Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Mistrzowie.org

Pokaż menu
Szukaj

Podpalenie

Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar dziadek8724
0 20

"Aby dowiedzieć się, kto tobą rządzi, sprawdź po prostu, kogo nie możesz krytykować" Braun za zgaszenie świeczek został nazwany terrorystą, wcześniej grożono mu konsekwencjami karnymi. To jak nazwać tych, którzy zbombardowali konwój humanitarny, w którym zginął człowiek?

Odpowiedz
avatar Sauronus
5 11

@dziadek8724: "zgaszenie świeczek" hehe. "Zgaszenie". Mówić, że Braun "zgasił świeczki", to jak twierdzić, że Izraelskiemu wojsku ten pocisk "wypadł na konwój".

Odpowiedz
avatar dziadek8724
-1 15

@Sauronus: Tak, zgaszenie. https://sjp.pwn.pl/slowniki/zgaszenie 1. «spowodować, że coś przestanie się palić lub świecić» Ile zginęło ludzi przez to zgaszenie świeczek przez Brauna? Poproszę pełną listę ofiar, obiecuję, że każdej z rodzin tych ofiar wypłacę po 100 tys. złotych zadośćuczynienia, a ty wypłać za to każdej z ofiar tego pocisku, który "wypadł na konwój", ok? Mamy deal?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 maja 2024 o 14:54

avatar Sauronus
-1 5

@dziadek8724: wypaść I — wypadać 1. «straciwszy punkt oparcia, spaść z czegoś na zewnątrz» Pocisk tak samo "wypadł" Izraelowi jak Braun "zgasił" świece. Zresztą "świece", nie "świeczki". Masz prostą analogię, której nie potrafisz pojąć, bo za bardzo godzi w Twój obraz świata. Braun z premedytacją ośmieszył Polskę na arenie międzynarodowej, zaatakował niewinną kobietę i obscenicznie przerwał nikomu nie szkodzący rytuał religijny. To była zaplanowana akcja, prawdopodobnie na zlecenie rosyjskich służb, z którymi chłop ewidentnie ma kontakty, bo za każdym razem jak wychodzą jakieś informacje na ten temat, to on przypadkiem zawsze jest w pobliżu. Izrael z Hamasem urządzili sobie zawody w odhaczaniu zbrodni wojennych z konwencji genewskiej, a konflikt tam trwa od kilkudziesięciu lat. Co Ty w ogóle porównujesz? Chuligana podpuszczonego przez Rosję do regularnej wojny? Zastanów się nad sobą.

Odpowiedz
avatar czochracz_bobra
0 4

@Sauronus: Nie no, w sumie zgaszenie świeczek jakiejś tam sekty to to samo co zamordowanie z premedytacją kilku osób z konwoju humanitarnego. Zastanawiam się jak ty to robisz że ci się styki nie palą.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
0 2

@Sauronus: "Świeczki" to zdrobnienie wyrazu "świece". Czepiasz się szczegółów, a nie przeszkadza ci przelana polska krew. "Braun z premedytacją ośmieszył Polskę na arenie międzynarodowej, zaatakował niewinną kobietę i obscenicznie przerwał nikomu nie szkodzący rytuał religijny." No faktycznie, to jest to samo, albo i gorsze niż zabicie człowieka. Masz spartaczony system wartości, gościu. Braun nikogo nie ośmieszył, pokazał tylko, hol sejmowy to nie miejsce na żydowskie rytuały modlitewne. Dziwi mnie tylko, że jakiś czas temu odbyła się debata na temat obecności krzyża w miejscach publicznych, lewactwo do dzisiaj chce go zminimalizować, ale channuka już nikomu z nich nie wadzi.

