Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Alena McQuarter

by Idealized
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar lukasz0706
2 6

Wszystko pięknie. Ciekawe tylko ile dostawała dodatkowych punktów za kolor skóry i płeć. I który wykładowca odważyłby się ją oblać, bez obaw o oskarżenia o rasizm...

Odpowiedz
avatar ChiKenn
1 1

Oto przykład jak rasizm ma pozytywny wpływ na życie młodych ludzi ;)

Odpowiedz
avatar kajus44
0 0

W piątej klasie ma się 12 lat.

Odpowiedz
avatar kajus44
3 3

@kajus44: ukradziony opis: "Ze źródłowego wywiadu z Aleną wynika, że ten dyrektor dogryzał jej nie w 5. klasie, tylko w pierwszej, gdy miała 7 lat. Wtedy przeszła na nauczanie domowe. W 2019 w wieku 11 lat powinna skończyć elementary school i przejść do middle school, którą powinna skończyć w 2022 i przejść do high school. Ale ona middle i high school robiła równolegle. Nie 2 klasy w rok ale dwie szkoły o różnych poziomach nauczania w tym samym roku. I co więcej ukończyła je w wieku 12 lat, czyli w 2020 roku. Nie znajduję wprost informacji w którym roku ukończyła elementary school, więc niby nie wiadomo ile klas robiła na raz – middle trwa 3 lata a high 4. Ale jest zapis, że w 5. klasie wróciła do normalnej szkoły, co może sugerować, że middle i high, czyli 7 lat nauki, opanowała w 1 rok. W 2024 roku ma skończyć inżynierię mechaniczną na Uniwersytecie Stanu Arizona i żeby dopełnić obowiązku szkolnego, ma rozpocząć studia medyczne na Uniwersytecie Alabamy, gdzie przyjęli ją już w 2022."

Odpowiedz
avatar unikona
1 1

@kajus44 A może podałbyś od kogo ten opis ukradłeś, co?

Odpowiedz
avatar kajus44
0 0

@unikona: ej, od Ciebie :))) Co Ty tu robisz?

Odpowiedz
avatar Marius
4 6

W nauczaniu domowym w ciągu godziny można ogarnąć całą wiedzę wyniesioną z 8 godzin lekcji.

Odpowiedz
avatar flathamster
1 1

Dobry nauczyciel wie jak zmotywować

Odpowiedz
avatar wroblitz
1 5

To "Dyrektor powiedział jej, że kolorowe dziewczynki nie mogą dostawać dobrych ocen, ani zdawać egzaminów państwowych" brzmi mniej więcej tak wiarygodnie, jak to, że gubernator stanu powiedział jej, że ma spadać do Nigerii banany prostować, bo to jedyny pożytek, jaki z niej może być.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
-2 4

@wroblitz: Nie masz racji. W USA rasizm wygląda trochę inaczej niż np. w Polsce czy większości innych krajów Europejskich. U nas jakiś patus do ciebie krzyknie od czasu do czasu. W USA będziesz, np. dłużej czekał w kolejce, ktoś nie będzie chciał cię obsługiwać itd. Np. Gdy pewnego razu policja zatrzymała Milesa Davisa na autostradzie na 'rutynową kontrolę', ten musiał się tłumaczyć, skąd ma Ferrari. Coś podobnego nigdy by się nie zdarzyło w Europie.

Odpowiedz
avatar wroblitz
1 5

@Kajothegreat: Naprawdę uważasz, że w XXI w. jakiś dyrektor szkoły mówi uczniom takie rzeczy? Co jeszcze - jako osoba doskonale wiedząca (w odróżnieniu ode mnie), jak wygląda ta codzienność czarnoskórych dzieci w szkołach - powiesz mi na ten temat? Że kierowcy autobusów szkolnych nie wpuszczają ich do autobusów, w szkolnych stołówkach jadają oni na podłogach i to tylko to, co spadnie ze stołu, a WF-iści białym uczniom pozwalają grać w polo, zaś czarnym każą zbierać bawełnę? Abstrahując od koloru skóry, to po prostu jest to tak niedorzeczne, jak historia o jakiejś polskiej dziewczynie z fioletowymi włosami, której na ten przykład dyrektor WORD powiedział, że prawo jazdy nie jest dla lesbijek i całe życie będzie jeździć tramwajem. No ale oczywiście to tylko moje zdanie, zaś Tobie nikt nie broni uznawać takich historii za wiarygodne.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 12:15

