@paula2828: U totalnej opozycji nigdy nic nie wiadomo. Dopiero co darli łacha z Pawła Lisieckiego z Pisu, bo wrzucił info że z okazji 11 rocznicy ślubu zmył podłogę w mieszkaniu. Nikt nie wpadł na to, że "komentarz był napisany w formie żartu", tylko od razu "ale gupi, hehe pisior"...
@lukasz0706: Hehehe, wiesz, że można sprawdzić, kto gdzie pisał jakie komentarze? Za każdym razem gdy 'obrażajo pis', boli cię dupka, a później piszesz "wIdZę HiPoKrYzJę Po ObU sTrOnAcH XDDD!!!!111"
@Kajothegreat: Bo widzę. Nigdzie nie napisałem, że pis jest cacy. Zwróciłem uwagę na FAKT, że "druga strona barykady" również używa dzieci do swoich rozgrywek. Od kiedy zwracanie uwagi, że krytycy partii rządzącej sami nie są lepsi, jest równoznaczne z sympatią do pisu? To nie ja deklaruję się jako pisior, tylko podobne tobie trolle przypięły mi taką łatkę tylko dlatego, że nie przyklaskuję każdemu antypisowskiemu pierdowi...
P.S. wiem jakie komentarze pisałem. Za każdym razem przytaczam fakty, a nie swoje prywatne opinie. Nigdzie nie napisałem że "Tusk jest gupi, a Jarek najwspanialszy" (albo na odwrót). Za każdym razem jestem za to minusowany. To chyba najlepiej pokazuje, kogo "boli dupka"...
@lukasz0706: Jak zwykle się z Kajo nie zgadzam, tak tym razem muszę mu przyznać rację: ty zawsze stajesz w obronie pisu, nawet jeśli sytuacja jest nie do obronienia a wina ewidentna. To nie jest obiektywizm
@cassper: Po pierwsze: A gdzie napisałem że popieram/bronię takie działania? Po drugie, przeczytaj proszę mój dzisiejszy wpis z godz. 8:38. Dla odmiany, spróbuj ze zrozumieniem...
@lukasz0706: Tylko patrząc po Twoich komentarzach, raczej nie piszesz, że jedna i druga partia jest wujowa, tylko próbujesz odbić piłeczkę, niejako broniąc jednej ze stron. Nie piszesz "to faktycznie prawda, ale..." i to wygląda na usprawiedliwianie czegoś złego tym, że ktoś inny też zrobił coś złego.
@paula2828: A czy ja napisałem nieprawdę??? Pod screenami drącymi łacha z PO pisałbym, że Pis też nie jest święty, ale jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności takie screeny się tu nie pojawiają. Masz jakiś pomysł dlaczego?
Zresztą, skoro przytaczanie faktów (a nie opinii) jest równoznaczne z okazywaniem sympatii politycznych, to dalsza dyskusja nie ma sensu. Żyjcie dalej w swojej bańce i nie dopuszczajcie do siebie informacji burzących jedyny słuszny przekaz...
@lukasz0706: "dziwnym zbiegiem okoliczności takie screeny się tu nie pojawiają" - bo od ponad 7 lat rządzi w tym kraju PiS a nie PO. Pogódź się wreszcie z tym, bo to normalna kolej rzeczy - ciśnięcie łacha z rządzącej parti, nie z opozycji.
"przeczytaj proszę mój dzisiejszy wpis z godz. 8:38. Dla odmiany, spróbuj ze zrozumieniem" - no przeczytałem i co dalej? W którym miejscu mój poprzedni wpis nie pasował do tego wspomnianego? W którym miejscu pisałem nie na temat?