Odpowiedz
avatar Sauronus
-1 1

@dziadek8724: Cytaty proszę. Gdzie napisałem, że mi nie przeszkadza? Świat jest biało-czarny: albo przeszkadza mi Braun i kocham Izrael, albo nienawidzę Izraela i kocham Brauna? Nic pomiędzy? Fragment o zbrodniach wojennych sobie skrzętnie pominąłeś, bo nie pasuje Ci do narracji, co nie? "Braun nikogo nie ośmieszył (...)" Nawet prezes Waszej partii stwierdził, że to było działanie na jej szkodę i nie powinno mieć miejsca. "(...) pokazał tylko (...)" Znowu bawisz się w te eufemizmy, które mają umniejszać jego przestępstwom. Przestań i zastosuj taką samą surowość do niego, co do Izraela, skoro już upierasz się przy tym absurdalnym porównaniu przestępstw ze zbrodniami wojennymi. @czochracz_bobra: Nawet nie czytasz na co odpowiadasz, więc zamilcz proszę.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
0 2

@Sauronus: Wynika to bezpośrednio z twoich wypowiedzi. Dowaliłeś się do tego, że napisałem, że "Braun zgasił świeczki". A co niby twoim zdaniem zrobił? Naszej partii? Nie wiedziałem, że do jakiejś należę. Podałem tylko analogię, a ty już mi przyklepujesz pełne poparcie. I ty coś tam gadasz o tym, że świat nie jest czarno-biały, hipokryto? Akurat z tym się nie zgadzam, że to było działanie na szkodę i że to nie powinno mieć miejsca. "skoro już upierasz się przy tym absurdalnym porównaniu przestępstw ze zbrodniami wojennymi." Czekaj, czekaj. Czyli uważasz, że zgaszenie świeczek w Sejmie była... przestępstwem? Który Sąd tak orzekł? Regulamin Sejmu zabrania używania otwartego ognia, więc o co chodzi?

Odpowiedz
avatar Sauronus
-1 1

@dziadek8724: "Wynika to bezpośrednio z twoich wypowiedzi." Nadal nie jesteś w stanie podać jednej, która by na to wskazywała. "A co niby twoim zdaniem zrobił?" Sam kopiowałeś i odpowiadałeś na to. Nie pamiętasz? "Podałem tylko analogię, a ty już mi przyklepujesz pełne poparcie." Hihi, czujesz to? Pewnie nie, ale to niezła ironia z Twojej strony. "Uuu, ktoś stosuje wobec mnie te same standardy, co ja wobec niego! Tak nie wolno!" "Regulamin Sejmu zabrania używania otwartego ognia, więc o co chodzi? " No i za przestrzeganie tego regulaminu odebrali mu immunitet. On dowody przeciwko sobie sam nagrywa i publikuje. Tutaj naprawdę nie trzeba być profesorem prawa. Co zabawniejsze teraz próbuje nowy wyhaczyć w PE.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
0 2

@Sauronus: Nie będę cię wyręczał w zdobywaniu nowej wiedzy. Rusz tą przestrzenią między uszami samodzielnie. Bosaka też chcieli odsunąć od pełnienia roli marszałka tylko dlatego, że jest z tej samej partii, co Braun. Faktycznie, fajny ten uśmiechnięty nie-rząd. Zadałem pytanie o orzeczenie, ty unikasz odpowiedzi. Nawet mi ciebie nie żal.

Odpowiedz
avatar Sauronus
-1 1

@dziadek8724: "Zadałem pytanie o orzeczenie, ty unikasz odpowiedzi. Nawet mi ciebie nie żal. " Nie będę cię wyręczał w zdobywaniu nowej wiedzy. Rusz tą przestrzenią między uszami samodzielnie. To Ty mi próbujesz coś tutaj imputować, więc to na Tobie spoczywa obowiązek dowodowy. Jeśli nie masz argumentów, to zamilcz. "Bosaka też chcieli odsunąć od pełnienia roli marszałka tylko dlatego, że jest z tej samej partii, co Braun. Faktycznie, fajny ten uśmiechnięty nie-rząd." Nie wiem jaki to ma związek z czymkolwiek. Zresztą Braun nie zrobił przecież nic złego, to dobry człowiek. A wniosek złożyli PiS i Lewica, więc nie rząd.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
0 0

@Sauronus: Nadal nie widzę numeru akt orzeczenia, które by stwierdzało, że czyn Brauna to przestępstwo, jak to stwierdziłeś. Masz odwagę napisać, że dopuścił się przestępstwa - udowodnij to. A jak nie jesteś w stanie to przestań klepać głupoty.

Odpowiedz
avatar mnalicka
4 12

Widze, ze ludzie szybko zapominaja jak za wieszanie kawalka materialu na pomniku byla policja, lapanki, aresztowania i agresja.