avatar Kajothegreat
-2 4

@wroblitz: Tak, w XXI wieku w USA jeszcze mieszkają tacy faktyczni rasiści. To nie jest kwestia "uważania", czy "uznawania", ale faktów. To nie jest jednak tak, że wszyscy tacy są, że kierowcy nie wpuszczają ich do autobusów itd. Ale tak, to, że w USA np. gdzieniegdzie ludzie odmawiają obsługiwania czarnych, to jest fakt. Niezależnie od tego, czy ci się to podoba, czy nie. Ps. W Polsce takie praktyki są nielegalne - mógłbyś za to dostać wyrok.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 12:27

avatar wroblitz
1 3

@Kajothegreat: Mieszkać, to pewnie i mieszkają, ale raczej nie zostają dyrektorami szkół. A jak już jakimś cudem zostają, to raczej nie wołają do siebie tych czarnoskórych dzieci, żeby im mówić, że niczego w życiu nie osiągną, i że egzaminy państwowe nie są dla czarnych, a te dzieci mimo to zdają te egzaminy i dostają się do NASA. Ty naprawdę nie widzisz jak naiwnie i infantylnie brzmi ta historia? I jak bardzo jest ona inna od przytoczonej przez Ciebie (a dla mnie całkiem wiarygodnej) historii z Ferrari? Chętnie się też dowiem, jakie to przestępstwo bym popełnił odmawiając (temu czy owemu) obsługi w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, skoro już poszczęściło mi się trafić na nie tylko wybitnego amerykanistę, ale i specjalistę od rodzimego prawa karnego, więc tak krótko i konkretnie - jaki to artykuł Kk za coś takiego przewiduje sankcję?

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
-3 3

@wroblitz: https://pb.edu.pl/gep/dyskryminacja/akty-prawne-dotyczace-dyskryminacji/ (nie można też odmawiać obsługiwania klienta ze względu na jego pochodzenie, orientację, wyznanie itd.) Amerykanista XD? Człowieku, mam znajomych czarnych Amerykanów (wprawdzie dobrze sytuowanych, ale tak czy siak doświadczyli tego).

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 13:05

avatar wroblitz
1 3

@Kajothegreat: Pod adresem, który wkleiłeś na temat Kodeksu karnego jest mowa jedynie o - dość dobrze mi znanym, jako że ja z kolei mam znajomych białych prawników (wprawdzie nie najlepiej sytuowanych, ale jednak) - art. 256: "Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2". Czy w związku z tym wycofujesz się z tego, co napisałeś, czy wręcz przeciwnie - idziesz w zapratre twierdząc, że odmowa np. ściecia włosów w swoim salonie osobie czarnoskórej stanowi "publiczne nawoływanie do nienawiści na tle różnic rasowych"?

Odpowiedz
avatar wroblitz
1 1

@Kajothegreat: Super, tylko że przedmiotem naszej dyskusji nie jest to, czy przedsiębiorca może odmówić wykonania usługi, tylko czy odmówienie jej osobie czarnoskórej stanowi jakiekolwiek przestępstwo, więc zanim mi tu wkleisz link d0 definicji przedsiębiorcy, bądź usługi, to może jednak odniesiesz się jakkolwiek do tej kwestii (przedmiotu naszej dyskusji), albowiem po swoim pierwotnym komentarzu, w którym autorytatywnie stwierdziłeś, że można za coś takiego dostać wyrok, pomimo moich usilnych próśb o to, nie napisałeś, ani nie podlinkowałeś absolutnie niczego, co by tego dowodziło. Zresztą gdybyś chociaż sam czytał, to do czego wysyłasz linki, to pod tym najnowszym przeczytałbyś informację, że "wyrokiem z dnia 26 czerwca 2019 r. sygn. akt K 16/17, uznał art. 138 w części zawierającej słowa „albo umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany” za niezgodny z Konstytucją, a dokładniej z art. 2 Konstytucji. Uzasadnienie TK podkreślało, że zaskarżony artykuł to nadmierna regulacja w sferę wolności jednostki. Według TK istnienie tego artykułu nie jest konieczne dla ochrony konsumentów czy ochrony przed dyskryminacją. Zdaniem TK może to być realizowane np. przez prawo cywilne lub prawo publiczne gospodarcze".