"Za każdym razem jestem za to minusowany" - i to oczywiście wina całego świata, tylko nei twoja. A może tak sam przeczytasz swoje wpisy "Dla odmiany, ... ze zrozumieniem" i spojrzysz na nie obiektywnie? Z "zewnątrz" to wygląda jak bronienie za wszelką cenę pisu, nie dziw sie więc że ludzie cię minuysują i krytykują, bo ludzie, w większości, mają już serdecznie dość pisu i ich bezczelności. Plują ludziom w oczy i wmawiają ze deszcz pada. Tak już od lat i nie dziwi mnie, ze próby ich usprawiedliwiania wywołują u zwykłych ludzi odruchy obronne.
PS: Zwłaszcza próby usprawiedliwiania bandyckich działań pisu zdaniami typu "bo za PO" albo "ale Tusk był gorszy" albo "PO i tak kradło więcej", wywołują w ludziach usprawiedliwioną złość i niechęć do osób używających takiej argumentacji. Bo tak szczerze, wuj mnie obchodzi co było za PO. Teraz rządzi pis i jest w pełni odpowiedzialny z wszystko co aktualnie złe w kraju. Zwłaszcza za katastrofę ekonomiczną, która dopiero się rozkręca.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 sierpnia 2022 o 14:55
@cassper: Powtórzę tylko to, co napisałem do pauli2828 "Żyjcie dalej w swojej bańce i nie dopuszczajcie do siebie informacji burzących jedyny słuszny przekaz..."
@cassper: Tvn też serwuje propagandowe gowno, tylko opakowane w inny papierek. Swoją drogą, skąd wiesz że to z tvp płynie "jedyny słuszny" przekaz, skoro nie oglądasz TV?
@lukasz0706: Bo wiem ze to tvp dostaje co roku 2 miliardy na propagandę z naszych podatków. Nie muszę tego gówna oglądać, żeby wiedzieć co za szajs tam serwują - w necie nie brakuje reprintów najbardziej propagandowych publikacji na tej stacji.
@lukasz0706: Chociaż nie przeczę że i tvn to tuba propagandowa, tylko przynajmniej nie utrzymywana z moich podatków. Obie te stacje są siebie warte, dlatego nie oglądam żadnej z nich. W ogóle nie oglądam tv(nie licząc używania telewizora do konsoli czy seriali z neta). Chociaż czasem czytam media internetowe. Wśród nich, chyba najmniej spolaryzowany a najbardziej obiektywny, wciąż pozostaje polsat, choć i oni nie są zupełnie obiektywni. Natomiast zarówno tvn jak i tvp po prostu nie da się czytać ani oglądać. Już pisałem, ze argument "bo ci drudzy są gorsi" do mnie nie trafia. To ze tvn jest tubą propagandową, nie oznacza z automatu ze tvp jest bardziej rzetelne. Obie strony łżą i to jest obiektywizm, a nie tylko wykazywanie łgarstw drugiej strony.
@cassper: W którym miejscu zastosowałem argument "bo ci drudzy są gorsi"? Stwierdziłem, że nie tylko pis wykorzystuje nieletnich do politycznych gierek i zostałem za to zjechany jako "pisior". Rozumiem jechanie po pisie, bo narobili smrodu w wielu dziedzinach od groma. Ale jeżeli wskazywanie nadużyć "drugiej strony barykady" jest tak hejtowane, to ja dziękuję za taki obiektywizm...
@lukasz0706: Bo "wskazywanie nadużyć drugiej strony" niczemu teraz nie służy. No chyba że wybielaniu pisu właśnie. Druga strona od dawna nie rządzi i nie ma znaczenia co kiedyś robili czy robią teraz. Teraz rządzą ci, a nie inni, i to "tych" powinno się krytykować a nie poprzedników. Wytykanie błędów poprzedników, tylko umacnia pozycje tego(najgorszego dotychczas, moim skromnym zdaniem) rządu.
@lukasz0706: I oczekujesz, że ktoś kupi narrację o "pO ObU sTrOnAcH" od kogoś, kto używa wyrażeń z nomenklatury pisowskiej, takich jak "U totalnej opozycji..." xd?
