Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Biedaprogramowanie

Dodaj nowy komentarz
avatar FrozenMind
1 1

Jak dobrze pamiętam to Betheseda korzystała z elementów modularnych przy tworzeniu poziomów (bardziej mowa o przestrzeniach zamkniętych), co umożliwiało spawnowanie obiektów "śmieci" z pewną losowością w strefach modułu, a nawet można było utworzyć algorytm do generowania całych dungeonów. Dotyczyło to zarówno Skyrima jak i Fallouta.

Odpowiedz
avatar jaczuro
0 0

@FrozenMind Czyli jak w zyciu. Generalnie meble powstawaly i funkcjonowaly przez setki lat na tej zasadzie - szczegolnie jak itemki z rabunku przywiozlo sie. A chate. To i że skrzyń z dobrego drewna szło zrobić lozko, krzeslo czy szafę. No i odwrotnie.

Odpowiedz
Udostępnij