@BongMan: No nie żartuj. Klimat, panie, klimat. To nie jest wesołe high fantasy z elfami grającymi całymi dniami na lutni do słoneczka. To brutalny i "brudny" świat, do którego ta pogoda pasuje jak, nomen omen, ulał.
@zorann: robienie całej gry w półmroku dla podkreślenia mrocznego klimatu nie jest moim zdaniem dobrym zabiegiem. Nie mówię o kolorowym świecie i pięknym świecie, ale chociaż o zwykłym słońcu i przejrzystym niebie. Tak jak tutaj, screen z Fallout 4.
https://i.imgur.com/aWzH4Mn.jpg
@BongMan: Porównujesz pustynne postapo do mrocznego średniowiecza - w tym pierwszym leje się z nieba żar na piasek, w drugim leje się woda na błoto. To porównanie nie ma sensu. A proporcje słońca do deszczu są w Wiedźminie rozłożone w miarę równo - znajdziesz jedno i drugie.
Stary, poczciwy FSX - latasz po całym świecie i czas leci normalnie, np. lot Warszawa - Londyn trwa 2,5h, a jeśli wybierasz się za ocean, to masz zaklepane z 10 godzin siedzenia przed monitorem. Oczywiście nie korzystając z opcji przyspieszenia tempa gry.
Już istnieje. TES II - Daggerfall. Grywalna powierzchnia 161600 km2, dla porównania Skyrim ma 39 km2. Świat jest na tyle duży, że questy które można wykonać tylko jeden dzień w roku nie stanowią dla rozgrywki żadnego problemu.
W Wiedźminie 3 ta pogoda była najgorsza. Taki duży, ładny świat, ale co z tego jak albo pada albo jest szaroburo albo ciemnawo i gówno widać.
OdpowiedzTo jak w pornosie. Chcesz pooglądać a tam chooy widać.
Odpowiedz@BongMan: No nie żartuj. Klimat, panie, klimat. To nie jest wesołe high fantasy z elfami grającymi całymi dniami na lutni do słoneczka. To brutalny i "brudny" świat, do którego ta pogoda pasuje jak, nomen omen, ulał.
Odpowiedz@zorann: robienie całej gry w półmroku dla podkreślenia mrocznego klimatu nie jest moim zdaniem dobrym zabiegiem. Nie mówię o kolorowym świecie i pięknym świecie, ale chociaż o zwykłym słońcu i przejrzystym niebie. Tak jak tutaj, screen z Fallout 4. https://i.imgur.com/aWzH4Mn.jpg
Odpowiedz@zorann: w Wiedźminie taki widok dosłownie kilka razy widziałem, co nie zmienia faktu że dobra gra. https://forums.cdprojektred.com/filedata/fetch?id=6714446
Odpowiedz@BongMan Zawsze można przemedytować złą pogodę (chyba, że w trakcie zadania).
Odpowiedz@BongMan: Porównujesz pustynne postapo do mrocznego średniowiecza - w tym pierwszym leje się z nieba żar na piasek, w drugim leje się woda na błoto. To porównanie nie ma sensu. A proporcje słońca do deszczu są w Wiedźminie rozłożone w miarę równo - znajdziesz jedno i drugie.
Odpowiedz@BongMan: W samym screenie który komentujemy też jest dobra pogoda, ale https://www.google.pl/search?q=witcher+3+sun&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjKw7nXxeXWAhULEpoKHdMiB2cQ_AUICigB&biw=1044&bih=613 Natomiast genialne jest to, jak oślepiające słońce przeszkadza w walce gdy świeci po oczach.
OdpowiedzStary, poczciwy FSX - latasz po całym świecie i czas leci normalnie, np. lot Warszawa - Londyn trwa 2,5h, a jeśli wybierasz się za ocean, to masz zaklepane z 10 godzin siedzenia przed monitorem. Oczywiście nie korzystając z opcji przyspieszenia tempa gry.
Odpowiedz@tarantula44: Ach przygodo!
OdpowiedzJuż istnieje. TES II - Daggerfall. Grywalna powierzchnia 161600 km2, dla porównania Skyrim ma 39 km2. Świat jest na tyle duży, że questy które można wykonać tylko jeden dzień w roku nie stanowią dla rozgrywki żadnego problemu.
Odpowiedz@RancorSnp: Ale bądźmy szczerzy - to pusty świat, a jego wielkość to lekki overkill, żeby nie rzec strzała w kolano ;)
OdpowiedzPo zaliczeniu zgona czas respawnu 9 miesięcy.
Odpowiedz