, bo jest spoko, tak? 2. No i kto się z tym obnosi? Ci powaleni ludzie na orgiastycznych paradach równości (których duża część homoseksualistów nie obchodzi). 3. Aha, a w jaki sposób rozmnażają się osoby bezpłodne, czy zdrowe pary bez dzieci? Albo samotne kobiety i kawalerzy? A co zabawniejsze - naprawdę uważasz, że nagle prawie 8 miliardów ludzi przerzuciłoby się na homoseksualizm, gdyby był wszędzie w 100% tolerowany? 4. A w jaki sposób owocuje miłość bezpłodnych? 5. Hipokryzja. 6. Na jakiej podstawie? Też mogę takimi argumentami rzucać ,,bo bez sensu". 7. Ale ja nie pytam co byś chciał, ja pytam o różnicę. Czemu kobieto to może, a facet nie? Odbyt podobno jest do srania, tak jak wielokrotnie Ci ,,normalni" mówią. 9. Co do Biedronia to nie wiem, nie wypowiadam się, a co do Rafalali - to bardziej podchodzi pod transwestytyzm, a nie homoseksualizm, który jest tematem tej dyskusji. 10. Jestem hetero, to po pierwsze. Po drugie - nie piję alkoholu. Po trzecie - fajna rozmowa na poziomie. 11. Ale co ma ,,świadomość" braku kopulacji do ,,wynaturzenia"? 12. ,,Coś". Nie wiem co, ale coś tak, bo tak. 13. A ja nie chcę ukazywania nienawiści względem drugiego człowieka, który jest jaki jest z nie swojej winy. Czyli co, powrót do nazizmu, tak? Wyższa, czysta, heteroseksualna biała rasa, to przecież oni są zbawcami świata!

Odpowiedz
avatar haw
-4 6

@Wojtos: tia, a po 3 sie kasuje

Odpowiedz
Udostępnij