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 14:20

avatar wroblitz
2 2

@ArSo12: Przeczytałeś w ogóle treść tego artykułu? Znasz angielski choćby na elementarnym poziomie? Bo jeżeli odpowiedź na oba te pytania jest twierdząca, to naprawdę nie wiem, jakim cudem mogłeś to wkleić. Pozwól, że przytoczę fragment tego Twojego oręża, a następnie wyjaśnię. "Her bio previously stated she is 29 and a Black supremacist. Some of the tweets refer to the teacher threatening a white man’s life for spending time with her sister". Tu chodzi o czarnoskórą nauczycielkę określającą się jako "Czarna supremantka", która groziła białemu kolesiowi z powodu spotykania się z jej siostrą. Przyznam, że dawno już nie spotkałem się tu z takim strzałem w stopę ze strony swojego adwersarza. Zresztą nawet jakbyś się tak nie zbłaźnił i wkleił jakiś artykuł opisujący odwrotną sytuację, to czego miałby on niby dowodzić? Że rasizm istnieje? Ja tego bynajmniej nie kwestionuję w żadnym ze swoich komentarzy. Że dotyka czarnoskórych dzieci w szkołach? Tego również nie kwestionuję. Że nauczyciele lub dyrektorzy szkół mogą być rasistami? To nawet przyznałem w komentarzu. Ja jedynie poddaję w wątpliwość autentyczność historii w stylu "Dyrektor szkoły powiedział jej, że nie może dostawać dobrych ocen, ani zdawać egzaminów państwowych, a ona mu pokazała i dostała się do NASA". Jeżeli wywołuje to u was takie reakcje alergiczne, że aż przysłania wam jakiekolwiek trzeźwe myślenie, to uznajmy, że historia dotyczy tej kursantki o fioletowych włosach, której to dyrektor WORD powiedział, że lesba nigdy nie zda prawa jazdy, a egzaminy na prawo jazdy nie są dla niej, po czym ona nie tylko je zdała, ale i wygrała rajd Dakar i została głównym inżynierem w McLarenie (przy czym w tej opisanej historii, to wątpię jedynie w tę cześć z dyrektorem). Czy wątpienie w autentyczność takiej historii według ciebie jest tożsame z twierdzeniem, że osoby homoseksualne z powodu swojej orientacji nie są w żaden sposób szykanowane? Bo na to by wskazywało to, co piszesz, a jeżeli tak, to chyba dalszą dyskusja z tobą nie ma sensu.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
-3 3

@wroblitz: "Na drodze cywilnej bowiem, można w zasadzie dochodzić roszczeń w przypadku zawarcia umowy z usługodawcą i niespełnienia przez niego zobowiązań umownych. Ustawa o równym traktowaniu umożliwia dochodzenie roszczeń cywilnych jedynie w przypadku odmowy usługi ze względu na płeć, rasę, pochodzenie etniczne lub narodowość. Nie ma zaś takiej możliwości osoba, której odmówiono usługi ze względu na religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną." Jeśli chodzi o orientację seksualną, był już w tej sprawie precedens. Ziomek, który nie chciał wykonać, jeśli dobrze pamiętam, reklamy dla organizacji na rzecz równości albo czegoś podobnego, dostał kilkunastotysięczną grzywnę.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
-3 3

@wroblitz: Btw. "suprematystka", nie "supremantka" XDDD

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 17:00

avatar wroblitz
2 2

@Kajothegreat: Te, eskepert i od cywila (swoją drogą, skoro masz taką rozległą wiedzę, to może napiszesz za mnie egzamin adwokacki w przyszłym roku?), a w którym to momencie według ciebie dochodzi do zawarcia umowy w sytuacji, w której klient wchodzi do fryzjera, a ten odmawia ścięcia jego włosów? I jak się to wszystko ma do wyroku skazującego za przestępstwo na tle rasowym, oraz do przytoczonego wyroku TK, który uznał ten przepis w przytoczonej części za niezgodny z Konstytucją i wyraźnie mówi, że istnienie przywoływanego przez ciebie artykułu "Nie jest konieczne dla ochrony konsumentów czy ochrony przed dyskryminacją"? No i w końcu, czym do licha jest ta Ustawa o równym traktowaniu? Jakiś twój wymysł na potrzeby tej dyskusji? Bo przyznam, że jak żyję, tak nigdy nie słyszałem o takim tworze. Bądź więc łaskaw podać jej Dziennik Ustaw, to chętnie sobie poczytam. Niemniej jednak oczywiście fakt, że napisałem "supremantka" zamiast "suprematystka" sprawia, że masz rację w tym sporze. Zwłaszcza, że jeszcze przesądziłeś to potrójnym XD, co jak wszyscy wiemy - jest kartą wygrywającą wszelkie dysputy. Serio, po raz kolejny udowadniasz mi, że rozmowa z tobą jest jak gra w szachy z gołębiem. Na szczęście dla nas obojga, nastał w niej już ten moment, w którym to możesz triumfalnie zejść z szachownicy w poczuciu pokonania kolejnego rywala. Winszuję.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 18:12