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 sierpnia 2022 o 18:40
@lukasz0706: Uwielbiam te stwierdzenia uogólniające "wy", "żyjcie", itd. Dziwisz się, że ktoś robi założenia na temat Twoich poglądów, w momencie, gdy sam robisz to samo. Skąd ten "pogląd", że nie dostrzegam wad PO lub innych partii?
@cassper: Nie powinniśmy zapominać o błędach poprzedniej władzy nie po to, by wybielać obecną ale po to, by tych błędów nie powtarzać w przyszłości. Tylko tyle i aż tyle...
@lukasz0706: Stwierdziłam tylko fakt, że w momencie, gdy praktycznie pod każdym postem z krytyką PISu, odpalasz się z hasłami "ale tamci to nie są lepsi", można odnieść wrażenie, że jesteś zwolennikiem tej partii, bo ludzie tak często działają. Jeszcze, jeśli by ktoś faktycznie pisał, że PO było bez skazy lub jak to sam wcześniej pisałeś "tylko jak ktoś z poprzedniej władzy zaczyna krytykować obecną, to warto przypomnieć że sami święci nie byli", to bym się może nie dziwiła, że wytykasz hipokryzję, ale patrząc po twoich komentarzach, często wybierasz nawet najbardziej niewinne komentarze, typu ten, gdzie ktoś skomentował, że jak można głosować na Kowalskiego, a Ty zaraz odbiłeś piłeczkę, że jak można głosować na Jachirę. A jeśli tak bardzo nie lubisz hipokryzji, to nie stosuj jej sam. Jeśli nie podoba Ci się, że ktoś robi jakieś założenia na Twój temat, to sam nie rób założeń na temat innych osób.
@lukasz0706: "po to, by tych błędów nie powtarzać w przyszłości" - ale przecież oni dokładnie to robią. Tylko to nie są błędy, a zamierzone działanie. Robią dokładnie to samo co przeciwnicy a na wszelkie zarzuty odpowiadają "bo tamci kradli bardziej"
@cassper: Skoro robią to samo, tym bardziej trzeba o tym przypominać, żeby uświadomić ludziom, że to nie świnie trzeba zmienić, tylko koryto zlikwidować...
@lukasz0706: "to nie świnie trzeba zmienić, tylko koryto zlikwidować" - w pełni popieram. Jednak nie uważam żeby ciągłe wracanie do przeszłości, w czymkolwiek tu pomagało. Wręcz przeciwnie, jednych tylko utwierdza w przekonaniu, że choćby się waliło i paliło w kraju, lepiej zdechnąć z głodu niż zagłosować na "tą złodziejską opozycję". Drugich natomiast utwierdza w przekonaniu, że się wali i pali, dlatego próbują wszystko zwalić na opozycję, bo się jej boją, dlatego będą wciąż wierni opozycji, bo święcie wierzą, że nikt inny ich nie pokona. I tak w kółeczko, ujowo ale stabilnie.
Celowo nie podaję, o które konkretnie partie chodzi, bo to mechanizm stały, zmieniają się tylko aktorzy, zależnie od kadencji.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 sierpnia 2022 o 14:04
@lukasz0706: Haha, nie polepszasz swojej sprawie dowodzenia 'niewinności' XD. Cóż, to prawda, że Schetyna na jakimś wiecu mówił: "musimy być opozycją totalną (...)", ale nikt oprócz TVP i pisówców nie używa tego sformułowania.
Tak też jedynie umysł skrajnie przesiąknięty pisowską nomenklaturą jest w stanie pójść na taką aberrację intelektualną.
@not2pun: kompleks Jarka w peowcach od urodzenia. Też pasuje. A teraz lemingi minusujcie, bo w zderzeniu z niewygodnymi faktami tylko to wam pozostaje...
