@„Bill Gates”: Inna kwestia, że "na sekundę przed śmiercią" wcale nie musi oznaczać, że każdorazowo po rozpoczęciu od checkpointu ta śmierć by następowała, albowiem mogłaby ona np. wynikać z działania gracza (upadek z urwiska, nadepnięcie na minę, nieuleczenie się na czas itp. Nawet w przypadku headshota wystarczyłoby po prostu nie pójść w miejsce, w którym ta kula będzie za tę sekundę przelatywała).
Najbardziej fantastycznie było gdy zrobiłeś checkpoint na sekundę przed śmiercią, i nie było innego wyjścia jak zacząć od początku :)
Odpowiedz@„Bill Gates”: Nie robi się checkpointów, tylko sejwy. Checkpointy ustawiają w grze twórcy (co do zasady). A poza tym wszyscy zdrowi
Odpowiedz@„Bill Gates”: Inna kwestia, że "na sekundę przed śmiercią" wcale nie musi oznaczać, że każdorazowo po rozpoczęciu od checkpointu ta śmierć by następowała, albowiem mogłaby ona np. wynikać z działania gracza (upadek z urwiska, nadepnięcie na minę, nieuleczenie się na czas itp. Nawet w przypadku headshota wystarczyłoby po prostu nie pójść w miejsce, w którym ta kula będzie za tę sekundę przelatywała).
OdpowiedzKiedy padłeś w grze 35 lat temu: Dobrze ze jestem sam w domu i nikt nie chodzi po podłodze. Załaduję grę z kasety magnetofonowej i spróbuję ponownie.
Odpowiedz