avatar Kajothegreat
-3 3

@wroblitz: Skąd ty wywnioskowałeś, że utrzymywałem, że jestem ekspertem XD? Były już po prostu w Polsce wyroki skazujące w tych sprawach. Baw się jednak dalej w interpretowanie przepisów. I jaki mój wymysł, człowieku XDD? Ja to po prostu wygooglowałem i tutaj przekopiowałem. Ale cóż, przynajmniej już wiem, że masz więcej niż jedno konto na tym portalu. Ps. Ustęp o pokonywaniu albo "wygrywaniu dyskusji" jest już wyjątkowo zabawny xd... Czy ty naprawdę wierzysz, że kogokolwiek mogłaby obchodzić (czy może że ktokolwiek traktuje to jak coś ponad 'formę guilty pleasure') randomowa wymiana słów (z braku lepszego określenia) na randomowym portalu z memami? Weź ty się człowieku w garść.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 22:27

avatar xBeelz
1 1

@wroblitz Ciekawa dyskusja, chciałbym jednak nadmienić, że odwołujesz się do zdrowego rozsądku, takie akcje że jakiś dyrektor mógł tak powiedzieć są jak najbardziej możliwe, w Polsce ksiądz dyrektor gimnazjum kazał zlizywać dzieciakom bitą śmietanę z kolan, moim zdaniem jest to bardziej niedorzeczne niż rasizm w Ameryce.

Odpowiedz
avatar xBeelz
0 0

@wroblitz: Nadmienię, że starasz się myśleć racjonalnie, tymczasem ksiądz-dyrektor gimnazjum w Polsce kazał dzieciakom zlizywać bitą śmietanę z kolan, poziom niedorzeczności przebija sufit. Czym jest rasistowski tekst rzucony do 7latki przy czymś takim.

Odpowiedz
avatar wroblitz
-2 2

@xBeelz: No tak, tylko, że nie wiem, czy zauważyłeś, ale w tej salezjańskiej historii nie ma nic o tym, że zlizująca w wieku 19 lat została prezesem globalnej spółki produkującej bitą śmietanę, a mając 22 lata wymyśliła kompletnie nowatorską metodę jej produkcji. A to właśnie to połączenie czyni tę historię niewiarygodną (przynajmniej dla mnie).

Odpowiedz
avatar ArSo12
1 3

@wroblitz: No i co z tego ze jest czarna i grozila bialemu a nie biala i grozila czarnemu? To i to jest rasizm. Mozesz sobie mowic o strzale w stope ale to chyba ty czegos nie rozumiesz. Tego, ze sa ludzie ktorzy sa rasistami, piastuja rowniez wysokie stanowiska i mowia i robia rzeczy od czapy. To cie dziwi ? Mowisz ze "Ja jedynie poddaję w wątpliwość autentyczność historii w stylu "Dyrektor szkoły powiedział jej, że nie może dostawać dobrych ocen, ani zdawać egzaminów państwowych, a ona mu pokazała i dostała się do NASA"" No co ty nie powiesz, przeciez chyba kazdy rozumie ze wiekszosc tytulow i artykulow w internecie ma zupelnie nie trafione i wyolbrzymione tytuly i tresc. Wez czlowieku czytaj to troche z przymrozeniem oka. Chyba ze dopiero co odkryles Internet, bo tak to wyglada. Taki maly tip, twoje "wygrywanie dyskusji" na gownoportalu to kazdy ma w dupie na, jak juz ci @Kajothegreat odpisal. Wiekszosc osob albo cie ignoruje albo nie wraca juz do watku po odpisaniu ci, bezcelowym swoja droga, bo nikogo nie obchodzi co tam sobie myslisz. Jak dla mnie jestes tylko irytujacym wpisem pod prawie kazdym memem z jakims glupowatym komentarzem na 2 strony a4

Odpowiedz
avatar Murgenpl
2 2

Jak widać nieważne jak inteligentna jest ta osoba i tak ktoś musiał jej zmyślić rasistowskie origin story dla poklasku... Nie możesz być po prostu zdolnym, musisz mieć łzawą historię niczym batman.

Odpowiedz
avatar Zelbet
0 0

Krótki research - wychodzi, że nauczyciel powiedział jej to w wieku 7 lat (w 1 klasie), poskarżyła się mamie, która ją zabrała ze szkoły i od tego czasu mała miała indywidualny tok nauczania.

Odpowiedz
avatar allahuwonsz
0 0

tak tak, nauczyciel jej tak na pewno powiedział, jeszcze pewnie groził że jak nie zacznie brać crack i się puszczać to jej za garażami wklepie w stroju hitlera.

Odpowiedz
Udostępnij