@lukasz0706: w sumie jakby nie pisowcy którzy czczą jarka i ciągle go wspominają, to peowcy by dawno już go zapomnieli, teraz to kłamczuszek morawiecki jest na celowniku, który z zadłużania kraju zrobił sobie hobby.
A jarka to wyciągają jak Marylkę z lodówki co wybory.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 sierpnia 2022 o 13:19
Brygada młodzieżowa zobowiązuje się zaciągnąć wartę młodzieżową przy nowo zakupionym cukrze dla uczczenia okrągłej 7 rocznicy przejęcia władzy przez Polską Zjednoczoną Prawicę Rządową!
@zerco: Gówniarz za chwilę będzie wiceprezesem ds. komunikacji biznesowej na Pcim Dolny w Enerdze z pensją 20 000 netto. Jakoś w końcu pis musi wykuwać młode kadry. Sasin i Suski nie są wieczni.
A zabieranie dzieci w wieku przedszkolnym na manifestacje antyaborcyjne, proekologiczne itd. to już jest cacy?
Odpowiedz@lukasz0706: Ale wiesz, że ten komentarz był napisany w formie żartu?
Odpowiedz@paula2828: U totalnej opozycji nigdy nic nie wiadomo. Dopiero co darli łacha z Pawła Lisieckiego z Pisu, bo wrzucił info że z okazji 11 rocznicy ślubu zmył podłogę w mieszkaniu. Nikt nie wpadł na to, że "komentarz był napisany w formie żartu", tylko od razu "ale gupi, hehe pisior"...
Odpowiedz@lukasz0706: Nie no, spoko, bo przecież coś takiego - pewnie już tego nie pamiętasz, bo Wy tak macie - jest jak najbardziej w porządku, c'nie? https://dorzeczy.pl/kraj/108914/wzial-niemowle-na-manifestacje-w-sam-srodek-bojki37-latek-zatrzymany.html
Odpowiedz@tamandua: MY, to znaczy kto? Ludzie którzy widzą hipokryzję po obu stronach?
Odpowiedz@lukasz0706: Hehehe, wiesz, że można sprawdzić, kto gdzie pisał jakie komentarze? Za każdym razem gdy 'obrażajo pis', boli cię dupka, a później piszesz "wIdZę HiPoKrYzJę Po ObU sTrOnAcH XDDD!!!!111"
Odpowiedz@Kajothegreat: Bo widzę. Nigdzie nie napisałem, że pis jest cacy. Zwróciłem uwagę na FAKT, że "druga strona barykady" również używa dzieci do swoich rozgrywek. Od kiedy zwracanie uwagi, że krytycy partii rządzącej sami nie są lepsi, jest równoznaczne z sympatią do pisu? To nie ja deklaruję się jako pisior, tylko podobne tobie trolle przypięły mi taką łatkę tylko dlatego, że nie przyklaskuję każdemu antypisowskiemu pierdowi... P.S. wiem jakie komentarze pisałem. Za każdym razem przytaczam fakty, a nie swoje prywatne opinie. Nigdzie nie napisałem że "Tusk jest gupi, a Jarek najwspanialszy" (albo na odwrót). Za każdym razem jestem za to minusowany. To chyba najlepiej pokazuje, kogo "boli dupka"...
Odpowiedz@lukasz0706: Jak zwykle się z Kajo nie zgadzam, tak tym razem muszę mu przyznać rację: ty zawsze stajesz w obronie pisu, nawet jeśli sytuacja jest nie do obronienia a wina ewidentna. To nie jest obiektywizm
Odpowiedz@cassper: Po pierwsze: A gdzie napisałem że popieram/bronię takie działania? Po drugie, przeczytaj proszę mój dzisiejszy wpis z godz. 8:38. Dla odmiany, spróbuj ze zrozumieniem...
Odpowiedz@lukasz0706: Tylko patrząc po Twoich komentarzach, raczej nie piszesz, że jedna i druga partia jest wujowa, tylko próbujesz odbić piłeczkę, niejako broniąc jednej ze stron. Nie piszesz "to faktycznie prawda, ale..." i to wygląda na usprawiedliwianie czegoś złego tym, że ktoś inny też zrobił coś złego.