Odpowiedz
avatar Piotrwie
6 12

Żeby sprawa była jasna - nie popieram ani jednego, ani drugiego. Jest jednak lekka różnica w "dewastacji" polegającej na namalowaniu czegoś na drzwiach (co nigdy nie doprowadziłoby do zniszczenia i potencjalnych ofiar) a na rzuceniu Mołotowem w okno (choć niecelnym) i liczeniem się (choc tu raczej bylaby juz mowa o nadziei) z spaleniem całego budynku.

Odpowiedz
avatar FrozenMind
5 13

Ale bzdury. pis wysłało wojsko do obrony kościołów w postaci żandarmerii wojskowej, a sekta ziobrzystów chciała zaostrzenia przepisów do 2 lat pozbawienia wolności za obrazę ich uczuć.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
-2 8

@FrozenMind: "a sekta ziobrzystów chciała zaostrzenia przepisów do 2 lat pozbawienia wolności za obrazę ich uczuć" O, to zupełnie jak nowa ekipa chce kary za "mowę nienawiści", a co się będzie w tym terminie zawierało, to już oni sobie ustalą. Jak widać niedaleko im do ziobrystów.

Odpowiedz
avatar FrozenMind
4 4

@dziadek8724: Jakby tylko istniały takie przepisy, które nie wyróżniają wiary w coś i niewiary w coś... np. Art. 256. lub 257. K.K. https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/kodeks-karny-16798683/art-256 https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/kodeks-karny-16798683/art-257 "Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

Odpowiedz
avatar dziadek8724
-3 7

@FrozenMind: I pełna zgoda. Niektórzy wierzą w Boga, a niektórzy w to, że płci jest kilkadziesiąt i że je płynnie można zmieniać oraz że ze związków homoseksualnych rodzi się tyle samo dzieci, co ze związków heteroseksualnych.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
5 5

@dziadek8724: Tylko nie ma w tym przypadku pary binarnej opozycji. W Polsce do kościołów chodzi około 25% ludzi, a jakoś reszta, te 75%, nie wierzy, "ze związków homoseksualnych rodzi się tyle samo dzieci, co ze związków heteroseksualnych." Weź się w garść :).

Odpowiedz
avatar dziadek8724
1 1

@Kajothegreat: W każdym społeczeństwie odsetek osób niehomonormatywnych wynosi ok 5% (w Polsce wg badań wynosi ok 4,9%), a mimo to dostosowuje się do nich polskie prawo. "W związkach jednopłciowych rodzi się tyle samo dzieci, a często więcej niż w związkach różnopłciowych" - prof. Monika Płatek. Czyli jak sam widzisz, to zdanie wyszło ze środowisk "naukowych" xD

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2024 o 11:40

avatar Kajothegreat
-1 1

@dziadek8724: "niehomonormatywnych"? Zastanawiałeś się kiedyś nad znaczeniem słów (czy jego części)? Jakie prawa dostosowuje się do gejów i lesbijek? Czemu mieliby być oni traktowani gorzej niż nie-geje? A komentować słów jakiejś kosmitki nie zamierzam. I nie - ona nie reprezentuje 75% reszty Polaków.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
0 0

@Kajothegreat: Wybacz, oczywiście chodziło mi o osoby nieheteronormatywne, czyli wszystkie poza orientacją heteroseksualną. Ot choćby tą "mowę nienawiści". To jest nic innego jak próba cenzury wolności słowa i pokazania, że pewnych grup społecznych nie wolno krytykować. Lewactwo chce to spenalizować.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
-1 1

@dziadek8724: Nawoływanie do przemocy wobec jakiejś grupy ludzi to "krytyka" XDDDD? Coraz śmielsze te twoje tezy.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 maja 2024 o 13:22

avatar dziadek8724
1 1

@Kajothegreat: Nawoływanie do przemocy wobec jakiejś grupy ludzi to "krytyka" XDDDD? Masz rację, mi też się nie podoba hasło "j**** pis" wypromowane na tzw. marszu kobiet. Absolutnie nie jestem ich zwolennikiem, ale to jest nawoływanie do nienawiści. Oficjalnie nic strasznego, prawda? Tylko że jest jeden haczyk. To lewactwo chce określać, co jest, a co nie jest "mową nienawiści". I w ten sprytny sposób wszelkie fakty będące niekorzystne dla osób lgbt będą podciągnięte pod "mowę nienawiści" i ścigane karnie.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
0 2