Odpowiedz@paula2828: A czy ja napisałem nieprawdę??? Pod screenami drącymi łacha z PO pisałbym, że Pis też nie jest święty, ale jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności takie screeny się tu nie pojawiają. Masz jakiś pomysł dlaczego? Zresztą, skoro przytaczanie faktów (a nie opinii) jest równoznaczne z okazywaniem sympatii politycznych, to dalsza dyskusja nie ma sensu. Żyjcie dalej w swojej bańce i nie dopuszczajcie do siebie informacji burzących jedyny słuszny przekaz...
Odpowiedz@lukasz0706: "dziwnym zbiegiem okoliczności takie screeny się tu nie pojawiają" - bo od ponad 7 lat rządzi w tym kraju PiS a nie PO. Pogódź się wreszcie z tym, bo to normalna kolej rzeczy - ciśnięcie łacha z rządzącej parti, nie z opozycji. "przeczytaj proszę mój dzisiejszy wpis z godz. 8:38. Dla odmiany, spróbuj ze zrozumieniem" - no przeczytałem i co dalej? W którym miejscu mój poprzedni wpis nie pasował do tego wspomnianego? W którym miejscu pisałem nie na temat? "Za każdym razem jestem za to minusowany" - i to oczywiście wina całego świata, tylko nei twoja. A może tak sam przeczytasz swoje wpisy "Dla odmiany, ... ze zrozumieniem" i spojrzysz na nie obiektywnie? Z "zewnątrz" to wygląda jak bronienie za wszelką cenę pisu, nie dziw sie więc że ludzie cię minuysują i krytykują, bo ludzie, w większości, mają już serdecznie dość pisu i ich bezczelności. Plują ludziom w oczy i wmawiają ze deszcz pada. Tak już od lat i nie dziwi mnie, ze próby ich usprawiedliwiania wywołują u zwykłych ludzi odruchy obronne. PS: Zwłaszcza próby usprawiedliwiania bandyckich działań pisu zdaniami typu "bo za PO" albo "ale Tusk był gorszy" albo "PO i tak kradło więcej", wywołują w ludziach usprawiedliwioną złość i niechęć do osób używających takiej argumentacji. Bo tak szczerze, wuj mnie obchodzi co było za PO. Teraz rządzi pis i jest w pełni odpowiedzialny z wszystko co aktualnie złe w kraju. Zwłaszcza za katastrofę ekonomiczną, która dopiero się rozkręca.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2022 o 14:55
@cassper: Powtórzę tylko to, co napisałem do pauli2828 "Żyjcie dalej w swojej bańce i nie dopuszczajcie do siebie informacji burzących jedyny słuszny przekaz..."
Odpowiedz@lukasz0706: To znaczy? O jakim przekazie mówisz? Bo "jedyny słuszny" to ten płynący z tvp. Na szczęście nie oglądam telewizji i mam to wszystko dupie
Odpowiedz@cassper: Tvn też serwuje propagandowe gowno, tylko opakowane w inny papierek. Swoją drogą, skąd wiesz że to z tvp płynie "jedyny słuszny" przekaz, skoro nie oglądasz TV?
Odpowiedz@lukasz0706: Bo wiem ze to tvp dostaje co roku 2 miliardy na propagandę z naszych podatków. Nie muszę tego gówna oglądać, żeby wiedzieć co za szajs tam serwują - w necie nie brakuje reprintów najbardziej propagandowych publikacji na tej stacji.
Odpowiedz@lukasz0706: Chociaż nie przeczę że i tvn to tuba propagandowa, tylko przynajmniej nie utrzymywana z moich podatków. Obie te stacje są siebie warte, dlatego nie oglądam żadnej z nich. W ogóle nie oglądam tv(nie licząc używania telewizora do konsoli czy seriali z neta). Chociaż czasem czytam media internetowe. Wśród nich, chyba najmniej spolaryzowany a najbardziej obiektywny, wciąż pozostaje polsat, choć i oni nie są zupełnie obiektywni. Natomiast zarówno tvn jak i tvp po prostu nie da się czytać ani oglądać. Już pisałem, ze argument "bo ci drudzy są gorsi" do mnie nie trafia. To ze tvn jest tubą propagandową, nie oznacza z automatu ze tvp jest bardziej rzetelne. Obie strony łżą i to jest obiektywizm, a nie tylko wykazywanie łgarstw drugiej strony.
Odpowiedz@cassper: W którym miejscu zastosowałem argument "bo ci drudzy są gorsi"? Stwierdziłem, że nie tylko pis wykorzystuje nieletnich do politycznych gierek i zostałem za to zjechany jako "pisior". Rozumiem jechanie po pisie, bo narobili smrodu w wielu dziedzinach od groma. Ale jeżeli wskazywanie nadużyć "drugiej strony barykady" jest tak hejtowane, to ja dziękuję za taki obiektywizm...
Odpowiedz@lukasz0706: Bo "wskazywanie nadużyć drugiej strony" niczemu teraz nie służy. No chyba że wybielaniu pisu właśnie. Druga strona od dawna nie rządzi i nie ma znaczenia co kiedyś robili czy robią teraz. Teraz rządzą ci, a nie inni, i to "tych" powinno się krytykować a nie poprzedników. Wytykanie błędów poprzedników, tylko umacnia pozycje tego(najgorszego dotychczas, moim skromnym zdaniem) rządu.
Odpowiedz@cassper: Ok, tylko jak ktoś z poprzedniej władzy zaczyna krytykować obecną, to warto przypomnieć że sami święci nie byli...
Odpowiedz@lukasz0706: I oczekujesz, że ktoś kupi narrację o "pO ObU sTrOnAcH" od kogoś, kto używa wyrażeń z nomenklatury pisowskiej, takich jak "U totalnej opozycji..." xd?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2022 o 18:40
@lukasz0706: Uwielbiam te stwierdzenia uogólniające "wy", "żyjcie", itd. Dziwisz się, że ktoś robi założenia na temat Twoich poglądów, w momencie, gdy sam robisz to samo. Skąd ten "pogląd", że nie dostrzegam wad PO lub innych partii?
Odpowiedz@Kajothegreat: Określenia "totalna opozycja" użył jako pierwszy Grzegorz Schetyna. Tyle tytułem "pisoskiej nomenklatury"...
Odpowiedz@paula2828: A skąd ten "pogląd", że ja nie dostrzegam wad PIS lub innych partii?
Odpowiedz@cassper: Nie powinniśmy zapominać o błędach poprzedniej władzy nie po to, by wybielać obecną ale po to, by tych błędów nie powtarzać w przyszłości. Tylko tyle i aż tyle...
Odpowiedz@lukasz0706: Stwierdziłam tylko fakt, że w momencie, gdy praktycznie pod każdym postem z krytyką PISu, odpalasz się z hasłami "ale tamci to nie są lepsi", można odnieść wrażenie, że jesteś zwolennikiem tej partii, bo ludzie tak często działają. Jeszcze, jeśli by ktoś faktycznie pisał, że PO było bez skazy lub jak to sam wcześniej pisałeś "tylko jak ktoś z poprzedniej władzy zaczyna krytykować obecną, to warto przypomnieć że sami święci nie byli", to bym się może nie dziwiła, że wytykasz hipokryzję, ale patrząc po twoich komentarzach, często wybierasz nawet najbardziej niewinne komentarze, typu ten, gdzie ktoś skomentował, że jak można głosować na Kowalskiego, a Ty zaraz odbiłeś piłeczkę, że jak można głosować na Jachirę. A jeśli tak bardzo nie lubisz hipokryzji, to nie stosuj jej sam. Jeśli nie podoba Ci się, że ktoś robi jakieś założenia na Twój temat, to sam nie rób założeń na temat innych osób.