@dziadek8724: Nie, nie, nie. Widzisz, hasło "jeb*ć PIS" odnosi się do oferty programowej partii politycznej. "Jeb*ć pedałów" (czy np. "jeb*ć katolików/żydów/cyganów/etc.") to zaś nawoływanie do przemocy fizycznej wobec konkretnej grupy ludzi. I doskonale sobie zdaję sprawę z tego, że to rozumiesz.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
1 1

@Kajothegreat: Nie. W jednym i drugim przypadku to nawoływanie do nienawiści, bo gdyby to hasło zastosować w stronę np. lewicy to narracja byłaby zupełnie inna.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2024 o 13:35

avatar Kajothegreat
-1 1

@dziadek8724: Ale to Ähasło" jest stosowane wobec lewicy, kolego (jak i każdej innej organizacji politycznej)... Tak btw. Jeb*ć PIS. Nie rozumiem, jak można jeszcze tych nieudaczników bronić po akcjach jak z Orlenem (1,5 mld + 1,6 mld, hehe), z tym sędzią, z Lepperem, Pegazusem ("miałem taką kiedyś konsolę, hehe", jak odpowiadali politycy PIS), z Getbackami (2 mld ukradzione; przy tym Ambergold brzmi jak amatorszczyzna), sprzedawanymi wizami (by zrozumieć skalę tego, odwiedź np. Wrocław :)) itd. Wybacz kolego, nie lubię złodziei i oszustów.

Odpowiedz
avatar dziadek8724
1 1

@Kajothegreat: Oj chłopcze, gdzie i w którym momencie ich bronię? Napisałem wyżej, że nie jestem ich zwolennikiem. Pominąłeś to czy nie czytasz wszystkiego? Atakujesz zamek, którego nikt nie broni, wyważasz otwarte drzwi. Generalnie zgadzam się, że trzeba ich gnoić za te wszystkie afery, więc przestań mi przyklepywać, że ich bronię, bo dla mnie to też banda złodziei i oszustów. Chodzi mi o to, że nawoływanie do nienawiści nie ma prawa bytu wobec żadnych ze stron, a "j***ć pis" to sztandarowa mowa nienawiści. Nie wiem, mam ci to rozrysować, żebyś zrozumiał, czy dalej będziesz odpowiadał komuś, kto wg ciebie ich broni?

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
-1 1

@dziadek8724: Ja nie wiem, czy ty naprawdę nie rozumiesz różnicy pomiędzy partiami politycznymi, a orientacją seksualną/narodowością/religią, czy tylko udajesz? Widzisz, przy mówieniu o tej drugiej grupie, używałoby się wielkiego kwantyfikatora w kontekście różnorodnego zbioru (tj. 'przesuwa się' właściwości elementów poprzez pozorną tożsamość na inne). Trudno mi się gada z takimi intelektualistami.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2024 o 2:09

avatar dziadek8724
1 1

@Kajothegreat: podsumowując twoje wypowiedzi: J***ć pis - ok J***ć inną grupę społeczną - nie ok. Czy naprawdę nie można słowa "j***ć" zastąpić innym, mniej wulgarnym i nawołującym do nienawiści przy całym bogactwie języka polskiego? Naprawdę nie jest ważne, do kogo skierowane jest to "j***ć", w ogóle nie powinno być używane. Ale co tam, i tak zaraz mi napiszesz, że ich bronię.

Odpowiedz
avatar Kajothegreat
0 0

@dziadek8724: Jesteś tępy. Dziękuję.

Odpowiedz
avatar zerco
-3 7

Czy Żydzi mówią wam co macie robić z organami rozrodczymi i poprzez tajne machinacje i podstawionych polityków wprowadzają swoją legislację pozwalającą legalnie kraść grunty i wprowadzić sobotę bez handlu? Coś za coś.

Odpowiedz

Więcej skrinów

Głowica

Most

Poszukiwania

Sobowtóry

Szykują się powroty

Krople Beskidu

Udostępnij