Odpowiedz@lukasz0706: "po to, by tych błędów nie powtarzać w przyszłości" - ale przecież oni dokładnie to robią. Tylko to nie są błędy, a zamierzone działanie. Robią dokładnie to samo co przeciwnicy a na wszelkie zarzuty odpowiadają "bo tamci kradli bardziej"
Odpowiedz@cassper: Skoro robią to samo, tym bardziej trzeba o tym przypominać, żeby uświadomić ludziom, że to nie świnie trzeba zmienić, tylko koryto zlikwidować...
Odpowiedz@lukasz0706: "to nie świnie trzeba zmienić, tylko koryto zlikwidować" - w pełni popieram. Jednak nie uważam żeby ciągłe wracanie do przeszłości, w czymkolwiek tu pomagało. Wręcz przeciwnie, jednych tylko utwierdza w przekonaniu, że choćby się waliło i paliło w kraju, lepiej zdechnąć z głodu niż zagłosować na "tą złodziejską opozycję". Drugich natomiast utwierdza w przekonaniu, że się wali i pali, dlatego próbują wszystko zwalić na opozycję, bo się jej boją, dlatego będą wciąż wierni opozycji, bo święcie wierzą, że nikt inny ich nie pokona. I tak w kółeczko, ujowo ale stabilnie. Celowo nie podaję, o które konkretnie partie chodzi, bo to mechanizm stały, zmieniają się tylko aktorzy, zależnie od kadencji.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2022 o 14:04
@lukasz0706: Haha, nie polepszasz swojej sprawie dowodzenia 'niewinności' XD. Cóż, to prawda, że Schetyna na jakimś wiecu mówił: "musimy być opozycją totalną (...)", ale nikt oprócz TVP i pisówców nie używa tego sformułowania. Tak też jedynie umysł skrajnie przesiąknięty pisowską nomenklaturą jest w stanie pójść na taką aberrację intelektualną.
Odpowiedzkompleks Tuska w pisiowcach od urodzenia
Odpowiedz@not2pun: kompleks Jarka w peowcach od urodzenia. Też pasuje. A teraz lemingi minusujcie, bo w zderzeniu z niewygodnymi faktami tylko to wam pozostaje...
Odpowiedz@lukasz0706: w sumie jakby nie pisowcy którzy czczą jarka i ciągle go wspominają, to peowcy by dawno już go zapomnieli, teraz to kłamczuszek morawiecki jest na celowniku, który z zadłużania kraju zrobił sobie hobby. A jarka to wyciągają jak Marylkę z lodówki co wybory.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2022 o 13:19
Brygada młodzieżowa zobowiązuje się zaciągnąć wartę młodzieżową przy nowo zakupionym cukrze dla uczczenia okrągłej 7 rocznicy przejęcia władzy przez Polską Zjednoczoną Prawicę Rządową!
Odpowiedz@Statler - o wodzie i drożdzach było wspomnieć - mam wode i drożdze
OdpowiedzAle jak to jest? Gówniarze w to wierzą bo są młodzi a co za tym głupi czy dostają duuużo kasy, że mają w dupie, że robią z siebie pośmiewisko?
Odpowiedz@zerco: Gówniarz za chwilę będzie wiceprezesem ds. komunikacji biznesowej na Pcim Dolny w Enerdze z pensją 20 000 netto. Jakoś w końcu pis musi wykuwać młode kadry. Sasin i Suski nie są wieczni.
OdpowiedzMłodzieżówka PIS: jak się ją ogląda to pobudza laktację.
OdpowiedzJak tacy jednostrzałowcy są mlodzieżową bojówką pis to gratuluje pisowi
Odpowiedz